diesel vs bencin,ne moremo se odločiti
Tole pa NE drži, če gre predvsem za mestne vožnje. Ker diesel po mestu, na kratke razdalje, ko se niti ne ogreje na delovno temperaturo, pomeni stalne servise in težave z npr. EGR ventilom in še kakšnim elementom.
Tudi turbina crkne tako veliko prej (govorim o št. km) ker veliko teče slabo mazana (zaradi hladnega motorja / olja.
[/quote]
Poleg naštetega se pri pretežno mestni vožnji zapaca filter trdih delcev pri dizlih, ki lahko povzroči obilo preglavic in stroškov. Dizel je za dolge proge in težja vozila. Je pa res, da je vožnja z dizlom veliko prijetnejša od vožnje z benzinarjem.
je slučajno možno da malo serješ bedarije? Pokaži konkretni avto, pri katerem bencinar pije 8, dizl pa 4. Ti že v naprej povem da ga ni.
10.000k km letno in dizl za po mestu? Ti že v naprej napovem težave z zabasanim filtrom, egr in še kaj, ker dizli enostavno niso narejeni za drkanje po mestu. Potem pa si še preračunaj kdaj spraviš višjo nakupno ceno not pri tako malo kilometrih in ceni bencina, ki je trenutno kar cenejši od dizla
[/quote]
Peugeot 308 Confort Pack 1.6 HDi – dizel – mestna vožnja 5,8
Peugeot 308 Confort Avt.klima 1.6 VTi – bencin – mestna vožnja 9,3
Ford Fiesta 1.6 TDCi – dizel – mestna vožnja 3,7
Ford Fiesta Trend 1.4 16V – bencin – mestna vožnja 7,5
Folk bluzi o filtrih a 90 {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} jih ne bi niti opazilo kdaj se izvaja DPF regeneracija…XD
Takole bom rekel. Če kupujete rabljen avto – bencinar z manj kot 75.000 km ali dizel do 150.000 km; nov avto za mestno vožnjo – obvezno bencinar, ker novi bencinarji trošijo primerljivo z dizli. Je pa res, da bodo tudi ta novi turbobencinarji vse dražji za servisirat, ker v njih dajejo vse več delov, ki so prej spadali zgolj v dizle.
Če greste v toplice itd, v glavnem na AC vsaj enkrat mesečno 50 km se bodo filtri na dizlu spucali bp… Pri dizlu je pač važno, da je avto vsak dan v pogonu in da se tekom vožnje segreje vsaj na delovno temperaturo. Ko se ustavite doma ne avta nemudoma vgasnit, počakat vsaj 20 sekund, podobno kot takrat ko ga vžgete, počakat vsaj 20 sekund… Naredili boste veliko uslugo turbini, tudi motorju samemu s pogonskimi sklopi vred.
Dobremu šoferju je najboljša računica rabljen dizel (seveda pod pogojem, da ni kupil razbitine).
lp
Peugeot 308 Confort Pack 1.6 HDi – dizel – mestna vožnja 5,8
Peugeot 308 Confort Avt.klima 1.6 VTi – bencin – mestna vožnja 9,3
Ford Fiesta 1.6 TDCi – dizel – mestna vožnja 3,7
Ford Fiesta Trend 1.4 16V – bencin – mestna vožnja 7,5
[/quote]
To je samo na podlagi tvoje izkušnje (kaj pa vemo, kaj je vzrok, mogoče samo ne znaš bencinca vozit). So že bolj merodajni ti podatki, na podlagi 2500+ voznikov obeh tipov, ne samo na podlagi izkušenj enega voznika:
V bistvu imaš prav. Če gledamo po navoru, ki ga zmore nek agregat, so 2l dizli precej podobni 3l bencinarjem.
Konjiče se da pa napumpat (s turbino)…
Ne glede na vse pa tehnologija napreduje…
[/quote]
Tudi navor se napumpa s turbino. 2l dizli so ravno zato po navoru podobni 3l bencinarjem, ker ima veliko večji delež dizlov delež turbino gor nataknjeno.
Samo po sebi niti ne. Maksimalni konji so na voljo pri nekih višjih obratih, pri normalni vožnji se izkoristi samo en mali delež tega.
Po drugi strani pa – če pogledaš, kakšni ljudje vozijo avte z obsežno konjenico – ponavadi divjaki, ti pa imajo tudi porabo v višavah. Tako da na nek način tudi je povezano.
Samo po sebi niti ne. Maksimalni konji so na voljo pri nekih višjih obratih, pri normalni vožnji se izkoristi samo en mali delež tega.
Po drugi strani pa – če pogledaš, kakšni ljudje vozijo avte z obsežno konjenico – ponavadi divjaki, ti pa imajo tudi porabo v višavah. Tako da na nek način tudi je povezano.
[/quote]
Odvisno, kako je sprogramiran ECU.
Tudi navor se napumpa s turbino. 2l dizli so ravno zato po navoru podobni 3l bencinarjem, ker ima veliko večji delež dizlov delež turbino gor nataknjeno.
[/quote]
Ne drži, če boš gledal rast navora pred vklopom trubine.
Vsak avto podobne teže z 2l dizlom brez trubine v pospeških do 60km/h nažge bencinarja iste litraže… potem se razmerje spremeni. Pa še to: Bencinar svojo max moč doseže na precej višjih obratih kot dizel. 😉
Le zakaj misliš so se pri Mazdi resno lotili tega: Vaš link
Ne drži, če boš gledal rast navora pred vklopom trubine.
Vsak avto podobne teže z 2l dizlom brez trubine v pospeških do 60km/h nažge bencinarja iste litraže… potem se razmerje spremeni. Pa še to: Bencinar svojo max moč doseže na precej višjih obratih kot dizel. 😉
Le zakaj misliš so se pri Mazdi resno lotili tega: Vaš link
[/quote]
Ja, pokaži mi enga bencinca podobne litraže in teže, ki ga kateri koli 1.9 SDI nažge pri pospeških do 60.