Dacia duster
No, saj razmišljam o nakupu, ampak kot vidim imajo nekateri predsodke zato, ker ga delajo v Romuniji.
Se mi zdi, da je to nekaj podobnega, kot zavese, ki jih kupiš v Bosni za male pare. Če kakšni fensi šmensi afni rečem, da so kupljene v Bosni, bo zavijala z očmi: če pa ji rečem, da so iz Maxi marketa v Ljubljani, takrat bo pa prikimavala.
No, saj razmišljam o nakupu, ampak kot vidim imajo nekateri predsodke zato, ker ga delajo v Romuniji.
Se mi zdi, da je to nekaj podobnega, kot zavese, ki jih kupiš v Bosni za male pare. Če kakšni fensi šmensi afni rečem, da so kupljene v Bosni, bo zavijala z očmi: če pa ji rečem, da so iz Maxi marketa v Ljubljani, takrat bo pa prikimavala.[/quote]
tkole…jaz je nimam, je pa dost res kot pravi peačes. Dost je to kje avto delajo in za katero tržišče. Roko na srce nissani so bli (japonski) neuničljivi, tisto kar danes pripeleš k hiši pa je božja žalost..pa so on top v renao nisan grupi
pomembno je tud vedet kaj in kako in zakaj boš avto rabla. namreč motorji niso glih švarciji po moči, kar pomeni da če rabš 4×4 varianto (in to da jo res rabš za po zasneženi hpotem, blatu) boš tenko piskala. v temprimeru raje kak rabljen kašna pa predelava na plin (če je bencin)
motorji so načeloma eno do dve generaciji za cajtom, niso slabi, samo za resno rabo znajo biti prešibki
oprema je v primerajvi z renoji nissani bolj skopaška, oz npr če češ met šipe zadaj na štrom pomeni lahk kar velik finančni vložek
če kupuješ rabljenega je to lahk terna z avložen denar (ajde pri dizlu daš še turbino, pumpo pa injektorje obnoviti – ni ravno poceni, ampak cenen kot če kaj od tega odpove)..pri novem bi pa vrgel uč še na kaj drugega
No, saj razmišljam o nakupu, ampak kot vidim imajo nekateri predsodke zato, ker ga delajo v Romuniji.
Se mi zdi, da je to nekaj podobnega, kot zavese, ki jih kupiš v Bosni za male pare. Če kakšni fensi šmensi afni rečem, da so kupljene v Bosni, bo zavijala z očmi: če pa ji rečem, da so iz Maxi marketa v Ljubljani, takrat bo pa prikimavala.[/quote]
tkole…jaz je nimam, je pa dost res kot pravi peačes. Dost je to kje avto delajo in za katero tržišče. Roko na srce nissani so bli (japonski) neuničljivi, tisto kar danes pripeleš k hiši pa je božja žalost..pa so on top v renao nisan grupi
pomembno je tud vedet kaj in kako in zakaj boš avto rabla. namreč motorji niso glih švarciji po moči, kar pomeni da če rabš 4×4 varianto (in to da jo res rabš za po zasneženi hpotem, blatu) boš tenko piskala. v temprimeru raje kak rabljen kašna pa predelava na plin (če je bencin)
motorji so načeloma eno do dve generaciji za cajtom, niso slabi, samo za resno rabo znajo biti prešibki
oprema je v primerajvi z renoji nissani bolj skopaška, oz npr če češ met šipe zadaj na štrom pomeni lahk kar velik finančni vložek
če kupuješ rabljenega je to lahk terna z avložen denar (ajde pri dizlu daš še turbino, pumpo pa injektorje obnoviti – ni ravno poceni, ampak cenen kot če kaj od tega odpove)..pri novem bi pa vrgel uč še na kaj drugega[/quote]
Turbima se obnavlja ko začne topla zavijat kot sirena,in se res včasih zgodi da je na 250 tisoč hin.Injektorji so pa na 250 tisoč še kot novi in jih ni potrebno obnavljat.
No, saj razmišljam o nakupu, ampak kot vidim imajo nekateri predsodke zato, ker ga delajo v Romuniji.
Se mi zdi, da je to nekaj podobnega, kot zavese, ki jih kupiš v Bosni za male pare. Če kakšni fensi šmensi afni rečem, da so kupljene v Bosni, bo zavijala z očmi: če pa ji rečem, da so iz Maxi marketa v Ljubljani, takrat bo pa prikimavala.[/quote]
tkole…jaz je nimam, je pa dost res kot pravi peačes. Dost je to kje avto delajo in za katero tržišče. Roko na srce nissani so bli (japonski) neuničljivi, tisto kar danes pripeleš k hiši pa je božja žalost..pa so on top v renao nisan grupi
pomembno je tud vedet kaj in kako in zakaj boš avto rabla. namreč motorji niso glih švarciji po moči, kar pomeni da če rabš 4×4 varianto (in to da jo res rabš za po zasneženi hpotem, blatu) boš tenko piskala. v temprimeru raje kak rabljen kašna pa predelava na plin (če je bencin)
motorji so načeloma eno do dve generaciji za cajtom, niso slabi, samo za resno rabo znajo biti prešibki
oprema je v primerajvi z renoji nissani bolj skopaška, oz npr če češ met šipe zadaj na štrom pomeni lahk kar velik finančni vložek
če kupuješ rabljenega je to lahk terna z avložen denar (ajde pri dizlu daš še turbino, pumpo pa injektorje obnoviti – ni ravno poceni, ampak cenen kot če kaj od tega odpove)..pri novem bi pa vrgel uč še na kaj drugega[/quote]
Hvala ti za to obširno razlago. Bom resno razmislila in pogledala še druge primerljive avtomobile.
Rabim pa avto za daljše vožnje ( cca 1,5 ure do delovnega mesta in nazaj 1,5 ure ) + vožnja čez hribe in doline + vožnja v snegu + mora imeti močan motor, da v primeru prehitevanja res potegne.
No, saj razmišljam o nakupu, ampak kot vidim imajo nekateri predsodke zato, ker ga delajo v Romuniji.
Se mi zdi, da je to nekaj podobnega, kot zavese, ki jih kupiš v Bosni za male pare. Če kakšni fensi šmensi afni rečem, da so kupljene v Bosni, bo zavijala z očmi: če pa ji rečem, da so iz Maxi marketa v Ljubljani, takrat bo pa prikimavala.[/quote]
Tudi Tomos so preselili na Slovasko, pa so se po dveh mesecih vrnili nazaj v Koper, ker so vidli da je kvaliteta postala katastrofa.