Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Čitati ali ne….

Čitati ali ne….

Devojka treba hitno da stigne na fakultet, busa nigde, razmislja ona samo kad bi naisao prevoz sve bi ucinila onom ko je poveze. Kad u tom momentu staje “Audi”, otvaraju se vrata, ona udje a u kolima decko njenih godina. • Dokle ides? – pita on. • Do fakulteta! • Moze ali da te pojebem! Pristade devojka, krene decko ali ne moze. Pocne da se izvinjava
govoreci:
• Ja sam student, procitao sam tri knjige od 500 strana za dva dana, molim te, izadji iz auta, sram me i da te gledam… Izadje devojka, kad nailazi “stojadin”, otvaraju se vrata, udje ona a vozac neki stariji covek ali vidi se gospodin: • Povezao sam te ali mora biti nekog seksa – rece covek. Navali on, op, op, op, ali nista, ne moze ni on! Pocne da se izvinjava: • Izvini, ja sam profesor, pregledao sam od jutros 90 vezbanki, sva su mi slova u glavi, molim te izadji iz auta, sramota me da te gledam. Izadje devojka, krene pesice, kad se zaustavi jedan kamion, ona udje, sofer rece: • Vozim te gde god hoces, samo da te malo kresnem! Devojka pristane i sofer prione na posao. Radi on, prodje pola sata, prodje sat, dva, tri, sofer i dalje trpa, kad na isteku treceg sata devojka, polumrtvim glasom, upita: • Majstore, je l’ citas ti sta, bog te jebo?

———————————————————————————————–

Dobro jutro gmajnica in en krasen dan….. brez čitanja :)))))

Jani

Kaž’ ti meni, Jani, a šta ti čitaš? Još uvije ona
žepna izdanja ?? E moj Jani, e moj Jani,
gdje je sada …………… šta ti ja znam, šta je bilo
naše ……….

Lep jutro Jani, cmoka, objemčka in seve – taisto
ostaim, ampak, ko je prvi, nije zadnji.

Mariči --------------------------------------------------------------- Danes sem kradla čas. Ne počutim se krive. Srečna sem, ker to še znam. (po R.Kerševanu)

Marijo… e ne čitam ja.. baš ništa :)))))))

Dobro jutro tebi Marija.. krasen dan!!!

Dobro jutro dobar dan!

Vidim ja da se raja okuplja…heheheh:)))

A ovaj vic,baš je sjedao tamo gde treba!