Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Dipo – nikoli več

Dipo – nikoli več

Pa kaj ti še vedno bluziš o rokih? Je treba si najprej malo pojme razčistit.
Kaka ‘stvarna napaka’ no. Bejba ni preverila, če so vsi kosi v škatli. To je njena malomarnost, ne pa ‘stvarna napaka’. Vsak drekec pekec pa pač ne morete spraviti pod to. Je treba malo zdrave pameti uporabiti. Stvarna napaka je, če bi imela luč napačno vezane žice na primer in sploh ne bi delovala.

To, da so pozabili en kos zraven dat pa pač ni ‘napaka’ izdelka.

džizs, kako ste eni zabiti.

ne da se mi več, škoda cajta še za tole. če je folk glup, je pač glup.[/quote]

Škoda mojega časa za take.
Upam, da bo avtorica uredila, ker zdaj ve, na kateri člen se sklicevati. Ti se pač ne boš in boš raje vrgla denar stran, meni je res popolnoma vseeno.

Pa kaj ti še vedno bluziš o rokih? Je treba si najprej malo pojme razčistit.
Kaka ‘stvarna napaka’ no. Bejba ni preverila, če so vsi kosi v škatli. To je njena malomarnost, ne pa ‘stvarna napaka’. Vsak drekec pekec pa pač ne morete spraviti pod to. Je treba malo zdrave pameti uporabiti. Stvarna napaka je, če bi imela luč napačno vezane žice na primer in sploh ne bi delovala.

To, da so pozabili en kos zraven dat pa pač ni ‘napaka’ izdelka.

džizs, kako ste eni zabiti.

ne da se mi več, škoda cajta še za tole. če je folk glup, je pač glup.[/quote]

Škoda mojega časa za take.
Upam, da bo avtorica uredila, ker zdaj ve, na kateri člen se sklicevati. Ti se pač ne boš in boš raje vrgla denar stran, meni je res popolnoma vseeno.[/quote]

na tole še repliciram: brez skrbi, sem menjala že kar nekaj stvari v trgovinah, a vedno z odnosom in realnimi pričakovanji. Nikoli nisem imela težav.

Če bo ženski uspelo tole zamenjat, ji bo samo na podlagi dobre volje trgovine ali pa zato, ker se jim ne bo dalo z njo več ubadat.

Ker kolikor tumbaš svoje, tole STVARNA NAPAKA pač NI.
Tako jamranje in blejanje, kako trgovci nategujejo ljudi – kupci niste popolnoma nič drugačni. Hvatate krivine in iščete luknje ter opravičila za lastno nesposobnost.

in ne, nisem trgovka, samo pamet uporabljam in znam videti stvari malo bolj objektivno.

zdaj pa res, pa lep dan:)

Škoda mojega časa za take.
Upam, da bo avtorica uredila, ker zdaj ve, na kateri člen se sklicevati. Ti se pač ne boš in boš raje vrgla denar stran, meni je res popolnoma vseeno.[/quote]

na tole še repliciram: brez skrbi, sem menjala že kar nekaj stvari v trgovinah, a vedno z odnosom in realnimi pričakovanji. Nikoli nisem imela težav.

Če bo ženski uspelo tole zamenjat, ji bo samo na podlagi dobre volje trgovine ali pa zato, ker se jim ne bo dalo z njo več ubadat.

Ker kolikor tumbaš svoje, tole STVARNA NAPAKA pač NI.
Tako jamranje in blejanje, kako trgovci nategujejo ljudi – kupci niste popolnoma nič drugačni. Hvatate krivine in iščete luknje ter opravičila za lastno nesposobnost.

in ne, nisem trgovka, samo pamet uporabljam in znam videti stvari malo bolj objektivno.

zdaj pa res, pa lep dan:)[/quote]

Razčisti ti najprej, kaj je stvarna napaka.

na tole še repliciram: brez skrbi, sem menjala že kar nekaj stvari v trgovinah, a vedno z odnosom in realnimi pričakovanji. Nikoli nisem imela težav.

Če bo ženski uspelo tole zamenjat, ji bo samo na podlagi dobre volje trgovine ali pa zato, ker se jim ne bo dalo z njo več ubadat.

Ker kolikor tumbaš svoje, tole STVARNA NAPAKA pač NI.
Tako jamranje in blejanje, kako trgovci nategujejo ljudi – kupci niste popolnoma nič drugačni. Hvatate krivine in iščete luknje ter opravičila za lastno nesposobnost.

in ne, nisem trgovka, samo pamet uporabljam in znam videti stvari malo bolj objektivno.

zdaj pa res, pa lep dan:)[/quote]

Razčisti ti najprej, kaj je stvarna napaka.[/quote]

LOL!:)) Prej obratno:)) Tebi ni jasno, kaj je to.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če manjka nosilec svetilke, bi to res lahko bila stvarna napaka. VENDAR, zakon (OZ) ločuje tudi med očitnimi in skritimi stvarnimi napakami:
– Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
– Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) za razliko od OZ sicer ne ločuje med očitnimi in skritimi napakami, vendar določa, da se smiselno uporabljajo tudi določbe OZ. Torej, stvar je treba pregledat v primernem roku (ZVPot sicer res določa daljše roke za grajanje napak kot OZ, vendar mora kupec vseeno biti skrben. Nič ti ne pomaga rok dveh let za uveljavljanje napak, če si sam malomaren!).

To, da manjka nosilec luči, je po mojem mnenju tako očitna stvarna napaka izdelka, da bolj očitna skoraj ne bi mogla bit. Stvar je pač treba pregledat, ko je to mogoče. Ogromno ljudi že v trgovini, pred prodajalcem reče, če lahko zadevo razpakira, da se preveri, če vse štima. Če ne pa vsaj, ko prineseš stvar domov, četudi še ne bo takoj v uporabi. Res je, da se potrošnike varuje, ker so pač šibkejša stranka, ampak mora tudi potrošnik varovati sam sebe. Če bo trgovina zamenjala to nesrečno svetilko, bo to po moje res bolj dobra volja trgovine, kot pa njihova obveznost. Avtorici pa naj bo to dobra šola za naprej-stvar je treba pregledat, ne pa pospravit v kot omare do dejanske uporabe.

Ne morem da ne bi še tegale dodala, saj potem tako šibam: to je tako, kot če bi kupila pralni stroj in zraven ne bi dobila tistega šlauha za priklopit na vodovod. Kupiš torej pralni stroj in ga pustiš zapakiranega pol leta – ha, me zanima, kdo bi to storil, tu gre le za večje denarce, se človek vseeno zmiga in preveri, kaj so mu dostavili in če je vse not in celo:))
Vendar recimo, da se zgodi, da si šele po pol leta blagovoliš pregledat, kaj so ti sploh dali v škatli, in ugotoviš, da manjka šlauh – kaj, boš šla težit v trgovino, da je to ‘stvarna napaka’ in da ti morajo dat nov stroj?:))))
In zdaj naj trgovina ugotavlja, ali si ti ta šlauh raje komu dala, sama kam založila, ga prodala – pa šla težit v štacuno, da si upravičena do novega?

Stvarna napaka je, če izdelek ne deluje brezhibno. Kar je tudi dokazljivo na samem izdelku, ker pač preprosto NE DELA oz. ne dela, kot bi moral. Pralni stroj ne splahuje, mobitel crkuje, računalniku se meša. TO so stvarne napake, ne pa pozabljeni zapakirani kosi blaga.

V tem primeru luč DELA, kaj je pa kupec storil z eno plastiko, ki so jo (baje, po njenih besedah) pozabili zapakirat, pa ni stvar trgovine, da se bo šla detektiva. Obstaja reklamacijski rok (8 dni ali koliko) in se pač zmigaj prej za pritožbo. Da manjka del v škatli, vidiš takoj, če se ti pa ni ljubilo prej gledat, je pa tvoj riziko.
Stvarne napake res lahko opaziš šele kasneje, ko pač stvar uporabljaš in vidiš, da crkuje. Če pa manjka en kos blaga v škatli, kar bi lahko opazila takoj, to še NI stvarna napaka. In ni problem trgovine, da se nekdo šele po pol leta spravi preverit, kaj je sploh domov prinesel.

Zdaj pa, če to še vedno ni jasno, potem pa res adijo:) Samo preden se usajate čez zoprne trgovce, raje malo sebe poglejte, kake vi streljate in s kakimi forami hočete vi skozi prit.

Ok, it was fun, samo zdej moram pa res it:)

Končno glas razuma. lp

Tako je, D I P O N I K O L I V E Č.

Ker to pohištvo ima toliko napak in napakic… Lukje kr nekje zvrtane, da pohištvo visi oz. se vidijo napake, rahlo neravnovesje, ker ni natačno zasnovano. Pa mi je pohištvo montiral profesoninalni monter, ampak čarat ne more, če so (stvarne) napake.

Zatem sem cez pol leta kupila pisarniški stol in ga kot avtorica, na žalost razpakirala čez nekaj mesecev (pustimo vzroke), račun vrgla proč v dobri veri, da stol bo pa ja kot mora biti… In me čaka negativno presenečenje, spet neustrezno zvrtane luknje, da ne morem povsem pritrditi naslonjala in se le ta maje… Namesto 4, je bilo mogoče “prišravfati” samo na dve, dve so pa bili predaleč zvrtani…

In sem vrgla 80 EUR skozi okno.

Še enkrat. Dipo nikoli več!!

Kaj odpiraš staro temo? In spet dokazuješ, da nisi pregledala kupljenega v osmih dneh in celo račun vrgla stran.

In kaj v končni fazi to tebe briga??
Zame je tema nova. 😉 In jutri, čez 3 mesece, od nekoga drugega.
Delila sem izkušnjo z dobrim namenom ali zato, da se kdo eventualno izogne nevšečnostim.

V Celjski Dipo tudi jaz ne več. Pa ne, ker mi ne bi priznali reklamacije – za to sploh niso imeli priložnosti, ker so bili tako neprijazni, da sem šla pohištvo za komplet stanovanje kupit drugam. Prodajalka neprijazna, pametovala, vzvišena… Če pridem v kavbojkah po nakupih (tole bo nekaj za gospoda, ki svoj čas pridno namenja seciranju oblačilnih navad žensk, ki zahajajo v večje nakupovalne centre 😉 (pa OK, DIPO to ravno ni)), še ne pomeni, da me lahko prodajalka gleda zviška.

Tudi jaz sem imel zelo slabo izkušnjo z izdelkom Dipo, in sicer njihovim ležiščem.

Čeprav je bilo srednjega cenovnega ranga – 380 evrov za zakonsko posteljo, se je po dobrem letu uporabe dobesedno ugreznilo na sredini.

O reklamaciji pa nič, čeprav je bila utemeljena in predstavljen dvom o kakovosti. Zanje je mirodajna le garancija na papirju, ki velja le 1 leto. To marsikaj pove o njihovi kvaliteti.

Zato nikoli več ležišč/vzmetnic Dipo! Pa tudi drugih njihovih izdelkih.

Dipo, določeni izdelki v Ikei………. je cenena roba.
Laufa, da nimaš praznih sob, če se ti že prikaže “Marija”, da imaš flet.

Jaz sem kupila stanovanje. Jasno, da sem zapufana in brez keša.

Najprej sem kupila jogi in ga položila na palete! Kupila sem še pralni stroj, hladilnik in štedilnik.
Mizo in stole so mi šenkali znanci.
Vse drugo sem ‘našarila’ z rožami in kartonastimi škatlami. Zložila ene na druge in imela za oblačila. Tudi mizica v dnevni je bila kartonasta škatla, pokrita s prtom. Sedeli smo na “klopci”:
dva cegla in ena deska. :-))))

Potem sem počasi opramljala (nič s kreditom, oz, če sem kje dobila kaj na 3 obroke brez obresti.

In tako počasi moj dom dobiva končno podobo. Kupim rajši boljše in sem tudi pol leta brez, kot da kupim eno ceneno robo.

DIPO je pa sploh ‘cigajnarija’. Pa še prevozov nimajo urejenih, kaj šele, da bi kdo kaj zmontiral in odpellaj šaro.

Tudi meni je manjkal nosilec..luc 50 eurov in nocejo zamenjat…gamad

A pa ti veš., kaj je “koncept DIPO”? DIskont POhištva… oTprej upravičeno kasnejših reklamacij od 8ih dni ne upoštevajo… Odprodajajo in prodajajo tam robo nižjega kakovostnega razreda, robo s pomanjkljivostmi, poškodbami, eksponate, ki jih orstavijo tudi iz rednega Rutarja, ipd…. Boš žal vedela za drugič.

New Report

Close