Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Ali se vam zdi pravično, da učiteljica matematike sinu ni dala niti 1 točke, čeprav je izračunal pravilno?

Ali se vam zdi pravično, da učiteljica matematike sinu ni dala niti 1 točke, čeprav je izračunal pravilno?

Pisali so kontrolno nalogo na podlagi ulomkov. Sin pa je pri besedilni nalogi ulomke pretvoril v decimalke, ker mu je tako lažje. Izračunal je pravilno. Dobil pa ni niti ene točke, čeprav je izračunal pravilno, in to samo zato, ker ni uporabil ulomkov. Nikjer pa ni bilo izrecno napisano, da mora nujno uporabiti ulomke.

Saj vem, kontrolna naloga je temeljila na ulomkih in logično, da bi moral računati z ulomki. Ampak vsaj 1 točko bi pa lahko dobil.

Kaj vi menite?

Ja, res grozna krivica. Najprej naj obvlada ulomke in se nauči poslušati navodila. Gotovo jim je učiteljica pred začetkom reševanja razložila, kaj naloge zahtevajo od njih.
Po ulomkih šele sledijo decimalna števila.

Ja, to pa so te slovenske šole, ki te učijo drkanja snovi brez logičnega razmišljanja.
Ovčjereja, ne pa šola.

nova
Uredništvo priporoča


Res je, ulomke komot lahko preskočiš, kot si jih ti.😁😁🤣

Če je točno zahtevano, da se preverja recimo, če znajo poiskati skupni imenovalec, potem v tem primeru druge poti žal ne štejejo. Ampak vseeno bi pa po moje moral dobiti kakšno točko že zato, ker je prišel do pravega rezultata na 2. način.

[i]Mojega hudiča sem prodal svoji duši.[/i]


to je problem slovenskih šol – in točno to imajo vsi prav, ko jim očitajo, da zatirajo in uničujejo ustvarjalnost in ukalupljajo. S tem se dela škoda.
Ok, če učiteljica preverja ulomke in če je to hotela preveriti bi morala to napisati – in ok bi lahko zraven napisala kot opombo učencu – rezultat je pravilen, čestitke za iznajdljivost, ker pa preverjamo znanje ulomkov in tega nisi pokazal, ti žal moram odšteti eno točko od recimo treh, ki bi jih sicer dobil za pravilen rezultat izračunan z ulomki.
Tako bi pokazala,da dovoli in spoštuje in ceni iznajdljivost in je ne omejuje in da velja če pripelje do končnega pravilnega cilja, hkrati pa otroka spodbudila da se nauči tudi ulomke.

Če bi bil genij in na pamet izračunal tudi ne bi dobil točke, ker se preverja snov ki so se jo učili in ne s kakšnimi postopki kdo obvlada. Si predstavljam da jih je 20 v razredu pa vsak ima svojo idejo kako priti do rezultata. Ker pač učijo otroke za shajanje ter delo v družbi, saj vsak v službi pozna koga ki “hvata krivine”, tako da se, kar se tega tiče, ni za bati da kreativnost in svobodno mišljenje v šoli zatrejo. Kako je pa delati s takšnimi je pa druga zgodba. Pri nas so postopki podrobno opisani pa se najde kakšen ki bi kar malo po svoje, ker je pač lažje. Ponavadi razložim da s tem krši varnostne protokole ki so narejeni iz izkušenj ter napak v preteklosti. Kakšni še zmeraj vztrajajo malo po svoje, pa si mislim, opozorjen si bil, ko bo napaka boš sam kriv.

Iskreno pri “lažjih” zadevah je zabavno, ko sam čečkaš, razna logična tekmovanja itd., vendar če se ne naučiš osnov in postopkov, ne boš nikoli mogel sistematično rešiti težjih problemov.
Po mojem bi seveda moral dobiti kakšno točko, razen če so bila navodila izrecno drugačna.
Kakor se spomnim, je bil postopek pri nas v šoli včasih del rešitve, ali pa vmesni rezultati, nikoli se pa ne spomnim, da končni rezultat ne bi bil vsaj del rešitve.
Lahko računaš 0,25, 0,75 itd., pri 0,8214285714 ali pri neznankah je pa čisto drugače, skratka potrebno se je naučiti ulomkov, ker drugače ne bo znal reševati stvari, ki pa so dejansko lažje z ulomki.

New Report

Close