booking.com
Preko bookinga bi rada rezervirala apartma.
Na njihovi strani piše, da se plača na licu mesta, pri ponudniku.
Ko hočem stvar rezervirati, pa mi napiše, da moram vpisati datum veljavnosti, št. kartice in vrsto kreditne kartice. In da je to namenjeno le za rezervacijo, brez zaračunavanja.
Tiste, ki imate izkušnje z bookingom prosim, da mi povejo, ali je to običajna praksa in ali je varno napisati vse te podatke.
Najlepše se zahvaljujem za odgovore
Tudi jaz uporabljam booking že dalj časa in ni bilo nobenih problemov. Ko sem rezervirala najem hiše na Češkem, so me poklicali po telefonu, da imajo okvaro na vodovodu in da deluje samo ena kopalnica v hiši. Če bi vseeno najeli hišo, so nam za 8 oseb pripravljeni dati zastonj zajtrk ali pa lahko dobimo drugo hišo. Ponudbo smo sprejeli in dobili naslednje jutro bogat zajtrk. Kopalnica v hiši, ki je delovala, pa je bila ogromna. Enako so nas klicali po telefonu iz Italije, da je prišlo do nekega prebukiranja. Uredili so nam drugo bivanje blizu izbrane lokacije, za isto ceno in še kvalitetnejše. Kar korajžno rezervirajte.
Ja, tako je, kot so napisali, ampak POZORNO PREBERI POGOJE. Tudi pri nas je pisalo, da se plača pri ponudniku, nekje med vrsticami pa, da je rezervacija dokončna ali nekaj v tem stilu in so nam pobrali vse takoj dol s kartice. Tudi takšni ponudniki so, zato je treba res dobro prebrat. Saj na koncu je bilo vse okej, samo poletni dopust smo plačali že januarja. In če ne bi prišli, bi ves denar ostal njim.
Pri pogojih pri vsakem ponudniku pise, ali in do kdaj je mogoca brezplacna odpoved ali pa menjava termina in ce brezplacna odpoved ni mogoca, seveda placas vse, tudi ce ne prides.
Pri zadnjem najemu, ki smo ga delali par mesecev nazaj, je tudi pisalo, do kdaj je mogoca rezervacija brez placila akontacije, a ker smo rezervirali par dni pred odhodom, smo ze placali vse. Nismo pa placali varscine ob prejemu kljucev (kar nekateri tudi zahtevajo in imajo napisano), ocitno so ocenili, da ne bomo ravno unicevali apartmaja
Ja, sem prebrala splošne pogoje in tam piše, do kdaj se lahko naredi stornacija.
gfsdf, a to se vam je zgodilo pri booking. com ali pri kakšnem drugem ponudniku?[/quote]
Booking je bil. Ampak smo tudi na licu mesta videli, da je bil ponudnik bolj po domače, vse tako-tako. Je pa res pisalo premalo jasno, da bo ves denar potegnjen dol takoj. Videla sem šele, ko sem preverjala stanje kartice.
Sem šla zdaj še enkrat pogledat istega ponudnika – piše, da v primeru se v primeru neprihoda zaračuna celotna cena (okej, to sem vedela) in TAKOJŠNJA POTRDITEV brez možnosti vračila denarja. Do tod vse jasno. Nič ne piše, da bo takoj potegnjeno. Takrat sem tudi obvestila booking, če je to okej, in so napisali, da ja.
Zivjo.
Jaz sem danes prvic rezervirala stvari preko bookinga in sem sprva zelela rezervirati nekaj drugega in sem videla da so potrebni podatki iz kartice, pa mi ni blo najbolj kul.
Nato pa sem nasla nekaj drugega in sem ocitno spregledala da je za rezervaciji ni potrebna kartica in ko sem kliknila naprej, seveda po vpisu ostalih podatkov in tel. stevilke, so mi napisala da je rezervacija uspesna in mi ni bilo nic jasno. Sedaj pa gledam in sem ugotovila, da rezervacije ne morm preklicati saj mi trgajo 360€, vendar ne vem od kje saj nimajo mojih podatkov, edino mobilni telefon. Je imel kdo podobno izkušnjo, saj sedaj res ne vem kaj naj naredim!
Hvala za odgovre