Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem AVTOMEHANIKI-GLAVE SKUPAJ.

AVTOMEHANIKI-GLAVE SKUPAJ.

kako zamenjati žarnice na armaturi namreč crknila mi je žarnica za osvetljevanje narejenih kilometrov opel zafira 18 16v let.2000 servis računa cca 100 eur hvala za informacijo

verjemi da je z razlogom 100 eur ker je treba vse snet dol

Sem se pozanimal in je cena 100 evrov povsem normalna za to delo pri uradnem servisu. Svetujem vam, da poskušate najti kakšnega avtomehanika, ki bi to delo naredil za približno 40 evrov. Nekaj jih poznam iz Ljubljane, Dol. Toplic in okolice Krškega.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Crknila ti je 1 žarnica ali popolnoma vse žarnice(samo v tem primeru se na števec ne vidi nič)??? Zaradi 1 crknjene žarnice razdirat celo armaturko za 100 € ti lahko iz prve roke povem, da si budala na kubik, če boš šla v to…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

ohladi živce drrr 🙂
najbrž je že dovolj moteče da mora menjat. kak mehanik k dela bolj na sivo 😀 ti bo ugodn to zrihtal

Crkne zarnica za displejem, dela je ogromno. strosek pa 50 eur in ddv. pa kaksno uro in pol rabimo.

To ti je odgovor na mestu. :*

Jao , kolk ste vsi pametni….pri nekaj let starem avtu v števcih nikoli ni samo ena žarnica ampak jih je kar nekaj….pri mojem avtu ne sveti kar nekaj žarnic, pa se ne sekiram…se vidi glih tako u redu….

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

lep pozdrav mene pa zanima koliko ima lahko vztrajnik prostora levo in desno da še je dober in ali ko je nov gre pa za dvomastni vztrajnik ford mondeo 116 kojski motor letnik 2004 sicer star je zanič zelo čudno in glasno ropota v prostem teku že cca 1 leto pri sami vožnji in prestavljanju ni nikakeršnjih težav hvala vam za vse odgovore že vnaprej

POzdravljeni,

imam identičen problem z enakim avtom (Meriva 1,6, 2003). Ko je avto hladen dela normalno, po nekaj kilometrih pa se prižge lučka za elektroniko, in avto izgubi moč. Z avtom se je sicer možno peljati ,vendar se obnaša kot bi motor nekaj dušilo (ne pospešuje normalno)… Tester pokaže napako na stopalki plina in na loputi pretoka zraka… POskušali zamenjati stopalko, a problem ostaja. Ko odklopiš konektor lopute pretoka zraka, lučka še vedno gori! Očitno je težava v računalniku!??
No zanima me kako je SKOFLE ali pa kdo drug uspel rešiti omenjeno težavo!??

LP, Sven!

IMAM PRAV TAKO NAPAKO LETNIK ISTI…….OČITNO SERISKE NAPAKE………..JE KAJ VEČ INFORMACIJ ?

HVALA

imam en problem včasih mi pod armaturko nekaj ropota vendar ne zmeraj, ko speljem ali dodam gas pa se ne sliši več. Kaj bi to bilo?

Očitno en čriček.
Moj nasvet: pojačaj radio za nekaj stopenj in ga morda ne boš več slišal. Včasih se problem reši tudi tako, da se ga preglasi 🙂

Lp!

Ti črički so ponavadi odvisni tudi od obratov avta. Pač v nekih obratih so ravno takšni treslaji da pozročajo tresenje kakšne plastike pod armaturko ali kje drugje. Rešitev je, da se razdre in pogleda, vendar to v primeru da gre res za moteč dejavnik. Včasih pomaga da dvakrat udariš po armaturki z roko pa za nekaj časa preneha.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Samo paziti je potrebno, da je ob udarcu po armaturi avto ugasnjen … da se ne sproži kakšen airbag 🙂

Lp!

Pozdravljeni !
Jaz imam Opel Merivo 1.7CTDi
Na armaturni pločši mi gori lučka za motor. Avto nima moči (po domače noče vlečt) ko pohodin gas se s tžavo premakne, ko pa pridem nad 2000 obratov pa vleče(potegne) normalno. To je problem za v klanec, ker moram dajati v 1(ali 2, odvisno od naklona klanca), prestavo, s tem pa se mi poveča temperatura motorja, in se bojim da bi se pregrel 🙁 Sedaj pa je avto začel močno kaditi pri 2000 obratih.
Avto ima drugo mašino kej je prvo zalilo kej je puščala neka cevka, avto ima zamenjan EGR ventil in ventilator ter neki senzor (nevem katiri).
Prosim za pomoč pri odpravljanju težave.
L.p jan

“Jaz imam Opel Merivo 1.7CTDi
Na armaturni pločši mi gori lučka za motor. Avto nima moči (po domače noče vlečt) ko pohodin gas se s tžavo premakne, ko pa pridem nad 2000 obratov pa vleče(potegne) normalno. To je problem za v klanec, ker moram dajati v 1(ali 2, odvisno od naklona klanca), prestavo, s tem pa se mi poveča temperatura motorja, in se bojim da bi se pregrel 🙁 Sedaj pa je avto začel močno kaditi pri 2000 obratih.
Avto ima drugo mašino kej je prvo zalilo kej je puščala neka cevka, avto ima zamenjan EGR ventil in ventilator ter neki senzor (nevem katiri).
Prosim za pomoč pri odpravljanju težave.
L.p jan”

Vsekakor bi bilo dobro, da opraviš računalniško testiranje vozila in poskušaš ugotoviti kaj bi bilo narobe. Velika verjetnost je tudi okvara EGR ventila.

“Jaz imam Opel Merivo 1.7CTDi
Na armaturni pločši mi gori lučka za motor. Avto nima moči (po domače noče vlečt) ko pohodin gas se s tžavo premakne, ko pa pridem nad 2000 obratov pa vleče(potegne) normalno. To je problem za v klanec, ker moram dajati v 1(ali 2, odvisno od naklona klanca), prestavo, s tem pa se mi poveča temperatura motorja, in se bojim da bi se pregrel 🙁 Sedaj pa je avto začel močno kaditi pri 2000 obratih.
Avto ima drugo mašino kej je prvo zalilo kej je puščala neka cevka, avto ima zamenjan EGR ventil in ventilator ter neki senzor (nevem katiri).
Prosim za pomoč pri odpravljanju težave.
L.p jan”

Vsekakor bi bilo dobro, da opraviš računalniško testiranje vozila in poskušaš ugotoviti kaj bi bilo narobe. Velika verjetnost je tudi okvara EGR ventila.

EGR prepucan, bom probal še računalniško testiranje. Avto je trenutno pri mehankihu, ki pravi da so verjetno zamašeni kolektorji.
rezultate vam sporočim in hvala za pomoč 🙂
L.p Jan

Spet js 🙂
Zanima me kakšna je razlika če imam EGR ventil in če ga nimam ?

Jaz sem imel isto težavo na Merivi letnik 2005. Da se popravit motorni računalnik za par 100 evrov in lučka ugasne, ventilator pa dela na vseh stopnjah.

lp Matic

Opel, opel, opel…..in vas še vedno ni izučilo ? Zakaj še vedno tratite denar za to nemško znamko?

“Opel, opel, opel…..in vas še vedno ni izučilo ? Zakaj še vedno tratite denar za to nemško znamko? “
Kaj si hotel s tem povedati? Imam Opla šest let in razen žarnic je idpovedal le senzor gredi!
Tudi WV passat je crknil še nov, deset tisoč KM, samo pokadilo se je iz njega in je bilo konec in to je bila kar težka napaka. Pa Mercedes, Audi, Fiat….isto!

Tudi sam sem imel opla, in sicer od leta 2003 do 2007. Kupljen je bil nov. V tem času sem prevozil le 30000 km. Vedno je bilo kaj narobe. Na koncu sem se enostavno naveličal vseh teh sitnosti in ga prodal. Med drugim so kar naprej pregorevale žarnice, pokal je pedal sklopke, crknil je motorček centralnega zaklepanja na enih izmed vrat, škripali so amortizerji, pa še bi lahko našteval. Aja, pa še poraba je bila visoka (1.2 motor, pa je porabil skoraj 8 litrov). Beda od avta, res. Pa sem imel ople že od nekdaj za boljše avte. S tem pa sem to teorijo dokončno ovrgel in si prisegel, da te znamke v moji garaži ne bo nikoli več.

“Tudi sam sem imel opla, in sicer od leta 2003 do 2007. Kupljen je bil nov. V tem času sem prevozil le 30000 km. Vedno je bilo kaj narobe. Na koncu sem se enostavno naveličal vseh teh sitnosti in ga prodal. Med drugim so kar naprej pregorevale žarnice, pokal je pedal sklopke, crknil je motorček centralnega zaklepanja na enih izmed vrat, škripali so amortizerji, pa še bi lahko našteval. Aja, pa še poraba je bila visoka (1.2 motor, pa je porabil skoraj 8 litrov). Beda od avta, res. Pa sem imel ople že od nekdaj za boljše avte. S tem pa sem to teorijo dokončno ovrgel in si prisegel, da te znamke v moji garaži ne bo nikoli več.!”

Praviš 1.2 motor in osem litrov??? Za to je kriv voznik in ne avto. Avto vsaj enkrat letno potrebuje tudi malo pozornosti!
Malo nas razsvetli in povej kateri Opel je to bil? Corsa?

Ja, 1.2, 16V (55kW oziroma 75KM). In ja, 8 litrov. Kar se tiče vožnje, je bil vožen kar se najbolj da lepo in primerno. Pa tudi redno servisiran – vse in vedno v skladu s servisno knjigo. In to je bila corsa C.
Od takrat – nikoli več opla, pa tudi če je to zlata antara 4×4.

Lp.

New Report

Close