avto za cca 2 mio
KUPI SI PUNTA MULTIJET DISEL SE BOŠ VOZILA ZA STONJ IMAJO VEDNO AKCIJE IN TE SEDAJ PRIDE Z VSO OPREMO CCA OKOLI DVA MILJONA TRISTO POZANIMAJ SE ALI PA 1.2 16V JE MALO CANEJŠI AVTO JE NOV BOŠ SAJ VEDLA KAJ IMAŠ JAZ MAM PUNATA 1.9 JTD TUDI DISEL Z VSO OPREMO IN TUDI ENO ŠTRUCKO KI JE PRIŠLA NA SVET PRED 4 MESECI PIDIPREGOV VOZIŽEK ZADAJ V PRTLAŽNIKU SKOZI NI NOBENEGA PROBLEMA IN ŠE POL OSTANE PREZNO ČE TE KAJ VEČ ZANIMA SE MI JAVI NA [email protected] IN ŠE KAKŠNO REČEVA
LP
Poglej tudi na Renaultovo spletno stran z rabljenimi vozili, kjer lahko z raznimi parametri omejiš svoj prvi izbor:
http://www.rabljenavozila.com/begin.asp
LP, Bojan.
No ja ,mislila sem da ne bi imela kie pa daiwoo pa takih…
Zdaj imam opla ki mi je lepo služil dolg ih 12 let , samo kot tukaj berem je kar loterija kaj dobiš …. pri isti znamki so eni zelo zadovoljni drugi pa čisto nič…
Pa sem malo zmedena ,ker ne bi rada stala ves čas pri mehaniku in odštevala tolarčke…
Npr ford focus mi je nekako všeč (še prtljažnik za voziček ima dober) , samo kje naj ga dobim od kakega nedeljskega voznika? A taki sploh še obstajajo?
Ti servisi in preprodajalci so mi pa tako sumljivi …
Narod, narod… punca rabi uporaben avto, ne pa nekih starih plastik fantastik športnih drvarnic. Calibra je že za časa svoje izdelave veljala kot “porsche za reveže”.
Ker boš dostikrat potrebovala prostor za odlaganje in dosti odprtin na avtu (otroka se ponavadi vozi na zadnjih sedežih) predlagam pet vrat, drugače boš po enem letu zdravila bolečine v križu. Ker verjetno hočeš malo porabo pridejo najbolj v poštev mali bencinski motorji (do 1.3) ali bolj verjetno dizelski motorji (do 1.7). Od evropskih znamk s ceno do 2 mio SIT pridejo v poštev Renault, Peugeot, Opel, Ford, Fiat, Seat, Škoda in VW. Pomaga tudi, če se vrata odpirajo pod čimvečjim kotom, ker se pri določenih znamkah odpirajo precej na ozko.
Glede na pogovore z uporabniki in na lastno preverjanje je večina tako opevanih “nemških” avtomobilov dokaj draga, ko gre za vprašanje dodatne opreme, kot sta klima in abs. Vse je na voljo le za doplačilo. Mislim, da sta Citroen in Renault tu v rahli prednosti. Italijanov žal ne poznam.
Nedeljski vozniki še kako obstajajo. Vsaj meni so vedno napoti. Na katerikoli cesti, kadarkoli.
Rabljena vozila so verjetno najbolj zanesljiva pri trgovcih, ki imajo poleg prodaje tudi uraden servis. Nikakor ne na avtosejmu, še manj pa na internetu razen, če gre za uradno stran uradnega zastopnika.
Pa srečno
Jernej
Čisto prav imaš, da se ti ti preprodajalci zdijo sumljivi, ker so dejansko goljufi. Primer: kolega je kot drugi lastnik prodal opla astro, rahlo udarjeno, čez 200.000 km, brez servisne. Novi lastnik jo je kupil kot redno servisirano, s potrjeno servisno, nekarambolirano, z nekaj več kot 100.000 km. Na srečo mu je kljub vsemu dobro služila, a jo je preplačal.
Veš kaj ti lahko mirne vesti priporočam? Zapelji se enkrat na Nissanov servis Krulc v Moravče, kjer ima tudi rabljene avte. To ti je servis z veliko začetnico in težko bi verjela, da bi si mazal roke s prodajo sumljivih avtov, ker služi tako s servisom kot prodajo novih. Kot prvo pa katerikoli avto, ki ti bo padel v oči, pelji na pooblaščen servis, riskiraj tistih nekaj tisočakov, da avto pregledajo, ali je res vse OK. Tudi ena taka izkušnja kolega – peljal ga je pregledat in so ugotovili, da je bil 2 leti star avto komplet prebarvan. Preprodajalec, ki je šel zraven, je kar barvo spreminjal od hudega (očitno tudi sam ni vedel, kaj so mu podvalili, ker je pač dovolil, da se potencialni lastnik zapelje na servis). Nočem te strašiti, ampak previdnost je na mestu.
Jure, ne vem koga si sedaj spraševal, kaj misli, ampak tole kalibro bežno poznam in definitivno ni nateg. Avto je noro dober, žal pa tudi jaz ne vem, koliko časa bo res šel kot urca. Če bi bil mlajši letnik, bi pa že bil v moji garaži. Drugače se pa pazi oglasov na avto.netu, ker je zadnje čase pravi val lažnih. Tudi pri kalibrah, ena kalibra je pa tudi pravkar kupljena in se spet prodaja. Je treba bit previden, če kupuješ… Oči na peclje. 🙂