Barca… pomoč, prosim… VKR
Ali je Vezana knjiga računov samo za gotovinsko poslovanje… Smo komaj ustanovjeno malo podjetje in smo se odločili za mini blagajno. Ne vem pa, ali je VKR le za gotovinsko poslovanje… Kaj pa, ko mi bo nekdo na račun nakazaj denar? Ali mu tudi iz te knjige lahko napišem račun ali na list… in oštevilčeno…. Zmeda. Pa še na začetku smo…
Imamo VKR, serijsko številko smo sporočili FURS-u, izdajamo račune, pridobili smo namensko digitalno potrdilo in geslo iz FURS-a, sedaj pa ne vemo kako pristopiti k poročanju. Ali moramo poleg tega namenskega potrdila, ki smo ga dobili s strani FURS-a imeti še digitalno potrdilo, da lahko vstopimo preko e-davkov in poročamo, ali lahko to naredimo, kar s tem potrdilom.
Pa še to: ta mini blagajna, ki jo je objavil FURS verjetno nima nič skupnega z izdajo računov iz VKR, ali pač ima. Smo zelo zmedeni, kar je razvidno že iz vprašanja.
Hvala za vsak odgovor.
Smo že včeraj zvečer nekaj o tem Jaz delam s tem…bom probala napisat razumljivo. Torej namensko digitalno namesti na namizje in nato uvozi v brskalnik, ki ga uporabljaš. Ko klikneš na ikono mini blagajna na FURS, ti bo brskalnik ponudil to potrdilo in z njim vstopiš v portal. Tam moraš najprej vnesti določene podatke o poslovnem prostoru v katerem pišeš račune iz VKR. V ta namen sestaviš interni akt (na FURS strani imaš vzorce), podatke o osebah, ki pišejo račune itd. Ko imaš to urejeno lahko začneš z vnosom računov iz VK…
Če kaj ni jasno vprašaj…en čas bom še budna;)
Najlepša hvala za pojasnila. Šele sedaj vidim, da je ta mini blagajna, povezana z izdajo računov iz VKR; jaz pa sem trdila, da je ta mini blagajna program za blagajno za izdajo računov.
Meni res nič ni jasno, sem pa vesela, da bom to lahko vnašala sama, da ne bom rabila drugih obremenjevat.
Če sem prav razumela, moram najprej namestiti ta program MINI BLAGAJNA, kar storim z digitalnim potrdilom (bom pa verjetno tukaj rabila enega računalničarja, ker sem prekratka za te zadeve.)
Hvala še enkrat.
Najlepša hvala za pojasnila. Šele sedaj vidim, da je ta mini blagajna, povezana z izdajo računov iz VKR; jaz pa sem trdila, da je ta mini blagajna program za blagajno za izdajo računov.
Meni res nič ni jasno, sem pa vesela, da bom to lahko vnašala sama, da ne bom rabila drugih obremenjevat.
Če sem prav razumela, moram najprej namestiti ta program MINI BLAGAJNA, kar storim z digitalnim potrdilom (bom pa verjetno tukaj rabila enega računalničarja, ker sem prekratka za te zadeve.)
Hvala še enkrat.[/quote]
Ne rabiš računalničarja, ker “mini blagajna” ni program. Je aplikacije v katero vstopiš s klikom na ikono, ampak imeti pa moraš namensko digitalno potrdilo, ki si ga dobila na e-davkih v brskalniku. Ko klikneš na ikono te vpraša za potrdilo, ga potrdiš in si notri. Saj lahko poskusiš, če imaš namensko digitalno potrdilo. Ne rabiš drugih potrdil.
Pred prvim vnosom iz VKR pa moraš vnesti določene podatke na prvi strani (takoj v vstopu v aplikacijo bodo označeni rdeče, dokler jih ne boš vnesla). Te dobiš delno na e-prostoru, delno si izmisliš…vse to združiš v internem aktu, kot sem ti napisala zgoraj.
Račune lahko pišeš tudi direktno, brez VK, torej z uporabo mini blagajne, če imaš komp z internetno povezavo skoz v prostoru, kjer izdajaš račune.
Hvala ti “mini blagajna”.
Bom jutri sprobala, ko bom v pisarni, tam imam drug računalnik na katerem delam za poslovanje. V prostoru, kjer izdajam račune, imam internet, računalnik, tiskalnik, skratka vse, samo delati ne znam. Sedaj mi je že malo bolj jasnio, bom šla po tvojih navodilih in upam, da mi uspe. Če ne, bom dobila še kakšno pomoč.
Tebi pa res iskrena hvala, veliko si mi pomagala.
Malenkost Če imaš vse to v prostoru, kjer delaš ne rabiš pisat VKR. Lahko direkt v mini blagajno in sprintaš račun. Saj to je v bistvu “mini” davčna blagajna za tiste, ki izdajajo malo računov in tiste, ki se trenutno še niso odločili zanje in nadaljujejo z VKR.
Kar pogumno. Najprej inštaliraj namensko digitalno potrdilo v brskalnik in potem dalje…ni tako težko, kot mogoče misliš in se mogoče bere. Ko začneš gre zlahka.
Držim pesti, da ti rata.
No poročaj, če se spomniš. Sicer pa, če ti kaj ne bo šlo lahko še vprašaš, jaz dopoldan tudi pokukam sem, da se malo oddahnem med delom
Eno vprašanje…tudi za druge, če bo kdo bral. Kdo vam pa vodi poslovne knjige? Ali vam niso računovodski servisi nič pomagali pri tem? Očitno se samo določeni pustimo nahecat …no pa saj to je še najmanj, da pač pomagaš, če lahko…
No poročaj, če se spomniš. Sicer pa, če ti kaj ne bo šlo lahko še vprašaš, jaz dopoldan tudi pokukam sem, da se malo oddahnem med delom
Eno vprašanje…tudi za druge, če bo kdo bral. Kdo vam pa vodi poslovne knjige? Ali vam niso računovodski servisi nič pomagali pri tem? Očitno se samo določeni pustimo nahecat …no pa saj to je še najmanj, da pač pomagaš, če lahko…[/quote]
Mi imamo računovodski servis, ki nam naredi zaključni račun in kar je pač treba na koncu leta. Nismo davčni zavezanci, ukvarjamo se s storitveno
dejavnostjo, sem samozaposlena. Do sedaj smo imeli navadno blagajno in bilo je vse o.k. Naš računovodja je rekel, da se na to ne spozna in da se s tem tudi ne bo ukvrjal.
Bom sigurno poročala in te po vsebj verjetnosi še prosila za kakšno pomoč.
Lp.
Oznako si izmisliš. Recimo PP01 (tako je v primerih internih aktov)… Datum veljavnosti česa?[/quote]
A to oznako si IZMISLIM? Hm….
Tam zraven oznake, ko opisuješ prostor piše DATUM VELJAVNOSTI… Pa berem po netu, pa ena pravi, da je vpisala začetek poslovanja, se pravi xx let nazaj, ena na youtubu pravi, da vpišeš datum vnosa the podatkov…
Hm. Bom jutri morala spet klicat na pomoč… na davčno… Eni so ful prijazni, eni pa malo manj… Gospa mi pošlje navodila, ker imam MACa, pa pravi, saj imate navodila, ne več klicat, mi o MACu nimamo pojma, ker ga nimamo… :0 OMG
No, tole kar sprašujem sicer nima veze z MACom.
No poročaj, če se spomniš. Sicer pa, če ti kaj ne bo šlo lahko še vprašaš, jaz dopoldan tudi pokukam sem, da se malo oddahnem med delom
Eno vprašanje…tudi za druge, če bo kdo bral. Kdo vam pa vodi poslovne knjige? Ali vam niso računovodski servisi nič pomagali pri tem? Očitno se samo določeni pustimo nahecat …no pa saj to je še najmanj, da pač pomagaš, če lahko…[/quote]
Mi imamo računovodski servis, ki nam naredi zaključni račun in kar je pač treba na koncu leta. Nismo davčni zavezanci, ukvarjamo se s storitveno
dejavnostjo, sem samozaposlena. Do sedaj smo imeli navadno blagajno in bilo je vse o.k. Naš računovodja je rekel, da se na to ne spozna in da se s tem tudi ne bo ukvrjal.
Bom sigurno poročala in te po vsebj verjetnosi še prosila za kakšno pomoč.
Lp.[/quote]
Ja…po liniji najmanjšega odpora Verjetno nima pojma, pa mu je nerodno po pravici povedat
Oznako si izmisliš. Recimo PP01 (tako je v primerih internih aktov)… Datum veljavnosti česa?[/quote]
A to oznako si IZMISLIM? Hm….
Tam zraven oznake, ko opisuješ prostor piše DATUM VELJAVNOSTI… Pa berem po netu, pa ena pravi, da je vpisala začetek poslovanja, se pravi xx let nazaj, ena na youtubu pravi, da vpišeš datum vnosa the podatkov…
Hm. Bom jutri morala spet klicat na pomoč… na davčno… Eni so ful prijazni, eni pa malo manj… Gospa mi pošlje navodila, ker imam MACa, pa pravi, saj imate navodila, ne več klicat, mi o MACu nimamo pojma, ker ga nimamo… :0 OMG
No, tole kar sprašujem sicer nima veze z MACom. ;)[/quote]
Zdajle bom napisala po spominu, ker pišem iz prenosnika, kjer nimam dostopa, ker nimam namenskega potrdila. To je po moje datum kdaj začne veljati interni akt. AMPAK NE VEM ZAGOTOVO, ker sem to delala v začetku decembra in se ne spomnim natančno. Poleg tega poplava vsemogočega dela. Lahko jutri pogledam, ko bom na službenem kompu. Sigurno pa ne gre za datum pričetka polovanja, ker to vem, da nisem vpisovala.
Številko poslovnega prostora si pa pač izmisliš ja. Recimo frizerski salon…FS01…ne preveč komplicirat in ne predolgih oznak :)lahko pusti PP01…pač poslovni prostor…