česa se otroci
prej je bilo eno leto male šole v vrtcih. pa saj ni nič drugače, saj vso nalogo naredijo v šoli, tako, da imajo cel popoldan na voljo za igro. prej se je v mali šoli pripravljalo otroke na šolo, sedaj pa v prvem razredu pripravljajo otroke in jih učijo določenih tehnik, ki jih bodo potrebovali v drugem…
no ja, mi ki smo imeli 8 letko, smo imeli pa malo šolo. in ker je ta bila v okviru vrtca ki ni obvezen, je tako tudi marsikdo ni obiskoval….. z vidika stroškov za straše je to bolje,…. z drugega vidika, pa kaj nja rečem, moj otrok se je učil v 5 razredu pri naravi o človeku to kar jaz v srednji šoli pri anatomiji, le da malo manj natančno
Na žalost se ne naučijo NIČ več, ampak, na žalost, celo manj.
Imam sina, dijaka 2. letnika srednje šole. Otrok je brihten, vendar len. Osnovno šolo zaključil s prav dobrim uspehom. In ve veliko manj od mene. Primer geografija, od Slovenije nima pojma, ne ve, kje ležijo kar velika mesta, kaj šele kaj več. Žalostno res. To pa zato, ker je učni načrt totalno blesav. Učijo se tisoč in eno podrobnost (kakšna je prst v Aziji ipd. “budaleštine”, kot, da v današnjem času ne moreš to pogledat na netu, če te že slučajno zanima oz. rabiš vedet). In ker jim “filajo” glave z balastom, notri ne ostane NIČ. Tudi tisto ne, kar sodi k splošni razgledanosti oz. se smatra, da moraš vdeti. Žalostno res. Pri slovenščini isto, so imeli kar nekaj slovnice, ampak, a mislite, da zna kaj sestavit, da ima rep in glavo…. ni šans. Jaz sem razočarana nad sedanjim šolskim sistemom. Poleg čudnih učnih načrtov pa obstaja (vsaj na naši šoli) še veliko čudnih učiteljev, ki tudi nimajo interesa karkoli naučit, ampak samo čakajo 5. v mesecu, ko jim pride priliv a njihov TRR.
kaj imajo otroci od tega, da povečujejo št. v oddelkih? kaj imajo od tega, da so bili v prvih 3 letih ocenjeni opisno, zdaj so pa naenkrat lahko že po 2 letih ocenjeni številčno? kaj imajo od tega, da se po novem od letos dalje LVZ imenuje LUM, GVZ GUM, ŠVZ ŠPO in ne vem kaj še, kar ima veze samo s tem, da nekdo bajno služi z vso potrebno papirologijo in raznimi predavanji za učitelje, ki vsako leto potrebujejo dodatna izobraževanja za vso to budaleštino, ki jo sprejemajo tam zgoraj?
Smo ravno par dni nazaj ugotovili skupaj z učitelji 4. razreda, da smo mi v 1. razredu znali pisat in brat, v 2. pa smo poštevanko dudlali kot zmešani… danes pa je v 4. razredu pravi poden – ne berejo dobro, poštevanke ne znajo avtomatizirano, ipd… Pa ajde, to je bivši 3. razred, ampak vseeno!
OCENE NAZAJ V 1. RAZRED!!!