Naslovnica Forum Starševski čvek Če pride na zmenek s starim avtom

Če pride na zmenek s starim avtom

Leta 1979, ko je rođo prišel v Ljubljano z golfom GTI iz Nemčije, je bila to za tiste čase brutalnost, ne dinamika, še manj eleganca. Po stari savski cesti 170 na uro, ko kamikaze. Nihče od mulcev, ki smo se peljali na zadnji klopi, tisto noč ni spal od adrenalina.
[/quote]

VW forever 🙂

Ampak si dovolim sanjati poršeja. Navsezadnje je zgodovina skupna.

Mah dosti ljudi vidi, da jim ne bo uspelo rešiti stanovanjski problem, potem pa našparan denar raje da za avto, vsaj da si neki privošči. Lahko si kupiš avto za 30 tisoč, ampak to je komaj kaka četrtina stanovanja.

Se pa vidi, da se ne spoznaš na avte. Ja lahko je vsak tretji višjega razreda (karkoli zate to pomeni), ampak to ne pomeni, da je drag. Večina jih je tam vsaj 10 stara. Jaz vidim zelo malo novih modelov bmw3 na cesti, starejših je ogromno, ampak ti so seveda cenejši. Recimo jaz gledam serijo 1, ogromno jih je na cestah faceliftane prve generacije, se pa povečuje tudi druga generacija pred faceliftom, faceliftane druge je že manj, tretje generacije je malo nič (in upam da pri tem ostane hehe). Najprej se poduči o modelih, kdaj je kak izšel in potem ocenjuj.
[/quote]

Mi ni potrebe, da se spoznam na avtomobile. Kar vem, je to, da si kupim avto, kateri me ne bo prikrajsal na drugih podrocjih. Stari bmw z po vec 200000 km prevozenih bi mi pomenilo veliko porabo, visok strosek vzdrzevanja in razna popravila, ne hvala, sem bolj racionalna in to si zelim tudi od moskega. Ubogi tisti, ki si pa res lahko privoscijo bmwja, na ulica pa ze vsak tretji s to znamko.

VW forever 🙂

Ampak si dovolim sanjati poršeja. Navsezadnje je zgodovina skupna.
[/quote]

Malo tudi sanjaj Audi quattro iz osemdesetih let. Kako poetično je ta zverinica na rallyju letela skozi finske smreke …

Prenoviteljica, najprej bravo! In te čisto resno in iskreno sprašujem, kako?
Zanima pa me zato, ker midva kar nimava denarne sreče. Pa si ne želiva veliko, samo streho nad glavo in malo zaloge, da ni konstantnega ekstencialnega pritiska.

Mi ni potrebe, da se spoznam na avtomobile. Kar vem, je to, da si kupim avto, kateri me ne bo prikrajsal na drugih podrocjih. Stari bmw z po vec 200000 km prevozenih bi mi pomenilo veliko porabo, visok strosek vzdrzevanja in razna popravila, ne hvala, sem bolj racionalna in to si zelim tudi od moskega. Ubogi tisti, ki si pa res lahko privoscijo bmwja, na ulica pa ze vsak tretji s to znamko.
[/quote]

Tebi se vidi, da si se šparala in dobro ozemljenega ku.r.ca še nisi zajahala. BMW, sploh šestvaljnik, 200 000 prevoženih še občuti ne. To so vrhunske mašine, narejene za zelo zelo dolge proge.

Tudi mi nismo neumni in zagotovo ne pišemo nobenih papirjev o delitvi premoženja. Žalostno je, kako razmišljate nekatere ženske.

Malo tudi sanjaj Audi quattro iz osemdesetih let. Kako poetično je ta zverinica na rallyju letela skozi finske smreke …
[/quote]

Mah na koncu ga je še vedno Volkswagen reševal. Oz vsi so ga. 4×4 je doniral VW iz Iltisa, ki so ga za vojsko delal.

Tebi se vidi, da si se šparala in dobro ozemljenega ku.r.ca še nisi zajahala. BMW, sploh šestvaljnik, 200 000 prevoženih še občuti ne. To so vrhunske mašine, narejene za zelo zelo dolge proge.
[/quote]
Sama voznja je ze cool. In se marsikaj. Ce pa objektivno primerjas stroske taksnega starega V6 avta s stroski par let starega avta nizjega razreda, je razlika velika. Zacne se s precej drazjo registracijo. Nadaljuje z precej visjo porabo goriva, drazjim vzdrzevanjem in obcasnimi popravili razno raznih pizdarij. Slednje ne le da stane, vzame tudi casa in tak avto za nekoga, ki ga vsak dan nujno potrebuje, ni prakticen. Pa se s kaksnim neugodnim problemckom se je treba navaditi ziveti. Torej, taksni avto so lahko super, niso pa za vsakega.

Mi ni potrebe, da se spoznam na avtomobile. Kar vem, je to, da si kupim avto, kateri me ne bo prikrajsal na drugih podrocjih. Stari bmw z po vec 200000 km prevozenih bi mi pomenilo veliko porabo, visok strosek vzdrzevanja in razna popravila, ne hvala, sem bolj racionalna in to si zelim tudi od moskega. Ubogi tisti, ki si pa res lahko privoscijo bmwja, na ulica pa ze vsak tretji s to znamko.
[/quote]

bmwji recimo so cenjeni za tiste ki radi driftajo, če nočeš ravno nekega 20+ starega avta, alternative ni dosti. Nekaterim je avto zabava in bojo zmetali dosti denarja v njega. Kot npr. nekateri, ki veliko potujejo, dobro jejo, itd.

Lepo napisano.
Aja, jaz sem korak pred tabo. Včasih sem prišla peš, največkrat pa s kolesom :). Nekatere tipe je pa zanimal avto :).
[/quote]vabim te na zmenek. tvoj avto me ne zanima niti ne tvoje finančno stanje. mene zanima vse kaj drugega, predvsem pa kakšen človek je kdo.

Človek je nevidno bitje v materialnem telesu. Od materialnega telesa vidimo odboj svetlobe.

Hvala, da take še obstajate!

Jaz vse pravim samo: dajte ljudem priložnost. Lahko ste izbirčni(e), samo naj bo to za kaj pametnega: zabavnost, poštenje, delavnost, zvestoba itd… Ok, tudi nek uspeh v življenju je čisto legitimen razlog, zakaj nekdo deluje bolj privlačen, oziroma hočem reči, da razumem tudi ženske, ki jim je pogoj, da je moški relativno “uspel” v življenju, da ima solidno službo, stanovanje, tudi soliden avto itd…

Kaj pa če je recimo ločen? Življenje si je uredil, zgradil hišo, kupil stanovanje itd…, pa je moralo iti, da je recimo izplačal ženo. In zdaj živi v kakšen skromnem najemu, ker je njegova polovica pač premalo za nakup.

Podobno je recimo z službo. Lahko jo je imel, pa jo je iz kakršnihkoli že razlogov izgubil (ok, potem je morda res luzer). Je pa pri teh dobro plačanih službah, sploh pri kakšnih direktorjih, “privatnikih” in podobnih drugo tveganje, ki ga marsikatera ne vidi (ali ga noče videti): ti ljudje so pogosto navajeni biti “šefovski”, da imajo oni vedno prav, na ženo, sploh če ima kakšno manjšo službo, pogostokrat gledajo kot na nekaj manj itd… Ni vedno tako, a “uspeh” ljudi tudi pokvari.

Še glede avtov: ta je morda nek indikator “uspeha”, a je lahko precej zavajajoč. Pri nas v službi sta dva tipična primerka: eden je vodja prodaje, ima cca 3000 eur (bruto) plače, lastniško stanovanje (ki pa nič posebnega) in vozi avto, ki je vreden morda 500 eur. Jaz mu sicer pravim, da naj vzame kaj bolj solidnega, že zaradi varnosti, pa pravi, da mu ne pomeni nič. Drugi je proizvodni delavec. Plača recimo 1200 bruto. Vozi par let starega BMW serije 4 GT (ki ima verjetno že precej km in je na lizing), ima iPhone 12 (na obroke) in se dokaj solidno oblači. Ne vem kako ima urejene finance, a predstavljam si, da ni v ravno neki briljantni situaciji.

Če ima kdo NSU TT, sem mu takoj na voljo. Lahko dela z mano, kar hoče.

Sem srednjih let pa mi avto pomeni samo toliko da se pripeljem tja kamor želim.
Imam tri nepremičnine v skupni vrednosti več kot 800000 eur.
Pa na bančnem računu 60000 eur.
A glej ga zlomka vozim se z 15 let starim plehovljem z malo kilometri avto je skoraj kot nov.
Kaj mu manka ?
A zato da bi te na tegnu pa kasneje na čevlov rabim pleh za 30000 ma res ene niste normalne.


Ja to sem pa slišal da vozniki BMW jev imajo podalšek ku rca, kar je tudi v reali realno.
Glupani da jim ni kraja.

Sosed ima servis za vozila BMW
To je svetovni klump od avta.
Kakšne kao super BMW vidiš pri njem to ne moreš verjet.
Lastniki tega dreka mislijo kaj imajo.
Imajo kanto na servisu pa prazen tošel prazno denarnico
Ja imajo plehovje ,za katerega delajo kot sužnji.
To so bedaki v glavo.

Mi ni potrebe, da se spoznam na avtomobile. Kar vem, je to, da si kupim avto, kateri me ne bo prikrajsal na drugih podrocjih. Stari bmw z po vec 200000 km prevozenih bi mi pomenilo veliko porabo, visok strosek vzdrzevanja in razna popravila, ne hvala, sem bolj racionalna in to si zelim tudi od moskega. Ubogi tisti, ki si pa res lahko privoscijo bmwja, na ulica pa ze vsak tretji s to znamko.
[/quote]Na “ulica” vsak tretji z znamko BMW? Revica patetična, še statistike ne znaš prebrat, kaj drugo je že vesolje zate.

Sosed ima servis za vozila BMW
To je svetovni klump od avta.
Kakšne kao super BMW vidiš pri njem to ne moreš verjet.
Lastniki tega dreka mislijo kaj imajo.
Imajo kanto na servisu pa prazen tošel prazno denarnico
Ja imajo plehovje ,za katerega delajo kot sužnji.
To so bedaki v glavo.
[/quote]
BMW ima opcijo, ko kupiš novega imaš 5 let servisiranja gratis. Mi pametni ga takrat prodamo, da ga lahko tisti s starimi garami vozijo k tvojemu sosedu. Ti pa vdihavaj dim izpuha premium vozil. Dobro si se ugnezdilo, zraven servisne delavnice. Vsa čast za življenjske pogoje. In nato še pametuješ.

Enako lahko rečeš za nekoga, ki vsa denar zmeče za potovanja. Enim je avto sredstvo za zabavo in užitek, tako kot nekateri uživajo, ko gredo na potovanje. Prvim je verjetno dovolj, da se z zrihtanim avto v nedeljo popoldne nekam zapeljejo, drugim je pa avto samo sredstvo za prevoz od točke a do b. Česar pa spet prvi ne razumejo.
Skratka pavšalno govoriti kaj je otročje…je otročje.

Eh, avto ni nujno znak koliko ima dejansko kdo pod palcem, ampak koliko komu pomeni kako ga drugi vidijo. Poznam in verjetno je veliko takih lastnikov avtomobilov višjega razreda, ki živijo v manjših stanovanjih ali so celo najemniki. Jaz imam citroena, ki ni nič posebnega, ampak brez kredita, dva stanovanja v Ljubljani, apartma na morju, uni izobrazbo … ampak, na prvi pogled, če gledaš avto nič takšnega. In če prodam eno stanovanje za 200.000 jurjev (ker se po vsaj toliko prodajajo) uf, pol bi se pa lahko s takim avtom furala, da bi drugi mislila, ta pa ma. Pa raje imam da mislijo, da nimam. In še če bi prišla do kakšnega denarja, si raje še eno garsonjerco za oddajanje kupim in po možnosti not enega najemnika z BMWjem.

Je še kdo ponosen da se vozi z 15 let starim avto.
Jaz sem zelo.
In to zaradi tega ker si takoj lahko privoščim avto v gotovini za nekaj 10000 eur.
Aja pa še hišo imam za 500000 eur,
pa prosim brez fovšije.
Imam pa druge prioritete v življenju.
Pozabljate pa še nekaj da je v Sloveniji veliko balkancev ,ki furajo stare gare BMW, Audi, Mercedez z prevoženimi km preko 300000 .
Ti avti niso pol toliko vredni kot oni mislijo da so.

Seveda je pomembno kakšen avto ima. Ni potrebno, da je vreden 50k, ampak če se mi pripelje z eno staro kanto ali pa s kakšno dacio – ne hvala. Vsaj nekaj spodobnega mora vozit. Če ni do 40. leta nabral za en normalen avto, potem ni vreden izgubljanja mojega časa.


Ti si ziher en luzer ,ki uporablja samo go be c.
Prenoviteljica, najprej bravo! In te čisto resno in iskreno sprašujem, kako?
Zanima pa me zato, ker midva kar nimava denarne sreče. Pa si ne želiva veliko, samo streho nad glavo in malo zaloge, da ni konstantnega ekstencialnega pritiska.
[/quote]

Enako lahko rečeš za nekoga, ki vsa denar zmeče za potovanja. Enim je avto sredstvo za zabavo in užitek, tako kot nekateri uživajo, ko gredo na potovanje. Prvim je verjetno dovolj, da se z zrihtanim avto v nedeljo popoldne nekam zapeljejo, drugim je pa avto samo sredstvo za prevoz od točke a do b. Česar pa spet prvi ne razumejo.
Skratka pavšalno govoriti kaj je otročje…je otročje.
[/quote]

Pa odrasli ljudje naj bi imeli neko ravnovesje. Vsak, ki samo za eno stvar dela je malo hecen za moje pojme. Oz. naj počne kar pač hoče, samo z takim se jaz ne bi ujela. Pri teh letih naj bi človek našel neko ravnovesje v življenju. Ekstremizem meni nikoli ni bil blizu.


BMW ima opcijo, ko kupiš novega imaš 5 let servisiranja gratis. Mi pametni ga takrat prodamo, da ga lahko tisti s starimi garami vozijo k tvojemu sosedu. Ti pa vdihavaj dim izpuha premium vozil. Dobro si se ugnezdilo, zraven servisne delavnice. Vsa čast za življenjske pogoje. In nato še pametuješ.
[/quote]
Če te zanima imam tri nepremičnine jaz živim na samem na hribčku ,eno od nepremičnin pa oddajam in to je ta zraven mehanika BMW

New Report

Close