Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek diesel vs bencin,ne moremo se odločiti

diesel vs bencin,ne moremo se odločiti

Ja veš da, bolj verjetno dizel 5, bencinar 6,5, na kratke relacije še toliko razlike ne. ne nasedaj na marketing
[/quote]

Za večino dvolitrskih dizelskih agregatov približno velja poraba okoli 5l/100km.
Pri večini dvolitrskih bencinskih agregatov pa je poraba pod 7l/100km skoraj sanjsko nizka.

In od kdaj sta dizl in bencinc primerljiva po prostornini? Primerja se konje, ne prostornine. Npr passat 2.0 tdi in 1.5 tsi. Oba 150 konjev. TSI spije dober liter več. Dizl se izplača v velikih težkih kravah, v razredu passata če delaš dosti km, vse kar je manjše od tega pa se več ne izplača

Dolge razdalje dizel, srednje bencin, kratke elektrika. pri zelo kratkih je lahko na podaljšku.

A navor je pa za fanatike?

V bistvu imaš prav. Če gledamo po navoru, ki ga zmore nek agregat, so 2l dizli precej podobni 3l bencinarjem.
Konjiče se da pa napumpat (s turbino)…
Ne glede na vse pa tehnologija napreduje…

Tole pa NE drži, če gre predvsem za mestne vožnje. Ker diesel po mestu, na kratke razdalje, ko se niti ne ogreje na delovno temperaturo, pomeni stalne servise in težave z npr. EGR ventilom in še kakšnim elementom.
Tudi turbina crkne tako veliko prej (govorim o št. km) ker veliko teče slabo mazana (zaradi hladnega motorja / olja.
[/quote]

Poleg naštetega se pri pretežno mestni vožnji zapaca filter trdih delcev pri dizlih, ki lahko povzroči obilo preglavic in stroškov. Dizel je za dolge proge in težja vozila. Je pa res, da je vožnja z dizlom veliko prijetnejša od vožnje z benzinarjem.

Pa še o realni porabi dizlov; moj 2.0 diesel, star cca 4 leta, v dokaj težkem avtu, v mestu porabi med 8 in 9 litri, na razdaljo (brez avtoceste) cca 5,7 do 5,9, avtocesta pa cca 6,5 do 7.

Običajno je tako (ne vedno), da več konjičkov več popije.

Teža kočije in teža kočijažove noge pa igra še večjo vlogo pri tem.

je slučajno možno da malo serješ bedarije? Pokaži konkretni avto, pri katerem bencinar pije 8, dizl pa 4. Ti že v naprej povem da ga ni.

10.000k km letno in dizl za po mestu? Ti že v naprej napovem težave z zabasanim filtrom, egr in še kaj, ker dizli enostavno niso narejeni za drkanje po mestu. Potem pa si še preračunaj kdaj spraviš višjo nakupno ceno not pri tako malo kilometrih in ceni bencina, ki je trenutno kar cenejši od dizla
[/quote]

Peugeot 308 Confort Pack 1.6 HDi – dizel – mestna vožnja 5,8
Peugeot 308 Confort Avt.klima 1.6 VTi – bencin – mestna vožnja 9,3

Ford Fiesta 1.6 TDCi – dizel – mestna vožnja 3,7
Ford Fiesta Trend 1.4 16V – bencin – mestna vožnja 7,5

Folk bluzi o filtrih a 90 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} jih ne bi niti opazilo kdaj se izvaja DPF regeneracija…XD
Takole bom rekel. Če kupujete rabljen avto – bencinar z manj kot 75.000 km ali dizel do 150.000 km; nov avto za mestno vožnjo – obvezno bencinar, ker novi bencinarji trošijo primerljivo z dizli. Je pa res, da bodo tudi ta novi turbobencinarji vse dražji za servisirat, ker v njih dajejo vse več delov, ki so prej spadali zgolj v dizle.
Če greste v toplice itd, v glavnem na AC vsaj enkrat mesečno 50 km se bodo filtri na dizlu spucali bp… Pri dizlu je pač važno, da je avto vsak dan v pogonu in da se tekom vožnje segreje vsaj na delovno temperaturo. Ko se ustavite doma ne avta nemudoma vgasnit, počakat vsaj 20 sekund, podobno kot takrat ko ga vžgete, počakat vsaj 20 sekund… Naredili boste veliko uslugo turbini, tudi motorju samemu s pogonskimi sklopi vred.
Dobremu šoferju je najboljša računica rabljen dizel (seveda pod pogojem, da ni kupil razbitine).

lp

Peugeot 308 Confort Pack 1.6 HDi – dizel – mestna vožnja 5,8
Peugeot 308 Confort Avt.klima 1.6 VTi – bencin – mestna vožnja 9,3

Ford Fiesta 1.6 TDCi – dizel – mestna vožnja 3,7
Ford Fiesta Trend 1.4 16V – bencin – mestna vožnja 7,5
[/quote]
Odkod pa so ti podatki? Predvsem za Peugeota me zanima.


Iz izkušenj pa povem, da se pri mestni vožnji avto praktično ne ogreje na delovno temperaturo. Prevozim ca. 10 km v eno smer, pa je mašina še hladna, ko pridem do službe.

Peugeot 308 Confort Pack 1.6 HDi – dizel – mestna vožnja 5,8
Peugeot 308 Confort Avt.klima 1.6 VTi – bencin – mestna vožnja 9,3

Ford Fiesta 1.6 TDCi – dizel – mestna vožnja 3,7
Ford Fiesta Trend 1.4 16V – bencin – mestna vožnja 7,5
[/quote]

To je samo na podlagi tvoje izkušnje (kaj pa vemo, kaj je vzrok, mogoče samo ne znaš bencinca vozit). So že bolj merodajni ti podatki, na podlagi 2500+ voznikov obeh tipov, ne samo na podlagi izkušenj enega voznika:

V bistvu imaš prav. Če gledamo po navoru, ki ga zmore nek agregat, so 2l dizli precej podobni 3l bencinarjem.
Konjiče se da pa napumpat (s turbino)…
Ne glede na vse pa tehnologija napreduje…
[/quote]

Tudi navor se napumpa s turbino. 2l dizli so ravno zato po navoru podobni 3l bencinarjem, ker ima veliko večji delež dizlov delež turbino gor nataknjeno.

Samo po sebi niti ne. Maksimalni konji so na voljo pri nekih višjih obratih, pri normalni vožnji se izkoristi samo en mali delež tega.

Po drugi strani pa – če pogledaš, kakšni ljudje vozijo avte z obsežno konjenico – ponavadi divjaki, ti pa imajo tudi porabo v višavah. Tako da na nek način tudi je povezano.

Bencin.

Hude razlike v strošku goriva dejansko ne bo. Razlika v nakupni ceni in servisih pa precejšnja.

Samo po sebi niti ne. Maksimalni konji so na voljo pri nekih višjih obratih, pri normalni vožnji se izkoristi samo en mali delež tega.

Po drugi strani pa – če pogledaš, kakšni ljudje vozijo avte z obsežno konjenico – ponavadi divjaki, ti pa imajo tudi porabo v višavah. Tako da na nek način tudi je povezano.
[/quote]

Odvisno, kako je sprogramiran ECU.

Tudi navor se napumpa s turbino. 2l dizli so ravno zato po navoru podobni 3l bencinarjem, ker ima veliko večji delež dizlov delež turbino gor nataknjeno.
[/quote]

Ne drži, če boš gledal rast navora pred vklopom trubine.
Vsak avto podobne teže z 2l dizlom brez trubine v pospeških do 60km/h nažge bencinarja iste litraže… potem se razmerje spremeni. Pa še to: Bencinar svojo max moč doseže na precej višjih obratih kot dizel. 😉
Le zakaj misliš so se pri Mazdi resno lotili tega: Vaš link

Odvisno, kako je sprogramiran ECU.
[/quote]

Še od marsičesa drugega, ne samo od ECU.


Veliko je odvisno od konja, ki sedi za volanom. 🙂

Ne drži, če boš gledal rast navora pred vklopom trubine.
Vsak avto podobne teže z 2l dizlom brez trubine v pospeških do 60km/h nažge bencinarja iste litraže… potem se razmerje spremeni. Pa še to: Bencinar svojo max moč doseže na precej višjih obratih kot dizel. 😉
Le zakaj misliš so se pri Mazdi resno lotili tega: Vaš link
[/quote]

Ja, pokaži mi enga bencinca podobne litraže in teže, ki ga kateri koli 1.9 SDI nažge pri pospeških do 60.

Še od marsičesa drugega, ne samo od ECU.
[/quote]

Ne bi se o tem zdaj razpravljal ampak

P= omega * M

O detajlih bom pa drugič, lahko mi pa pišeš, pa ti bom cel seminar predstavil na to temo.

Sicer me pa sploh ne zanimajo tvoje butaste omejitve pogojev. Kot da navor igra vlogo samo do 60 in kot da bi to bilo kakorkoli pomembno, če bi bilo tako (ker se namreč vozimo tudi malo več kot 60). Pri mazdi so se lotili, karkoli so se lotili – najverjetneje zaradi doseganja nižje porabe.

New Report

Close