Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Avtomehanik poklic prihodnosti?

Avtomehanik poklic prihodnosti?

Povsod je slišati kako lepe cifre se obračajo, po 50€ na uro dela in take. To niti z magisterijem ne dobiš.

Je to res, kakšna je sploh prihodnost tega poklica? Bo še vedno tako zelo iskan in plačan?

Ja ma 50 € na uro, samo računa jih pa na dan vsega skupaj štiri, dela pa 8 ur, tako da dejansko potem pol manj za njega. Ti seveda plačaš polno.

Je pa folk ravno zaradi dragih stroškov mehanikov skočil na električne avtomobile. Tam servisov praktično ni (razen menjave kabinskega filtra in hladilne tekočine, kar je spet en velik vic, ampak Ok, samo toliko da laufa garancija).

Po mojem mnenju se poklicu slabo piše. So mehaniki tudi zelo neprilagodljivi. Takoj ko je kaj narobe s štromom pri avtomobilu me moj mehanik pošilja k avtoelektričarju. Se boji žic kot hudič križa…

Da, če bo znal popravljati elektromotorje?

Vi ne locite med ceno delovne ure in delom mehanika, kot da je v ceno delovne ure zajeti zgolj in sami deli, drugace imajo odlicni avtomehaniki placo od 1400 do 1800 eur neto, kar pa se tice vasega filozofiranja o tem kako elektricni avti ne potrebujejo vzdrzevanja in kako je ti prihodnost…pa kar lepo sanjate…kot da elkt avti se ne kvarijo, ne razbijajo itd…cudni ne da imamo se vedno serviserje pralnih strojev, a si pralni stroji na bencin al kaj ?

Električni avtomobili nimajo motorja z notranjim izgorevanjem tako, da odpade vsa mehanika povezana z motorjem (diferencialom, menjalnikom, sklopko…). Ostala bo karoserija (avtoličar, klepar), podvozje, vzmetenje, elektronika in kup elektromotorjev. Avtomehanik bo izgubil 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} posla.

Ne gre pozabiti, da mora avtomehanik pri svojem delu uporabljati delavnico, opremo in orodja v vrednosti nekaj 100.000 evrov. Tako, da ne pozabite vračunati v to uro dela tudi stroške amortizacije in kreditov.

Električni avtomobili nimajo motorja z notranjim izgorevanjem tako, da odpade vsa mehanika povezana z motorjem (diferencialom, menjalnikom, sklopko…). Ostala bo karoserija (avtoličar, klepar), podvozje, vzmetenje, elektronika in kup elektromotorjev. Avtomehanik bo izgubil 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} posla.
[/quote]

A bejz no , a da ga nimajo?ne me basat, a da diferenciala in polosi tud nimajo?lkdo pa pravi da se bo slo izkljucno v elektriko?prvo si boste morali zgraditi infrastrukturo kekci, slo mora v naslednjih 10 letih vloziti do 2 mrd eur v izgradnjo in posofobitev elek omrezja…tako da avti z not izgorevanjem bodo se z nami, kot drugo seveda se bodo mehaniki prekvalificirali, brez dela pac ne bodo, kot so nekoc kovaci in kolarji presaltalh s konjev in vozov na avte tako bodo mehaniki na alektriko oz gor.celice….pa zapomni si vzdrzevanje ne bo nicceneje, ker vse to bo moral ndkdo placat

Električni avtomobili nimajo motorja z notranjim izgorevanjem tako, da odpade vsa mehanika povezana z motorjem (diferencialom, menjalnikom, sklopko…). Ostala bo karoserija (avtoličar, klepar), podvozje, vzmetenje, elektronika in kup elektromotorjev. Avtomehanik bo izgubil 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} posla.
[/quote]
Razen menjave olja in filtrov na motorjih ni več veliko dela. Generalnih na vsake par deset tisoč že dolgo ni več. Kvečjemu turbine na avtih butastih lastnikov…

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

Pa tudi znanje, sprotno izobraževanje…. pa za posamezne znamke avtomobilov potrebuješ specialno orodje, kar zopet vse podraži… tega poklica ne more vsak s ceste opravljat

Mehanik ni vulkanizer, ki potrebuje poenostavljeno samo avtodvigalo, ki je lahko tudi pod kozolcem pa nekaj malega orodja. Znamka avtomobila ni pomebna. Ko je sezona menjave pnevmatik, ta dela večinoma opravljajo na hitro priučeni mulci.

Dokler bodo obstajali taki, ki niti žarnice ali varovalke ne znajo sami zamenjat, se ni bat za prihodnost avtoserviserjev. Zavore se ne bodo same popravile, amortizerji, vzmeti, volanski mehanizem, servo naprave, vsi mogoči elektromotorji, stikala, cevi, senzorji, ležaji … Včasih so mehaniki služili z generalnimi obnovami motorjev po 100 000 prevoženih kilometrih. Kdo še danes dela generalko? Pa mehaniki niso propadli, ker se je vzdržljivost materialov tako povečala. Včasih je bila karoserija že po nekaj letih potrebna obnove zaradi rjavenja, danes se je podaljšala ta doba za trikrat, pa ličarji in kleparji niso propadli.


Razen menjave olja in filtrov na motorjih ni več veliko dela. Generalnih na vsake par deset tisoč že dolgo ni več. Kvečjemu turbine na avtih butastih lastnikov…
[/quote]

ti si pa zelo poenostavil servise ha-hahaaa
pod vzdrževanje spada tudi menjave končnikov, zavornih ploščic, diskov, pa še mogo takih delov, ki se normalno obrabijo in jih je potrebno po določenem času zamenjat. Vzdržeavnje je tudi pregled, podmazanje posameznih sklopov, pregibnih delov….
Potem je pa še veliko manjših okvar, ki se naj ne bi dogajale, pa se dogajajo.
Samo filter pa olje, pravijo tisti, ki avta pravilno in po predpisih ne vzdržujejo in je tak avto po par letih v zelo slabem stanju in od takih se avto ne kupuje in se beži čim dlje stran. ;)))

Crkajoče turbine je pa stvar tovarniške napake že pri projektiranju in je velik strošek

ti si pa zelo poenostavil servise ha-hahaaa
pod vzdrževanje spada tudi menjave končnikov, zavornih ploščic, diskov, pa še mogo takih delov, ki se normalno obrabijo in jih je potrebno po določenem času zamenjat. Vzdržeavnje je tudi pregled, podmazanje posameznih sklopov, pregibnih delov….
Potem je pa še veliko manjših okvar, ki se naj ne bi dogajale, pa se dogajajo.
Samo filter pa olje, pravijo tisti, ki avta pravilno in po predpisih ne vzdržujejo in je tak avto po par letih v zelo slabem stanju in od takih se avto ne kupuje in se beži čim dlje stran. ;)))

Crkajoče turbine je pa stvar tovarniške napake že pri projektiranju in je velik strošek
[/quote]

Preberi še enkrat: Razen menjave olja in filtrov na motorjih ni več veliko dela.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

Če ti plačaš 50€, to ne pomeni njemu 50 v žep, tukaj so davki, najemnine, material, itd. Seveda če je več ljudi, moraš potem še to razdelit, pa takoj vidiš, da ni to nek hud dohodek. Nekateri hočejo še za instaliranje windowsov 50 evrov.

Preberi še enkrat: Razen menjave olja in filtrov na motorjih ni več veliko dela.
[/quote]
Saj, njegov elek avtonima koncnikov, nima volana, nima prem, nima kolesnih lezajev, nima gum,ne amortizrrjev, vraga se zavor nima on ima pravzsprav leteco preprogo hehe

A bejz no , a da ga nimajo?ne me basat, a da diferenciala in polosi tud nimajo?lkdo pa pravi da se bo slo izkljucno v elektriko?prvo si boste morali zgraditi infrastrukturo kekci, slo mora v naslednjih 10 letih vloziti do 2 mrd eur v izgradnjo in posofobitev elek omrezja…tako da avti z not izgorevanjem bodo se z nami, kot drugo seveda se bodo mehaniki prekvalificirali, brez dela pac ne bodo, kot so nekoc kovaci in kolarji presaltalh s konjev in vozov na avte tako bodo mehaniki na alektriko oz gor.celice….pa zapomni si vzdrzevanje ne bo nicceneje, ker vse to bo moral ndkdo placat
[/quote]

Zakaj bi potrebovali diferencial in polosovine, če ima vsako kolo svoj elektromotor… zato, da imajo mehaniki delo? Govorimo o prihodnosti, to je čez 20, 30 let recimo.

Vi pa res znate naložiti.
Ne pozabit, da če želiš biti dober, moraš začet pri 15 letih s prakso in znanjem pri kom v garaži, ki je usmerjen v področje mehanike, elektrike in elektronike. Imeti znanje strojništva vsaj do 4 stopnje in tudi ostala področja tu navzgor.
Sedaj ni več samo hitrega zaslužka s menjavo gum in olja in popusta na rezervne dele.
Praksa z znanjem je nujna, če boš sam pričel za začetek popravljat stvari s tem kar pač rasteš in nato se opredelil v področje, ki te zanima, ker vseh teh kategorij se lahko naučiš le s praktičnim znanjem in izobrazbo ob delu. Tako, da kje to dobit in kako priti do tega in šele po 10 letih recimo si lahko v koraku, da rasteš s tem, kar se tu omenja, da si dober.

Zakaj bi potrebovali diferencial in polosovine, če ima vsako kolo svoj elektromotor… zato, da imajo mehaniki delo? Govorimo o prihodnosti, to je čez 20, 30 let recimo.
[/quote]
Preberi si kaj o problematiki nevzmetih mas…

Preberi še enkrat: Razen menjave olja in filtrov na motorjih ni več veliko dela.
[/quote]

Ti pa tud ne razumeš. Sej ravno z menjavo olja in menjavo filtrov je najmanj dela.
To smo včasih vsi sami doma na dvorišču menjal, za kaj drugo si pa že moral k mehaniku peljat, pa sam 2 al 3 orodja si potreboval in to je bilo to:))
Danes, se mi pa ne splača niti rok mazat, je ceneje in hitreje pri mehaniku.

Zakaj bi potrebovali diferencial in polosovine, če ima vsako kolo svoj elektromotor… zato, da imajo mehaniki delo? Govorimo o prihodnosti, to je čez 20, 30 let recimo.
[/quote]

Seveda pa elektromotor nima ležajev, pa kolesa tudi ne, vpesto kolesa ne moreš spraviti dovolj močen motor, motor mora imeti neko predležje ds gs umskneš stran od kolesa in s tem ti prostor dovoli močnejši motor pa še mas se znebiš na obesah, ampak to vam stručkotom razlagati je norost.

Ti pa tud ne razumeš. Sej ravno z menjavo olja in menjavo filtrov je najmanj dela.
To smo včasih vsi sami doma na dvorišču menjal, za kaj drugo si pa že moral k mehaniku peljat, pa sam 2 al 3 orodja si potreboval in to je bilo to:))
Danes, se mi pa ne splača niti rok mazat, je ceneje in hitreje pri mehaniku.
[/quote]
Kaj pa še delaš pri motorju razen menjave jermena, če ga imaš? Generalno na deset tisoč? Tud platin ni več:-)) Cajti se spreminjajo. Včasih je bilo pred vsako vožnjo treba pogledat pod haubo.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain


Kaj pa še delaš pri motorju razen menjave jermena, če ga imaš? Generalno na deset tisoč? Tud platin ni več:-)) Cajti se spreminjajo. Včasih je bilo pred vsako vožnjo treba pogledat pod haubo.
[/quote]

Vsak avto ima jermen zaenkrat, in tudi jermen z napenjalcem in rolco se menja periodicno, o jermenu za pogon opreme je govora, alternator, kompresor klime, in tud vodno crpalko je treba vcasih menjat, al spusti, al se slisi lezaj, pa tud avti ki imajo verige, grejo drsniki , se veriga raztegne, itd…nic ni vecno

Vsak avto ima jermen zaenkrat, in tudi jermen z napenjalcem in rolco se menja periodicno, o jermenu za pogon opreme je govora, alternator, kompresor klime, in tud vodno crpalko je treba vcasih menjat, al spusti, al se slisi lezaj, pa tud avti ki imajo verige, grejo drsniki , se veriga raztegne, itd…nic ni vecno
[/quote]
Itak. Malenkosti.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

Torej….za menjavo vodne črpalke ( stane 250€) mi je uradni servis vzel 2.000€.
Glede na to, da sem bila pri njih redna stranka, so mi dali 200€ popusta.

Avtomehaniki največ zaslužijo z navijanjem cen rezervnih delov.

Kupujejo v avtotrgovinah po nabavnih cenah, stranki pa zaračunajo ceno skoraj tako, kot če bi sama kupila v avtotrgovini. Razlika pa v žep.

Keri cepec si ti, vsakdo ki ima dejavnost kupuje material z dolocenim rabstom in pri avtodelih je ta med 40 do 45 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, temu se rece trgovina, enako kot to pocne spar,kupi poceni in mo drazje prodaj, s tem da mehanik se racuna vgradnjo, ti bumbar kupis v sparu meso in ga doma pripravis, pa ti ttotl mislis da je priprava zastonj, vse stane, mors imet pisker, pa strdilnik, pa kuhinjo, olje, sol…in cas….vi bi pa tako…pir bi kupli v sparu pili bi ga pa v restavraciji zastonj…bumbarji, se ti zavedas koliko fiksnih stroskov ima delavnica?za eno posteno placo ti mora ostati najmanj 3000 eur cistega zasluzka, to je potem dodana vrednost

New Report

Close