Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Beko in Big Bang- katastrofa

Beko in Big Bang- katastrofa

Pomivec, sušilec, pralni stroj, hladilnik. Vse od Beko. Delajo kot urca. Beko je zakon!

Jaz sem že nosil neko stvar na popravilo, pa so mi popravili. Po moje moteš ta stroj peljati direktno v big banga, če ne te verjetno ne bodo šmirglali. Sem pa kakšen teden dni nazaj slišal na valu202 v poročilah, da imajo delavci v bigbangu čiste minimalce kljub ogromnim milijonskim dobičkom. Zato po moje tudi ni dokaj čudno kaj, da se tako obnasajo do strank. Ko bodo delavci imeli normalne plače, bodo tudi rajši in z veseljem delali.

Nekdo je nazadnje uporabil moj nick. Vidi se po načinu pisave in znanju slovenščine. Drugače pa imam tudi jaz dobre izkušnje z drugimi znamkami, kar pa ne pomeni, da nekdo ne more imeti slabih. Sem pa tudi jaz opazila, da je vsaj nekaj objavil izmišljenih. Neka gospa ima “super izkušnjo”, v dveh dneh, ko so ji zamenjali aparat, so jo kar trikrat klicali. Gotovo, ja, vsak dan so poklicali, celo v soboto in nedeljo. Dejstvo je, da je servis katastrofa, pa pišite, kar želite. Poleg tega mi proizvajalec z garancijo zagotavlja brezhibno delovanje aparata in popravilo, če pride do okvare. Pri Beku se ni zgodilo nič do danes.

tudi mi smo imeli z garancijo preko Big Banga zelo slabe izkušnje. Tako da se garancjije in Big Banga izogibam.
Kar se tiše tvojega servisa ti pa priporočam pisno zahtevo za nov stroj, glede na to, da v 45 dni niso odpravili napake. Če imaš selveda PISNE dokaze za to. Če ste težili samo po telefonu, je to tako kot nič. Dokaži da si klicala – ne moreš.
Hkrati postavi rok 8 dni in napiši , da boš v nasprotnem primeru prijavila na tržno inšpekcijo.
Kje ste glede n ato, kaj ste naredili sedaj, pa presodi sama. Beri zakon o varstvu potrošnikov

Gospodinjski aparati so narejeni, da delajo, zato je za pričakovat, da ima večina ljudi praktično z vsemi znamkami dobre izkušnje. Zalomi se, ko se sem ter tja kaj pokvari. In takrat je pomemben odnost prodajalca in pooblaščenega servisa.

Sama imam načeloma z vsemi znamkami bolj kot ne dobre izkušnje (Gorenje, Bosh, Candy, Whirpool in Beko).

Ko se mi je pokvaril display na Beko hladilniku, sem klicala Big Bang, dali so mi kontakt servisa, serviser je prišel če 2 dni, zadeva je bila urejena.

Podobno izkušnjo imam tudi z Boshem, kjer mi je po 3mesecih pa pralnem stroju crknil inverterski motor. Prišli naslednji dan, in zamenjali motor. Od takrat dela strokj”kot ura”.

Vse hišne aparate kupujem v Big Bangu in sem z nivojem njihove storitve (tako pri nakupu, kot v primeru težav) zadovoljnja.

Hvala za nasvete. Imam vse pisno in dokazljivo, tako da bo lažje. Zakon o varstvu potrošnikov je pa trapasto napisan, 45 dni si lahko brez aparata, kar je ogromno. Šele potem ti pripada ali nov aparat ali vračilo kupnine. In nič ne piše, kakšen rok je za to, po naši pisni zahtevi je minilo že 11 dni, pa nič. Groza, res. Verjamem, da ima kdo tudi dobro izkušnjo, še posebno tisti, ki se jim aparati NISO pokvarili in niso imeli opravka s servisom, je pa veliko pohval izmišljenih, kar se vidi po bedarijah, ki jih nekateri (ne vsi) pišejo. Moj namen ni pregovarjanje in dokazovanje svojega prav, temveč opozorilo. Mogoče pa bodo zdaj na Big Bangu in Beko servisu zdaj kaj bolj učinkoviti, glede na to, da so tole zagotovo prebrali in tudi večkrat replicirali pod različnimi nicki (zopet, ne vsi). Jaz sem vsekakor z njimi zaključila za vedno.

Ja, moraš kontaktirat trgovca, če dokupiš za stroj trgovčevo podaljšano garancijo, napirmer za 5 let -Bigbang ima tisto “Se zgodi”…… Ker nimajo vsi večji gospodinjski aparati 5letne tovarniške garancije, pa pri nekaterih trgovcih – napirmer BogBang “dokupiš” tisto njihovo garancijo, ko imajo sklenjeno pogodbo s tujo zavarovalnico in svojo mrežo pooblaščenih serviserjev. In potem njih obvestiš po preteku tovarniške, če se kaj pokvari v obdobju od 3. do 5. leta, za kar si doplčal trgovcu. Vsaj jaz delam tako, sem že, ko sem kupila LG hladilnik ameriški, končna cena je bila mislim da 1400 eur , tovarniška samo 2 leti, dokupila sem pa še 5 let, torej skupaj 7 let ( v tem času se ti tudi nekako zamortizira, če je vse OK). In se je pokvaril cca 3 mesece po izteku tovarniške garancije ( kompresor). In je bila menjava in popravilo v vrednosti cca 890 eur v sklopu garancije, oziorma tistega doplačila okrod 120 eur za dodatnih 5 let garancije… Še vseeno sem torej 790 eur na profitu, ker toliko ne bi plačala za popravilo. Pa čez eno leto je šla še ledomat enota-tudi cca 200 eur vrednost popravila. Je bila tista dodatno doplačana garancija zelo dobro izkoriščena in zamortizirana.

in v takem primeru moraš trgovca obvestit, ker ti on potem da kontakt njihovega pooblaščenegea serviserja. Zato da ne pride do prevar. Napirmer serviser napiše, da ni več za popravit, pa ti potem prideš do novega stroja še v času doplačane garancije čeprav bi se splačalo stroj še popravljat…..

Ja, moraš kontaktirat trgovca, če dokupiš za stroj trgovčevo podaljšano garancijo, napirmer za 5 let -Bigbang ima tisto “Se zgodi”…… Ker nimajo vsi večji gospodinjski aparati 5letne tovarniške garancije, pa pri nekaterih trgovcih – napirmer BogBang “dokupiš” tisto njihovo garancijo, ko imajo sklenjeno pogodbo s tujo zavarovalnico in svojo mrežo pooblaščenih serviserjev. In potem njih obvestiš po preteku tovarniške, če se kaj pokvari v obdobju od 3. do 5. leta, za kar si doplčal trgovcu. Vsaj jaz delam tako, sem že, ko sem kupila LG hladilnik ameriški, končna cena je bila mislim da 1400 eur , tovarniška samo 2 leti, dokupila sem pa še 5 let, torej skupaj 7 let ( v tem času se ti tudi nekako zamortizira, če je vse OK). In se je pokvaril cca 3 mesece po izteku tovarniške garancije ( kompresor). In je bila menjava in popravilo v vrednosti cca 890 eur v sklopu garancije, oziorma tistega doplačila okrod 120 eur za dodatnih 5 let garancije… Še vseeno sem torej 790 eur na profitu, ker toliko ne bi plačala za popravilo. Pa čez eno leto je šla še ledomat enota-tudi cca 200 eur vrednost popravila. Je bila tista dodatno doplačana garancija zelo dobro izkoriščena in zamortizirana.

in v takem primeru moraš trgovca obvestit, ker ti on potem da kontakt njihovega pooblaščenegea serviserja. Zato da ne pride do prevar. Napirmer serviser napiše, da ni več za popravit, pa ti potem prideš do novega stroja še v času doplačane garancije čeprav bi se splačalo stroj še popravljat…..
[/quote]

Tole je to:

popolna zaščita Se zgodi:

http://media.bigbang.si/web/files/PDF/se_zgodi_letak.pdf

Evo, pa nisem edini, ki že več kot 3 tedne neučakano pričakujem Beko serviserja za pomivalni stroj. Prijava je bila podana 5.7.2019, v ponedeljek 8.7.2019 me je klical nek serviser, če mu lahko kar prek telefona razložim kaj je narobe. Mu povem na kratko in reče, da bo naročil dele in pride v kratkem. Naročil bo dele? Kaj če bi prvo dejansko prišel pogledat, kaj je narobe?
No danes je natanko 3 tedne od klica tega serviserja in še vedno noben ni prišel blizu. Vmes sem že 2x klical in so mi samo rekli, naj počakam na klic serviserja, ker je gužva, pa dopusti, ne morejo niti okvirno povedat, kdaj bo kdo prišel pogledat. Glede na izkušnje z drugih znamk, sem aparat imel popravljen v manj kot 1 tedni, tukaj pa 3 tedne noben niti ne pride diagnosticirat napake.

Cim imas karkoli v garanciji, je servis katastrifa, oa nima veze, je to telefin, komp, tak ali drugacen stroj in aparat!
Redko naletim na dober servis v garabciji!

Medtem pa, ko garancija potece, so pa servisi kul, izberes ga sam in vsi naredijo ok.
Nad uradnim Lenovo servisom za prenosnik sem bila tako razocarana, da sem ga se za casa garancije odnesla na servis racunalnikov pri nas v naselju, seje bolj splacalo, pa se nadomestni prenosnik sem dobila za cas trajanja popravila!

Najbolje, da počakaš tistih 45 dni in potem takoj zahtevaš menjavo aparata. Serviser namreč ne bo prišel. Čudno, da te še niso napadli, da lažeš, ker oni imajo pa čudovite izkušnje z Bekom.

Najbolje, da počakaš tistih 45 dni in potem takoj zahtevaš menjavo aparata. Serviser namreč ne bo prišel. Čudno, da te še niso napadli, da lažeš, ker oni imajo pa čudovite izkušnje z Bekom.
[/quote]
Bodite pozorni, če zadeve niste pisno posredovali se bodo izgovarjali, da oni ne vedo za nič. Zato je najbolje take zadeve kar prek maila pošiljat in tudi poizvedovat preko maila, da imaš dokaze.

Se strinjam , če nočete imeti problemov ne kupujte beko izdelkov. Kličem servis za hladilnik, pa me dobesedno ignorirajo.

Odgovor na objavo uporabnika
Nikoli več Beko, 09.11.2018 ob 08:38

Želim vam prihraniti kup živcev, zato vam odsvetujem nakup Beko aparatov. Sredi septembra se nam je namreč pokvaril hladilnik Beko v garanciji (in ni bil ravno med najcenejšimi) in do danes ga nihče ni prišel niti pogledat. Po nešteto klicih sem vedno dobila odgovor, da nas pokličejo nazaj, kar pa se seveda ni zgodilo niti enkrat. Po 45 dneh nam pripada nov aparat, danes je že dva meseca od tega, pa novega hladilnika še kar nimamo.

Malo sem brskala po tem forumu in ugotovila, da nisem edina s takšnimi izkušnjami in da se ljudje kar precej pritožujejo nad poslovanjem Big Banga, ki je zastopnik in distributer ter ureja popravila. Še letos je o identični zgodbi pisal nek gospod, kateremu so na koncu vendarle popravili hladilnik.

Če si želite prihraniti živce in dejansko uporabljati aparat, ki ste ga kupili, se Beka izogibajte na daleč. Sama ne stopim nikoli več v trgovino Big Bang, pa tudi znamke Beko ne želim več videti. Toliko v opozorilo, če sem s tem prihranila komu čas, denar in živce, je moj namen dosežen.

Beko je super, nikoli več kaj drugega. Big Bang, no tu pa je zgodba drugačna. Tudi v tvoji zgodbi je težava v slednjem.

Gorenje je zakon.

Tudi mi imamo zelo slabe izkušnje z Bekom in njihovim servisom!

Indukcijska plošča, ki sploh ni bila poceni, že od vradnje dalje pretežno sploh ne dela. Takrat ko pa že, pa z zelo slabotno močjo.

Servis je čista ignoranca, sploh ne pridejo. Prodajalec je na obvestilo o stvarni napaki (reklemacijo) sicer odgovoril, da je zaenkrat sporna, dokler vsega ne preveri Bekov servis. Ki pa enostavno ne pride.

Prihranite si živce in denar in NE KUPUJTE BEKA!

Če se kupi stvar Evropskega proizvajalca se s tem spodbuja Evropsko EU gospodarstvo, kar Turčija ni. Še nekemu iz Turčije so se naši ven metali in mu dajali azil…

Osebno do sedaj nisem imel nobenih problemov z Big Bangom. Celo na roko so veckrat sli. Meni so Ok.

tudi meni se enako dogaja z indukcijo od beka. slabo delovanje ni moči, menjava elektronike, za silo delalo pol leta,  pred 2 tedni zopet šla elektronika in sedaj že 2 tedna čakam, da zamenjajo elektroniko. ostale aparate imam tudi od beka in delujejo bp, ampak indukcija…

Big Bang in Beko sta zasebno gospodarstvo, realni sektor, ki gara, ustvarja in davke plačuje, zato so njuni izdelki lahko samo odlični. To, če lenuhi iz javne uprave in socialci z levimi rokami ne znate z napravami ravnati in vse uničite, je drug problem.

Odgovor na objavo uporabnika
jaka661, 18.10.2021 ob 10:17

tudi meni se enako dogaja z indukcijo od beka. slabo delovanje ni moči, menjava elektronike, za silo delalo pol leta,  pred 2 tedni zopet šla elektronika in sedaj že 2 tedna čakam, da zamenjajo elektroniko. ostale aparate imam tudi od beka in delujejo bp, ampak indukcija…

prveri najprej, če imaš sploh dovolj močne žice/napeljava za indukcijsko plato..

Na splosno so uradni servisi katastrofa, pa naj gre za belo tehniko ali racunalnike, telefone, edino mogoce pri avtu, da so malo boljsi, a ne kaj dosti, vsaj nadomestni avto dobis.

Ja, pa servis za Krups kavne aparate moram pohvalit, res prijazen gospod in se hitro je popravil.

 

Glede ostalih servisov, raje poklicem kaksnega mojstra mimo uradnega servisa,zrihta prej in bolje kot ti packonarji!

Uradni servisi so zasebni sektor, realno gospodarstvo, ki gara, ustvarja in davke plačuje, zato so brezhibni. Lenuhi in nesposobneži imate vedno neke nerealne zahteve do privat podjetij, sami si ne znate pa niti riti pravilno obrisat.

New Report

Close