Bob – negativna izkušnja
Živjo,
pred mesci sva z ženo menjala mobilnega operaterja. S Simobila sva presedlala na Bob, ki je v lastništvu Simobila. Bob ima ugodne cene, ampak slabo podporo. Glede na to, da so zneski naročnine nizki 6,90€, sem plačeval njen in moj račun skupaj z navedbo obeh referenc, njihovi tega niso popredalčkali tako, da bi s tem poknjižili še njeno plačilo, ampak raje so meni nabijali stanje v dobro in računali gor in dol. Položnic oba en mescev nisva dobila, nakar njej blokada klicev, čaprev so bile stvari plačane sproti. Na maile ne odgovarjajo. Prej so nama poslali anketo kako sva zadovoljna z njihovim reševanjem reklamacij, kot da bi karkoli odgovorili na reklamacijo. Tako čakava na njihov odziv če dobre 3 tedne, brez odgovora. Če greš stran je potrebno plačilo 5,00€. Omežje in delovanje njihovih sim kartic je slabo, ne rečem v mestih ampak mal ven z mesta je katastrofalno. Številke na momente nedosegljiva, kljub temu da sva se nahajala v Lj s prižganimi telefoni.
Evo, moja Bobm izkušnja.
Jaz imam pa super izkušnje z Bobom.
Sem prepričala še dve kolegici za Bob, obe sta iz okolice Ljubljane iz “rovt”, pa se nobena ne pritožuje nad signalom.
Tudi mami sem naštimala Bob na moje ime, sem vprašala, če lahko plačam položnici skupaj in so mi rekli, da ne, da ne morejo knjižit na dva računa. Ok, tudi prav, saj tudi drugje ne dobiš en račun za več številk. Ni mi pa jasno, kako lahko plačaš dve položnici skupaj in navedeš dva sklica? Tudi mi ni jasno, kako nisi vedel, da niso poknjižili plačilo, če te obvestijo, da nisi plačal, pošljejo sms in sori, moraš biti pa orng zmeden, da ga spregledaš.
Kar zadeva njihovo stacionarno telefonsko, so me parkrat lepo usmerili, tudi na njihov mail sem že pisala, ene dvakrat in so mi še v istem dnevu odgovorili.
Na Bobu sem že nekaj let, kar nekaj znancev pa vsaj eno leto in vsi smo zadovoljni.
No, ne bodi nesramna. Ja, pošljejo SMS. Jaz sem jim takoj poslala mail z dokazilom, da je bilo vse pravilno plačano, ki so ga gladko zognirirali in me točno pred prazniki odklopili. Potem pa dobi koga, da te bo priklopil nazaj, čeprav nisi naredil nič narobe. So pa bili tako prijazni, da so me obvestili, da bi vnovičnega priklopa ne bodo računali. Brez oprostite, brez vsega.
Kot pravim, še zmeraj ostajam pri Bobu, podpora jim pa res šepa. Jaz sem uspela stopiti v direkten stik z njimi šele prek Simobilove službe za pomoč uporabnikom. Pri Bobu pa – kot bi se z zidom pogovarjal.
Tudi jaz, zelo zadovoljna. Meni so se v roku 20 ur prijazno odzvali na vsak e-mail in upoštevali moje želje.
Kar se pa tiče poravnavanja računov pa žal ne gre po domače. Bi si upal na tak način izvajat plačilo stanovanjskega kredita, ki bi ga eventuelno imela z ženo pri isti banki? To pa seveda ne, ane.
Sorodniki so z Bobom zelo zadovoljni.
Sama ne poznam simobila, ampak vem, da pri Telekomu dveh referenc sploh ne bi mogla vpisat v okence,ki je za to namenjeno. Referenca je dokaz, kdo in kaj se plačuje in je ne moreš vpisovati kar malo po svoje, če hočeš, da se plačilo pravilno evidentira.
Velika podjetja dobijo na tisoče plačil vsak dan in je dejansko nemogoče vedeti, kaj je kdo želel plačati, če ne napiše pravilnega sklica.
Tudi jaz nimam ravno prijetne izkušnje. Plačala sem raču in se očitno usekaka pri kakšni cifri. Potem so mi brez iopomina odklopili storitev. Po pritožbi so mi sicer takoj vklopili nazaj, potem mi pa zaračunali stroške ponovnega priklopa. Po dolgotrajnem pisanju mailov na vse možne instance, so mi potem ta strošek odpisali.
Nisem več na BOBu.