Delodajalci in zascita delavca
V ju, delo s strankami. Uradna navodila so, da si je treba umivati roke. Razkužil naprimer nimamo, niti za zaposlene niti za stranke s katerimi smo dnevno v kontaktu. Na vprašanje kaj storiti, če imamo opravka z nekom, ki kaže znake bolezni (npr, kiha, kašlja izgleda prehlajen itd) je bil odgovor, da zavrniti ga ne smemo, da moramo postopati kot z vsako drugo stranko in nikakor ga ne smemo stigmatizirati. imamo pa pravico, da stopimo 1m nazaj, če smo panični in naslednji stranki rečemo, da počaka trenutek, da si gremo lahko vmes umiti roke. Od strank umivanja rok ne smemo zahtevati. Stigma.
A vam niso rekli, da je treba zračit prostore? Očitno niso dosledni.
Tukaj se jasno pokaže, da je varstvo pri delu le birokracija na papirju.
Ne zavidam vam. Lahko bi vam dal vsaj maske in rokavice, če že strank ne smete “stigmatizirat”. Pa veste kaj je največji hec. Če bi imeli razkužila, bi si marsikatera stranka zelo verjetno z veseljem razkužila roke.
Prodajalke, gostinci,…. pa so še na slabšem.