Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Clio 1.5 dci – a je to ok rabl.avto?

Clio 1.5 dci – a je to ok rabl.avto?

Vidim spodaj, da ste imeli že eno temo o cliotih, pa še mene zanima vaše mnenje, ki bi ga bilo smiselno upoštevat pri nakupu rabljenega cliota starega npr.5-7let.

Kaj je boljše 1.2 16v ali 1.5dci? Kje so mehankarske ‘finte’ v cliotih? Kakšna serijska greška pri določenih modelih… ?

Hvala za vsako konstruktivno mnenje.

Serijska greška je v samem nakupu kateregakoli renoja…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°


In zato je med najbolje prodajanimi znamkami:)

Odvisno, za kaj se ga bo rabilo.

Za mestno vožnjo je tudi 1,2 dovolj, za vožnjo po avtocesti, poln s klimo, pa bo šlo bolj počasi.

Clio 1,5dci to je avto, ki sem ga vozil deset let brez popravila, razen servisov. Poraba 4,5 mestna vožnja. Zelo priporočam.


In zato je med najbolje prodajanimi znamkami:)[/quote]

Ojojojojojojojojoj!!!!! Pri zagovedanih slovenčkih se niti ne čudim da je reno skoz na prvih mestih po prodaji….Treba je gledat evropsko lestvico…tam je clio šele na šestem mestu…prvi pa jasno seveda Golf-slovenski in evropski avto leta-brez konkurence….

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ta mašina je prišla ven 2002, zato ga nisi mogel vozit 10 let….poleg tega je mestna poraba 4.5 nerealna…takšna poraba je v povprečju in še to z eno 70 kg težko osebo , brez dodatne prtljage, po ravnini, z letnimi gumami in v poletnem času…realna mestna poraba se giblje od 6 l navzgor… in definitvno lažeš ko pes teče kar se tiče popravil in nepopravil…reno je na splošno eden izmed najbolj kvarljivih avtov ,kar je dovolj zgovoren tale podatek iz 2004..KAR ŠTIRJE RENOJI IZMED 10 NAJBOLJ KVARLJIVIH AVTOV !!!!!!!!!!!!!!!

http://www.avtoin.com/novica/1290/Lestvica-zanesljivosti-vozil

Slovenčki, vi še kar naprej kupujte francoska jajca ,da ne bo revoz propadel…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ti si pravo govedo in verjetno misliš .da krava mleko ščije, jaz pa pišem iz svojih izkušenj vol.

Ta mašina je prišla ven 2002, zato ga nisi mogel vozit 10 let….poleg tega je mestna poraba 4.5 nerealna…takšna poraba je v povprečju in še to z eno 70 kg težko osebo , brez dodatne prtljage, po ravnini, z letnimi gumami in v poletnem času…realna mestna poraba se giblje od 6 l navzgor… in definitvno lažeš ko pes teče kar se tiče popravil in nepopravil…reno je na splošno eden izmed najbolj kvarljivih avtov ,kar je dovolj zgovoren tale podatek iz 2004..KAR ŠTIRJE RENOJI IZMED 10 NAJBOLJ KVARLJIVIH AVTOV !!!!!!!!!!!!!!!

http://www.avtoin.com/novica/1290/Lestvica-zanesljivosti-vozil

Slovenčki, vi še kar naprej kupujte francoska jajca ,da ne bo revoz propadel…[/quote]

Upam da je vsem jasno zakaj je v SLO prodanih tako veliko cliotov….za tiste, ki jim ni: clio je cenovno zelo konkurenčen ostalim ravno zaradi državnih subvencij preko Revoza…
Cliote na veliko kupujejo le še v Franciji (kjer jih tud delajo), Turčji (kjer jih tud delajo) in Sloveniji(kjer jih tud delajo)….

Od cliota je slabši samo še kakšen mali pižojček, pa kitajska jajca..

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ta mašina je prišla ven 2002, zato ga nisi mogel vozit 10 let….poleg tega je mestna poraba 4.5 nerealna…takšna poraba je v povprečju in še to z eno 70 kg težko osebo , brez dodatne prtljage, po ravnini, z letnimi gumami in v poletnem času…realna mestna poraba se giblje od 6 l navzgor… in definitvno lažeš ko pes teče kar se tiče popravil in nepopravil…reno je na splošno eden izmed najbolj kvarljivih avtov ,kar je dovolj zgovoren tale podatek iz 2004..KAR ŠTIRJE RENOJI IZMED 10 NAJBOLJ KVARLJIVIH AVTOV !!!!!!!!!!!!!!!

http://www.avtoin.com/novica/1290/Lestvica-zanesljivosti-vozil

Slovenčki, vi še kar naprej kupujte francoska jajca ,da ne bo revoz propadel…[/quote]

Sam, DRRR, priznaj pa, da so renojevi deli poceni, v primerjavi s katerimkoli nemcem. Seveda originalnem nemcem.

ker imam s temi vozili veliko izkušenj, ti bom podal dokaj realno sliko tega motorja; dddr ima prav , ta motor je prišel na trg leta 2002 in se gre za enega najbolj razširjenih renaultovih motorjev, ta motor se vgrajuje v vso renaultovo paleto razen se ve ne v višji (srednji) razred, se pravi v clia, vse megane, kanguja, scenica, twinga, najti ga je tudi v novi laguni, prav tako se vgrajuje tudi v nissanovo paleto (qashqai, almera, micra, kubistar,..) gre se za izredno varčen (podatek o povprečni porabi 4.5 l prav gotovo drži, še več porabo je možno spraviti do 3.7 litra) in tudi zel zanesljiv motor; se pa znajo tud pojavit težave (tako kot jih je imel recimo bmw s svojim dizli, recimo 2.0 dizel v seriji 3 ali 3.0 dizel v serji 5, dddr bo že vedel o čem govorim, recimo ima pa bmw presentljivo zelo malo težav z dizlom v seriji 1 in sicer gre za 1.6 dizel, mogoče zato ker ga je za bmw razvil koncern PSA ( PEUGEOT IN CITROEN), ja drrr tud nemci niso več to kar so bili in imajo v svojih avtih francosko prostitucijo, a ne?))..skratka, kaj crkne na teh morotjih; vbrizgalne šobe so lahk problematične, in bilo je kar nekaj primerov pred leti pa še sedaj občasno da se pojavijo opilki v vbrizgalnem sistemu, v tem primeru je potrbno menjati vse šobe, naftni filter, viskotlačno črpalko ter nekaj cevi za dovod goriva, strošek popravila,, med 1500-2200 evrov, zakaj do tega pride, pred leti je bil kriv petrol ker je mešal v nafto biodizel in je bila “presuha nafta”, zakaj zdaj do tega pride, verjetno je nekaj na nekvalittenm gorivo, nekaj pa na tem da eni še vedno tankajo kurilca in pride do težav pa tud v samem materialu zna bit kak feler…skratka, če kupuješ clia z znano zgodovino potem ne bi smelo bit težev, ampak nekaj morš vedet, tako kot vsaka atvar, lahk tud avto crkne, pa naj je t tenault, al pa bmw al pa audi

recimo še tole, vw in audi imat grozne težave z 2.0 tdi motorji, pa ga verjetno ni tu gor ki ne bi prisegel da se njim kaj takega ne more nardit..

Ta mašina je prišla ven 2002, zato ga nisi mogel vozit 10 let….poleg tega je mestna poraba 4.5 nerealna…takšna poraba je v povprečju in še to z eno 70 kg težko osebo , brez dodatne prtljage, po ravnini, z letnimi gumami in v poletnem času…realna mestna poraba se giblje od 6 l navzgor… in definitvno lažeš ko pes teče kar se tiče popravil in nepopravil…reno je na splošno eden izmed najbolj kvarljivih avtov ,kar je dovolj zgovoren tale podatek iz 2004..KAR ŠTIRJE RENOJI IZMED 10 NAJBOLJ KVARLJIVIH AVTOV !!!!!!!!!!!!!!!

http://www.avtoin.com/novica/1290/Lestvica-zanesljivosti-vozil

Slovenčki, vi še kar naprej kupujte francoska jajca ,da ne bo revoz propadel…[/quote]

Sam, DRRR, priznaj pa, da so renojevi deli poceni, v primerjavi s katerimkoli nemcem. Seveda originalnem nemcem.[/quote]

Lej, na tem linku si lahko sama preveriš…definitivno pa se ne razlikujejo tolk kot bi si človk mislu…še najbolj se razlkujejo po letnikih od-do. Npr. vsak del za AR 147, ki je prišla na trg 2001, je približno še enkrat dražji kot za Audija A3, ki je prišel na trg 1996 in so ga sicer s faceliftom prodajali še do 2003…kaj ti to pove?? Naslednje cenovne razlike so pa pri različnih razredih…

Originalne dele pa kupujejo samo bedaki…če avto sam razbiješ, skoraj noben brihten ne popravlja pri zastopnikih (kleparjih) zavarovalnic ampak pobašejo keš, naberejo rabljene dele kokr se da (pleh, šipe, itd) in na koncu pol zavarovalniškega keša pobašejo v svoj žep…

Očitno ljudje blage veze nimate kako se tem stvarem streže…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

http://www.olef.si/index.html

Link

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Ravno zato nisem nikoli vozil dizla in sem se zaklel da ga tudi nikoli ne bom ..že pri sami nabavi dizla se lahko dost prej zajebeš kot pri bencinarju (namen dizla je pač delat veliko km in zelo hitro se zgodi da kupiš avto od tipa, ki dela 40-50.000 km letno, sevedas prevrtenimi km).nove bencinske mašine od BMW npr.(170 KM). serije 3, imajo porabo pod 6 l…za koji kurac potem kupit dizla?? Edini razlog je visok navor, to je pa tud vse…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Sam, DRRR, priznaj pa, da so renojevi deli poceni, v primerjavi s katerimkoli nemcem. Seveda originalnem nemcem.[/quote]

Lej, na tem linku si lahko sama preveriš…definitivno pa se ne razlikujejo tolk kot bi si človk mislu…še najbolj se razlkujejo po letnikih od-do. Npr. vsak del za AR 147, ki je prišla na trg 2001, je približno še enkrat dražji kot za Audija A3, ki je prišel na trg 1996 in so ga sicer s faceliftom prodajali še do 2003…kaj ti to pove?? Naslednje cenovne razlike so pa pri različnih razredih…

Originalne dele pa kupujejo samo bedaki…če avto sam razbiješ, skoraj noben brihten ne popravlja pri zastopnikih (kleparjih) zavarovalnic ampak pobašejo keš, naberejo rabljene dele kokr se da (pleh, šipe, itd) in na koncu pol zavarovalniškega keša pobašejo v svoj žep…

Očitno ljudje blage veze nimate kako se tem stvarem streže…[/quote]

Mislila sem mašinerijo, ne pleh. Vem pa kolk je bla bencinska pumpa pri audiju in kolk je pršlo pol motorja (oziroma kaj jaz vem kaj vse pr mašini), ko sem sam financer, za renaulta. Čeprav pa moj nemec dela 10 let brez vseh komplikacij, res da je bil takrat nov, ampak se naredi sam domač servis pa gas. tko, da je odvisn kako naletiš, nimamo pa dizelašev.

Lej, na tem linku si lahko sama preveriš…definitivno pa se ne razlikujejo tolk kot bi si človk mislu…še najbolj se razlkujejo po letnikih od-do. Npr. vsak del za AR 147, ki je prišla na trg 2001, je približno še enkrat dražji kot za Audija A3, ki je prišel na trg 1996 in so ga sicer s faceliftom prodajali še do 2003…kaj ti to pove?? Naslednje cenovne razlike so pa pri različnih razredih…

Originalne dele pa kupujejo samo bedaki…če avto sam razbiješ, skoraj noben brihten ne popravlja pri zastopnikih (kleparjih) zavarovalnic ampak pobašejo keš, naberejo rabljene dele kokr se da (pleh, šipe, itd) in na koncu pol zavarovalniškega keša pobašejo v svoj žep…

Očitno ljudje blage veze nimate kako se tem stvarem streže…[/quote]

Mislila sem mašinerijo, ne pleh. Vem pa kolk je bla bencinska pumpa pri audiju in kolk je pršlo pol motorja (oziroma kaj jaz vem kaj vse pr mašini), ko sem sam financer, za renaulta. Čeprav pa moj nemec dela 10 let brez vseh komplikacij, res da je bil takrat nov, ampak se naredi sam domač servis pa gas. tko, da je odvisn kako naletiš, nimamo pa dizelašev.[/quote]

Lej, ne bom se pregovarjal, ker očitno nabijaš svoje, v bistvu pa najbrž sploh ne veš zakva se je šlo…

Napiš ker model audija, kera mašina, ker letnik, in ker model renoja , kera mašina in ker letnik…oz. ali so bli deli pri obeh originalni ali kopije…ker tle so ogromne cenovne razlike…ne bluzi če ne veš do potankosti ZAKAJ si za isti keš na renoju zamenjala pol mašine v primerjavi z audijevo bencinsko pumpo…kva se sploh babe oglašate pri teh stvareh…tankajte in vozite ..ostale zadeve pa prepustite drugim…

¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸ Ne prekidaj ženu dok šuti... °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Sem pogledala na tistem linku, pa je 0d naših avtomobilov, renault naš model ta najcnej, pol bi bil Audi, tist model k smo ga mel, ta najdražji je pa moj zdajšni nemec( sam men še ni blo treba nč menjat). Ne bom pa teb razlagala, ker model. Tolk tupa pa nism, da ne bi znala pogledat, tud če sem blond. Pa ful podatkov bom tle puščala. Dec, k misl, da se na vse zastop. Tko:)

Če maš jajca in nisi stereotipni Slovenec, ki boleha za potrebo po nemškem/francoskem avtu, potem kupi Japonca ali Korejca.
Meni služijo že 7 let, v povprečju delam 45.000-55.000 km letno, trenutno pri hiši tretji. Prej so bili Francozi, še prej Nemci in Španci.
NE MENJAM JAPONCA za nobenega Evropejca. Ni primerjave.

Jaz sem imela tega cliota. Gornji podatek o porabi povsem drži, vožnja z njim je bila zelo prijetna kljub temu, da gre za majhen avtek. Moj je imel tudi max opremo in je bil kar lušten na pogled. Do tukaj je idealno:))) Na 100tisoč kilometrov (dve leti star avto) je motor po domače povedano zaribal. Sem dosegla, da so avto odkupili saj sem vztrajala, da je to njihova napaka ampak to nikakor ni opravičilo.
Tako, da clio mene ne prepriča več. Še manj pa njihovi 1.5dci motorji.
Verjamem pa, da je na količino prodanih cliotov veliko zadovoljnih uporabnikov.

Nikakor se pa ne strinjam, da vse kar ni nemško je zanič. Dobiš krasne avtke samo malo pozornosti pri izbiri motorja je potrebne.

jaz imam cliota 1,2 16V – nikoli nobenih težav, star je 5 let. Brat ima cliota dizla in je skos neki. Na servisih je zmetal že toliko denarja, da se ne splača imeti tak avto.

Nikoli več pa ne bi kupila Renaulta, ker so servisi predragi. Če dam samo primerjavo: za mojega cliota je redni servis cca 200€, za drug družinski avto, ki je enoprostorec, dizel pa je servis okol 180€ (Ford).

Z avti je tko japonci so dobri avti proti nemškim so slabši… primerjava japonci šparajo z materialom npr subaru justy 1.0 in 1.2 imata različne akse zakaj? pa tudi drugi deli so različni ker je pač za 1.0 ceneje je pa še veliko drugih stvari pri japoncih… za francoze so cenovno ugodni avti peugeot in citroen sta dost uredu kar se tiče renoja so pa samo bencinarji dobri… pri dizlih se vse ustavi. 1.5 ali 1.9 so najslabši motorji ever. pri 130 1.5 zariba… poznam 5 primerov. lahko da ne vsem ampak jaz govorim iz tistega kar vidim. pri nissanu ki imajo sedaj renojeve motorje je prjatu reku da so jih velik nazaj prpelal eni so zaribal drugi kej druzga… pol na avtocommerce rihtajo generalne 1.5 1.9 in je polhna vrsta… tko da reno diesel ni nič vreden. kar se nemcev tiče bmw avto k ga usi hvaljo pa neki avto nima nwm kolk prostora pa ima preveč konjev premočne mašine… ampak avto je odličen za na avtocesto, dolge razdalje… audi in vw sta tud uredu edin njihov 2.0 diesel je do 2005 bil slabši drugač pa 1.9 pa 1.9 tdi do 500 000 km nimaš kj gledat… tok na hitr o avtih

New Report

Close