Audi a4 b7

Lep pozdrav! Odločam se za nakup rabljenega vozila audi a4 (b7) Limuzino, zato se mi je zazdelo da bi lahko dobil kake koristne informacije od uporabnikov tega foruma.. odločil sem se sicer za vozilo z motorjem 1.9 tdi 116 ps ker baje 2.0 tdi-ji niso hvaležni motorji saj se po slišanem z tega motorja kar kotalijo problemi.. zanima me če je to res.. oz. če so mogoče kaki tipi teh 2.0 motorjev ko so odpravljeni problemi na tem modelu audija. zanima me tudi če so kake druge napake na katere je treba biti pozoren ob nakupu.. prav tako bi blo fain zvedet kako informacijo če je mogoče o uvozu vozila z nemčije.. če imate kake izkušnje kak je tam z zbito kilometražo in z davki pa to.. če se splača it kupit avto gor.. ali je preveč riskirano +tega če so morda preveliki stroški.. v sloveniji glih ni neke velike izbire in tudi tista ko je je vprašljiva.. saj so prenabite cene al pa so smešni kilometri glede na ohranjenost.. Vsaj glede tega vozila.
lep dan še naprej.!





sem glih prišel z davčne.. naračunali so mi za 1.9 tdi mašino nekje z 151g/km izpusta in emisijskim razredom euro4 nekih 13 procentov.. razen če presegajo trdi delci 0.05 g/km se mi zviša na 18% davek na kupoprodajno ceno.. ki pa še jo preverijo po eurotaxu če ne izstopa preveč.. torej če je prodajna cena nižja se računa po eurotaxu.. zdaj še samo morem ugotoviti koliko je nekje vrednost po eurotaxu in koliko ima izpusta trdih delcev.. po moje če ma DPF filter potem ne presega teh 0.05.. Ceno po eurotaxu nisem mogel najti na internetu sem pa zasledilil eno stran ki ti izračuna neki približno isto ko eurotax (baje) LINK in ko sem začel to vse vkup preračunavat sem ugotovil da se nekak prišpara glih če ga uvoziš.. ker še moreš prištet tu zraven prevozne stroške + homologacijo… škoda :/
Uvoz rabljenih vozil se več ne splača pri teh “cenejših” rabljenih avtomobilih ravno zaradi dajatev zaradi motorjev. Bolje, da kupite enega iz Slovenije oz. že uvoženega od prej.
1.9 so bili tazadnji dobri 110 in 130 KM..kar je novejšega, me sploh ne interesira…[/quote]
Zagotovo bo Mitjo zanimalo zakaj temu tako



Ti pa zgleda, da že dolgo nisi sedel v novem ali novejšem vozilu…… ?
Za drugo vozilo imam A4 letnik 98, ki ga bo potrebno počasi menjati (mimogrede iz “druge teme” – turbina je crknila pri ca. 120.000 km, sem prvi lastnik)….., no in ugotavljam, da se v novem malo bolje opremljenemu pižoju ali renoju (npr clio, 308 in podobno ) sedi vsaj tako dobro če ne boljše, kot v stari A4-ki.
Glede motorja pa….. velja enako. Sicer pa avto moraš vzeti kot stvar, ki te prepelje iz A do B, ali od doma do gostilne – zato je skoraj nepomembno katere znamke je, samo da je udoben – kvarijo se pa itak vsi ! To je pač potrošni material.

Ti pa zgleda, da že dolgo nisi sedel v novem ali novejšem vozilu…… ?
Za drugo vozilo imam A4 letnik 98, ki ga bo potrebno počasi menjati (mimogrede iz “druge teme” – turbina je crknila pri ca. 120.000 km, sem prvi lastnik)….., no in ugotavljam, da se v novem malo bolje opremljenemu pižoju ali renoju (npr clio, 308 in podobno ) sedi vsaj tako dobro če ne boljše, kot v stari A4-ki.
Glede motorja pa….. velja enako. Sicer pa avto moraš vzeti kot stvar, ki te prepelje iz A do B, ali od doma do gostilne – zato je skoraj nepomembno katere znamke je, samo da je udoben – kvarijo se pa itak vsi ! To je pač potrošni material.[/quote]
jas sem v bistvu malo več v avtu.. k delam vsak dan prek 100 km.. pa nekak glih ne gledam na avto da se pripelja iz točke A v točko B.. tak da ni glih tak da ni pomembno kere znamke je.. ne gleda se pri avtu samo to kaki zic maš pa kolko tipk.. ampak tudi varnost, poraba, vzdrževanje, življenjska doba itd.. veliko tudi meni npr. pomeni da se v svojem avtu fajn počutim.. in če bo zato kriva mogoče samo znamka da se bom bolše počuto bom jo kupo.. LP!




Modeli, izdelani do junija 2001, so bili zaradi šibkosti pokrova zadnjega prtljažnika, bolj dovzetni za vlomilce. Oblazinjenje prednjih sedežev. Prednji sedeži so se na hrbtni strani prehitro obrabili. Več pa tu: http://avtonasveti.com/audi-a4-b5-napake-okvare-vpoklici-problemi/