Če nevede kupiš karamboliran avto
Po mojem, če ni z avtom nič narobe – se lepo vozite – da mu ne moreš nič. Lahko mu greš težit, in ga zamenjat za drugega, če ti bo ratal.
Če pa je z avtom kaj narobe, da ne dela, kot bi moralo, pa ima vsako rabljeno vozilo, ki ga kupiš preko firme, ki je registrirana za prodajo rabljenih vozil, GARANCIJO. Mislim, da traja 6 mesecev.
Pri avtu je bila skrita napaka, katero je opazil šele mehanik.
V avto hiši, kjer smo kupili avto so nam zamolčali, da je bil avto karamboliran, čeprav so za to še kako dobro vedeli, avto je bil pod havbo prebarvan, deli niso bili originalni itd….
Njim je bil interes prodati, kaj prodajajo je pa druga zgodba.
Mi smo ta avto že prodali naprej, za pol cene, se nam ne ljubi prepirati in niti nimamo časa za pravdanje. Saj v naši državi itak bolje živijo goljufi, kot pošteni ljudje. Tudi to nam je jasno.
Ne, ni to to. V Sloveniji velja obligacijski zakon, kateri drži “za vrat” prodajalce vozil, da so dolžni v pol leta (če ni nobene spremembe) kriti vse stroške nastale v zvezi z vozilom, katere so kao skrite, prikrite,….
Smo se nasankali, vprašaj na tržno in ti bodo povedali koliko časa imaš čas za reklamirati.
štos je v tem da ima vsaka medalja dve plati- strankino in trgovčevo in ni nujno da je trgovec “oguljufal” stranko, tudi obratno se pogosto dogaja- če jim je trgovec zagotovil da vozilo ni bilo karambolirano pa se izkaže da je avto bil razbit je treba iti do trgovca , naj zadevo pojasni-kaj točno se je z vozilom dogajalo- če je bil avto poravljen v skladu z standardi proizvajalca in če so bila dela izvedena pravilno se nimaš kaj bati imaš pa pravico da ti zniža kupnino sorazmerno z padcem vrednosti vozila z predpoškodbami po eurotaxu- če dogovor ni mogoč je potrebno dobiti sodnega izvedenca da poda svoje mnenje in če boste šli na sodišče boste zmagali ker se sodišče vedno postavi na stran šibkejšega in to je v tem primeru kupec( govorim iz lastnih izkušenj) , če je pa trgovec pameten ne bo pustil da grejo zadeve tako daleč-to je pa naša praksa-stranki vedno damo zraven zapisnik o stanju vozila ko smo ga vzeli v račun in če so kake sumljive zadeve se jim izognemo na kilometer
nima veze če ste ga kupli preko komisijske pogobe( oz vi ste dobili račun o komisijski prodaji, priložena pa je bila overjena komsijska pogodba)-prodajalec se tako izgovarja da je samo posrednik-dejstvo je da ste vi kupili avto v trgovini in oni s svojim strokovnim znanjem jamčijo za avtomobil- a so oni vedeli za to ali niso ne spremeni ničesar- če ste vi mislili da kupujete nekaramboliran avto nima nobene veze ali vam je trgovec to povedal ali ne( glej mislim da je 35 člen zakona o varstvu potrošnikov)-
Gabriel, živjo. Avto je zdajle pogledal mehanik. Katastrofa. Cel barvan, verjetno je bil tudi na strehi. Vse narobe. Vse propada. A te lahko prosim, da mi pišeš na mail, ker bi stvar rada izpeljala tako, kot je treba. Včeraj smo ga že klicali, da se vidi, da so bile uničene luči, pa je rekel, da ni vedel. Ja, če verjameš v božička. Prosim.
Poglej si zakon o varstvu potrošnikov, na pamet ne vem, kateri člen, je pa na netu, išči s ključno besedo rabljen….
Za skrite napake je garancijski rok eno leto. Skrita napaka je definitivno nova barva, za katero vam niso povedali. V nekaterih primerih zaleže že odločen pogovor in mahanje s členi ter obisk kakšnega tržnega inšpektorja, drugače pa dopis odvetnika. Komisionar ne more prodati po sistemu videno-kupljeno. Za avto mora dati splošno garancijo (minimalni rok žal ni določen, dati pa jo mora in to se je dobro dogovoriti vnaprej ter napisati v pogodbo), za skrite napake pa pri nakupu rabljenega avta velja enoletni rok, pri nakupu novega dvoletni.
Skratka, nekaj možnosti imate, da zadevo rešite. Jaz bi na vašem mestu avto vrnila.
V kolikor se ne moreš dogovoriti za znižanje cene kupljenega avta v protivrednosti znižane vrednosti zaradi karamboliranosti, oddaš prijavo na tržni inšpektorat. Vasih že sama grožnja zadostuje, da prodajalec popusti. Preverjeno deluje. Veliko dilerjev (tudi pošteni so, a žal redki), ki imajo s.p., so povezani z avtokleparji, od njih kupujejo popravljene poškodovane avte, potem pa te gledajo v oči in ti lažejo, da avto ni bil ne karamboliran, ne poškodovan. Zato svetujem, da poizkušate stopiti v stik s prodajalcem, oz. uporabnikom, ki je kleparju prodal karamboliran avto. Po navadi povedo kakšna je bila zgodovina avta. Tudi jaz sem na ta način prišla do resnice a žal šele potem, ko sem avto že kupila. V avtohiši, kjer sem dala oceniti vrednost avta so ugotovili mesta poškodbe in skozi koliko rok je že šel avto. V mojem primeri so to bili avtohiša, ki je avto prodala na leasing, prvi lastnik, klepar in dva preprodajalca. Avto je bil registriran enkrat, imel ga je res samo en uporabnik (to je tisto, kar se kot PRVI LASTNIK oglašeuje na avto. netu in drugih oglasih), lastnikov, ki so si podajali neregistriran avto pa je bilo več. In nikakor ne nasedajte prodajalcu, ki vam ponuja sto ali dvesto evrov zato, da si on lahko priredi račun in se izogne davku. Pri uveljavljanju vaših pravic je to lahko usodno.