Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Aquapro sesalec – NATEGANCIJA

Aquapro sesalec – NATEGANCIJA

Ne vem ali se mi smilijo ljudje, ki kupijo ta sesalec, ali ljudje-prodajalci, ki prodajajo ta sesalec. Res so neumorni. Meno so v 2 mesecih 4x klicali in me dobesedno prosili, če lahko pridejo k meni posesati stanovanje. Na vsako mojo zavrnitev so imeli oni svoj predlog. Se rekla nimamo tepihov, posesamo kavč, sem rekla je usnjen, so rekli posesamo jogije, sem rekla imamo nove jogije, oni novi jogiji so najbolj umazani, ko pridejo iz tovarne… Sem rekla ja prav, me ne zanima. Potem oni, kdaj lahko pridemo posesat jogije. Jaz nimam časa za te stvari, smo popolnoma zasedeni med tednom. Ona meni, da lahko pride ob osmih zvečer. Sem rekla, da ne, ker nimam časa 3 ure (toliko časa so namreč bili pri moji sosedi) se z njimi ukvarjat, ker mi je družina na prvem mestu. Skratka več, kot 5 minut sem se mogla pregovarjat, da ne želim da pridejo k meni in tud ne bom kupila sesalca za 3 jurje! Sej nisem usekana v glavo! Noro so vsiljivi, s tem da prav nakladajo, kako imamo umazana stanovanja doma, koliko bakterij in pršic in prahu… ma dej crknejo nej oni, jst vsako soboto generalno čistim doma, noben nima alergij in ne rabim jst globinskega čiščenja, ker neki bacilov pa moramo požret, da smo sploh utrjeni, da nismo ene v vato zavite budale! Od nekdaj je znano, da tisti ljudje, ki bolj k merkajo in se v vato zavijajo, največkrat so bolni! Ni mi jasno kako se te osebe lahko odločijo za to službo, da morajo biti tako vsiljivi in lažnjivi in morijo ljudem. Mene bi bilo sram, prav sram. Na žalost pa še vedno nekateri ljudje nasedejo in kupjo ta sesalec in običajno tisti, ki imajo majhne prihodke, se zapufajo za ta šit. Najbolj pa je to, da pri nas prodajajo ta sesalec za 3.000 Eur, medtem, ko je v sosednjih in drugih EU državah isti kemplet z vsemi pripomočki sesalec 900 Eur! Banda pokvarjena, da jih ni sram nategovat starejše in revne ljudi.

Hehe, mojo mamo so pregovorili in vseeno prišli sesat sedežno v njeni dnevni sobi, tepihov nima, v spalnico jih ni spustila.

In tako veliko razočaranje, da so prav vprašali, pred koliko dnevi je globinsko čistila sedežno, ker niso potegnili skoraj nič in je mama povedala, da nazadnje se je res konkretno čistila takrat, ko sta jo dala preobleči in so nadomestili tudi nekaj polnila.

Pa kdo prodaja ta Aquapro, ki je 900 € za 3000???

Pa kako je to mogoče?

Katera firma je ta, ki tako goljufa?

Odgovor na objavo uporabnika
jaz berem, 08.05.2025 ob 13:27

Pa kdo prodaja ta Aquapro, ki je 900 € za 3000???

Pa kako je to mogoče?

Katera firma je ta, ki tako goljufa?

To je firma Proaktivplus! Nategujejo folk, tud jaz povem! Noben sesalec za po stanovanju ne more in ne bi smel biti 3 jurje. Toliko ni vreden noben sesalec. Tudi jaz sem se pozanimal v tujini po koliko prodajajo te sesalce in ja cene so od 900-1500 največ! Sej ljudje niste tako glupi, stric google vam vrže vse telefonske št. in emaile iz tujih firem, ki prodajajo ta sesalec in se lepo mirno pozanimate kakšno imajo ceno….

Odgovor na objavo uporabnika
KuracOdsesalca, 08.05.2025 ob 13:35

To je firma Proaktivplus! Nategujejo folk, tud jaz povem! Noben sesalec za po stanovanju ne more in ne bi smel biti 3 jurje. Toliko ni vreden noben sesalec. Tudi jaz sem se pozanimal v tujini po koliko prodajajo te sesalce in ja cene so od 900-1500 največ! Sej ljudje niste tako glupi, stric google vam vrže vse telefonske št. in emaile iz tujih firem, ki prodajajo ta sesalec in se lepo mirno pozanimate kakšno imajo ceno….

Hvala, te si bom zapomnila.

Sploh pa imam nek star sesalec, ki bo, vsaj upam, delal še kakšno desetletje ali več in čisto dobro posesa.

Bi se pa sama sebi zazdela res za luno, če bi kupila sesalec za več kot 150 €.

To je zato, ker lažeš, zakaj ne rabiš.

 

Ne hvala, ne zanima me na vsako ponudbo. A je tako težko?

Vas, lažnivce, ki iščete izgovore, zakaj ne rabite zadeve, imajo radi. Ker 1x zmanjka izgovorov in ste pečeni.

Kaj se sploh pogovarjate z njimi? Jaz ko enkrat rečem ne, če še enkrat vpraša, enostavno odložim brez pozdrava, pa naj laja v telefon v prazno. Isto zavarovalničarji, Telemach in podobni. Rekel sem ne, ne gnjavi.

Odgovor na objavo uporabnika
jaz berem, 08.05.2025 ob 13:42

Hvala, te si bom zapomnila.

Sploh pa imam nek star sesalec, ki bo, vsaj upam, delal še kakšno desetletje ali več in čisto dobro posesa.

Bi se pa sama sebi zazdela res za luno, če bi kupila sesalec za več kot 150 €.

kdo ti pa brani sesati s takim strojem..pač vsakomur svoje.

PS naša igea ki je bila takrat v tem cenovnem rangu še danes dela bp, torej 30 let pa sesa, filtrira zak boljše kot marsikateri sesalec tudi za več kot 150 €, stroškv z njo ni razen štroma in tekoče vode in kar je najlepše ima še ogromno življenja v sebi..i sad nagradno pitanje..se je investicija takrat izplačala?

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Odgovor na objavo uporabnika
sgd, 08.05.2025 ob 15:09

Kaj se sploh pogovarjate z njimi? Jaz ko enkrat rečem ne, če še enkrat vpraša, enostavno odložim brez pozdrava, pa naj laja v telefon v prazno. Isto zavarovalničarji, Telemach in podobni. Rekel sem ne, ne gnjavi.

Glej, zastopnik se zaveda, da mora prodati enega ali dva takšna sesalca, da ima normalno mesečno plačo (sicer ne vem točno, kakšen % od vrednosti prodaje dobijo). Tisti, ki so zastopniki, že vedo, kolikšni so zaslužki. Mogoče dobi 800 eur od enega prodanega sesalca. Če nič ne proda, nima plače. Zakaj se je treba potem spraševati, zakaj so tako vsiljivi? Tudi mi smo ga imeli na domu, je prišel z športnim avtom. To je bil zame kvečjemu minus, ker to pomeni, da dobro služi s temi sesalci.

Sesalec sigurno ni vreden tega denarja. Ja, je dober, ampak 1.500 eur bi bilo dovolj, da je stranka zadovoljna in da dobro posesa. Sicer pa je, čedalje manj ljudi ima v stanovanju itisone, tepihe … Zato je verjetno tudi veliko težje prodati … Če moram pa kupiti sesalec za 3.000 eur, da bom enkrat letno posesala jogije, bodo pa kar ostali umazani.

Odgovor na objavo uporabnika
geg33, 08.05.2025 ob 16:05
Odgovor na objavo uporabnika
sgd, 08.05.2025 ob 15:09

Kaj se sploh pogovarjate z njimi? Jaz ko enkrat rečem ne, če še enkrat vpraša, enostavno odložim brez pozdrava, pa naj laja v telefon v prazno. Isto zavarovalničarji, Telemach in podobni. Rekel sem ne, ne gnjavi.

Glej, zastopnik se zaveda, da mora prodati enega ali dva takšna sesalca, da ima normalno mesečno plačo (sicer ne vem točno, kakšen % od vrednosti prodaje dobijo). Tisti, ki so zastopniki, že vedo, kolikšni so zaslužki. Mogoče dobi 800 eur od enega prodanega sesalca. Če nič ne proda, nima plače. Zakaj se je treba potem spraševati, zakaj so tako vsiljivi? Tudi mi smo ga imeli na domu, je prišel z športnim avtom. To je bil zame kvečjemu minus, ker to pomeni, da dobro služi s temi sesalci.

Sesalec sigurno ni vreden tega denarja. Ja, je dober, ampak 1.500 eur bi bilo dovolj, da je stranka zadovoljna in da dobro posesa. Sicer pa je, čedalje manj ljudi ima v stanovanju itisone, tepihe … Zato je verjetno tudi veliko težje prodati … Če moram pa kupiti sesalec za 3.000 eur, da bom enkrat letno posesala jogije, bodo pa kar ostali umazani.

cena zavisi tudi od velikosti tržišča, distribucije itd. Mimogrede tudi Dyva, termostar so v tem cenovnem rangu, po drugi strani pa so v tem cenovnem rangu tudi v državah kjer se jih izdeluje.

 

je pa treba vedeti da so to zadeve ki so namenen boj profesionalni rabi, oz pogosti (upo)rabo ..za posesat 45 m2  je verjetno bez veze ko pa maš 100,200 m2, pa kaka sedežna, avto je pa druga zgodba. Govorim pa iz izkušenj

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/
10. člen
(agresivne poslovne prakse, ki v vseh okoliščinah veljajo za nepoštene)
Poslovna praksa je agresivna zlasti, če podjetje:
1.      ustvari vtis, da potrošnik ne more zapustiti poslovnih prostorov, dokler pogodba ni sklenjena;
2.      potrošnika obiskuje na domu in ne upošteva potrošnikove prošnje, da zapusti njegov dom ali da se ne vrača, razen v okoliščinah in mejah v skladu z zakonom, če je to potrebno zaradi izpolnjevanja pogodbene obveznosti;
3.      z namenom pridobivanja novih kupcev potrošnika vztrajno in brez njegovega soglasja nadleguje po telefonu, telefaksu, elektronski pošti ali drugem sredstvu za sporazumevanje na daljavo, razen v okoliščinah in mejah v skladu z zakonom zaradi izpolnjevanja pogodbene obveznosti. To se ne nanaša na pogodbe, sklenjene na daljavo, kakor so opredeljene v zakonu, ki ureja varstvo potrošnikov, zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov, in zakonu, ki ureja elektronsko komuniciranje;
4.      zahteva, da potrošnik, ki želi vložiti odškodninski zahtevek iz zavarovalne police, predloži dokumente, ki jih ni mogoče utemeljeno šteti za pomembne pri določanju veljavnosti zahtevka, ali sistematično opušča odgovarjanje na upravičeno pošto z namenom potrošnika odvrniti od uveljavljanja njegovih pogodbenih pravic;
5.      v oglasnem sporočilu neposredno nagovarja otroke k nakupu oglaševanih izdelkov ali prepričuje starše ali druge odrasle, da otrokom kupijo oglaševane izdelke. To se ne nanaša na določbe zakona o medijih, ki urejajo varstvo otrok pred nedovoljenim oglaševanjem;
6.      zahteva takojšnje ali odloženo plačilo za izdelke ali vračilo ali hrambo izdelkov, ki jih je podjetje dobavilo, vendar jih potrošnik ni naročil. Če potrošnik naroči blago ali storitev, podjetje pa mu namesto tega preskrbi blago ali storitev enake kakovosti in cene ter je bilo to dogovorjeno v pogodbi ali določeno pred sklenitvijo pogodbe, se ne šteje, da gre za dobavo nenaročenega blaga ali storitve. Potrošnik mora biti o tem jasno in razumljivo obveščen, nastale stroške vračila blaga ali storitve po uveljavitvi pravice do odstopa pa krije podjetje;
7.      potrošnika izrecno obvesti, da ogroža posamično delovno mesto ali obstoj podjetja, če ne kupi izdelka ali storitve;
8.      ustvari lažen vtis, da je potrošnik tudi brez nakupa že dobil, bo dobil ali bo na podlagi določenega dejanja dobil nagrado ali drugo enakovredno ugodnost, čeprav:
–  nagrada ali druga enakovredna ugodnost dejansko ne obstaja ali
–  dejanje, na podlagi katerega je mogoče zahtevati nagrado ali drugo enakovredno ugodnost, vključuje potrošnikovo plačilo ali izpostavljanje potrošnika stroškom.
Na vhodna vrata svojih starih in nemočnih in tudi na svoja prilepite izvlečke nekaterih zakonov, predvsem tudi kazni za neupoštevanje odklonitve. Na stacionarne telefone, ki jih nekateri bejbibumarju še imajo lahko montiraš tel.tajnico, ki jih odžene. Na pametne ali zgolj na mobitele se pa itak ne smejo/smemo javljati, če ne obvladujemo teh nesrečnikov.
Saj se mi ti prodajaci po eni strani smilijo, ker niso primerni za nobeno drugo delo, samo ti niso dolgo pri tem delu, vedeti pa morate, so tisti, ki to že dlje časa in to uspešno opravljajo to nategancijo primitivni psihopati. Samo stran od njih, če jih že v čuzo ne moremo spraviti.

Ja napaka je, da ne odložim. Sem pa rekla takoj, da me to res ne zanima…. ampak je ona kar naprej razlagala in ponujala in lalala, pa zakaj naj bi to mi to nujno rabili…. Povedala sem še vsaj 3x, da me ta sesalec res ne zanima…. ampak ne odnehajo. Nisem se pa nič lagala, moji izgovori, ko je želela prit v mojo bajto, so bili resnični, ker enostavno v prostem času, nimam želje njih met v bajti… to sem tud jasno povedala! To ni laž. Ampak vidim, da če še kdaj pokličejo, samo rečeš to me ne zanima, hvala lepa, lep pozdrav, fukneš dol in basta.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 7750, 09.05.2025 ob 11:05

Ja napaka je, da ne odložim. Sem pa rekla takoj, da me to res ne zanima…. ampak je ona kar naprej razlagala in ponujala in lalala, pa zakaj naj bi to mi to nujno rabili…. Povedala sem še vsaj 3x, da me ta sesalec res ne zanima…. ampak ne odnehajo. Nisem se pa nič lagala, moji izgovori, ko je želela prit v mojo bajto, so bili resnični, ker enostavno v prostem času, nimam želje njih met v bajti… to sem tud jasno povedala! To ni laž. Ampak vidim, da če še kdaj pokličejo, samo rečeš to me ne zanima, hvala lepa, lep pozdrav, fukneš dol in basta.

Prekineš, brez besed, če prvi “ne hvala, me ne zanima” ne zaleže.

Če kliče še v drugo  zahtevaš, da takoj neha, ker čakaš nujno klic policije in zagroziš z ovadbo.

To nesnažno posiljevanje se mora končati. Sicer bomo žrtve uvedli drugačne postopke in DZ nas bodo morali upoštevati. 

New Report

Close