Chip tuning

se strinjam z ///M, ker sem se tudi sam že pošteno uštel ko sem mislil da nekaj znam pa sem pokvaril.zaključek je tak da se ne dotikam več ničesar kar nism zihr da znam. ko skor zajebeš nov avto ti ni več do takšnih igric. naj to počno tisti ki znajo oz. imajo to dejavnost zavarovano ali kakšno garancijo.

Spoštovani uporabnik Lastne izkušnje – kdor koli pač že si.
Oprosti, ampak po mojem nimaš pojma o pojmu, kar se tiče optimizacije motorne elektronike. Ti bom kar konkretno odgovoril. Za koncern VW in njegov 1.9 TDI PD motor – izvedbi 66kW in 77kW različica sta identična glede delov. Prvi ima oznako BXF, drugi pa BXE, kar ti verjetno dosti ne pove. Razlika je v minimalni moči. Oba motorja pa sta tovarniško relativno zaprta in se ju da odpreti popolnoma enako – oba. Medtem ko je 103kW 2.0 TDI nekoliko drugačen – samo to je že druga zgodba. S t. i. čip tuningom lahko ta dva motorja odpreš maksimalno do nekje 105 ali 110kW (preverjeno na valjih). Za več dodatne moči pa bi moral zamenjati tudi kakšen mehanski del oziroma sklop.
TO JE PREVERJENO!
Lp!


janezjanez,
ko sem jaz dal svojega 19. TDI-ja čipati, je mojster rekel, da je maximum nekje do 140 ali 150 KM. V tem primeru je poseg zgolj elektronski. Če pa bi ga hotel naviti še bolj, pa bi moral biti poseg tudi mehanski. To pomeni menjavo kakšnih delov v motorju, podvozju, menjalniku …
Tako mi je bilo rečeno.
Lp!



Pozdravljeni,
trenutno se zanimam za čipiranje mojega Golfa 5 1.9 TDI, 90 konjev, letnik 2006 z 180.000km.
Je to varno pri tako starem avtu in kilometrini (180k)? Skrbi me namreč zaradi mašine. Velikokrat kar dobro pritisnem na plin, avto pa je za moj okus preslabo odziven, zato tudi razmišljam o čipiranju.
Se splača?
lp
Marsikdo ne razume zakaj bi si dal vozilo chipirat, ko pa lahko kupiš močnejši avtomobil in ne rabiš chiptuninga. Vbistvu ni čisto tako. Avtomobil z manj konji bo bistveno cenejši od tistega z več konji. Tudi takrat, ko kupuješ se ti zdijo konji zadostni, kasneje pa hočeš več in več. Četudi bi si kupil tistega z več konji, bi ga vsekakor dal chipirat, saj se človek po nekem trenutku naveliča in si želi več in več… V tem je vsa znanost
Vsaka mašina ima tovarniško kar konkretno prostora za navitje. Npr. pri nekaterih avtih je mašina s 140konji in mašina s 170konji popolnoma enaka, kar pomeni, da lahko obe mašini chipiraš popolnomoa enako na približno 210 konjev.
V kolikor hoče kdo imeti res vrhunsko narejen chiptuning, potem naj gre na RSR Motorsport. Tukaj so res strokovnjaki! TunerC, Avtoelektronika, CSS…. mu dejansko ne sežejo do kolen. Bil sem že pri vseh izmed naštetih z drugimi prijatelji in zdaj nazadnje smo bili pri RSR Motorsport in tukaj so res profesionalci. Matjaž Ogrinc je genij!