AVTOMEHANIKI-GLAVE SKUPAJ.
Sem se pozanimal in je cena 100 evrov povsem normalna za to delo pri uradnem servisu. Svetujem vam, da poskušate najti kakšnega avtomehanika, ki bi to delo naredil za približno 40 evrov. Nekaj jih poznam iz Ljubljane, Dol. Toplic in okolice Krškega.
Crknila ti je 1 žarnica ali popolnoma vse žarnice(samo v tem primeru se na števec ne vidi nič)??? Zaradi 1 crknjene žarnice razdirat celo armaturko za 100 € ti lahko iz prve roke povem, da si budala na kubik, če boš šla v to…
Jao , kolk ste vsi pametni….pri nekaj let starem avtu v števcih nikoli ni samo ena žarnica ampak jih je kar nekaj….pri mojem avtu ne sveti kar nekaj žarnic, pa se ne sekiram…se vidi glih tako u redu….
lep pozdrav mene pa zanima koliko ima lahko vztrajnik prostora levo in desno da še je dober in ali ko je nov gre pa za dvomastni vztrajnik ford mondeo 116 kojski motor letnik 2004 sicer star je zanič zelo čudno in glasno ropota v prostem teku že cca 1 leto pri sami vožnji in prestavljanju ni nikakeršnjih težav hvala vam za vse odgovore že vnaprej
POzdravljeni,
imam identičen problem z enakim avtom (Meriva 1,6, 2003). Ko je avto hladen dela normalno, po nekaj kilometrih pa se prižge lučka za elektroniko, in avto izgubi moč. Z avtom se je sicer možno peljati ,vendar se obnaša kot bi motor nekaj dušilo (ne pospešuje normalno)… Tester pokaže napako na stopalki plina in na loputi pretoka zraka… POskušali zamenjati stopalko, a problem ostaja. Ko odklopiš konektor lopute pretoka zraka, lučka še vedno gori! Očitno je težava v računalniku!??
No zanima me kako je SKOFLE ali pa kdo drug uspel rešiti omenjeno težavo!??
LP, Sven!
IMAM PRAV TAKO NAPAKO LETNIK ISTI…….OČITNO SERISKE NAPAKE………..JE KAJ VEČ INFORMACIJ ?
HVALA
Ti črički so ponavadi odvisni tudi od obratov avta. Pač v nekih obratih so ravno takšni treslaji da pozročajo tresenje kakšne plastike pod armaturko ali kje drugje. Rešitev je, da se razdre in pogleda, vendar to v primeru da gre res za moteč dejavnik. Včasih pomaga da dvakrat udariš po armaturki z roko pa za nekaj časa preneha.
Pozdravljeni !
Jaz imam Opel Merivo 1.7CTDi
Na armaturni pločši mi gori lučka za motor. Avto nima moči (po domače noče vlečt) ko pohodin gas se s tžavo premakne, ko pa pridem nad 2000 obratov pa vleče(potegne) normalno. To je problem za v klanec, ker moram dajati v 1(ali 2, odvisno od naklona klanca), prestavo, s tem pa se mi poveča temperatura motorja, in se bojim da bi se pregrel 🙁 Sedaj pa je avto začel močno kaditi pri 2000 obratih.
Avto ima drugo mašino kej je prvo zalilo kej je puščala neka cevka, avto ima zamenjan EGR ventil in ventilator ter neki senzor (nevem katiri).
Prosim za pomoč pri odpravljanju težave.
L.p jan
“Jaz imam Opel Merivo 1.7CTDi
Na armaturni pločši mi gori lučka za motor. Avto nima moči (po domače noče vlečt) ko pohodin gas se s tžavo premakne, ko pa pridem nad 2000 obratov pa vleče(potegne) normalno. To je problem za v klanec, ker moram dajati v 1(ali 2, odvisno od naklona klanca), prestavo, s tem pa se mi poveča temperatura motorja, in se bojim da bi se pregrel 🙁 Sedaj pa je avto začel močno kaditi pri 2000 obratih.
Avto ima drugo mašino kej je prvo zalilo kej je puščala neka cevka, avto ima zamenjan EGR ventil in ventilator ter neki senzor (nevem katiri).
Prosim za pomoč pri odpravljanju težave.
L.p jan”
Vsekakor bi bilo dobro, da opraviš računalniško testiranje vozila in poskušaš ugotoviti kaj bi bilo narobe. Velika verjetnost je tudi okvara EGR ventila.
“Jaz imam Opel Merivo 1.7CTDi
Na armaturni pločši mi gori lučka za motor. Avto nima moči (po domače noče vlečt) ko pohodin gas se s tžavo premakne, ko pa pridem nad 2000 obratov pa vleče(potegne) normalno. To je problem za v klanec, ker moram dajati v 1(ali 2, odvisno od naklona klanca), prestavo, s tem pa se mi poveča temperatura motorja, in se bojim da bi se pregrel 🙁 Sedaj pa je avto začel močno kaditi pri 2000 obratih.
Avto ima drugo mašino kej je prvo zalilo kej je puščala neka cevka, avto ima zamenjan EGR ventil in ventilator ter neki senzor (nevem katiri).
Prosim za pomoč pri odpravljanju težave.
L.p jan”
Vsekakor bi bilo dobro, da opraviš računalniško testiranje vozila in poskušaš ugotoviti kaj bi bilo narobe. Velika verjetnost je tudi okvara EGR ventila.
“Opel, opel, opel…..in vas še vedno ni izučilo ? Zakaj še vedno tratite denar za to nemško znamko? “
Kaj si hotel s tem povedati? Imam Opla šest let in razen žarnic je idpovedal le senzor gredi!
Tudi WV passat je crknil še nov, deset tisoč KM, samo pokadilo se je iz njega in je bilo konec in to je bila kar težka napaka. Pa Mercedes, Audi, Fiat….isto!
Tudi sam sem imel opla, in sicer od leta 2003 do 2007. Kupljen je bil nov. V tem času sem prevozil le 30000 km. Vedno je bilo kaj narobe. Na koncu sem se enostavno naveličal vseh teh sitnosti in ga prodal. Med drugim so kar naprej pregorevale žarnice, pokal je pedal sklopke, crknil je motorček centralnega zaklepanja na enih izmed vrat, škripali so amortizerji, pa še bi lahko našteval. Aja, pa še poraba je bila visoka (1.2 motor, pa je porabil skoraj 8 litrov). Beda od avta, res. Pa sem imel ople že od nekdaj za boljše avte. S tem pa sem to teorijo dokončno ovrgel in si prisegel, da te znamke v moji garaži ne bo nikoli več.
“Tudi sam sem imel opla, in sicer od leta 2003 do 2007. Kupljen je bil nov. V tem času sem prevozil le 30000 km. Vedno je bilo kaj narobe. Na koncu sem se enostavno naveličal vseh teh sitnosti in ga prodal. Med drugim so kar naprej pregorevale žarnice, pokal je pedal sklopke, crknil je motorček centralnega zaklepanja na enih izmed vrat, škripali so amortizerji, pa še bi lahko našteval. Aja, pa še poraba je bila visoka (1.2 motor, pa je porabil skoraj 8 litrov). Beda od avta, res. Pa sem imel ople že od nekdaj za boljše avte. S tem pa sem to teorijo dokončno ovrgel in si prisegel, da te znamke v moji garaži ne bo nikoli več.!”
Praviš 1.2 motor in osem litrov??? Za to je kriv voznik in ne avto. Avto vsaj enkrat letno potrebuje tudi malo pozornosti!
Malo nas razsvetli in povej kateri Opel je to bil? Corsa?