Bakker
Aja, ko že govorimo o varčevanju, vse Bakkerjeve kataloge sem pometala v smeti. Vse to prodajajo tudi drugje in to ceneje. Vsa ta mašinerija pošiljanja petih pošt na sezono, podarjanja darilc in podbnih trikov se prelije v višje cene izdelkov, torej vse to plačamo, če kupujemo pri njih. Pa sem prej naročevala dve leti.
Ni nobena potegavščina. Jaz nekih težkih reklamacij nimam. Tisti zastonj čebulčki so mi vsi uspeli, tudi in tam kaj tudi ne, ampak to je normalno. Ampak ni finta v tem. Dejstvo je, da so cene previsoke in da iste stvari (tudi uvoz iz Nizozemske) prodajajo v naših vrtnarijah in to bistveno ceneje. Njihov adut so pač lepi katalogi, super fotografije in pristop v stilu: Če kupite v naslednjih tolikointoliko dneh dobite tointo. Večinoma škart poceni robo. Kar se pa samih rožic tiče, pa nimam pripomb. Kot tudi ne na zadeve, kupljene po drugi poti. Tako kot na slikicah pa seveda ne rata.
Ma, ta garancija … To je bolj marketinška finta. Vedo, da se večini ljudi itak ne da ubadati s tem. Tisti 1 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} pa dobijo noter z višjimi cenami. Bile so že teme, da nekaterim ni vse uspelo, pa me prav zanima, koliko jih je uveljavljalo garancijo. Dokazati itak ne moreš, torej ti morajo verjeti na besedo in pač stavijo na to, da bo takih ljudi malo.
Jaz sem že parkrat uveljavila reklamacijo, ko mi kaj ni rastlo, vedno vrnili denra ali pa poslali nove sadike, v kateri vrtnariji bi to storili? Čeprav so morda kdaj dražji, se za moje pojme splača, darila pa so zaenkrat kar OK, najljubši mi je tisti telovnik iz flisa (prejšnje leto), sem veliko v njem…