Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Ali so v trgovini dolžni vrniti denar?

Ali so v trgovini dolžni vrniti denar?

Prosim za nasvet.

Sestra si je pred parimi dnevi v eni trgovini kupila kavbojke. Včeraj, ko jih je imela drugič (2.) oblečene, pa so ji na riti počile. Pa ne po šivu, ampak je blago dobesedno razpadlo in nastala je precej velika razpoka.
Prosila me je, če grem danes z njo v trgovino uveljavljat reklamacijo.

Ali so ji dolžni vrniti denar (ker gre očitno za škart oz. izjemno slabo kakovost – mimogrede – za hlače je odštela 9000 SIT) ali si bo “morala” za to vrednost izbrati kaj drugega?

Hvala za hitre odgovore!

Podobna debata je danes že bila na temo H&M :

_______________________________________ Nick ne odraža dejanskega stanja posledic :)))

MTP, najlepša hvala, očitno sem to temo zgrešila.

Lep vikend!

Če sem prav seznanjena s tem, v tem primeru niso dolžni vrniti denarja – vsaj takoj ne. Tu gre namreč za reklamacijo izdelka, ki jo oni potem posredujejo dobavitelju, ki ima čas mislim da 8 delovnih dni da reklamacijo reši.
Ima pa možnost ob reklamaciji se odločiti ali želi vrnjen denar, nov izdelek ali vrednsotni bon v tej vrednosti.
(tako približno je bilo meni pojasnjeno, ko sem poleti reklamirala pupine sandale, ki so po 1mesecu začeli “razpadati”)

**************************************************** Jemanje nam polni roke, dajanje pa srce.

Se zgodi tudi najboljšim, pravijo :o))) Lep vikend tudi tebi!

_______________________________________ Nick ne odraža dejanskega stanja posledic :)))

V vsaki trgovini ima stranka pravico zahtevati denar, ne glede na vzrok, zakaj blaga noče imet, ampak se potošniki tega premalo zavedajo in nasedajo trgovcem, ki vztrajajo pri svojem. Ko pa enkrat zahtevaš šefa in zagroziš z zvezo potrošnikov, pol pa je že drugače. To sem iskusila na svoji koži.
Vem pa, da imajo v H&m-u napisano pri blagajni, da lahko v roku mesec dni vrneš blago in dobiš nazaj tudi denar, ampak seveda moraš imet račun, kot vsepovsod.

LP

m to pa nimaš prav. V trgovini so ti dolžni vrniti denar v primeru da je blago pokvarjeno, nikakor pa ne če si se ti pač odločila, da te stvari pač ne boš imela. V tem primeru, da so se ji strgale kavbojke raztrgale in od nakupa še ni več kot 8 dni pa so ji dolžni vrniti denar. Tako je v zakonu, kako pa se trgovec odloči je pa njegova stvar.

Piak+….tega jaz ne bi trdila, če ne bi bila o tem 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} prepričana, saj sem se sama obrnila na zvezo potrošnikov in inšpekcijo, ker se mi je zgodila huda krivica in tam sem tudi izvedela, to, kar trdim.
Normalno, da ne sme pretečt od dneva nakupa ne vem koliko dni, ampak vedno lahko zahtevaš denar nazaj in ne samo zaradi tega, ker z blagom nekaj ni v redu, ampak tudi zato, ker si ugotovil, da ti blago ne ustreza (ampak seveda v določenem roku).
Obstaja revija VIP, ki je namenjena prav varstvu potrošnikov in če te kaj zanima, jih vprašaj in glede vračila denarja ti bodo odgovorili isto kot meni….da je seveda vsaka stranka upravičena do vračila denarja, pa naj bo razlog takšen ali drugačen, če ni preteklo od dneva nakupa več, kot imajo oni za to določeno.
Stranke imajo veliko več pravic, kot si mislimo, ampak jih tričetrt tega ne ve.

LP

No, sestra je šla sama, vendar ji denarja niso hoteli vrniti, ampak si je morala za isto vrednost izbrati nekaj drugega.
Toliko o spoštovanju zakonov. :((( Je pa res vprašanje, če se za tak znesek splača vztrajat pri svojem, pa čakat inšpektorje.

Kolikor jaz poznam inšpektorje, saj sem kar lepo vrsto let delala z njimi, ti kar čakajo, da lahko nekomu zagrenijo življenje in jaz nekoga, ki bi mi solil pamet v trgovini, z veseljem prijavim.

Blago z napako ali blago, ki ne ustreza specifikacijam, so ti v primeru vračila v osmih dneh dolžni zamenjati ali pa vrniti denar, kakor se TI odločiš.

Če ti blago ni všeč, sicer pa je brezhibno, ti denarja v trgovini niso dolžni vrniti. Tudi zamenjati jim ga ni potrebno.

Je pa res, da če kupiš blago v kataloški prodaji, ali po internetu, pa so ti po zakonu dolžni v roku 15 dni blago zamenjati ali vrniti denar, kakor se ti odločiš, ne glede na vzrok vračila blaga.

To sem povzela po Zakonu o varstvu potrošnikov. Ne vem pa, kje bi pisalo, da so ti tudi v primeru reklamacije blaga po več kot osmih dneh od nakupa v trgovini dolžni vrniti denar. To prvič slišim.

drzi, razen tega 8 dnevnega roka.- ta ni postavljen vzakonu, tega si postavljajo kar trgovci.

Če napaka ni očitna imaš čas eno leto , da izdelek reklamiraš.

37. člen

Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga, pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.

Lidija, kot kaže, imaš prav. Sem šla brat zakon in seveda ugotovila, da se je spremenil od takrat, ko sem jaz nazadnje nekaj nesla nazaj v trgovino in smo operirali s tistimi osmimi dnevi. Itak da so se delali, da to prvič slišijo, da je treba denar vrniti, a so se potem pustili prepričat s sprintanim zakonom.

New Report

Close