bo cena novih avtomobilov kaj padla
Menda je rabljenih ful na zalogi, nove pa itak de ne. Ne vem kaj tolk to elektriko, nismo vsi poverbal vsaj 500 jurjev, pa mamo seksi nove new age hiške, vse na štrom pa elektrarne pa mamo like eno Teslo za drugi avto. Odgovor potrošnika je na elektriko, ne kupuje se, ker je predraga in premalo učinkovita, tolk enih managerjev v firmah pa tolk enega ultra lobija v EU..pa kje je logika? Ja, ko bo baterija za 1000km, pa da nafilam v istem času kot bencin…Sem za, d ase dizel skensla in nadomesti z motorjem kot je blagi hibrid pa hibrid, ok…
KAtrco ta novo bi mel, ampak na bencin…
Sedaj so totalno nabili davke na uvožene kitajske avte…. ker se jim je nemška industrija, ki sloni na avtomobilski začela sesuvati zaradi nekonkurenčnosti in je to za seboj potegnilo celo EU, tudi Slovenijo.
Z ilegalci bo pa isto. Trojanski konj, ki gre v Nemčijo, se bo vrnil kot bumerang, pardon se že vrača. Ilegalci imajo prenizek IQ (dve tretjine jih je slabih v matematiki, medtem ko je takih Nemcev le ena tretjina), to pa pomeni, da bo Nemčji izgubila intelektualce, to pa pomeni, da bo padla blaginja in standard, ker ga ta neumni ne bodo sposobni vzdrževati, drugo je pa kulutra, ki ima za preroka kriminalca, tko da se bo stopnja kriminala po celi EU drastično povečala.
Z drugo besedo, EU je gotova, počasi crkuje, samo vi ste preveč zabiti, da bi to dojeli.
Navadni avtomobili se bodo pocenili, ko se bodo pocenili električni avtomobili. Zakaj pa mislite, da so navadni praktično podvojili ceno – ker se od prodaje navadnih financira neprofitno električno stanje. Slovenčki lažje vam bo, če boste na avto pozabili kot statusni simbol – avto ja ena najslabših naložb.
Anonimno 2640, 04.11.2024 ob 08:59
Renault samo še R4 ta nova, ostale sem že imel, najboljši od vseh twingo 2002 letnik 75 konj, ta avto je bil najboljši, kuril nič, a šel tud 170 na uro, matr mi je žal de sm ga prodal takratr
2640:
Zanimivo. Vozil ze marsikaj ampak renault je pa zakon. 🤗
Ja, 04.11.2024 ob 11:54
Cene ne bodo padale, ker rajši zapirajo tovarne, kod da bi spustili cene in delali z manjšim dobičkom. Se še ne zavedajo kako kratkovidna je ta odločitev, saj s tem tudi obstoječim tovarnam slabšajo ekonomičnost. Pred cenejšimi kitajskimi se pa želijo zavarovati z carinami.
Se strinjam s tem da cene ne bodo padle. Proizvodnja se zmanjšuje, tovarne se zapirajo zaradi premajhnega dobička. Nabili so carine za kitajce, pa ne samo za avte, tudi za dele. Zato je logično da bodo šle cene še gor.
V pretklosti so imeli polno novih avtov na zalogi, ki so jih raje peljali na odpad, kot bi ji prodali pod ceno.
Cene ne bodo padle iz dveh razlogov:
1. Zelena agenda ima za cilj redukcijo osebnega prometa in razlastitev državljanov v zvezi z vozili. Samo elita se bo še vozila. Za rajo pa 15-minutna mesta, javni prevoz in dovoljenje za vožnjo glede na socialno točkovanje.
2. Inflacija je sesula FIAT valute. Evro je od 2019 izgubil 60% vrednosti.
Kupujte rabljene in ohranjene avte, ki so znani po zanesljivosti (japonci) in nezahtevnem vzdrževanju (brez turbin, dvomasnih vztrajnikov, 1000 jebenih asistenčnih sistemov, 500 senzorjev…). VTEC, VVTI, VALVEMATIC, MIVEC, SUBA-boxer…
AVTI NE BODO CENEJŠI, 04.11.2024 ob 19:51
Cene ne bodo padle iz dveh razlogov:
1. Zelena agenda ima za cilj redukcijo osebnega prometa in razlastitev državljanov v zvezi z vozili. Samo elita se bo še vozila. Za rajo pa 15-minutna mesta, javni prevoz in dovoljenje za vožnjo glede na socialno točkovanje.
2. Inflacija je sesula FIAT valute. Evro je od 2019 izgubil 60% vrednosti.
Kupujte rabljene in ohranjene avte, ki so znani po zanesljivosti (japonci) in nezahtevnem vzdrževanju (brez turbin, dvomasnih vztrajnikov, 1000 jebenih asistenčnih sistemov, 500 senzorjev…). VTEC, VVTI, VALVEMATIC, MIVEC, SUBA-boxer…
In kako bojo zbasal vso rajo v 15 min mesta?