Anti pollution system faulty
Meni se je to s tem nevziganjem in napisom dogajalo na Peugeotu 306 pred 12imi leti, pa sem ga prodala,ker noben mehanik ni nagruntal kaj hudica ga pere.
[/quote]Karkoli je lahko. Sem takoj posumil, da je akomulator švoh, ker mi je to napako javljalo dalj časa, avto je pa zdaj stal v mrzlem nekaj dni. Nafilal s hitim polnjenjem, za danes za v kurbarijo bo, pol bo pa treba novga kupit al pa vsak dan it, da se ne sprazni.
Nisi napisal znamke avtomobila, ampak zanesljivo gre za Peugeota. Pač Francozi so ga zasrali z nekaterimi dieselskimi modeli – morda je vzrok motor, morda lambda sonda, morda katalizator, morda software. Meni se je zgodilo isto, napaka se je nenadoma pojavila, na servisu niso mogli narediti nič, po nekaj mesecih pa je izginila sama od sebe.
Na internetu se najde več zapisov na to temo, ampak nobene rešitve. Ljudje ugibajo, Peogeot molči, ker gre verjetno za tovarniško napako in noče sprejeti več sto milijonske odgovornosti
Vem samo eno – nikoli več ne kupim Peogeota.
Avto posilja viharnega da si da pregledat auspuh pa tepec ne zna anglesk hehe..
[/quote]
Ni auspuh.
Meni je en mehanik razlagal, da gre za dovod goriva, da bi mi moral ob zic montirat pumpico, da napumpam, preden vzgem, a se nisem za to odlocila. Avto je verglal, a ni vzgal, sem tudi sama opazila, da ce ga ‘nezno’ vzgem, dela normalno, ce je bil pa na klancu, je bil pa problem. Vsaj 10x je bil zaradi tega na servisu, pa niso nic popravili.
Javlja napako ki je vezana na vbrizg oz izgorevanje, lshko je lambda sonda, egr ventil, lahko soba preliva, lahko je olje v motorju prevec rszredceno, lahko je loputa plina, lahko je senzor vsesanega zraka, lahko je srnzor tempetsture, pozicije odmicne gredi,lahko da kakacev turbine ne tesni, lshko jd turbina, lahko je dpf zabit….ni da ni
Na, teletom napišeš, da je bil zgolj preveč prazen akomulator za zagon dizla in mi je že dalj časa javljalo, da je akomulator slab in sem takoj posumil, da je to, pa še kar nabijajo, kaj je. Avto je mašinca, na njega razen bremz ni treba nič, saj tudi na nobenega drugega do sedaj ne, ker je treba znat avto vozit.
Aja,filter trdigh delcev je apže davno rešen, da vas ne bo skrbelo.
Pa še tisto temo sem našla : https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=151&t=11196576 ">Vaš link
Ja, saj napetost v ler laufu ti nič ne pove. Jaz sem si kleme dal na podaljšek, instument na armaturko in sem gledal napetost med verglanjem. To je pravi podatek. Meni je napetost čist počepnila. Drugače pa, če ti med vžiganjem pade napetost pod 10 V, je notranja upornost že prevelika in bo treba počasi začeti razmišljati o novem akumul.
Ja, saj napetost v ler laufu ti nič ne pove. Jaz sem si kleme dal na podaljšek, instument na armaturko in sem gledal napetost med verglanjem. To je pravi podatek. Meni je napetost čist počepnila. Drugače pa, če ti med vžiganjem pade napetost pod 10 V, je notranja upornost že prevelika in bo treba počasi začeti razmišljati o novem akumul.
[/quote]
Pove že sam akomulator, poln ima krepko čez 14 V. Skoraj 15. Sicer mi pa že od pomladi ima zabeležno napako, če odprem menu, da ima akomulator nizko napetost. Saj, ko ni hotel zaverglat in javil napako, sem šel pogledat v menu in je bila še vedno zaznana le ta od akomulatorja, te nove nove ni bilo. Mi je bilo takoj jasno, da ni druge. Zveni pa čudno to opozorilo, sin je bil ves zmeden kaj je narobe, ko to piše in avto ne vžge.
Meni se je to zgodilo na Peogeotu 206. Dolgo časa je svetila lučka (in se pojavljal ta zapis) – nihče ni točno vedel kaj je. Potem pa so mi zamenjali katalizator in od takrat je mir.
[/quote]
Ko je bil pa akumulator slab, so pa svetile vse možne lučke… seveda po menjavi je bilo vse tako kot mora biti.
Akomulator jaz pravim po domače in pišem tako, namesto akumulator. Bemtiš, pa to je cela znanost, dobro da imamo yu tube. Fizično izgleda, da se sploh ne da akumulator ven vzet, ne ad bi vse razdr prej. Zdaj pa vidim na posnetku, da ni panike, eno cev od kroženja zraka prej stran vzet, odstranit tisto plastično ohišje in prideš do akumulatorja.