anonimka direktorici
Pozdravljeni,
sem direktorica podjetja s 50 zaposlenimi. prejšnji teden zjutraj, me je na mizi pričakalo anonimno pismo od sodelavcev. v njem vse sorte navajajo. niso zadovoljni s tem in onim. v današnjih časih ni lahko. pričakovanja s strani lastnikov podjetja, dolgi urniki, tudi nepravi ljudje na delovnim mestih, vse to potem potegne skupaj, da ne moreš biti vedno 100% kot direktor. na položaju sem približno 2 leti. po razgovorih z mojo ožjo ekipo, sem ugotovila, da je to pismo nastalo predvsem samostojno, od enega človeka, ali mogoče dveh, treh.
po nekaj sestankih z zaposlenimi in predvsem povabilom, da tisti, ki je to napisal, pride osebno do mene in razčištiva zadeve, se po enem mesecu dni, še nihče ni javil.
če je kdo tukaj gor na vodilnem položaju in bi dobil tako pismo, kako bi odreagiral? pogovori, samoanalize, ali bi šli v “poiskati tistega, ki je to napisal” s pomočjo raznik tehničnih metod? ker meni osebno, bi bilo zadevo veliko lažje rešiti, če bi ta človek prišel do mene in bi lahko razčistila stavke, besede, obtožbe, ki so navedene v pismo.
hvala za vaše iskreno mnenje.
lp
Najprej analiziraj, ali kaj od napisanega drži. Potem premisli, kaj bi se dalo spremeniti. Potem poišči rešitve, kjer bo vsaj približek zadovoljstva pri večini, če ne že pri vseh. Ne pozabi na motivacijo, ki prinaša hkrati tako zadovoljstvo kot boljše rezultate. Motivacija je pa lahko različna – od besed do financ do prostih dnevov ali kako drugačnih kompenzacij, pa še marsikaj se najde.
Navedla si npr. dolge urnike, neprave ljudi na delovnih mestih. Mogoče drugačna organizacija dela, zamenjava nepravih ljudi v tiste bolj “prave”, ki bodo funkcionirali lahko z vsemi, da bodo ljudje kljub napornosti, še vedno lahko z veseljem hodili v službo opravljati svoje delo. Tako zaradi dela, kot tudi zaradi ljudi, ko se bodo počutili bolj prijetno, da spadajo v nek tim, da niso tam le kot zgolj neka reč ali številka, ki pride oddelati in dobi tisto plačo, če je ob teh razmerah vsaj dobra plača in jih to pokonci drži.
Naj ti bo to pismo raje v razmislek, kaj lahko storiš ti kot direktor, da se stvari spremenijo in izboljšajo. Nima smisla sedaj iskati “krivca”, ki je vse zbruhal in bi polagala energijo potem v tega človeka, ostalo nezadovoljstvo bi se pa le še poglabljalo, ker tam sprememb ne bi bilo.
Pretehtaj, preglej, razmisli, napravi vizijo, kako ob tem sama vidiš, da bi bilo lahko bolje, s pretežnim zadovoljstvom, tudi organizacije dela, odnosi itd..
hvala za tvoje mnenje. res je analiziram že cel mesec in pripravljam s temi ožjimi sodelavci plan kako naprej in kaj spremeniti. in čisto sem že pozabila na to, da sem se ukvarjala tudi z vprašanjem “krivca”. a zadnjič, ko sem se o tem pogovarjala z eno osebo, me je spet napeljala na to.
lp
Forum je zaprt za komentiranje.