AVTOMEHANIKI-GLAVE SKUPAJ.
Ko gre narobe gre narobe! Na armaturni plošči mi sveti luč za elektroniko.Ko je avto hladen ne gori, nato pa pri ponovnem vžigu zasveti in ne ugasne več.
Na servisu preko računalnika ugotovijo, da je v okvari stikalo ventilatorja motorja in sicer tretja stopnja. Se dogovorimo za popravilo, nekaj čez 100 €. Pridem po vozilo, račun skoraj 90 €, vozilo v popolnoma enakem stanju kot prej. Serviser pove, da je napaka drugje in je v okvari računalnik motorja, 90€ pa moram plačati za diagnostiko oz. test motorja. Nov računalnik pa stane okrog 1000 €.
Nekateri pravijo, da se da računalnik popravit in stane približno polovico manj. Se to splača? Kaj če bo spet po starem, ker malo dvomim v diagnozo ker avto deluje brez težav, le lučka na armaturi sveti. Ali je bolje da računalnik zamenjam?
Ima kdo podobne izkušnje?
Gre pa za Opel Merivo 1.6 benzinski motor, letnik 2003.
Lep pozdrav in hvala za vaš trud.
POzdravljeni,
imam identičen problem z enakim avtom (Meriva 1,6, 2003). Ko je avto hladen dela normalno, po nekaj kilometrih pa se prižge lučka za elektroniko, in avto izgubi moč. Z avtom se je sicer možno peljati ,vendar se obnaša kot bi motor nekaj dušilo (ne pospešuje normalno)… Tester pokaže napako na stopalki plina in na loputi pretoka zraka… POskušali zamenjati stopalko, a problem ostaja. Ko odklopiš konektor lopute pretoka zraka, lučka še vedno gori! Očitno je težava v računalniku!??
No zanima me kako je SKOFLE ali pa kdo drug uspel rešiti omenjeno težavo!??
LP, Sven!
Preverite EGR ventil kontrola je pa takole….
učinkovitosti delovanja EGR sistema uporablja spremembe tlaka na MAP …… absolutni tlak sesalnega kolektorja – razdelilnika ( Manifold Apsolute Pressure senzorju. Kontrola se opravi v četrtem delu voznega testnega ciklaa ko vozilo samodejno zavira z zaprto loputo. Pri tem se EGR ventil prisilno odpre sistem pa kontrolira odziv na MAP ali LMM senzorju. Če ni ustreznega odziva ali če je le-ta drugačen sistem javi napako v delovanju EGR ventila….
Sven, bodi pripravljen od danes do jutri, da ti bo še to kar dela odpovedalo in avto ne bo niti vžgal.
Po mojih izkušnjah je elektronika in rešitev je zamenjava računalnika kar stane okrog 1000€
ali remont obstoječega in vas stane približno polovica manj.
Naša Meriva je tudi kurila olje, čeprav je bilo le okrog 60.ooo km in smo je “poslali od hiše.” Pustil sem jo pri prodajalcu in zamenjal, a je že šla v promet. Kako sedaj dela in kaj je zamenjano ne vem, računalnik je sigurno, a bom podrobnosti poskušal ugotoviti.
DRRR, vžigalna tuljava je menjana pred približno dvemi leti. je pa menjana cela, ker drugačna varianta ni mogoča. Je vse v enem kosu. Zamenjava cele okrog 250€.
Upam, da misliva na pravo stvar.
LP in srečno vožnjo.
vidim da je problem z lučko star, že več kot eno leto.Zanima me če se je napaka popravila in če je kaj je bilo narobe.Ker imam čist isti problem, pa sem bil že pri treh elektro majstrih.Pa še kr nič, pravijo tudi, da je nekakšen senzor motorja ali sam računalnik motorja.Prosil bi za odgovor ka mi ta lučka gre kr mal na jetra
SKOFLE hvala za odgovor.Pri treh sm avto pustil po dva dni,pa je bil odgovor, vsepovsod drugačen. V petek sm pa bil v Brežicah na Oplu pa so tudi rekli, da bi bilo najboljš avto pustit vsaj dan ali dva pa, da vidijo kaj ne štima.Zanimivo je to, da če bi avto tam stal 2 dni to je približno cca 16 ur x 36e/h kr naneslo bi.
Da nism jaz tvoj avto kupil SKOFLE, ker praviš, da si ga prodal 😉
Kaj če gre za kakšno finto serviserjev, da lahko kasirajo?
Jaz imam Opel 1.7 dizel in mi tista lučka sveti že več kot leto dni. Na servisu so mi rekli, da bi blo enih 300€ za popravilo, ne vem ali menjava ali popravilo računalnika. Se mi pa lučka prižge, kadar motor dela pod najnižjimi obrati, ko stojim pred semaforjem…potem ne ugasne več, dokler ne ugasnem motorja in znova prižgem. Ker pa ne opazim spremembe na motorju se ne mislim s tem ukvarjati, naj gori, če ji tako paše…:-)
SKOFLE JAZ SM GA KUPIL KONEC JANUARJA NA GORENJSKEM, JAZ SM PA IZ OKOLICE NM.
KAKO SI PA PORIHTAL , DA TI JE NEHALA SVETIT, MATR , DA BOM KUPIL NALEPKO OD TEH FUZBALERJEV KA BODO ZDAJ V AFRIKI ŠPILAL PA JO BOM GOR PRIPOPAL PA NE BO VEČ PROBLEMOV 😉
KOD TI JE RIHTAL, DA GA ŠE JAZ TJA ZAPELJAM PA NAJ ŠE MOJEGA POŠTIMA.HVALA
Nenad, to ti uredijo na vsakem servisu, samo po mojih izkušnjah je precej razlike med servisi, tui do 300 ali še več eurov; v Sežani TAVČAR je hotel okrog 800€, v Kopru pa so hoteli čez 1200 € za zamenjavo računalnika. Samo moj je spil kar precej olja, tako, da smo se odločili, da se ga rešimo. Ni bila najboljša kombinacija, ker so ga malo ocenili, a sedaj je minio že leto od takrat in sem kar zadovoljen, da smo tako uredili.
Nenad, kakšen avto imaš, ali je Opel MERIVA?
Lumix, in kaj ti voziš? Corso? Te imajo serijsko napako pri sondah in se vžge luč, vendar je druga. Če je računalnik, kar je bilo pri nas se običajno ne boš dolgo vozil, ker bo vse skupaj crknilo in ne vžge več. Zamenjava sonde pa je bistveno manj € in se lahko voziš tudi če luč gori .
LP in vesel delavski praznik!
Ja SKOFLE Merivo imam. Smotano se mi zdi če avto pustim na servisu, misliš , da mi bodo računal poln šiht al to je računaj 36e na uro pa krat vsaj 8h na dan, kar dvomim, da bi tako računal.Ka pa vem bom moral vprašat. Drugač je pa prvi lasnik, oz. avto je bil kupljen v avto VIS pojma nimam kje je to, sam jaz sm ga pa kupil od ene iz Kranja…
lp
Nenad, če hočeš, da ga uredijo ga moraš pustiti na servisu. Če pa misliš samo za diagnostiko, se da dogovoriti in ti to hitro naredijo. Samo kot praviš, kakšnih 50 in več € se hitro nabere.
Če ga misliš popravit in ga voziti še dolgo ti svetujem, da pokličeš na več servisov in se dogovoriš, da ti avto popravijo. Malo potelefonari in sprašuj. Po mojem je to najbolje, samo glede na to porabo olja, je za študirat.
Če si iz NM ti svetujem da pokličeš tudi tukaj, če ne boš dobil kaj boljšega:
Lep pozdrav in prav se odloči.
Evo ga pa sem zrihtal, napako, ki mi je šla že mal na jetra.Lučka na nadzorni plošči.Po 2h uradnih servisih,enem privat servisu,in elektro servisu, sem čisto slučajno naletel na dodatno okvaro na motorju.Tako, da sta mi majstra svaka im čast zrihtala.Pač sem moral zamenjati računalnik motorja, sam zaradi lučke ni bilo to potrebno.fanta sta takoj vedela zakaj lučka gori-na testerju je javljalo nekaj ….3 rele ventilatorja…Vidilo se je da sta fanta maherja na OPLE.Njihova diagnoza je bila upor na ventilatorju.res da stane 170e , ampak kaj čmo.
Pa še računalnik je bilo potrebno zamenjati ker je prišlo do dodatne okvare.Na velikem servisu mi je majstor falil fazo na jermenu.Kaj se je pa pol dogajalo z avtom bolš, da ne govorim.
Sreča, da ni bilo še večje škode.
Tako SKOFLE pa smo rešili problem z lučko.
a ja vse skupaj me je pa prišlo 500+50e
Čestitam Nenad. Samo jaz malo težje kapiram in si vse na hitro napisal. Torej lučka je gorela zaradi upora na ventilatorju, če prav razumem. Ker tudi meni je vsak električar govoril o napaki na ventilatorju, a te napake ni odpravil nihče. Torej bi plačal 170€ in bi bila napaka odpravljena?
Računalnik pa si moral zamenjati zaradi druge napake, popolnoma ločene od prejšnje in zaradi napake majstorja na servisu??? Če je tako zakaj nisi zahteval povračilo stroškov???
Kaj se boš ojunačil in povedal kje so ti prvo napako z lučko odkrili pravilno, ker očitno so res mojstri?
Upam, da napisano prav razumem?
Lep pozdrav!
JA SKOFLE PRAV SI ZASTOPIL.
LUČKA JE SVETILA ZARADI UPORA NA VENTILATORJU, KATERI STANE 170E NOV.
MOJ JE BIL PAČ 4 FAZNI, DRUGAČE SO PO TRI FAZE.
RAČUNALNIK SEM MORAL PA ZAMENJATI ZARADI ZAMAKNJENE FAZE, DO KATERE JE PRIŠLO ZARADI MENJAVE ZOBATEGA JERMENA NA VELIKEM SERVISU.
NISEM ZAHTEVAL POVRAČILO KER JE MEHANIK TRDIL, DA JE FAZO TOČNO NAŠTIMAL.
JA PRVO IN DRUGO NAPAKO(lučko in računalnik)STA MI ZRIHTALA FANTA IZ LJUBLJANE.