Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Bancna usluzbenka pred vsemi razlaga moje prilive itd

Bancna usluzbenka pred vsemi razlaga moje prilive itd

Zato, ker una se ima za bog i batino – se ji bosamo zarežavala nazaj. Nadrejeni pa ponavadi po bankah tudi svoje zaposlene ščitijo. Prijavit informacijskemu pooblaščencu, to je kršenje zasebnosti![/quote]

Ali tudi ti poznaš to uslužbenko da veš kaj bi rekla? Tukaj je polno nekega ugibanja, rešitev pa je zelo preprosta…[/quote]

Več kaj, glede na zapisane izkušnje sodelujočih, očitno ne gre za nobena ugibanja glede preimrno spoštljive komunikacije bančnih uslužbencev, ki imajo direkten stik s strankami….

Še izkušnja moje sorodnice: hotela je zapreti zavrčevalni račun zradi negativne izkušnje z banko ( ker so ravno po vzpostavitvi sistema nekaj zajebali pri vpogledu preko elektronske banke, in je nekdo dodal neko pooblastilo za nekoga, ki nebi smel imet vpogled), pa je ta tako pametovala, trdila, da je sorodnica sama dala to pooblastilo ( pa sploh ni res, ji je rekla – imate dokaz – potem je bila pa tiho), jasno, uslužbenka ni imela prav, je na koncu dojela, in je ta sorodnica želela prenesti denar na drugo banko; jo je šalterica tako nesramno napadla, ja, sej sem vam zdej ukinla pooblastila za selektronsko banko, kaj še hočete? Tako se je drla nesramno, da so se še ljudje za mojo sorodnico v vrsti zgražali, kako se obnaša.

Pa nima se ona kaj bančni usluženki milostno “opravičevat”, pa kaj vam je ljudje. Saj ji bančna uslubenka samo člen v njeni finančni transakciji – nič ni odvisno od nje, ona mora svoje delo korektno in pošteno opravit, ne pa da gobca na glas pred celo banko in povzroča neprijetnosti tistemu, ki stoji pred njim…..A bančna uslužbenka izza okneca ima lahko tako “moč”, da tako omalovažuje ljudi pred ostalimi? Ja? Nobene pravice nima noben bančni uslubenec tako “in power” na glas zanalašč govoriti.[/quote]
Opravičevanje? Odvisno, kako glasno in v kakšnem tonu poveš. Kot sem napisala.[/quote]

Mah ne – moje bistvo je, da se nima stranka kaj “klečeplazit” pred bančnim uslužbencem. Prijazno pove, jasno, ne začet debate arogantno, pa tudi bančni uslužbenec nima nobene pravice začet pogovora oblastniško in vzvišeno. Problem je, ker je vse preveč okničarjev na bankah preveč vzvišenih.in to jim treba tudi na fini način če so nesramni, povedat. Nazaj.

Z možem sva že v letih, pa naju je na šalterju uslužbenka kar oba tikala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pa zakaj, kar vas moti ne poveste tisti osebi, zakaj pišete tu neznanim osebam? Se vam zdi da je bolj verjetno, da se bo problem rešil zaradi tega pisanja kot če rečete konkretni osebi?

Daj povej, za katero poslovalnico gre… če dela za šalterjem samo ena, torej ta packa, ne bom nič falila – jutri jo grem na fino zahebavat, ji bom dala par takih zadev za naredit, da bo imela kar nekaj dela, pa jo bom vmes jebčkala, da ji bo žal, da ne bo imela pred sabo dviga gotovine.

Mogoce pa se ti tako naglas govoris z njo in razlocno, kot bi govorila z gluhim. Ji bo mogoce potegnilo ali pa te bo vprasala zakaj tako glasno govoris in ji se vedno glasno odgovoris, da ker je ona tako glasna mislis, da je gluha, da ti dobro slisis in bi pricakovala diskretnost.

Zato, ker je človek v kakšni situaciji tako šokiran, da kar ne ve, kako bi v tistem trenutku odreagiral. V taki debati pa lahko dobi koristne konkretne nasvete. Take, kot ga je dala npr. moja_teta.

Zato, ker una se ima za bog i batino – se ji bosamo zarežavala nazaj. Nadrejeni pa ponavadi po bankah tudi svoje zaposlene ščitijo. Prijavit informacijskemu pooblaščencu, to je kršenje zasebnosti![/quote]

Prijavit informacijskemu pooblaščencu ( Mojca Prelesnik), ker je to kršenje zasebnosti. Veš kaj, to se ne počne in ne se ozirat na tiste, ki temu nasprotujejo. Če ima človek službo, naj poskrbi za profesionalen in korekten odnos do strank, služba na okencih v pretežnem delu zahteva prav to.Kar pogumno v akcijo!

New Report

Close