avto renault slab avto.
treba odpreti eno temo glede avtomobilov renault, pa kako je to zanič avto, ko ga eni tako hvalijo kako so renaulti dobri, to sploh ni res.
doma smo imeli clio letnik 1999 skorej vsak mesec je bil na popravilu, pri enem poznanem mehaniku, enkrat je šla sklopka, potem enkrat nekaj v kolesih, potem je potrebna še obnova nekega dela pri motorju in ne vem kaj še vse, je pa tudi res, da kakor naletiš pri nakupu
Tako, da se pri malo starejših renaultih veliko bolje ušteješ pri nakupu, kot npr pri drugih malo boljših znamkah.
Tako, da je potem ta avtomehanik tudi rekel, da bolje kupiti fičo kot pa renault.
Pravi, da ima na popravilu v avtomehanični delavnici večkrat na popravilu samo renaulte.
Imel je nekega scenica letnik 2003, pravi, da so ga morali skorej, do konca razdreti pa ne vem kaj vse zamenjati in potem nazaj sestaviti.
Tako, da kdor ima zaupanje v renaulte jih ne razumem.
Je pa spet odvisno od dejavnikov, ampak so večkrat ti dejavniki pri renaultih zanič, malo je dobrih, teh avtomobilov, če gledamo lagune od 1995 do 2001 to so samo popravila in menjave in tudi drugi renaulti, so isti.
Ne vem pa kako je z temi novimi renaulti, mislim, da nič boljše.
Jst bom pa tkole reku, Mam cliota 1995 1.2 RN že lep čas pa nisem nkol imel nbenih večjih blemov z njim, enkrat me je sicer na cesti pustil k sem šel na morje mi je odtrgalo jermen od alternatorja to je pa tut vse od minusov k jih lahk naštejem. Pleh je sicer zlo slab rjavi tolk da sprot ne morš popravlat, pa tudi nima smisla tolk star avto kej pedenat, sam da se peljem pa je. K bo recesija mimo pa po VW sigurno 😉
jaz bo pa tako povedal… v familiji so že od nekdaj francozi, tako rabljeni kot novi in z nobenim nismo meli veliko problemov.. 14 let smo vozili laguno, ki je imela na koncu okol 370000km, in nikoli nobenih problemov (mogoče kakšen amortizer, roka, termostat ipd,..) ampak to crkne na vsakem avtu.. poznam milijon ljudi ko vozi renaulte (ker je pač to najbolj prodajan avto v Slo) in noben nekih hudih problemov (pustimo dizle, tisto je razred zase, so pač zajebali) ampak renault bencin je čist dobra izbira (1.2 so zelo varčni in dobri motorji), če pa si mislil da boš kupil vw ali škodo oz podobno temu, pa da se boš vozil 250tkm brez da bi vložu kake jurčka vanj, si se pa gladko zmotil.. tudi to crkne (še večkrat ko si misliš)..
Samo 1 anekdotični primeri od 1.uporabnika “avto”. Vsi naslednji so ti odlično odgovorili !!
Bo treba še veliko veliko več mnenj, kot pa da samo eden nekaj jajaca čez renault in navaja mnenje svojega mehanika, ki se mu procentualno pač nabere največ tistih avtov, ki jih je procentualno najvec na Slovenskih cestah. Ker tisti ki vozijo dražje “deutche kvalitet” ipd, pač hodijo na uradne servise, ne iščejo poceni mehanikarjev, kot delajo to kupci poceni (in odličnih) renaultov.
Pri vsaki znamki avtomobila so določeni modeli, ki se ne obnesejo in kvarijo ugled znamke. Moraš biti natančen. Lagune l 2001 Dizel so imele težave s turbino. Ko jaz kupujem avto, me najprej zanima motor, njegova zanesljivost in po 2 letih se da na netu že prebrati, kakšne težave ima določen tip motorja…potem pa še ostalo.
Moj prvi renault že davnega leta 91 je bil R 18 bencinar, kupil sem ga 5 let starega, zgonjenega, s prevrtenimi števci, pa mi je 5 let vseeno odlično služil brez dodatnih stroškov, samo redna menjava olja in fitrov, pa še to sem sam menjal. Potem sem kupil 2 leti staro laguno l 95 seveda bencinar. Ker je to bil že novejši avto z elektroniko, sem ga redno vozil na pooblaščenis servis, enkrat letno. Tudi laguna me nikoli ni pustila na cesti in nobenih nepričakovanih stroškov, le redna menjava olja in filtrov in seveda ob tudi otalih iztrošenih delov, kot pri ostalih avtih (zav.ploščice, 1x amortizerji,… občasno izpušni lonec..). No ko je bila stara 17 let sem jo zamenjal, kljub temu, da je sama mašina bila še vedno v odličnem stanju in nikoli v popravilu. Le rja jo je začela počasi pri zadnjem koloteku načenjati. Seaj sem na Volvu, motor D5, ki velja za eno najbolj zanesljivih mašin 🙂
Potem imamo doma še megana seveda bencinarja 1.6 V . Že osem let nobenih težav, le redna menjava olja in filtra in vsakih 6 let velik servis zobatega jermena. Tudi sestra je imela clio l. 99 seveda bencinarja, ki je v 10 letih samo 3x videl servis, pa še takrta sem jo jaz nagnal pa ji kljub temu nikoli ni nič crknilo ali pa da bi ga clio pusti na cedilu. He-he to je za tiste, ki prisegate, da je najbolje kupiti rabljen avto od ženske :)))
Če pa voziš avto mehaniku pod kozolcem ali fušarju, ki se spozna na vse današnje sodobne avtomobile, je pa tko kot ti praviš. Avto je vedno pri mehankarju. Tak mehankar ti naredi samo tisto, kar mu naročiš. Ni preventivnega pregleda celega vozila, ne sodeluje in ne dobiva informacij od matične tovarne, ni posodobitev računalnika pod haubo, je tudi nekaj drobnih del zajeti v ceni servisnega pregleda, ki ti jih mehankar ne opravi.
Imam sodelavca, ki ima scenica dizel, ki kje vsa leta vozil fušarju iz domačega kraja in nekega dne mu je zaribala mašina na poti iz morja domov, kmalu po opravljenem velikem servisu. Ta model ima hibo in je potrebno zamenjati preventivno nek del, ki povzroči težko okvaro motorja po prevoženih 150.000- 200.000 km, menda to ve vsak mehankar na renaultu in na pooblaščenem ti to preventivno zamenjajo pri velikem servisu.. Fušar je sodelavcu odgovoril, da naredi samo tisto, kar mu stranka naroči, ker če bi on to preventivno delal, bi bil za neuko stranko predrag in posledično bi izgubljal svoje stranke. Fušarji običajno niso nič cenejši, saj za isti denar manj naredijo, pa tud jamstva ni nobenega.
Imam Clio II letnik 1998 in avto je do sedaj res brezhiben. Vzdrzevan , 225 000 km…
Sedaj imam z njim prvic problem. Na pooblaščeni servis še nisem hodil, saj se bojim, da bi popravilo stalo več, kot je avto sedaj vreden. Težave so z vzigom, pri čemer je kljucavnica in ključ dober, tudi starter je dober, avto vergla, gori pa ne tista spiralna lučka. To dela redko in občasno.
Pri samem vžigu se včasih cuje, kot da nekaj potegne-vuuu in takoj neha.
Ne vem, bi lahko to bila pumpa za benzin?
Tisti dan sem se vključeval na avtocesto, ki je bila polna inferiornih avtomobilov.
Kot prvo, nisem mogel verjeti, da vozila zaradi mene sploh niso upočasnila, ko sem bil na vključevalnem pasu! Prisiljen sem se bil vriniti v komaj dovolj veliko vrzel med dvema avtomobiloma, da sem sploh lahko prišel na avtocesto!
Voznik v avtu za mano je spoznal svojo napako in mi v opravičilo pohupal z dolgim piskom.
Sicer neverjetno, ampak popolnoma isto stvar sem moral storiti, da sem se lahko vključil v pas za BMW-je.
Kakorkoli že, ko sem končno prišel na BMW pas in švigal mimo s svojimi 150 km/h, užival v občudovanju, ki so mi ga izkazovali inferiorni avtomobili, sem opazil pred seboj inferioren avtomobil, ki ni samo bil na pasu za BMW-je, ampak je celo vozil s smešnimi 110 km/h!
Seveda sem se mu približal na en meter od njegovega pritljažnika in ga s signali z dolgimi lučmi opomnil, da ne sme biti na BMW pasu avtoceste in naj se mi umakne.
Seveda, ko je voznik opazil za seboj BMW-ja, se je naposled le umaknil, vendar je potem spet zavil na pas za BMW-je!
Poizkušal je tudi loviti mojo hitrost in ko mu je postalo jasno, da mu to nikakor ne bo uspelo, je prižgal modre luči in me pozval naj zavijem na odstavni pas, da mi bo lahko čestital za moj odlični avto.
Normalno, da sem mu ustregel in ko je prišel do mojega avtomobila, mi je izročil papir, ki mi je samo potrdil kar sem že tako ali tako vedel – da je moj avto hiter!
Očitno želi, da bi vsi vedeli kakšen super avto imam, zato mi je vzel vozniško dovoljenje na policijsko postajo, kjer mi bodo nanj dali neke točke (ki nikakor niso zastonj, vsaka stane približno 70 evrov in dali so mi samo 3). Ampak, nekdo na policijski postaji mi je zagotovil da si bom, ker vozim BMW-ja, kmalu prislužil vseh 18 točk in takrat sploh ne bom več potreboval vozniškega dovoljenja in ga bodo vzeli!
kar se tiče renaultov so res zelo zanič avtomobili, saj zjutraj ko se mi je mudilo v službo kar ni hotel vžgat in na servis se moral vsak mesec in vedno je bilo nekaj narobe z motorjem ali podvozjem enkrat sem šel na morje in mi je na avtocesti do Splita odletela guma, na koncu leta sem izračunal stroške in ceno avtomobila in stalo me je približno enako kod rabljen avto prestižne znamke, tako da tisti ki promovirajo renault naj se zamislijo ali je vse to res kar pravijo ker ni.Sedaj imam BMW-ja 325d starega 10 let in vse kar je bilo narobe je bil akumulator in optični kabli so začel malo zajebavat ampak ni moteče.
Jaz sem imel kar nekaj renaultov, vglavnem službene, osebno sem imel enega… NIKOLI VEČ ! Uradni servis drag, cenovno primerljiv z bmw/mercedes uradnimi servisi kar je katastrofa glede na to, da ni niti blizu premium znamkam. Sama kakovost Renaulta je bolj slaba, crkuje vse po vrsti. Jaz sem na službenem cliu imel za cca 4000e servisov v 2 letih ! Pa sam avto ni bil toliko vreden na koncu. Prav tako na Kangooju, ki je vsak mesec potreboval menjavo nečesa… Vglavnem bolje kupiti ,,nemca,, pa četudi kakšno leto starejšega, že sama vožnja je svetlobna leta boljša, bolje držijo ceno, servisi so tukaj tukaj cenovno, izdelava neprimerno boljša, vglavnem sami plusi.
kregate se za brez veze. popolnoma logično je da plastični kinderjajček pač ni sef, v katerem bi varno shranil diamantni prstan, logično a ne! no isto je z cliotom. saj ze v osnovi ni narejen kot dober avto. za svoj razred je dober. mora pa bit vsakemu jasno da to ni neko resno vozilo, ki bo zdržalo boga in pol uporabe. ker najboljosnovno, to je podvozje ni narejeno za neke napore.
to je avto za po mestu. nič več. in za takšno uporabo je dost dobro skonstruirano. če pa nekdo vozi clionta pa rečimo malu boljšega 1.6 motor po vasi pa mestu pa včeče prikolco pa tovori omare in les in nevme kaj vse, pa pač ne more avto zdržat ne vem koliko. pač ga je treba bolj redno vzdrževat in bolj redno menjavat dele. preprosto!!!
Bila sem 20 let lastnica vw, imela sem 3 golfe in 2 pasata.Zadnji pasat dizel.Z vsemi sem naredila po 300.000 kilometrov brez karkoli razen rednih servisev in vedno kupovala rabljene 3 leta stare seveda z mehanikom.Tudi letos sem hotela 11 let starega pasata zamenjati z novejšim letnikom 2011, pa sem 2 meseca iskala primernega , malo kilometrov, nezaleten, vožen na relacije….pa vsi so bili iz Italije in po 180000 kilometri.Pa seveda 10tisoč evrov!Nisem našla avta, ki je kupljen v slo in od prvega lastnika.Potem sem slučajno naletela na enga gospoda na sejmu ( nikdar ne kupujem avta na sejmu) ki je prodajal to laguno.Nekako me je pritegnila, ker je bila res kot nova, pogledam kilometre 50.000 realnih, avto brez praske, z litimi novimi platišči, gumami, vsi računi od servisov, avto z vso opremo, higline, usnje….Vprašala sem ga, zakaj hudiča prodaja nov avto, pa kje je vožen, na relacije ali po Ljubljani.Nisem verjela, da je res kar vidim, zato sem prepisala vse številke in odšla do avtohiše real kjer je bil tudi kupljen, saj je tip dal skoraj 30000 evrov zanjo.Oni pogledajo in rečejo, gospa, ta avto ima najboljšega lastnika, menjano je bil akumolator in brisalci, kilometri realni.Tudi cena je bila zelo sprejemljiva proti pasatom.In sem lastnica 1 leto te hude lagune, in NE pogrešam nemca to hočem povedati.Ker delam veliko kilometrov in ker znam voziti dizel in ker je avto res mega in prvič se počutim kot gospa.Tudi poraba ni huda saj v šesti pije 5 litrov, kombinirana vožnja pa 6.kljub skoraj 180 konjev ampak tako zadovoljna še nisem bila .Čuvam jo kot , da bi sama dala 30tisoč evrov in če mi bo delala 5 let bom zamenjala spet za laguno.Dobila sem za sorazmerno malo denarja veliko več opreme in še 40 konjev več, da o vožnji ne govorim, to je tako, kot bi se peljal z avionom……
Strinjam se, da se renaultovi motorji ne morejo primerjati z vw, to je dejstvo, nikoli ne bi kupila lagune s 150.000 kilometri ker to vem.Vendar sedaj ko jo vozim se mal pozanimam okrog teh avtov in njihovih lastnikov in 5 ljudi sem vprašala in vsi so naredili 230.000 kilometrov brez problemov pa to še 1,9 motorji.Nikakor je ne mislim imeti več kot 5 let oziroma tam okrog pri 190.000 kilometrov jo bom prodala.Na leto delam 30.000 kilometrov.Javim, leta 2019 😉
Renault masine so povrsno skup sestavljene,njim se gre da bo veliko dobicka v prodaji novih avtomobilov ali pa rezervnih delov. Tovarniska birokracija pač,ki jo potem izkusijo lastniki avtomobilov,ko pol nazadnje odklanjajo to znamko. Pa ne govorim to na pamet,je dosti taksnih ko preklejejo to znamko. Da ne govorim o Fiatu,sam avto ok,vse ostalo z masino vred katastrofa.
Saj pravim da kljub temu,da ful grajamo renault me preseneca ko vstopim ven iz bloka vidim kar precej renaultov,nevem pa,ce se vozijo ali tam cele dneve stojijo.
Zelim ti veliko srece v voznji in veliko kilometrov…;)