Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Čas za slovo od TELEMACHA

Čas za slovo od TELEMACHA

odkar so prevzeli Tušmobil, je z njimi samo sranje…evo, telefoni zopet ne delajo….

Ali ima kdo izkušnujo, da je zaradi njihovih napak zahteval prekinitev naročniške vezave=
Ker počasi imam tega dovolj, tako pri stacionalni ponudbi in zdaj še pri mobilni.

Sem napisal post pod teboj glede Telemacha.
Odnos do strank je nula od nule.Ko sem videl,da bo Telemach prevzel Tušmobil sem vedel,da bo sranje,ker nimajo nikakršnega odnosa do strank.
Vodstvo bi si zaslužilo brco v rit in en šnelkurs o profesionalnem in hitrem odnosu do strank,glede na to koliko denarja obrnejo,šparajo pri osebju glede tehnčne podpore,serviserjev in na samih terminalih,gabijo se mi.

enako, s Tušmobilom nikoli težav, zdaj po vseh teh izboljšavah pa nič ne dela.

Prek njih imamo samo kabelsko, pa dela čisto OK.

Mislim, da se je samo enkrat, odkar so prevzeli Turnška, sesulo (pa še to sem prej videla tule na forumu kot pa opazila doma).

Meni se je zgodilo julija, da mi je vsak klic prekinilo po 1 sekundi. In sem klicala ponovno. Tudi po 5x, da sem se zmenila nekaj za minuto pogovora. Vsakič so računali njohov interval in mi pobrali vse minute in sem dobila račun 3x višji kot sicer. Sem reklamirala in so mi priznali, da sem porabila več kot imam zakupljenih minut zaradi njihovih težav in stornirali račun. Ker so pa težave ostale ravno danes čakam na preklop na mobitel saj to kar trenutno ponujajo ni vredno evra na mesec kaj šele kaj več.

Meni sedaj že dela.

------------------------------------------------------------------------------ Starši pazite na svoje najstnice. https://www.youtube.com/watch?v=Urw-iutHw5E

to se mi je tudi konstantno dogajalo, še zdaj, ampak ne več tak pogosto….pa vmes mi mobilni internet ni delal, ker so nastvili neke interne blokade….v glavnem katastrofa od katastrofe.


debata teče o mobilnem omrežju…
tušmobil pa to….


debata teče o mobilnem omrežju…
tušmobil pa to….[/quote]

Aja, Telemach, ki ima v svoji ponudbi mobilno omrežje, je nek drug Telamach kot pa tisti, ki ima v ponudbi kabelsko 🙂

Kar glejte na vsak centek, sam pol se ne bunite. Za manj kot 20 EUR imam pri telekomu paket neomejenih in še nikoli nisem imela takih težav kot vi.

Zakaj pa ne bi prihranili, če je to možno. Do združitve je meni tušmobil delala brezhibno in kar mi je bilo takrat pomembno nudil mi je neomejeno uporabo interneta.
Sedaj so pri nas ukinili en oddajnik zato je uporaba postala nemogoča in sem menjala operaterja. Ta trenutek za naše potrebe dobra izbira. Če bo čez čas kje drugje bistveno boljše bomo pa spet menjali. Gledam na kvaliteto storitve in tudi na denar saj mi ta ne raste na drevesu.

za kolk časa si se pa vezal?

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Nevem, kaj vam enim ne paše, ampak to danes je bil edini izpad po dolgem času (ker tiste nadgradnje ne štejejo pa še roaming je takrat bil vključen). Morate vedet, da je Telemach nadgradil omrežje do 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}+ pokritosti v približno 5. mescih. Simobil in Telekom sta rabila več kot 2 leti, da sta tako nadgradila omrežja. Pa tudi onadva sta imela občasno težave.


debata teče o mobilnem omrežju…
tušmobil pa to….[/quote]

Aja, Telemach, ki ima v svoji ponudbi mobilno omrežje, je nek drug Telamach kot pa tisti, ki ima v ponudbi kabelsko :)[/quote]

ne, telemach je kar isti…ampak je čisto nekaj drugega, ali se pogovarjaš o mobilnem omrežju, ali o kabelskem
telemach je pred kratkim prevzel tušmobil, posledično ima xxxxxx novih porabnikov in cel kup problemov.
medtem, ko v kabelskem omrežju teh problemov trenutno ni.

lahko pa pristavim tudi jaz, da trenutno s telemachom nimam problemov. ampak to nikogar ne zanima….

Že nekaj let imamo pri Telemachu trojčka, nikoli kakih bistvenih težav, parkrat na kratko izpad interneta in enkrat zvečer pred časom TV. Zdaj sem k njim s Telekoma prenesla še mobilni telefon, za približno četrtino cene. Ja, prejle sem opazila izpad, ampak je zelo hitro spet vse delalo…

Edini izpad? Pogovor je nemogoč odkar so začeli s prenovo. To je kar nekaj mesecev čisto vsak dan. Prej je delovalo brezhibno sedaj lahko telefoniram na eni sami točki. Če se premaknem za meter mi pogovor prekine.
Če vam dela to ne pomeni, da je tako povsod.

Možno da so nekateri kraji bolj na udaru izpada signala kot drugi. Se strinjam da bi morali popraviti odnos do strank, to je pomemben aspekt, ampak če gledaš samo na €€€€€€ potem to hitro pozabiš. So pa na strani zapisali tole:

Spoštovani uporabniki mobilne telefonije
Zaradi pospešene nadgradnje mobilnega omrežja, ki jo Telemach izvaja po prevzemu Tušmobila, je prišlo do tehnične napake na delu transportnega omrežja. Nekateri uporabniki imajo zato določene motnje pri vzpostavitvi komunikacije preko mobilnega telefona. Napaka bo v najkrajšem možnem času odpravljena, svojim naročnikom se opravičujemo in jim zagotavljamo, da bodo z novim mobilnim omrežjem več kot zadovoljni.

Hvala za razumevanje.
Vaš Telemach.

Zakaj pa ne bi prihranili, če je to možno. Do združitve je meni tušmobil delala brezhibno in kar mi je bilo takrat pomembno nudil mi je neomejeno uporabo interneta.
Sedaj so pri nas ukinili en oddajnik zato je uporaba postala nemogoča in sem menjala operaterja. Ta trenutek za naše potrebe dobra izbira. Če bo čez čas kje drugje bistveno boljše bomo pa spet menjali. Gledam na kvaliteto storitve in tudi na denar saj mi ta ne raste na drevesu.[/quote]

Točno tako!
Sicer pa bi Telemach naročnike MORAL opozoriti na možnost izpada,to je MINIMUMl.
Takšen odnos potem pokaže kdo je profesionalec kdo pa pohlepen amater.

A pa kdo ve kdaj misli signal delovat? Meni ne dela že od jutra!!! Ajde zastopim da ti ven vrže ampak da pa nisem že 4 ure brez kakršnegakoli signala pa tut ne vem no….

Zakaj pa ne bi prihranili, če je to možno. Do združitve je meni tušmobil delala brezhibno in kar mi je bilo takrat pomembno nudil mi je neomejeno uporabo interneta.
Sedaj so pri nas ukinili en oddajnik zato je uporaba postala nemogoča in sem menjala operaterja. Ta trenutek za naše potrebe dobra izbira. Če bo čez čas kje drugje bistveno boljše bomo pa spet menjali. Gledam na kvaliteto storitve in tudi na denar saj mi ta ne raste na drevesu.[/quote]

Točno tako!
Sicer pa bi Telemach naročnike MORAL opozoriti na možnost izpada,to je MINIMUMl.
Takšen odnos potem pokaže kdo je profesionalec kdo pa pohlepen amater.[/quote]
glede mob. interneta mi je parkrat štekalo – ampak zamižim na eno oko gede da je blo to v času nadgradnje… glede kabelske – pa porazno! odnos njihovih zaposlenih tam na info liniji pa tud totalno pod nivojem!

Naprej najbrž ne bom brala, tako, da se ne rabi name vsut plaz kritik in vprašanj… 😉

Savrinka – bazne postaje sigurno nismo ukinili. Probleme s signalom imate, ker se je prenavljalo omrežje (kar še vedno ni povsem dokončano), zato se na določenih območjih občasno pojavljajo težave. Danes imamo pa prvič (odkar Tušmobil obstaja) mrk celotnega omrežja, kar pospešeno odpravljamo.

O odnosu in ostalega ne bom komentirala, vsak si ustvari svoje mnenje. Lahko pa povem iz prve roke, da so bile “luknje” v signalu pri Tušmobilu vedno težave NEvlaganja v investicije in omrežje, kar Telemach pospešeno odpravlja. Žal je s tem trenutno povezanih tudi nekaj težav na omrežju.

Ni tolko problem v tem,da se je to zgodilo,problem je,da imate aroganten in nespoštljiv odnos do strank.
Preventivno se VEDNO opozori naročnike na možnost izpada v kolikor obstaja možnost,da ase bo to zgodilo.
Obnašate se kot,da nimate naročnikov,skrajno neodgovorno in neprofesionalno.
Sramota od firme ste.

Ni tolko problem v tem,da se je to zgodilo,problem je,da imate aroganten in nespoštljiv odnos do strank.
Preventivno se VEDNO opozori naročnike na možnost izpada v kolikor obstaja možnost,da ase bo to zgodilo.
Obnašate se kot,da nimate naročnikov,skrajno neodgovorno in neprofesionalno.
Sramota od firme ste.[/quote]

Preventivno so bile vse stranke obveščene. Razen za danes ko gre za izredne razmere. Sicer pa kot sem rekla – v odnos se ne bom spuščala, ker s tem nimam niti malo opravka.

za kolk časa si se pa vezal?[/quote]

2 leti.

Ker imam tudi stacionarno+internet od telemacha, vam draga gospa lahko zagotovim, da vaš ignorantski odnos ni vezan samo na težave pri prevzemu Tušmobilovih uporabnikov.
Za eno in isto težavo sem klicala ca. 1,5 meseca in šele, ko sem zagrozila z odvetnikom, se je nekaj zganilo.
Torej to je spoštljivo do nekoga, ki vsak mesec pri vas pusti 150 eur?

New Report

Close