Baterija v avtu
Arne742, 12.10.2024 ob 10:52
Butci…
Kaj pa bo z vašim avtomobilom čez 7 let, ko bo slaba baterija?
Kdo vam ga bo kupil?
Za na odpad bo. Ker je nova baterija predraga. Tako kot mobilni telefon.
Butci.
To si lahko privošči samo nekdo, ko ve, da bo stran verjel 30.000e za elektro avto in ga bo vozil 7 let.
Butci.
Ni čisto res!
ce je tu kdo butl si to ti!
Imas baterije katere imajo milijon kilometrov garancije , v tem casu bodo naredili cenejse izvedbe, će pa to ne ,pa dizel agregat na kljuko in hajd v mesto kamor bencinci ne smejo…
Anonimno680, 12.10.2024 ob 11:38
Ni čisto res!
ce je tu kdo butl si to ti!
Imas baterije katere imajo milijon kilometrov garancije , v tem casu bodo naredili cenejse izvedbe, će pa to ne ,pa dizel agregat na kljuko in hajd v mesto kamor bencinci ne smejo…
Baterija lahko orevozi milijon km, ok, kul.
Ampak kapaciteta pada in jo je treba veckrat filat. Koliko je to prakticno, da pades iz 700km dosega na 350km in manj, je vprasanje, koliko se financno splaca.
se en cas ne bodo, 12.10.2024 ob 11:42
Baterija lahko orevozi milijon km, ok, kul.
Ampak kapaciteta pada in jo je treba veckrat filat. Koliko je to prakticno, da pades iz 700km dosega na 350km in manj, je vprasanje, koliko se financno splaca.
50% kapacitete izgubijo baterije 15 letih uprabe. Skoraj prepričan sem, da boste v tem času imeli precej več mehanskih težav(tako kot kot na vseh avtomobilih)
Pa tudi kapacitete 350 km je še vedno več kot dovolj za 90%+ populacije. Večina slovencev narediti v enem intervalu daljšo pot samo takrat ko gredo v dalmacijo
Pa tudi polnjenje več ni takšna težava. Na hitrih polninicah ste v dobre pol ure spet na 80% kapacitete. Na dve ure je tako ali tako zaradi varnosti dobro, da se ustavite in si pretegnete noge.
Težave EV je cena. Veliko slovencev, si niti novih avtomobilov na notranje izgovrevanje ne more privoščiti!
Poglej na avto net, imaš dosti 10 let starih elektro avtov naprodaj, večina ima prvo baterijo in čez 80 % kapacitete.
Še vedno imaš tudi na cesti 10 let stare renaultove električarje, ki so imeli opcijo za najem baterije. Baterija še vedno v lasti renaulta pri nekaterih. Misliš, da bi se fabrika šla to, če bi baterije bile tako fuč? Večina ljudi je pa itak odkupila baterijo
Težave EV je cena. Veliko slovencev, si niti novih avtomobilov na notranje izgovrevanje ne more privoščiti!
To bo vedno manj, se že izenačuje. ICE motor je draga in komplicirana stvar in nič cenejši ne postaja, baterije pa se izjemno hitro cenijo. Če gledaš rabljen avto, recimo letnika 2016-2020, dobiš že rabljenega električarja istega letnika za enak denar približno
Isto novi, poglej novega električnega MG 4, vštej subvencijo, si na istem kot da kupiš nek podoben benc avto. Pa samo še bolj ugodni bodo električni, klasični seveda ne bodo vedno bolj ugodni, samo dražji.
Ker se bo sčasoma pokazalo, kako velik strošek je zakompliciran motor na notranje izgorevanje in pri razvoju in pri vzdrževanju.
Butci…
Kaj pa bo z vašim avtomobilom čez 7 let, ko bo slaba baterija?
Kdo vam ga bo kupil?
Saj lahko pogledaš avto.net že danes. Evo, sem nardil eno iskanje, 9 let stari avti tipa renault clio in renault zoe. Avta istega ranga, samo en model je bencinski oz. dizelski, drugi je pa električni.
Najcenejši clio je 3500, najcenejši zoe je 7800 pa navzgor. Zdaj pa ti povej, zakaj ne mrgoli 9 let starih Zoejev za jurja ali dva in fuč baterijo, zaka je namesto tega clio odslužena kanta za 3500 pri tej isti starosti in zakaj je folk pripravljen dat 8 jrujev ali več za isto starega elekričarja?
In po 10ih letih ti nihče ne bo kupil rabljenega avta s kapaciteto baterije 60%.
Zdaj pa poglej na avto net, pa preveri to floskulo. Zakaj ni na avtonetu električarjev 10 let starih električarjev za jurja, dva, mogoče tri jurje, če so tako znucani?
Zakaj še vedno stanejo 7 jurjev+? Zato ker jih ljudje kupujejo po taki ceni in noben noče prodat po manj.
Mene sam jezi, da so baterije kratke sape. Ne zato, da bi samo potoval 800km v kosu, pac pa da ga pozabim. Da se ne obremenjujem kdaj morm filat, kolk je še baterije…
Zato sem pri starših svetoval dolgo baterijo na biciklu, čeprav je na dan vožnje samo 5km ali manj. Zaradi udobja. Tako se lahko kolo z dosegom 120km fila samo 1x na 14 dni. Si ga pozabu, sam voziš.
Podobno je blo z đipom pegperego, otroškim. S serijsko baterijo 12Ah je blo veselja samo 0,5h, pol sem pa not nažgal 45Ah star akumulator od avta, se pa vozjo 3h al pa več, se že nažrejo; ne pa da je vsega konc, ko je najbolj veselo.
Podobna težava z gsm..300 funkcij, baterije pa ni.
Pri Makiti loh baterijo vsaj zamenjaš, in gremo dalje….
Mene sam jezi, da so baterije kratke sape. Ne zato, da bi samo potoval 800km v kosu, pac pa da ga pozabim. Da se ne obremenjujem kdaj morm filat, kolk je še baterije…
če delaš vedno iste relacije pa polniš doma, se ne rabiš nič obremenjevat. Prideš domov, daš filat, zjutraj odklopiš in odpelješ. Rešeno.
Lik, 12.10.2024 ob 15:24
Ni res.
Na valu 202 je bila oddaja ravno o tem.
Po 10ih letih je kapaciteta baterije 60%, to pa ti ne dopušča prevoziti 300 km, ampak povprečno 100.
In po 10ih letih ti nihče ne bo kupil rabljenega avta s kapaciteto baterije 60%.
Na AMZS opravljajo testiranja baterij.
Baterija se v osnovi ne degradira z časom, temveč zaradi večjega števila polnilnil ciklov. 60% baterijo boste imeli nekje po 350 k do 400 tisoč kilometrih. Večina bi porabila 15-20 let za doseči to kilometrino…
Kakor sem prej napisal, boste imeli prej kakšne druge težave …
Sploh vas ne razumem. Ti vozi el avto, oni naj vozi bencinarja. Oni naj si vzame kitajko, ti si vzemi poljakinjo. Ti moli h jezusu, oni tam naj moli k budi….zakaj se kregate? A.sploh veste? Ce bo nekdo ostal na cesti s.przano baterijo ali ga bo kitajka prevarala/zapustila…kaj tebi to mar? A nimas svojga lajfa?
ne znaš, 12.10.2024 ob 15:37
Mene sam jezi, da so baterije kratke sape. Ne zato, da bi samo potoval 800km v kosu, pac pa da ga pozabim. Da se ne obremenjujem kdaj morm filat, kolk je še baterije…
če delaš vedno iste relacije pa polniš doma, se ne rabiš nič obremenjevat. Prideš domov, daš filat, zjutraj odklopiš in odpelješ. Rešeno.
Ne, ne znam. Ne da se mi. Če že more bit, je udobje, ne pa da morš še na to mislt.
Primer: če je sila, avto pa na hlape, ker sem bil len, da bi šu tankat, je pri roki ročka z gorivom 10l od kosilnice v kateri je vsaj 5l goriva.
Če sem pa pozabu EV pritaknit, si pa loh vsaj 15 min lase pulim…..
Peter Pan863, 12.10.2024 ob 15:47
Baterija se v osnovi ne degradira z časom, temveč zaradi večjega števila polnilnil ciklov. 60% baterijo boste imeli nekje po 350 k do 400 tisoč kilometrih. Večina bi porabila 15-20 let za doseči to kilometrino…
Kakor sem prej napisal, boste imeli prej kakšne druge težave …
Mož naredi okoli 60.000 km/leto. Jaz malo čez 30.000.
Električni avto za nobenega od naju ne pride v poštev.
Premalo dometa! Med drugim.
Neelektrična, 12.10.2024 ob 21:06
Mož naredi okoli 60.000 km/leto. Jaz malo čez 30.000.
Električni avto za nobenega od naju ne pride v poštev.
Premalo dometa! Med drugim.
Ravno pri veliko prevoženih kilometrih, se zaradi hitrejše amortizacije EV precej bolj splača.
Nekdo, ki naredi 60 tisoč km letno, bo že zaradi varnosti zamenjal avtomobil po 3-4 letih.
Peter Pan863, 12.10.2024 ob 21:45
Ravno pri veliko prevoženih kilometrih, se zaradi hitrejše amortizacije EV precej bolj splača.
Nekdo, ki naredi 60 tisoč km letno, bo že zaradi varnosti zamenjal avtomobil po 3-4 letih.
PRoblem je doseg. Ne moreš v službo in potem po službi v Dalmcijo, kot hodimo mi.
Pa nočne službe. Avto treba polniti podnevi. Pozimi v 1.bloku.
Pri terenskem delu si tud ne želim tega, da do ktere stranke ne morem, ker je baterija prazna.
Pa še super je, da imaš potem vsaj sončno elektrarno. Soglasja ne dobimo.
Električni bi bil opcija za hčerko, ki naredi vsak dan do 100 km, samo občasno več. A živi v bloku in to ni možno.