Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Citroën C3/Renault izkušnje

Citroën C3/Renault izkušnje

Trenutno gledam 2019 letnik bencinarja, zanimajo me vaše izkušnje? Predvsem ga potrebujem za relacijo nekje do 60km na dan.

V izboru sta tudi Renault (Captur ali Clio), ampak je Captur precej dražji. Zaenkrat ga bolj hvalijo, čeprav so vsi našteti francozi. Hvala za vse predloge.

Citroenov oziroma vseh iz koncerna Stellantis se je za izogibati, če ima motor 1.2 in jermen v olju. Obilo težav …https://automotiv.si/nasvet-meseca/prekomerna-obraba-1-2-puretech-motorjev-kako-prepreciti-drage-okvare-z-obnovo/

Zato na tvojem mestu raje Renault in to z motorjem 1.3, ki ga nasplošno pohvalijo. Tako po zmogljivosti kot precej manj okvar v primerjavi z 1.2 v Citroenih.

Večina avtov z 1.2 motorji pijejo olje . Tukaj ni izjema ne renault ne citroen. Pač moraš redno gledat nivo olja in zadeva deluje.

Ne, zgoraj omenjena konstrukcijska hiba na 1.2 PureTech motorjih koncerna Stellantis (Citroen, Peugeot, Opel, Fiat) nima nobene veze s “pitjem olja”. In Renault nima 1.2 motorja, btw.

Renault ima motor 1.2 tce, ki je vgrajen v mercedesu,Nissanu in renault, dacia

1.2 tce se je prodajal do 2018, ko ga je zamenjal 1.3 tce. Za namene te debate, ko avtor gleda letnike 2019, 1.2 tce ni relevanten.

zgoraj omenjena konstrukcijska hiba na 1.2 PureTech motorjih koncerna Stellantis (Citroen, Peugeot, Opel, Fiat) nima nobene veze s “pitjem olja”.

S čim pa te ima.  Soseda ima citroen c3 1.2 letnik 2017 puretech motor,prevoženih ima 170000km. Pri 100000km je začel pit olje tam pol litra na 1000km.  Ostalih hib nima, avto dela brez problema. Njen mož pa ima peugeuta letnik 2015 z istim motorjem, njemu pa pije odkar je nov in ima prevoženih 235000 km. Drugih hib ni, razen poraba olja. To pa imajo vsi ti mali kavni mlinčki z 1.2 motorji in manj.

pa še to, težava je ker so zaradi porabe olja pri avtih zaradi ekoloških zadev začeli not dajat olja 0-20, zato ima olje slabo vizkosnost in se motorji pregrevajo in bolj pijejo olje.  Zato poznavalci dajo not olje 5-40, ker je boljše olje z boljšo viskoznostjo pri visokih temperaturah.

Ne, zgoraj omenjena konstrukcijska hiba na 1.2 PureTech motorjih koncerna Stellantis (Citroen, Peugeot, Opel, Fiat) nima nobene veze s “pitjem olja”. In Renault nima 1.2 motorja, btw.

Ima lahko tudi, ker se zaradi kosov jermena v olju lahko zamašijo kanali, potem mazanje ni v redu, potem se uničijo batni obročki, potem ne dihta in se kuri preostalo olje, saje nastajajo in je vedno hujše. Še hujše pa pri 1.2 PT s turbo pogonom, ker imajo direktni vbrizg.

No, ampak po moje tudi ti motorji lahko zdržijo solidno, ampak je pomembna preventivna menjava jermena in čiščenje sita. Če manjaš na kake 4 leta ali 40000 km jermen, si dokaj varen verjetno, pač ne poslušat pravljic o 10 let in 100000 km intervavlu menjave, ampak preventivno precej prej, iz lastnega žepa. Veliko problemov je nastajalo ravno zaradi tega, ko so avti bili v garanciji in so se pooblaščeni serviserji sprenevedal, češ vse je v redu, jermen pa medtem že razpadel v olju skor. Če jih ne poslušaš in na lastno pest poskrbiš za res hitro menjavo jermena (500 € pri neuradnih servisih), je lahko ok. Ironično je ta garancija prinesla več glavobolov kot koristi. Lupili folk za drage uradne servise, ki so še lagali zraven. Še danes nočejo priznat, da je dobro tu jermen menjat zelo pogosto in hitro. Če bi vsaj priznali, bi bilo dosti manj problemov.

Vseeno je po moje bolje vzeti renaulta. 0.9 TCE je dober, stari 1.2 TCE je bil dober, stari 1.2 16v je bil dober

Tole je pravi recept za katastrofo, če želiš motor uničit po nekaj 10 tisoč kilometrih. Še posebej pri motorjih, ki imajo jermen potopljen v olje.

Ste se kdaj vprašali, zakaj proizvajalec predpiše točno določeno olje? Mislim, razen zaslužka. Zato, ker ima točno določene aditive, ki ustrezajo specifiki posameznega motorja. In to ne velja samo za viskoznost, velja tudi za znamko olja. Če pri Fiatu piše Selenia, potem je Selenia, če pri Fordu piše Castrol, potem je Castrol.

Uporabljajte predpisano olje in ne nasedajte modi (pre)dolgih servisnih intervalov. Pri viskoznosti 0-20 ni teorije, da olje zdrži 30.000 km. In ja, kakor je napisal predhodnik, ne škodi preverjati kvaliteto jermena in ga menjati prej, kot je to potrebno. Oziroma še boljše, izberite motor, ki ima verigo – potem ta saga o jermenu odpade.

Še brez avtomatskega posploševanja o preveliki porabi olja pri motorjih z majhno prostornino: tudi ne drži popolnoma. Fordov 1.0 ecoboost večinoma nima te težave. Je pa res, da je imel težave z jermeni (pred uvedbo verige). Samo pri teh lastnikih bi jaz najprej pogledal, kaj so vlivali v motor.

Prva odstavka sta bila namenjena @Anonimno 1997. Me zafrkava citiranje.

Xzav

govoriš iz izkušenj ali na pamet.

Če greš gledat specifikacijo olja za motor peugeot z 1.2 puretech motorjem, ima napisano v knjigi za uporabo olja 5-30.Ga uporablja sosed v avtu in ima prevoženih kot sem omenil 235000km. Identični motor pri citroenu pa ima specifikacijo o-20.

Torej kje je tvoja logika. Pri identičnem motorju. Vse je v politiki podjetja.

Pa še nekaj, ko omenjaš avto z ketno. Renault 1.2 tce ima verigo, jo je bilo potrebno menjat pri 55000km. Ta motor je v mojem avtu in sem jo jaz menjal še v garanciji.

Xzav, potem mi razloži to: zakaj sta imela nekoč peugot in citroen Total 9000 olje, Renault pa Elf?

V vseh treh bil bil isti motor 3.0V6, nekoč koncerna PRV?

Jz sm meu peugeot in sem dal not elf, k smo to zgruntali, je blo pol cnej….

Ko sem lani  kupovala 1.5  dizel Citroen ali Citroen, sem izbrala Renault.  Citroen ima slabše mašine

 

Odgovor na objavo uporabnika
Covid 2021LE, 22.04.2025 ob 20:37

Xzav, potem mi razloži to: zakaj sta imela nekoč peugot in citroen Total 9000 olje, Renault pa Elf?

V vseh treh bil bil isti motor 3.0V6, nekoč koncerna PRV?

Jz sm meu peugeot in sem dal not elf, k smo to zgruntali, je blo pol cnej….

Zato, ker je to motor, ki ima jermen zunaj bloka motorja in ne kot omenjeni motorji v samem motornem bloku in s tem tudi v motorjem olju.

Jermen je občutljiv na kemično sestavo olja in za sam jermen ni važno SAE število, ampak da kemikalije, ki jih v rafinerijah dodajajo olju niso agresivne do samega materiala, iz katerega je jermen.

Enako problematično je tudi, če se s temi avtomobili veliko vozi na kratke razdalje, ko se motor in s tem olje nikoli ne segreje in ostane dovolj vroče dalj časa, da se iz njega izpari odvečni bencin, ki se pri hladnih startih v malih količinah lahko nabira v olju.

New Report

Close