CDTI ;DTI ; TDI

Poglavitna razlika med dizel motorji »se skriva« v načinu vbrizga goriva, predvsem pa tlaku vbrizgavanja. Posledično več moči, navora, izkoristka …
TDI – obstaja več tipov imajo pa vse tri sodobne tehnike; neposredni vbrizg, common-rail in črpalka šoba – povedati moraš natančno za kateri motor se zanimaš
DTI – razdelilna črpalka
CDTI – skupni vod (common-rail) + 4 ventili na valj, variabilna turbina
Na splošno je CDTI veliko sodobnejši motor s solidnim navorom (240 Nm). Žal je tudi dražji. Prednost obeh OPEL motorjev (dizel) v novi ASTRI (napram konkurenci) je tudi servisni interval na 50.000 km.
LP, Škorpjon

Začel bom dvomit v tvoje ime – POZNAVALEC. Predstavljam ti dokaj sveže podatke, ki ne govorijo v prid tvojemu »marketinškemu nategu«. Sodeč po teh podatkih, bi prej tvoje pisanje označil s kakšno podobno besedo.
Podatki so prepisani iz dnevnika DELO oz njihove sobotne priloge NA KOLESIH. Če je vse skupaj »nateg« ne moreva vedeti ne ti ne jaz (razen, če si ti imel v lasti vse omenjene avtomobile in poznaš stroške). Poleg tega dvomim, da si osrednji slovenski dnevnik, »nateg« privoščil oz dovolil. Če pa gre za “nateg” – naj se bralci oz lastniki avtomobilov pritožijo in dokažejo nasprotno.
Primerjali so dizelske »mašine« z bencinskimi, navajam pa ti nekatere stroške servisiranja, ki so tam zapisani
– OPEL ASTRA 1,7 CDTI (74 kW) – 89.485
– VW GOLF 1,9 TDI (77 kW) – 120.675
– RENAULT MEGANE 1,5 dCi (74 kW) – 186.096
– PEUGEOT 307 HDI (80 kW) – 121.400
– FORD FOCUS TDCI (80 kW) – 179.668
– TOYOTA COROLLA 2.0 D4-D (85 kW) – 145.845
Cene so v tolarjih, podatki predstavljajo stroške servisiranja do 100.000 km, avtomobili so primerljive velikosti, kar v glavnem drži tudi za motorno moč.
Naj dodam, da sem bil tudi sam presenečen nad nekaterimi podatki.
Tvoje mnenje na to?
LP, Škorpjon