Avto bencinar z najmanjšo porabo
Načeloma so to Mazde (skyactiv), ima pa večina avtov a segmenta (twingo, panda, mini…) tudi precej nizko porabo. Glejte na moč, saj bo litrski motor s 125 km porabil več kot pa 1.2 s 80 km. Odvisna je tudi vožnja. Po hribovitih cestah bo poraba višja, prav tako na kratkih relacijah in v mestu. Če se vozite po avtocestah je smiseln nakup močnejšega vozila, saj bo ob primerljivi (če ne celo manjši porabi) vožnja manj utrujajoča, tako za voznika, kot vozilo. Če vas znamka ne moti, glejte tudi stroške vzdrževanja in rezervnih delov.
Ker je v tem času v vzponu trend bencinsko-hibridnih vozil, so na trgu v tem segmentu trenutno najbolj varčni: Toyota Prius, Hyundai Ioniq, Toyota Prius C, Kia Niro, pa verjetno bi se še našel kateri, medtem ko pa v samo bencinskem segmentu trenutno prednjačijo avtomobili z novimi tri ali štirivaljnimi bencinskimi motorji z novo tehnologijo in zasnovo motorja, ki so se po porabi zelo približali dieselskim motorjem. To so pri koncernu VW novi TSI motorji, pri Fordu EcoBoost, Nissanovi DiG-T, pri PSA (Citroen, Renault, Peugeot) koncernu bodo kmalu dali ven novejši e-THP motor, medtem, ko pa se je Fiat odločil za dvovaljni motor Twinair. Poraba je seveda na “papirju” povsem nekaj drugega kot v resničnih razmerah, kar je že izkusila večina voznikov, saj je odvisna, kot je že predhodnik napisal, od načina vožnje, terena, teže vozila s potniki in prtljago. Nas bo pa vse skupaj okoljevarstvena zakonodaja silila v to, da bomo morali kupovati avtomobile z nizko emisijo trdih delcev in ostalih okolju škodljivih snovi.