Čakajoča serviserja
stara forumašica, 13.01.2025 ob 10:35
robi9, 13.01.2025 ob 10:10
stara forumašica, 13.01.2025 ob 09:45
robi9, 13.01.2025 ob 09:37
stara forumašica, 13.01.2025 ob 09:14
modrivrag, 13.01.2025 ob 08:39
Stara forumašica, 13.01.2025 ob 08:32
Ko smo dali postavit toplotno črpalko, smo odstranili eno peč, eno pa obdržali, da si lahko ogrejemo hišo, če TČ neha delovati ali pa če zmanjka elektrike za več časa.
Če bi imeli samo eno peč, bi jo obdržali.
Pa ti si resno umsko bolana, da se moraš čisto pri vsem ven metat, kako si popolna. Sploh pride kdo blizu ali že na daleč vsi bežijo, ko te vidijo?
Veš, kadar je mogoče, izberemo pametno varianto in obdržati eno peč je pametna varianta.
In prepričana sem, da nas je enako naredilo veliko, ne samo mi.
Marsikdo se še spomni žleda in nekajdnevnega mrka elektrike in čeprav se to zgodi izredno redko, je dobro imeti zasilno rešitev.
Poleg tega pa (čeprav nisem Gorenjka) mi je škoda zavreči dobro delujočo peč na trda goriva (tudi za subvencijo recimo ni več pogoj samo odstranitev, ampak tudi oddaja ne deponijo).
Stara zmešanka, zakaj lažeš ?
Pogoj za subvencijo, tudi po novem, ni oddaja na deponijo, ampak samo odstranitev in priložitev fotograij, s katerimi dokazuješ, da si odstranil staro peč.
Izvoli
• dodatna dokumentacija v primeru uveljavljanja višje nepovratne finančne spodbude za zamenjavo stare kurilne naprave z novo toplotno črpalko:
– fotografije, ki izkazujejo obstoj in odstranitev stare kurilne naprave, ki zagotavlja toploto centralnemu sistemu ogrevanja stavbe, in sicer:
– fotografijo stare kurilne naprave, ko je ta še priklopljena na centralni sistem ogrevanja stavbe, oziroma fotografijo prostora pred odstranitvijo stare kurilne naprave, iz katere bo razvidno, da je stara kurilna naprava priklopljena na centralni sistem ogrevanja;
– fotografijo prostora, posneto takoj po odstranitvi stare kurilne naprave, pred prenovo prostora in pred vgradnjo nove toplotne črpalke oziroma fotografije, iz katerih bo možno ugotoviti, da je bila stara kurilna naprava odstranjena;
– zapisnik o rednem letnem pregledu za vsako staro kurilno napravo, ki ostane v uporabi (se ne odstrani), izdan s strani dimnikarja;
– podpisana izjava vlagatelja, podana pod kazensko in materialno odgovornostjo, da je stara kurilna naprava uničena (izjava je del Vloge);
Kaj naj izvolim ?
Tvojo zabitost ?
Nimaš pojma, pa še vedno pametuješ.
Kje piše, da moraš staro napravo peljati na deponijo ? Očitno si fuknjeno.
Ni treba ravno na deponijo, res, je pa obvezno, da se uniči.
Jo boš peljal v gozd? Kako jo boš uničil?
– podpisana izjava vlagatelja, podana pod kazensko in materialno odgovornostjo, da je stara kurilna naprava uničena (izjava je del Vloge);
Daj spizdi že s svojo zabitostjo.
Imaš možgane uničene.
Staro peč se lahko proda, kot sem jo jaz, pa sem dobil subvencijo.
robi9, 13.01.2025 ob 10:41
Daj spizdi že s svojo zabitostjo.
Imaš možgane uničene.
Staro peč se lahko proda, kot sem jo jaz, pa sem dobil subvencijo.
Jaz pa ne goljufam in mi na misel ne pride, da bi podpisala lažno izjavo.
Ti pa kakor želiš.
In potem ste ravno taki kot ti najbolj glasni, kako drugi niso pošteni….
stara forumašica, 13.01.2025 ob 10:44
Jaz pa ne goljufam in mi na misel ne pride, da bi podpisala lažno izjavo.
Ti pa kakor želiš.
In potem ste ravno taki kot ti najbolj glasni, kako drugi niso pošteni….
Kakšno goljufanje, baba fuknjena ???
Pojma nimaš, pa pametuješ, pa še naprej lažeš. Najprej nakladaš, da moraš peč peljati na deponijo, ko ti dokažem, da nimaš pojma, se izmikaš in spet pametuješ o nekem uničenju.
Sem se pozanimal na Eko skladu, če rabijo potrdilo o uničenju ali če moram peč odpeljati na deponijo, pa so izjavili, da ni potrebno in da je dovolj izjava in fotografije o odstranitvi.
Baba fuknjena pa si očitno bolj pametna in veš bolje, kot oni tam.
Res se je brezveze kegati z nekom, ki si domišlja, da vse ve, pa nima pojma o ničemer.
željka775, 13.01.2025 ob 08:03
Hladilnik Beko v garanciji se je pokvaril 20.12.24. Serviser je prišel 24.12, ugotovil da ni popravljivo in da bo zamenjava, 26.12 vložil zahtevek za nov hladilnik, kljub klicarjenju in pisanju ni bilo do prejšnje srede nič, šele jutri pridejo po hladilnik, komaj po odvozu okvarjenega hladilnika lahko vrnejo kupnino, da se kupi novega. Pa kdo je tu nor?! To pri Beko res ne štima. 24 dni smo že brez.
Rok za rešitev reklamacije je 30 dni in tega se vsi držijo.
robi9, 13.01.2025 ob 10:59
Kakšno goljufanje, baba fuknjena ???
Pojma nimaš, pa pametuješ, pa še naprej lažeš. Najprej nakladaš, da moraš peč peljati na deponijo, ko ti dokažem, da nimaš pojma, se izmikaš in spet pametuješ o nekem uničenju.
Sem se pozanimal na Eko skladu, če rabijo potrdilo o uničenju ali če moram peč odpeljati na deponijo, pa so izjavili, da ni potrebno in da je dovolj izjava in fotografije o odstranitvi.
Baba fuknjena pa si očitno bolj pametna in veš bolje, kot oni tam.
Res se je brezveze kegati z nekom, ki si domišlja, da vse ve, pa nima pojma o ničemer.
Aja, zdajle si klical na Ekosklad?? Kot da kdo to verjame…
No, že nekaj časa na Ekoskladu izrecno zahtevajo izjavo, tudi v razpisni dokumentaciji je navedeno
– podpisana izjava vlagatelja, podana pod kazensko in materialno odgovornostjo, da je stara kurilna naprava uničena (izjava je del Vloge);
In normalni ljudje take stvari uničimo tako, da odpeljemo na deponijo, kjer jo primerno razstavijo ter izdajo potrdilo o tem.
In brez težav in z mirno vestjo potem podpišem izjavo, da je peč uničena.
Ti pa si napisal
Sem se pozanimal na Eko skladu, če rabijo potrdilo o uničenju ali če moram peč odpeljati na deponijo, pa so izjavili, da ni potrebno in da je dovolj izjava in fotografije o odstranitvi.
Torej si podpisal izjavo, da je stara kurilna naprava uničena, ti pa si jo prodal?
Pošteno??? Brez laganja? Saj veš, da odgovarjaš za izjavo?
Naj drugi ocenijo.
Jaz v tej temi zaključujem z debato s tabo, ker se ne bom prepirala z ljudmi, ki ne samo, da se motijo, ampak zavestno lažejo in goljufajo.
Težava je v tem, da servis ogrevanja ne reagira takoj! Sredi zime, sredi temperatur pod lediščem. Predstavljam si, da bi serviser moral takoj nekoga poslati, če on ne more. Ne naslednji dan ali čez 5 h! Takoj! Ne glede na vikend, praznik.
Naj ima proste vikende poleti!
Zima je!
Potem pa še ni vseh rezervnih delov na zalogi! Ne razumem!
robi9, 13.01.2025 ob 12:24
Budalam fuknjenim brezveze karkoli tolmačit.
Ne zastopijo osnovnih stvari.
Osnovna informacija je, da mora biti naprava uničena, kar dokažeš z obvezno izjavo, ki jo podpišeš pod kazensko in materialno odgovornostjo.
Prodaja naprave pa ni uničenje in je morebitna izjava lažna.
Torej poneverjanje uradnih dokumentov, dajanje napačnih informacij in zavajanje nasprotne strani.
Tole je najbolj osnovna informacija, ki je Robi očitno ne razumeš.
Na hladnem, 12.01.2025 ob 23:03
Znorela bom.
Pokvarila se je toplotna črpalka. Klicali smo serviserja v doboto zjutraj in je povedal, da je na smučanju!!! Prišel je danes, v nedeljo in ugotovil, da se je nekaj pokvarilo in bo del jutri, torej v ponedeljek šele naročil.
Ne razumem, kako ne pride isti dan ali nekoga pošlje in tud ne, da nima rezervnih delov na zalogi! To je naravnost noro!
žal noro ja.
Kupi prenosni radiator, da vam bo toplo vsaj v enem prostoru, prižgi pečico…
In razmisli o kaminu ali kaj podobnega za rezervo.
ho ho, 13.01.2025 ob 13:05
Osnovna informacija je, da mora biti naprava uničena, kar dokažeš z obvezno izjavo, ki jo podpišeš pod kazensko in materialno odgovornostjo.
Prodaja naprave pa ni uničenje in je morebitna izjava lažna.
Torej poneverjanje uradnih dokumentov, dajanje napačnih informacij in zavajanje nasprotne strani.
Tole je najbolj osnovna informacija, ki je Robi očitno ne razumeš.
Budalo fuknjeno si pač fuknjeno, zato bluziš.
Izjava je manenjena temu, da stara naprava več ne bo v uporabi in s prodajo sem poskrbel za to, da ne bo več v uporabi.
Če si pa ti fuknjeno, pa je to tvoj problem.
žal, 13.01.2025 ob 13:32
podobno s servisom Gorenje. Pralnio strroj v garanciji. Poplavlja, a serviser lahko pride šele čez 3 (BERI TRI) tedne. A vmes pa naj perem na roko pri majhnem otroku.
Poklicali privatni servis in plačali.
Beda, kaj ponujajo garancijo, če si jo lahko nekam zatakneš, ko ti stroj crkne.
A ni nobenega pravilnka, ki bo serviserje obvezal k takojšnjim popravilom?
24-urna odzivnost?
A ni to nujno za ogrevanje?
Na hladnem, 13.01.2025 ob 15:41
A ni nobenega pravilnka, ki bo serviserje obvezal k takojšnjim popravilom?
24-urna odzivnost?
A ni to nujno za ogrevanje?
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAKO7054
poglej 97 člen, če ti je kaj v pomoč.
Preberi pa raje cel zakon
Kaja516, 13.01.2025 ob 17:30
Pri nas pa pomivalec Beko. Ista zgodba. Samo, jaz sem vmes kupila novega, sem vedela, kako dolgo bo ta “servis” trajal, drugače bi ves mesec pomivalni na roke – smo 6-članska družina. Po štirih tednih so vrnili kupnino za prvega, ki ga je serviser odpeljal, saj se ga ni dalo popraviti…
Pomivalec je drugače kot toplotna črpalka.
Gre za ogrevanje sredi zime.
Ne more biti rok za popravila enako, kot za drugr zadeve! To se mora urediti takoj! Isti dan!
Razumem, da ste zelo frustrirani zaradi te situacije, saj se zdi, da je servisna podpora v tem primeru zelo počasna in nezadostna. Ko se toplotna črpalka pokvari, to lahko povzroči velike nevšečnosti, še posebej, če ste odvisni od nje za ogrevanje ali hlajenje vašega https://zanositev-coach.si/pomoc-pri-zanositvi doma.
Povsem upravičeno je, da pričakujete hitrejšo odzivnost od serviserja, še posebej v nujnih primerih. Res je nekoliko nenavadno, da serviser ni imel na voljo nadomestnih delov ali ni poslal nekoga drugega, da bi se odzval hitro, saj je to osnovna pričakovana storitev, še posebej pri sistemih, ki so nujni za nemoteno delovanje doma. Da ne bi bilo treba čakati do ponedeljka, bi bilo smiselno, da ima serviser na voljo nadomestne dele ali da zagotovi, da je dostop do servisa https://atelierrebul.si/shop/wish-kit-palo-santo-rdec-327 hitrejši.
Takšne situacije so lahko zelo naporne, saj včasih ni mogoče napovedati, kdaj bodo nastale težave s sistemom, zato bi morali biti serviserji pripravljeniji na hitre popravke, vsaj v nujnih primerih. Seveda je tudi čudno, da serviser ni poskrbel za drugega sodelavca, ki bi ga lahko nadomestil v primeru dopusta ali zastoja.
Verjamem, da so ti dogodki zelo stresni, vendar je morda najbolje, da se osredotočite na to, da boste v ponedeljek še vedno imeli pomoč, tudi če to pomeni nekaj dodatnega čakanja. Morda bi bilo smiselno, da se pogovorite s servisno službo in jih opomnite na to, kako pomembno je, da so pripravljeni tudi za hitro odzivanje, še posebej v nujnih primerih. Upam, da se bo težava kmalu rešila in boste lahko spet uživali v brezskrbnem ogrevanju vašega doma.
Držim pesti, da se situacija čim prej reši!
Na hladnem, 13.01.2025 ob 12:51
Težava je v tem, da servis ogrevanja ne reagira takoj! Sredi zime, sredi temperatur pod lediščem. Predstavljam si, da bi serviser moral takoj nekoga poslati, če on ne more. Ne naslednji dan ali čez 5 h! Takoj! Ne glede na vikend, praznik.
Naj ima proste vikende poleti!
Zima je!
Potem pa še ni vseh rezervnih delov na zalogi! Ne razumem!
A resno misliš, da bo nek serviser imel vse možne dele na zalogi?