dilema-peugeot 206
Sem lastnica clia – l.1999, prevoženih 63.300, do sedaj nobenih težav. Nekako se mi zdi, da je že čas, da bi menjala in sem se “zaljubila” novega megana….Bolj ko sem hodila okoli njega, bolj mi je všeč in moram priznati, da mi noben drug avto enostavno po obliki ni ušeč….no…po dobrem premisleku sem ugotovila, da se ne bom zadolžila za pet let in da nima smisla kupovat takšnega avta za v službo, ki je oddaljena 4 km (no ja..sem in tja se najde še kakšna druga pot za kakšen izlet, pa vendar) in sedaj sem nekako razmišljala, da bi si omislila peugeot 206. Sicer bi raje clia, pa mi ni in ni ušeč.
Zanima me, predvsem lastnike 206-ke, kako ste kaj zadovoljni z njim?
Hvala vsem za odgovore in pozdravček.
Če cliota prodaš, se mi prosim javi na: [email protected].
Se priporočam.
Odvisno kaj hočeš in kaj ti več pomeni. Če želiš iti korak s časom in ti veliko pomeni znamka in nov model, boš kupila nov avto, nov model. Če pa želiš preudarno ravnati z denarjem, boš pa Clia obdržala, tko kot ti je juve že svetoval. Pač voziš ga dokler je tehnično brezhiben oziroma do prvih večjih okvar, ter ga takrat zamenjaš. Med tem časom pa daješ vsak mesec zavestno nekaj na stran (recimo toliko, kolikor bi ti trgali za kredit) za novi avto. In po par letih kupiš avto brez kredita. Ne vidim razloga zakaj bi še plačevala banki, da te učijo malo denarne discipline. To lahko storiš sama.
Moja laguna bo letos dopolnila že 9 let in še vedno dela kot urca brez okvar. Zakaj bi novega kupil in imel morebiti probleme z avtom, če mi pa ta še vedno dobro služi namenu in tudi oblike je še vedno bolj sodobne kakor kakšen trenutni novi model.
Pa še veliko bolj brezskrbno se lahko voziš, saj ob morebitni nesreči ti ni toliko škoda, kot za novega mnogo dražjega! :)))
ANDREJA L. Glede nakupa sporoči ali želiš na avtomobilu kakšno posebno lastnost, oz kaj od avta na kratko pričakuješ . Sicer pa najbolje, da greš v salone enega in drugega in si izbereš kar ti je najbolj »pri srcu«. Tako bo to na kratko TVOJ avto, in mu boš tako znala tudi kakšno morebitno napakico odpustiti.
O nasledniku 206 krožijo le fotografije “maskiranih” testnih vozil in skice oz predlogi raznih “mojstrov” oblike. Torej nič uradnega. Če pa te zanima bomo pobrskali kakšen “model” o katerem sem pisal.
LP, Škorpjon
MAX. Ali ti mogoče veš, da so imeli nekateri FIAT-i letnika 80′ že večventilske motorje (4 na valj), pa da je to »zadevo« imel MERCEDESOV motor letnika 74 (stabilni motorji), oz letnika 83 v modelu 190, pa še kakšno tehnično »poslastico«, katero konkurenca še desetletje kasneje ni premogla. Predvsem glede tehnike FIAT-a in ostalih italijanskih avtomobilov LANCIA, ALFA ROMEO … starejših letnikov »previdno« – takrat so bili tehnično zelo napredna vozila.
Glede »Sigurno sreča ;)« – po statistikah o okvarah se te pojavljajo med slabim procentom in nekaj procenti. Najboljši so (z najmanj napakami) japonski, sledijo evropski. Kar pomeni, da lahko »zadeneš« tudi Japonca z okvaro. Manjša možnost, ampak možnost še vedno je. Pa za informacijo; dva prijatelja sta lastnika MAZDE (6 in 2) z kar nekaj napakami (tresenje volana, problemi z »daljincem« na ključu, puščanje olja …), katere od Japoncev ne bi pričakovali, tretji prijatelj pa ima FIAT BRAVO, s katero ni bilo 0 – čisto nič napak. Tako, da tudi tako razumeš »Sigurno sreča ;)«.
LP, Škorpjon