Beko in Big Bang- katastrofa
Želim vam prihraniti kup živcev, zato vam odsvetujem nakup Beko aparatov. Sredi septembra se nam je namreč pokvaril hladilnik Beko v garanciji (in ni bil ravno med najcenejšimi) in do danes ga nihče ni prišel niti pogledat. Po nešteto klicih sem vedno dobila odgovor, da nas pokličejo nazaj, kar pa se seveda ni zgodilo niti enkrat. Po 45 dneh nam pripada nov aparat, danes je že dva meseca od tega, pa novega hladilnika še kar nimamo.
Malo sem brskala po tem forumu in ugotovila, da nisem edina s takšnimi izkušnjami in da se ljudje kar precej pritožujejo nad poslovanjem Big Banga, ki je zastopnik in distributer ter ureja popravila. Še letos je o identični zgodbi pisal nek gospod, kateremu so na koncu vendarle popravili hladilnik.
Če si želite prihraniti živce in dejansko uporabljati aparat, ki ste ga kupili, se Beka izogibajte na daleč. Sama ne stopim nikoli več v trgovino Big Bang, pa tudi znamke Beko ne želim več videti. Toliko v opozorilo, če sem s tem prihranila komu čas, denar in živce, je moj namen dosežen.
Hvala za opozorilo.. Bi pa vseeno nekaj vprasala. Kje ste hladili hrano ta cas, ko vam hladilnik ni delal? Jaz si ne predstavljam, da bi ostala kar na lepem brez hladilnika oz. da bi se pokvaril. HB imam dva- za rezervo, ce se eden pokvari..
Sama imam negativno izkusnjo s servisom pralnega stroja Gorenje. Serviser je prisel (sele) po praznikih in mi “predaval”, da nikakor ne smem imet centrifuge na max.- 1400 obratov, ker da se stroj prej pokvari- gredo scetke…itd..
Ampak stroj JE po mojem mnenju napravljen za pranje in tudi centrifugiranje do 1400 obratov, ce tako pise.. No, seveda se nisem hotela prepirat s serviserjem in sem bila raje tiho.
Lp
Kaj pa druga plat zgodbe?
Nekako tvoji zgodbi ne morem verjeti, da ste 2 meseca brez hladilnika in da je okvara na strani Beka, ne na vaši…
Pri nas smo začeli z Bekom čisto slučajno, ko smo dobili pomivalca s kuhinjo in ugotovili, da je fajn. 1x smo klicali servis, naša napaka, zelo odzivni in takoj urejeno.
Pralni stroj je tudi Beko, zaenkrat brez servisa, zadovoljni z delovanjem.
Hladilnik je potem tudi Beko, bolj zaradi mer kot česa drugega, za en pokrov sem enkrat spraševala, kako očistit in so mi ga brezplačno zamenjali.
Oboje kupljeno v Big Bangu, pa še za mamo pralni stroj Beko, vsakič nas je stregla ena blond gospa, katero moram zelo pohvalit, je res super in odlično svetuje.
Kaj pa druga plat zgodbe?
Nekako tvoji zgodbi ne morem verjeti, da ste 2 meseca brez hladilnika in da je okvara na strani Beka, ne na vaši…
Pri nas smo začeli z Bekom čisto slučajno, ko smo dobili pomivalca s kuhinjo in ugotovili, da je fajn. 1x smo klicali servis, naša napaka, zelo odzivni in takoj urejeno.
Pralni stroj je tudi Beko, zaenkrat brez servisa, zadovoljni z delovanjem.
Hladilnik je potem tudi Beko, bolj zaradi mer kot česa drugega, za en pokrov sem enkrat spraševala, kako očistit in so mi ga brezplačno zamenjali.
Oboje kupljeno v Big Bangu, pa še za mamo pralni stroj Beko, vsakič nas je stregla ena blond gospa, katero moram zelo pohvalit, je res super in odlično svetuje.
Nikakor se ne strinjam z avtorico. Beko je odlična firma, aparati so vrhunski iz za svojo ceno ponujajo daleč največ. Za svojo kvaliteto tudi stojijo kajti edini že leta nudijo 5 letno garancijo za vso belo tehniko. Vsi njihovi aparati, ki jih imam doma (skrinja, sušilni stroj, zamrzovalna omara) delajo brez kakršnik koli težav že 9 let. Če je aparat v garanciji pa ne kliči big bang ampak serviserja za beko. Če znaš neumnosti pisati po forumu najbrž naš še v google napisati beko servis?!?!
No, hrano imamo kar na balkonu, zmrznjene pa nimamo. Tudi mi smo imeli že Beko aparat in to pomivalni stroj, ki pa je zdržal nekje 5 let in smo ga potem zamenjali za drugo znamko. Veseli me, da imate vi dobre izkušnje, žal imamo mi slabo in zato sem se odločila, da jo delim z morebitnimi kupci Beka. Razumem, da se aparati pokvarijo, zato pa so garancije. Ampak da se dva meseca nihče ne oglasi in da kličeš in pišeš neštetokrat na servis Beko in na Big Bang, pa dobiš samo odgovor, da te bodo poklicali- no, tukaj se pa zadeva konča. Tudi jaz ne morem verjeti, da si tako podjetje dovoli takšno poslovno prakso, ampak žal si jo in zgodilo se je ravno nam.
Kar se tiče hrane, smo jo pa ogromno zmetali stran. Napisali smo tudi zahtevek za odškodnino, kot piše v zakonu, pa ponovno naleteli na neodzivnost.
Tudi meni se kaj takega zdi popolnoma neverjetno, zato razumem, da kdo temu ne verjame. Pa vendar je vse res. Kot omenjeno, je moj namen prihraniti muke komu drugemu. Če želite, nasvet upoštevajte, če pa mi ne verjamete, pa tudi ne bo konec sveta. Jaz od tega nimam nič- še posebej pa ne novega hladilnika.
Dragi neotesanec, znam v Google napisati Beko servis in če bi prebral napisano, bi ugotovil, da smo kontaktirali tako Beko servis kot Big Bang, pa ni bilo odziva z nobene strani, hladilnika niso prišli niti pogledat niti nas niso poklicali nazaj. Smo pa lahko preko aplikacije spremljali stanje, kjer je pisalo, da čakajo na rezervni del. Veseli me, da imaš ti dobre izkušnje, jaz jih žal nimam in zato sem napisala opozorilo.
Mi imamo skoraj vse aparate Beko hladilnik, zamrzovalnik, pralni stroj, pomivalni stroj. Težave so bile samo s pomivalnim strojem, na začetku smo klicali direktno Beko serviserja, prišel je čez dva dni, zrihtal in to je bilo to. Pokazali smo mu račun in garancijo. Stroj je bil pa kupljen preko spletne trgovine in njih nismo nič obveščali o ničemer.
Ne vem, če se ti en serviser ne javi, kontaktiraj koga drugega? Saj jih je cel kup na spletu.
Ne verjamem ti. Mogoce imas lahko te dni hrano na balkonu, a do zdaj je bilo konkretno pretoplo, da bi se hrana na balkonu obdrzala.
[/quote]
Joj, me pojezi tak apriori “ne verjamem ti”. Ali je bistvo tega posta lokacija odložene hrane? Jaz vidim, da se avtorica pritožuje nad nesolidnim servisom.
Saj nisi tista, za katero mislim, da si? Ista dikcija, ista skepsa, ista aroganca …
Avtorica, ne znam ti učinkovito pomagati, a mislim, da je – kot so ti že svetovali – opozorilo z inšpekcijo edina možna pot.
Joj, me pojezi tak apriori “ne verjamem ti”. Ali je bistvo tega posta lokacija odložene hrane? Jaz vidim, da se avtorica pritožuje nad nesolidnim servisom.
Saj nisi tista, za katero mislim, da si? Ista dikcija, ista skepsa, ista aroganca …
Avtorica, ne znam ti učinkovito pomagati, a mislim, da je – kot so ti že svetovali – opozorilo z inšpekcijo edina možna pot.
[/quote]
Tista, za katero misliš, da je pisala, bi verjetno napisala nekaj drugega, kar je prav tako že ena zgoraj svetovala.
Meni osebno je tudi vse skupaj malo čudno. ČETUDI je Big bang pooblaščeni serviser za omenjeno znamko (kar mi je milo rečeno čudno – ker so trgovci) in je bil neodziven; pač pokličeš drugega pooblaščenca!
Jaz sem vedno klicala izključno pooblaščenega SERVISERJA in ne TRGOVCA. Trgovine, kjer sem aparaturo kupila, nikdar nisem obveščala. Čemu le?? Če je zadeva v garanciji, ti pripada brezplačen servis. Če pa ni, pa seveda storitev plačaš.
Anyway – želim vam uspešno rešitev zagate.
Joj, me pojezi tak apriori “ne verjamem ti”. Ali je bistvo tega posta lokacija odložene hrane? Jaz vidim, da se avtorica pritožuje nad nesolidnim servisom.
Saj nisi tista, za katero mislim, da si? Ista dikcija, ista skepsa, ista aroganca …
Avtorica, ne znam ti učinkovito pomagati, a mislim, da je – kot so ti že svetovali – opozorilo z inšpekcijo edina možna pot.
[/quote]
2 meseca brez hladilnika? Ti temu verjames? Hrana na balkonu, ko je cez dan 20 stopinj in ponoci 10-14?
Pa kje vam sploh pade na pamet, da kupujete Beko, jaz takih jajc nikoli ne bi kupoval. Bog bang je pa tudi bolj katastrofa, običajno vsaj večina prodajalcev sploh pojma nima kaj prodaja ali pa so zelo nestrokovni, meni se je že zgodilo, da mi je prodajalka v big bangu, ko sem jo spraševal take neumnosti govorila, da mi je šlo na smeh, ker sem zadevo dobro poznal in sem vedel, da kar nekaj naklada tja v tri dni, samo da bi mi prodala. Še večja katastrofa, od bog banga je pa Dipo.
Mogoče je taka izkušnja avtorice, ampak kupcem zaradi tega svetovat, naj se izogibajo znamki BEKO, je zrelo za odškodninsko tožbo. Imamo BEKO pečico. Po reklamaciji so bili pri nas v parih dneh, vse uredili. Nič prek Big Banga, vse direkt s servisom, ki v naših krajih odlično deluje. Dopuščam možnost, da kje ne, ampak glede na udrihanje kar po celi znamki in trgovini imam tudi jaz sume, da s to objavo nekaj ne štima. Jaz sem že zaradi veliko manjših stvari obvestila tržno inšpekcijo, vi pa nič? In hrana na balkonu tudi ne pije vode.
Mi imamo Beko hladilnik z zmrzovalnikom že 10let in še do danes hladi…Po 7 letih smo menjali tudi pralni stroj od Bekota,nikoli nobenih težav z njim,pral je skoraj vsaki dan 7let (3 otroki)…nazadnje je šel ležaj in ena ščetka…vendar smo ga menjali za nov stroj z večjim volumnom bobna…vendar ne več Beko ampak za AEG-ja….Aja,vse smo kupili v Big Bangu…Tako da sam nimam nobenih pripomb glede Beko aparatov,tudi moje sorodstvo ne….