Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Booking.com

Booking.com

Zanima me ali ste morda pri rezervaciji na Booking.com že kdaj naleteli na situacijo, ko je bila oglaševana ena cena, ki se je potem pri plačilu brez vsakršnega opozorila zvišala. Na prvih 3 ekranih je pisalo, da so v ceno vključeni vsi davki in stroški, po potrditvi plačila pa je bila cena kar precej višja.

Preko obrazca za pomoč uporabnikom mi je hotel odgovoril le, da se cene stalno spreminjajo. Meni se zdi, da gre za zavajanje.

Brezplačna odpoved ni več mogoča. Se lahko kaj uredi? Kako?

Ne, sem se srečala s tem, da so poleti brezplačno predrezervacijo dvakrat zaračunali in do danes še niso vrnili denarja, kljub opravičilu.

Redno uporabljam booking.

Do zdaj nobenih nevšečnosti ali napak.

Samo v Šlo se pogosto zgodi, da je prek booking celo ceneje kot direkt. V tujini obratno, kar je logično.

Leta uporabljam booking.com, to kar je omenjeno zgoraj, se mi ni zgodilo še nikoli. Niti nisem nikoli naletel na “brezplačno predrezervacijo”? Tisto kar sem plačal, je bilo vedno jasno navedeno v postopku rezervacije na booking.com.

Ampak pozor, če v pogojih rezervacije ni možna brezplačna odpoved, to pomeni le eno – možna je cenejša rezervacija na kakšen drug način, običajno direktno preko lastne rezervacijske strani ponudnika. Torej npr. če rezerviraš nastanitev en mesec vnaprej in je brezplačna odpoved možna do dan ali dva pred prihodom, je to normalno.

Če pa brezplačna odpoved ni možna, potem išči tega ponudnika preko googla, in lahko boš rezerviral enako nastanitev 15-20 % ceneje direktno pri ponudniku.

Jaz tudi že leta uporabljam in je bilo vedno vse ok. Do zdaj. Sedaj bom Booking uporabljala samo še kot pripomoček za iskanje, rezervacijo pa potem opravila neposredno v hotelu. Ker če Booking nima reklamacijskega centra, da bi reševal težave, ki nastanejo pri postopku rezervacij preko njihovega portala, kaj češ potem?

Samo še informacija. Reklamacije ne moreš uveljaviti, če nimaš posnetkov vseh ekranov v celotnem poteku rezervacije.

Hahaha…kot, da ob nakupovanju po spletu kdorkoli posname vsak korak in ekran.

Skratka, be aware pri Bookingu. Jaz sem mu odslej izogibam.

Ob pritožbi Booking zahteva fotko rezervacije in to najdete na svojem Booking profilu. Naprej vas vodi njihov center.

So odzivni, le trajaaa

Poslikaš vsak korak, al pa vsak stavek za vsak slučaj.

Odgovor na objavo uporabnika
Booking, 15.01.2023 ob 15:20

Zanima me ali ste morda pri rezervaciji na Booking.com že kdaj naleteli na situacijo, ko je bila oglaševana ena cena, ki se je potem pri plačilu brez vsakršnega opozorila zvišala. Na prvih 3 ekranih je pisalo, da so v ceno vključeni vsi davki in stroški, po potrditvi plačila pa je bila cena kar precej višja.

Preko obrazca za pomoč uporabnikom mi je hotel odgovoril le, da se cene stalno spreminjajo. Meni se zdi, da gre za zavajanje.

Brezplačna odpoved ni več mogoča. Se lahko kaj uredi? Kako?

Kaj storiti ? Na Filipinih so mi pred kratkim pri Bookingu 2 x zaračunali oz. trgali iz mojega računa za isto prenočevanje v hotelu. Sem se pritožil, poslal vso dokumentacijo. A mi do sedaj še niso odgovorili. Nikjer pa ne najdem njihove tel,. številke oz. elektronskega naslova..

New Report

Close