Beko in Big Bang- katastrofa
Sem slišala preveč zgodb o Beku iz prve roke…. reklama je eno, resničnost je žal nekaj drugega. Nekaj časa je bilo polno zgodb, da se je vnel pralni stroj, posredovali gasilci. Včasih je kakšen napisal, da je bil doma, ko je začelo goreti, ampak ta je rekel, da je bil Beko…. Tko da… ne vem kdaj so pralni stroji povzročali požare… tako množično….
Wow, koliko vnetih zagovornikov Beka kar naenkrat! Očitno imajo zaposleni v Beku čas za pisarjenje po forumu, nimajo pa se časa ukvarjati s svojimi strankami. Pa še pojasnilo vsem, moje pisanje je popolnoma resnično in če mi ne verjamete, to ni več moja stvar. Kupujte, kar želite. Drugič, seveda smo se pozanimali, kaj lahko storimo. Po zakonu imajo 45 dni časa, da aparat popravijo, drugače si upravičen do novega. Nikjer pa ne piše, da so dolžni aparat popraviti čim prej. Kar se mene tiče, ne bom več pojasnjevala stvari, odškodninsko tožbo bom pa po vsej verjetnosti vložila jaz proti Beku in ne obratno. Pa lep dan vsem.
Naš še jaz povem svoje. Lani se nam je dva meseca pred iztekom 5 letne garancije pokvaril hladilnik Beko. Ni bil med najcenejšimi. Poklicala sem servis, prišel je v petek popoldne. Hladilnik je pogledal in povedal, da se ga ne da več popraviti. Papirje so takoj predali na Big Bang, v torek so pripeljali nov hladilnik in starega odpeljali. Ne da bi jaz še kam klicala. So me pa vsem 3x klicali, da so mi povedali, v kateri fazi reševanja reklamacij so. Svaka jim čas, sem bila več kot pozitvno presenečena nad odzivom. In ne, nisem zaposlena v Big Bangu, tam nikogar ne poznam in niti pod razno ne delam reklame, samo opisujem svojo super izkušnjo.
Tudi jaz mislim da pisejo zaposleni. Zakaj bi nekdo tako zagovarjal neko znamko da bi celo zalil avtorico. Napises pac, da ti je Beko uredu ne pa zmerjati z laznjivko in biti nesramen. To pa veliko pove o firmi. In tudi ta gor z dovbro izkusnjo pise da so jo 3klicali. Kaj so ji pa govorili vsakic. Ne recem da bi jo klicali 1. Kar neki.
Hm, a si z Bekom sklenila pogodbo? Bi si mogoče najprej razpucala osnovne pojme? In če smo vsi mi zaposleni v Beku, za koga delaš pa ti, da ti ga je tak interes blatit?
[/quote]
Očitno je takih z interesi več po tvoje. Interes imaš pa očitno ti.
“Ne kupujte BEKO hladilnikov. Sam sem kupil model CNE520EE0ZGB je lep eleganten hladilnik, ki pa je crknil po 1-letu delovanja. Šel je kompresor a naš preljubi uvoznik se pravi BEKO SLO oz. z drugimi besedami BigBang nimam na zalogi rezervnih delov. Se pravi, da vam garancija 5-let kaj malo pomeni saj saj boste za popravilo hladilnika porabili veliko živcev. Glede na to, da ima hladilnik zamrzovalnik bi mogli biti deli na zalogi, a žal ni tako jaz ima sedaj nek kompenziran kompresor, da zadeva nekako deluje, do njega sem pa prišel po urah in urah prerekanja z gospodi na BigBangu. Naj omenim, da je omenjeni model v črni barvi, čakal sem ga kar nekaj časa, nato de pokvari in ti gospodje ti rečejo rezervnega dela nimamo, lahhko pa vam damo bel hladilnik. Mislim totalni amaterji. Tako, da moje mnenje ne kupujte BEKO hladilnikov z INVERTER KOMPRESORJI razen če imaste dobre živce.”
https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=98&t=11032789&p=12460486&utm_source=forum&utm_campaign=title&utm_medium=search#p12460486
Zakaj bi žalili avtorico????
Jaz in ostali smo pač napisali,da smo imeli ali imamo do sedaj dobre izkušnje z Bekom…pa tudi z Big Bang-om…
Je pa res,kot navaja avtorica kakšen problem imajo glede servisa,je pa najboljše podat prijavo na tržni inšpektorat…. Tudi meni se zdi to čudno,da se nobeden ne odzove,da pride pogledat…ker 45dni je pa že kar precej dolga doba za čakanje nekoga….
Mi imamo Beko pralni stroj in hladilnik in oboje dela bp že uhoho let. Sem pa menjala vmes že gorenjevo zamrzovalno omaro in boshev sušilc (ta mi je zagorel).
Mi smo za popravilo skrinje klicali serviserja (gorenje) in ne trgovine.
Imam pa slabe izkušnje z Big bangom pri nakupu mobilnega telefona. Sploh niso vedeli kaj prodajajo.
Dragi neotesanec, znam v Google napisati Beko servis in če bi prebral napisano, bi ugotovil, da smo kontaktirali tako Beko servis kot Big Bang, pa ni bilo odziva z nobene strani, hladilnika niso prišli niti pogledat niti nas niso poklicali nazaj. Smo pa lahko preko aplikacije spremljali stanje, kjer je pisalo, da čakajo na rezervni del. Veseli me, da imaš ti dobre izkušnje, jaz jih žal nimam in zato sem napisala opozorilo.
[/quote]
Kaj ima Big Bang s tem, NIČ, od njih si kupila Beko aparat, ki se je pokvaril torej kličeš servis, ki jih je povsod po sloveniji dovolj sploh pa v Ljubljani, če je en servis neodziven pokličeš drugega lahko pa tudi njihovo brezplačno številko in te bodo napotili na najbližji servis, Big Bang je zgolj prodajalec in NE odgovarja za kvaliteto proizvoda niti sam NIMA svoje servisne mreže za artikle, ki jih prodaja, pri njih bi lahko reklamirala, če bi se stroj pokvaril v 8 dneh od nakupa v tem primeru ga zamenjajo, okvaro po nekaj mesecih ali let in to v času garancije rešuje servis in NE prodajalec.
Ne vem kako si predstavljaš te zadeve, če pri Merkurju kupiš pralni stroj Gorenje in se pokvari potem popravilo izvrši servis Gorenje in ne Merkur.
Zaposleni v Beku?? ti si res zaplankana do amena, Beko nima tovarne v Sloveniji niti v bližnji soseščini, serviserji so pogodbeni, če sploh veš kaj to pomeni, servis, ki popravlja stroje Beko servisira tudi druge znamke, pogoj prodaje tehničnega artikla v sloveniji je servisna mreža in vse tovarne se poslužujejo pogodbenih servisev in nima lastne mreže, ki bi popravljali samo njihovo znamko, ker to enostavno ni rentabilno niti za tovarno še manj pa za servis, nesporno, da po 45 dneh, če aparat ni popravljen ti po zakonu pripada nov ampak aparat mora biti na servisu, lahko tudi da je aparat pri tebi in te je obiskal serviser, ki je ugotovil napako za kar si dobila njegov delovni nalog in obljubo, da bodo okvarjeni del naročili, če v 45 dneh tega ne storijo ti pripada nov aparat, še vedno mi pa ni jasno kaj ima pri tem Big Bang?
Malo se umiri v vsej svoji paniki….
Za vse Beko aparate, tudi tiste, ki so še v garanciji, prijavljaš napake preko Beko spletne stran, četudi si kupila v Bigbangu…..
To pa zato, da oni določijo tebi najbližji sevis:
http://www.beko-si.com/kontakt/
Nam so v Bigbangu, po kontaktu Beko servisa za aparat,ki se nam je pokvaril še v tovarniški 5-letni garanciji preko uradbe Beko spletne strani to vse lepo hitro potem rešili, dobii povrnjeno kupnino, ker aparata ni bilo več smiselno popravljat, kupili smo tudi nov aparat – se pa nismo odločili več za Beko….
Dragi neotesanec, znam v Google napisati Beko servis in če bi prebral napisano, bi ugotovil, da smo kontaktirali tako Beko servis kot Big Bang, pa ni bilo odziva z nobene strani, hladilnika niso prišli niti pogledat niti nas niso poklicali nazaj. Smo pa lahko preko aplikacije spremljali stanje, kjer je pisalo, da čakajo na rezervni del. Veseli me, da imaš ti dobre izkušnje, jaz jih žal nimam in zato sem napisala opozorilo.
[/quote]
Čakali so rezervni del, ker je bil naročen iz centralnega skladišča aili v Turčiji, Nemčiji, na Madžarskem….. Jebat ga, Slovenija je pač Bogu za leđima in tako majhen trg pač nekaterih rezevnih delov pač nimajo na “lagerju”, torej na zalogi… Se z leti naučiš, veš
Imamo hladilnik BEKO , model GNE60521X – torej francoska vrata in dva izvlečna predala spodaj.
Zakon hladilnik.
Prej imeli amriški tip hladilnika od Whirlpoola, LGja pa je bila katastrofa- še v garanciji oba servisirana, eden celo 3x. Tale Beko pa deluje tip top.
Beko ima načeloma dobro hladilno tehniko v višjem kakovostno-cenovnem razredu ( modeli ameriških hladilnikov), imam pa slabo izkušnjo s pomivalcem Beko višjega kakovostnega in cenovnega razreda. 2x okvara še v času garancije – ista napaka.
Pri Big Bangu kupila pralni stroj Hoover. Katastrofa, non stop sem klicala servis in to preko trgovine, tisti servis, ki so ga oni določili. Prvič sem poklicala enega drugega in je prišel, ko je pa prišlo do ponovne okvare, sem morala vse urejati preko Big Banga. Oni naredijo prijavo in urejajo preko zavarovalnice.
Pri Big Bangu so bili zelo korektni. Hitro so reševali in ko se mi je pralni stroj kvaril in kvaril in se tik pred iztekom petletne garancije raztreščil, med pranjem se je zablokirala centrifuga , mislila sem, da je kopalnico razneslo in so mi v trgovini predlagali nov pralni stroj iz programa
Hoover. Nisem želela te znamke in mi je zavarovalnica predlagala stroj Beko. Super stroj, se še ni pokvaril, pa ga precej uporabljam, pri prvotnem so v tem času serviserji že kar obupali, pa tudi korektno sodelovanje z Big Bangom in zavarovalnico. Nimam slabih izkušenj.
O,pa še kako zna bit res.Pokvaril se nam je 3 mesece star Beko pralni stroj,serviser je sicer prišel,rezervnega dela pa od nikoder.,Po meč kot mesecu in pol nisi vedli nič na servisu,na Bog bang pomoči tudi ne,preko mailov, niso odgovorjali,na koncu sem se obrnila za Varstvo potrošnikov,kjer so mi povedali,da moram zagrozit s tržno inšpekcijo.Skratka po 45 dneh sem sicer dobila nov stroj,zakaj ni noben odgovoril na maile ,niso znali pojasniti,pa sem poslala na več naslovov.skratka,nikoli več,ta rezervni del iz Turčije pa v 45 dneh ni prispel,morda je šel kdo pes na Kitajsko ponj,pa se hodi.
Naša izkušnja v zadnjih 5ih letih – en stroj kupljen pri Bigbangu, drugi v Etisu.
Oba sta se v času garancije pokvarila. In delujem po načelu, da lepa beseda lepo mestno najde. Dodeljenega serviserja sem vprašala, če imajo nadomestni stroj in oboji so ga imeli – LG pralni stroj pa LG hladilnik.
Kdor pa ne vpraša, če obstaja možnost nadomestnega stroja za čas popravila lastnega stroja v garanciji, je pa to izključno njegov problem. Torej – monost nadomestnega stroja za čas popravila vašega pri nekaterih serviserjih preprosto obstaja. Da bo manj slabe volje pri vas potem.