Če je avto še v garanciji…
Hja, problem je v tem, da sem nad servisi tako razočarana, da sploh več ne vem kam še naj grem. Najprej sem vozila avto na servis na Koroškem. Ker nisem bila zadovoljna, sem ga peljala v MB. Tam so mi povedali, da servis, kamor sem vozila avto, spoh ni več pooblaščen za Kio. Tam pa so bili tiho kot riti! Pa tablo še imajo gor in vse! In ker tudi v MB ne znajo (!) odpraviti napake sem šla na lov za novim servis in medtem so na Koroškem res odprli NOVI servis za Kie. Ampak tukaj pa ga želijo za kak dan obdržati, jaz pa imam službo na terenu, avto imam svoj in ne službeni… Tukaj pa nastene problem.
Pa kot zanimivost naj povem, da me bo redni servis na 80.000 km na Koroškem stal cca 50ksit, v MB pa (bi me, če bi šla tja) stal 125ksit!?
Predlog: če avto rabite, povprašajte po nadomestnem. Najbrž ga imajo (vsaj šefovega ;-)), drugače jim zagrozite z rent-a-carom in računom, ki ga bodo morali plačati. Garancija je pač garancija in v času trajanja naj bi avto deloval kot bi moral. Predlagam, da se obrnete še na zvezo potrošnikov, tam znajo biti precej ostri in ne popuščajo. Nikar ne pozabite: potrošnik je kralj!
Pa veliko sreče.
LPB
Odvisno, kje servisiraš. Mi imamo za potrebe strank registriranih 17 nadomestnih vozil.
V primeru popravila, ki traja več kot eno uro ( razen menjave jermena, ki je tri ure ), je vsaka naša stranka že ob rednem servisu opravičena do nadomestnega vozila. Tu ne igra vlogo garancija.
Pri popravilih vozil ( kleparska dela ), so prav tako na voljo nadomestna vozila, ne glede nato, ali zavarovalnica pokrije stroške ali ne. Tukaj edino mi naredimo selekcijo glede poškodovanosti vozila. Če je vozilo nevozno , je na vrsti prej kot avto, ki je v voznem stanju.
Pazi da ga voziš samo k pooblaščenemu servisu, zarad garancije, baje da če ga pelješ na nepooblaščen servis in ti v knjižici kaj žigosa potem naj bi garancije se prekinila.
Pa kolikor vem ti avto pripada če bo tvoj na popravilu več ot 2 dni oz. je dogovor o nadomestnem vozilu odvisen od servisa. Če je le možno ga ponavadi dajo. Pa pomoje koristi da se prej pokliče pove kdaj prideš in da bi rabla nad. avto. To je najlažje pomoje.
Cena 125.000 sit je skoraj zagotovo pretirana, razen če ni res kaj hudo hudo izrednega, ampak pri 80.000 km ne bi smelo biti. Jaz bi že zaradi tega imela pomisleke. Pokliči prodajalca, povej jim svojo izkušnjo in jih vprašaj, če kakšen servis lahko brez pomisleka svetujejo (jaz sem prav tako pojamrala zaradi protona, pa so mi povedali, da so dotični servis opomnili in da razmišljajo, da bi mu vzeli pooblastilo, ker je veliko pritožb, nato so mi svetovali dva boljša servisa in sem bila potem bolj zadovoljna).
Mogoče bi veljalo poskusiti na novem servisu, mogoče bodo bolj zagnani, sploh če je manjši servis. Razloži jim situacijo in vprašaj, kako je z nadomestnimi vozili. Ponekod jih sploh nimajo, pa pika.
Najprej poglej kaj ti piše v servisni knjižici.
Pri nekaterih znamkah garancija ne krije dodatnih stroškov, kot so rent-a-car, telefon, nočitve……
V Sloveniji ni zakona, ki bi določeval, da je nujno potrebno dati nadomestni avto. Je pa od serviserja to nadvse lepa gesta in na ta način zadovolji stranki in jo obdrži pri sebi.
Za višino rednega servisa se lahko pozanimaš pri generalnem uvozniku. Kjer ti lahko povedo, kaj vse je potrebno pregledati oz.zamenjati na rednih servisnih intervalih in koliko dolgo traja servis (normativ).
V kolikor se odkrije še kakšna druga napaka na vozilu, katero garancija ne krije (mehanična poškodba), se lahko poveča strošek servise.
Vsekakor zahtevaj specifikacijo del in preden podpišeš delovni nalog, le-tega skrbno preberi.
Veliko sreče s popravilom.