CITROEN PICASSO – VAŠE IZKUŠNJE
Tudi pri nas imamo naraščaj zato smo se odločili za karavana, ki se mi zdi dosti boljša izbira. Vozimo xsaro break, še raje pa bi stilo multiwagon jtd. Oba imata obilo prostora za vožiček in ostale otroške potrebščine. Rad bi opozoril, da bodi pri nkupu pozorna na dolžine varnistnih pasov – lahko nastanejo problemi pri fiksiranju jajčka (lupinice) za dojenčka.
lp
Vsekakor odsvetujem nakup! Zakaj?
Prvega Picassoja sem kupil poleti leta 2002. Do naslednjega leta je bil štirinajstkrat (14!) na reklamacijskih popravilih, ker so se pojavljale različne napake. Avtomobil je začel po nekaj mesecih uporabe rjaveti, odpovedala je potopna pumpa za nafto, motorčke za pomik stekel so zamenjali pri dveh vratih, zadnje steklo se pomikalo kar o svoje (je padalo iz vodil in potem spet vanje), sedeži so se začeli premikati levo in desno, poleg tega pa se je po skoraj vseh stebričkih ter v armaturni plošči pojavil nadležen ropot (črički). Ker avtomobila nikakor niso mogli usposobiti (nekateri Ciotroenovi servisi so druga zgodba, po menjavi pumpe mi je namreč na bencinskem servisu iz rezervoarja iztekla vsa nafta), smo se potem skupaj s prodajalcem odločili, domnevali smo da je na določeno količino avtomobilov mogoče med njimi kakšen, ki ni najbolje narejen, da mi naredijo “uslugo” in mi prodajo novega po znatno nižji ceni. Avtomobil sem potem prodal in letos poleti kupil novega (novo modelno leto).
Zgodbe pa še ni konec. Po dveh mesecih uporabe je začel tudi novi avtomobil rjaveti in to v notranjosti avtomobila. Motorček za pomik stekla se je pokvaril tudi pri tem avtomobilu, pri zadnjih steklih pa pomik spoh ni bil mogoč, ker se je pokvarilo stikalo za blokiranje zadnjih pomikov stekel. Spet so sedeži tako nekvalitetno vpeti, da je vožnja skozi ovinke bolj podobna motoristični (sedež se premika levo-desno), poleg vseh ropotov v notranjosti avtomobila pa se je pojavil še ropot v motorju.
Verjetno sem ob pisanju besedila še kaj pozabil, mogoče na vzvratno ogledalo pri prvem avtomobilu, ki je kar odpadlo in na okrasne letve na zadnjih vratih, ki so se kar zavihale.
Seveda Citroenovi servisi “rade volje” odpravljajo napake, vendar je za normalno uporabo teh vsaj v mojem primeru preveč.
P. S.
Še to. Pod ženo, ki ima petdeset kilogramov, se je polomil ledveni del vpznikovega sedeža že pri dveh Picassojih.
Jaz sem ga kupil aprila 2000, do sedaj imam prevoženih 115000 kilometrov. So bile določene napake na avtomobilu, to priznam ( računalnik je zafrkaval, klima ni delovala pravilno, ampak so mi vse napake odpravili na Avto plus v Mariboru), samo nekaj je pa res to se dogaja pri vseh tudi pri mercedesu ali pa bmw-ju, zato vas prosim da ne bodite tako zajedljivi. Je pa avto solidno narejen, ima dobre vozne lastnosti in majhno porabo. Jaz imam povprečno okoli 8,5 litrov na 100 km ob povprečni hitrosti, ki se suče okoli 35-40 km/h, ker ga večinoma uporabljam za mestno vožnjo. Na avtocesti pa potegne do 170 km/h brez problema. Po treh letih sem šel na prvi tehnični brez kakega servisa in šraufanja. Pa srečno in udobno vožnjovam želim:))
Nakup avtomobila je skoraj vedno emocionalen in ne racionalen, zato se tudi prodajalci obnašajo v skladu s tem. Ne vem, ali napake pri novem avtomobilu, ne glede na znamko ali ceno, v tolikšenem obsegu, kot se je to zgodilo meni osebno, lahko označimo kot “normalne” ali pa jih pripišemo geografskemu poreklu proizvajalca.
Kot kupec ima vsak pravico za svoj denar dobiti tisto, kar bo izpolnilo določena pričakovanja. Če zadeva ni po pričakovanjih, potem je mirne volje nezadovoljen. Menim, da pojav rje pri dva ali tri mesece starem avtomobilu ni v skladu s pričakovanji, ne glede na odzivnost ali kvaliteto prodajalca, ki mora zagotoviti odpravo napak.
Skratka, Citroen ni več tisto, kar je bil in mirne vesti lahko zatrdim, da je to moj zadnji. Bodočim kupcem pa priporočam, da Citroene (še posebej nove) kušpujejo kot da so rabljeni. S tem mislim, naj jih temeljito pregledajo in takoj zahtevajo odpravo napak.
Lojzek, če se ti je zdela moja izjava zajedliva se iskreno opravičujem.
Tudi sam sem bil lastnik francoskega avtomobila in sem imel ves čas težave. Res da ni bil nov, vendar za njegovo starost je bil vsako mesečni obisk serviserja preveč.
Glede na čase kamor prihajamo, vedno večji povdarek na ekologiji in luksuzu in s tem povečana vgradnja raznoraznih elektronskih naprav, je normalno, da se avtomobili bolj podvrženim napakam.
S tem, da se ene znamke kvarijo bolj pogosto kot druge.
V zadnjih letih sem iz lastnih izkušenj ugotovil, da so pri izdelavi na vrhu japonci. Res da nekateri avtomobili niso opremljeni s takimi high tech napravami, vendar delujejo. Kar je na koncu najvažnejše, da te avto odpelje iz točke A do točke B, ne da bi vmes moral obiskati serviserja.
LP