Clio – Punto (menjava)
Pozdravljeni!
Morda se bo komu izmed vas zdelo čisto mimo, ampak jaz se na “avtomobilske” zadeve niti približno ne spoznam, z iskalnikom pa tudi nisem našla nič drugega kot to, da eni pljuvajo po Fiatu, drugi pa so z njim zadovoljni.
Torej…
Sem (ponosna 🙂 ) lastnica Clia 1.2 (l. 2001, 76 000 km, 2x air bag, elektrika spredaj, daljinsko centralno zaklepanje).
Malo se mu poznajo kilometri (počasi bi treba manjati z. diske…), drugače nimam pripomb.
Tako čisto mimogrede sem “našla” Punta, leto mlajšega – letnik 2002, 1.2 motor, cca 5.000 prevoženih km (to mi je malo sumljivo), ista oprema + klima za ceno 1.590.000 SIT.
Slišala sem že, da pri 1.2 motorju klima ni najbolj učinkovita, ampak verjetno je boljša kot odprta okna. 😉 Mi je približno jasno, da ima takrat avto manjšo moč (1.2 tako ali tako ne “potegne” kaj preveč).
Priznam, da me zelo mika menjati avto. Ne potrebujem nič večjega, ker se načeloma vozim sama (narejeni km pa verjetno povedo, da večkrat tudi kam daleč).
Vaše mnenje? Zamenjati ali ne?
Razmišljam namreč, da bo Clia po dveh, treh letih (ko bo imel že krepko čez 100.000 km) težko prodati.
Je Renault toliko bolj cenjen, kot Fiat, da ne bo neke razlike?
Hvala vsem, ki si boste vzeli čas in mi odgovorili!
Lep pozdrav!
Če ne upoštevamo enega leta in skoraj novega puntoja, bo edina stvar, ki jo boš pridobila z menjavo (zraven tanjše denarnice) klima v avtu.
Postavka je dovolj velika, da se ti splača o njej razmisliti.
Punto je toliko mlad, da je čisto mogoče, da ima samo 5.000 km, torej mora biti praktično nov. Mislim, da z njim ne rabiš pričakovati nobenih problemov. Tudi klima v njem zadovoljivo deluje. Moram pa te opozoriti, da se pri pregretem avtu učinki klime poznajo šele po cca. 10 min. Torej je isto, če se prvih 15 min vozis s klimo ali brez. Če se dosti voziš na kratke relacije, klima ne bo delala čudežev.
Če ti je ta klima vredna doplačila pol mio, potem kar v menjavo.
Jaz sem imel clio 1,2 rt letnik 1999, pa sem ga letos prodal, ker sem ga zamenjal za dizla. Prevoženih je bilo 150000 kilometrov brez vsakega problema, pa tudi kupec le tega pravi da še zdaj dela ko urica.
Tako, da mislim da se zaradi kilometrov nimaš kaj bati.
Pri mojem sem delal samo redne servise in pri 97000 sem menjal prednje zavorne ploščice, to pa je bilo tudi vse.
Pri majhnih avtomobilih je vsaka cena razmeroma visoka. Predvsem zaradi raznih akcij, s katerim prodajalci skušajo privabiti kupce. Tako postane star avto (leto, dve) razmeroma drag glede na novega v akciji oz s kakšnim popustom. Teh popustov je veliko in najdeš jih praktično za vsako avtomobilsko znamko. Le čas si je potrebno vzet in ne hiteti na »prvi vlak«.
Samo za ilustracijo (nimam namena »prodajati« avtomobil oz njegovo znamko v nadaljevanju) – prijateljica je pred kratkim dobila v akciji OPEL CORSO COSMO 1,2 motor (75 »konjev«), zraven je bila še avtomatska klima, pet vrat, pa cel kup dodatne opreme. Zanjo je odštela nekaj manj kot 2,1 mio SIT. Poleg tega so ji dobro ocenili star avto s podobnimi kilometri kot jih ima tvoj, zraven pa je dobila še ugodno posojilo ali lizing (ne vem natančno eno ali drugo).
Sedaj pa razmisli in primerjaj; dve leti star PUNTO ali za pol milijona več nov avto z avtomatsko klimo.
Moje mnenje: počakaj kakšno podobno akcijo, sedaj v poletnih mesecih jih lahko pričakuješ veliko prav na temo »klima«.
LP, Škorpjon.
Mi smo pred 2 mescema kupli 9 mescev star Hyundai Getz 1.3 funky. Ima vso opremo!
Novi taki pride okoli 2.4 milijona + 100.000 za felne in gume. (zimske smo dobili zraven na navadnih platiscih)
Ampak mi smo dali za ta avtek samo 1.850.000!
Imel je 10.000 km in se vec kot 2 leti garancije…
Tak da vsaj pri korejskih firmah se splaca kupit rabljenega, ker hitro zgubljajo na vrednosti, ceprav so prakticno novi! 🙂