BabbleBay – platforma za sodelovanje
Pozdravljeni!
Z ekipo razvijamo nov način sodelovanja, ki smo ga poimenovali BabbleBay. Po več kot enoletni interni uporabi smo se odločili, da ga malo nadgradimo in ponudimo še ostalim v (so)uporabo. Zadeva je in bo brezplačna, ampak da lahko nadaljnjo izboljšamo produkt, bi potrebovali pomoč v obliki vaše uporabe in nam poveste, kje vidite pomanjkljivosti ali prednosti BabbleBay-a.
Vsak med nami na dnevni ravni uporablja e-mail in verjetno e-mail sporočil je iz dneva v dan vsak dan (pre)več. Prišli smo do spoznanja da ima e-mail komunikacija pri projektnem sodelovanju določene pomanjkljivosti, kot so npr:
– preveč »spama«
– veliko časa porabimo za iskanje pogovorov in datotek
– nepotreben teksti (podpisi, stari odgovori na mail, …)
– vrstni red prikazovanja oz. sledljivost sporočil
– zaradi zbiranja različnih vsebin lahko hitro izgubimo osredotočenost
– oglasi (Gmail)
Iskali smo tudi orodja, ki bi izboljšala »interno« komunikacijo, vendar ta orodja so bila plačljiva ali pa preveč kompleksna. Zato smo za vas omogočili brezplačno uporabo oz. testiranje BabbleBay platforme, saj bi radi z vašo pomočjo uspešno dokončali razvoj v pravo smer, saj nam je v interesu da bi tak način sodelovanja uporabljalo čim več ljudi. Veseli bi bili vaše povratne informacije, kritike ali predlogov izboljšav. Obiščite nas in registrirajte se na www.babblebay.com
Ob enem pa nas zanima kako ste vi organizirani. Na kakšen način sodelujete sedaj znotraj ekipe/podjetja? Kakšne dodatne pomanjkljivost ima e-mail komunikacija? S kolikšnim številom ljudi v povprečju poteka vaša komunikacija? Če uporabljate kakšna druga orodja jih imate samo za interno rabi ali jih delite tudi z zunanjimi sodelavci? Koliko pa plačujete za ta orodja?
Hvala in veliko uspešne kolaboracije v BabbleBay-u vam želi,
ekipa BabbleBay.
Forum je zaprt za komentiranje.