Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek česa se otroci

česa se otroci

Zanima me, česa se otroci dodatno naučijo zdaj, ko imajo 9 let osnovne šole glede na otroke, ki so imeli samo 8 let osnovne šole? Kaj je fora tega, da otroci hodijo eno leto dlje v osnovno šolo kot so nekoč?

bravo!!!

Meni je škoda, da jim vzamejo eno leto otroštva. Rečeno je bilo, da bo prvo leto prehod med šolo in vrtcem, ampak nekateri učitelji tega ne upoštevajo.

prej je bilo eno leto male šole v vrtcih. pa saj ni nič drugače, saj vso nalogo naredijo v šoli, tako, da imajo cel popoldan na voljo za igro. prej se je v mali šoli pripravljalo otroke na šolo, sedaj pa v prvem razredu pripravljajo otroke in jih učijo določenih tehnik, ki jih bodo potrebovali v drugem…

Sej tisto leto vrtca tud ni bil zastonj.

edina pravilna poteza…smo ena redkih držav, ki imamo otroke tako dolgo v vrtcih…in čakali smo kar do sedmega leta…čimprej jih intelektualno vzpodbujat..

si tako želite plačati še 150-200 eur, da bo eno leto v vrtcu-mali šoli, in počel iste stvari, kot bi jih v “šoli”?

itak šola prva štiri leta ni pa res še noben napor… kako izgubljeno otroštvo, saj pa so tam nekje do 10 leta še vedno otročji in se igrajo..

no ja, mi ki smo imeli 8 letko, smo imeli pa malo šolo. in ker je ta bila v okviru vrtca ki ni obvezen, je tako tudi marsikdo ni obiskoval….. z vidika stroškov za straše je to bolje,…. z drugega vidika, pa kaj nja rečem, moj otrok se je učil v 5 razredu pri naravi o človeku to kar jaz v srednji šoli pri anatomiji, le da malo manj natančno

Na žalost se ne naučijo NIČ več, ampak, na žalost, celo manj.
Imam sina, dijaka 2. letnika srednje šole. Otrok je brihten, vendar len. Osnovno šolo zaključil s prav dobrim uspehom. In ve veliko manj od mene. Primer geografija, od Slovenije nima pojma, ne ve, kje ležijo kar velika mesta, kaj šele kaj več. Žalostno res. To pa zato, ker je učni načrt totalno blesav. Učijo se tisoč in eno podrobnost (kakšna je prst v Aziji ipd. “budaleštine”, kot, da v današnjem času ne moreš to pogledat na netu, če te že slučajno zanima oz. rabiš vedet). In ker jim “filajo” glave z balastom, notri ne ostane NIČ. Tudi tisto ne, kar sodi k splošni razgledanosti oz. se smatra, da moraš vdeti. Žalostno res. Pri slovenščini isto, so imeli kar nekaj slovnice, ampak, a mislite, da zna kaj sestavit, da ima rep in glavo…. ni šans. Jaz sem razočarana nad sedanjim šolskim sistemom. Poleg čudnih učnih načrtov pa obstaja (vsaj na naši šoli) še veliko čudnih učiteljev, ki tudi nimajo interesa karkoli naučit, ampak samo čakajo 5. v mesecu, ko jim pride priliv a njihov TRR.

zgrožena!Nad NIČ-em!

Kakšen predlog?Se ti zdi,da je znanje tvojega Sonceta odvisno od učitelja?Samo od učitelja?Halo Nič!

Če je tvoj do sedaj nabral le to kar si navedla, potem je pač to problem, ki se tiče njega, ne pa vseh ostalih. Za primerjavo je moja iz OŠ odnesla toliko znanja, da se samo čudim kaj vse obvlada.Nekateri učitelji so res zakon, le učenci zelo različno poberejo njihovo znanje.

kaj imajo otroci od tega, da povečujejo št. v oddelkih? kaj imajo od tega, da so bili v prvih 3 letih ocenjeni opisno, zdaj so pa naenkrat lahko že po 2 letih ocenjeni številčno? kaj imajo od tega, da se po novem od letos dalje LVZ imenuje LUM, GVZ GUM, ŠVZ ŠPO in ne vem kaj še, kar ima veze samo s tem, da nekdo bajno služi z vso potrebno papirologijo in raznimi predavanji za učitelje, ki vsako leto potrebujejo dodatna izobraževanja za vso to budaleštino, ki jo sprejemajo tam zgoraj?

Smo ravno par dni nazaj ugotovili skupaj z učitelji 4. razreda, da smo mi v 1. razredu znali pisat in brat, v 2. pa smo poštevanko dudlali kot zmešani… danes pa je v 4. razredu pravi poden – ne berejo dobro, poštevanke ne znajo avtomatizirano, ipd… Pa ajde, to je bivši 3. razred, ampak vseeno!

OCENE NAZAJ V 1. RAZRED!!!

http://vancka.moj-album.com/

New Report

Close