Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Diskalkulija- prilagoditve

Diskalkulija- prilagoditve

Mogoče kdo ve kakšne so prilagitve pri pisnem ocenjevanju znanja pri otroku ki ima odločbo zaradi diskalkulije?

Namrec tezko verjamem da je podaljsan cas in poseben prostor vse. Ker otroci s temi tezavami enostavno ne razumejo osnovnih operacij. Pa bi lahko pri testu sedeli cel teden.

Je zahtevnost testov res isra kot za učence brez težav?

Jaz bi tud imel ko sem bil v šoli odločbo da mi matematika ne gre in da naj mi dajo lažji test. Če ne zna osnovnih operacij je za posebno šolo. Precej verjetno je, da ni butast ampak ste malega sončka tako razvadili, da ne premore 5 minut koncentracije

Bog pomagaj v kakšnih časih sem se jaz rodila, še deca ni, ki bi ustrezal mojim merilom in izpopolnjeval pogoje. Pa kaj bom z decom, če bi imela otroka, pa ga bi mi pokvarila družba. Raje imam psa, mi več da, kot otrok ali pa dec.

Enkrat sem vprašala znanko če mi pokaže hčerin matematični test (ima odločbo za prilagoditve) pa ni hotela.

Dvomim da je ista zahtevnost.

Evo, se ena novodobna pogruntavscina. Od sodelavke hci tudi ima to.. Stalno je jamrala, da ji ne gre matematika, da ima “samo” 3… No zdaj je dobila papir, hci ima 5 in to je to.. Gremo dalje.

Upa katera pokazat tak prilagojen test?

 

Prilagoditve za otroka s PP so zapisane v individualiziranem programu. So pa za vsakega otroka malo drugačne, glede na težave, ki jih ima.

Pisna ocenjevanja znanja so vsebinsko za vse enaka, so pa za otroke s PP prilagojena, npr.: velikost pisave, več prostora za odgovore, manj nalog na eni strani, odebeljena navodila, naloge z minimalnimi standardi so obarvane, …

Poleg omenjenih prilagoditev ima lahko otrok tudi podaljšan čas pisanja, pisanje v posebnem prostoru, kartončke z opozorili. Če vaš otrok zamenjuje števke (45 namesto 54), bi morali pri ocenjevanju tudi to upoštevati. Če je v nalogi množenje 6×7 in otrok z diskalkulijo napiše, da je 24, se to upošteva, saj je rezultat 42. Če pa napiše, da je 47, se ne. Upošteva se samo v primeru, da zamenjuje števke. Če ima odločbo, verjetno dela z njim specialna pedagoginja in delata na odpravljanju primanjkljajev. To pomeni, da ga uči načina, kako naj zapisuje števila, da ne zamenjuje števk.

Kar se tiče računksih operacij bi jih kot prilagoditev lahko učitelj obarval, npr. seštevanje z rdečo barvo.

Odgovor na objavo uporabnika
Olala347, 19.10.2023 ob 17:15

Prilagoditve za otroka s PP so zapisane v individualiziranem programu. So pa za vsakega otroka malo drugačne, glede na težave, ki jih ima.

Pisna ocenjevanja znanja so vsebinsko za vse enaka, so pa za otroke s PP prilagojena, npr.: velikost pisave, več prostora za odgovore, manj nalog na eni strani, odebeljena navodila, naloge z minimalnimi standardi so obarvane, …

Poleg omenjenih prilagoditev ima lahko otrok tudi podaljšan čas pisanja, pisanje v posebnem prostoru, kartončke z opozorili. Če vaš otrok zamenjuje števke (45 namesto 54), bi morali pri ocenjevanju tudi to upoštevati. Če je v nalogi množenje 6×7 in otrok z diskalkulijo napiše, da je 24, se to upošteva, saj je rezultat 42. Če pa napiše, da je 47, se ne. Upošteva se samo v primeru, da zamenjuje števke. Če ima odločbo, verjetno dela z njim specialna pedagoginja in delata na odpravljanju primanjkljajev. To pomeni, da ga uči načina, kako naj zapisuje števila, da ne zamenjuje števk.

Kar se tiče računksih operacij bi jih kot prilagoditev lahko učitelj obarval, npr. seštevanje z rdečo barvo.

Vse to, namesto da bi otroka naucili osnove matematike. Ce bi ga namesto olajsav raje ucili osnove racunstva in kako ne biti povrsen, ne bi pristal v Gameljnah namesto v Vevcah, ker je sel na avtobus st. 21 namesto st. 12. Kako bo funkcioniral v odraslem svetu? Mu bodo z barvicami narisali, v kateri avtobus naj vstopi, saj pri taksnih problemih, ce bi bili resnicni, ne bi bil zmozen narediti vozniskega izpita. Padel bi ze na teoriji.

 

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno272, 19.10.2023 ob 14:02

Bog pomagaj v kakšnih časih sem se jaz rodila, še deca ni, ki bi ustrezal mojim merilom in izpopolnjeval pogoje. Pa kaj bom z decom, če bi imela otroka, pa ga bi mi pokvarila družba. Raje imam psa, mi več da, kot otrok ali pa dec.

Pri meni je enako. Kurca lahko dobim kjerkoli, res pa ne vem zakaj bi si morala dedca navleči. Enkratna uporaba kurca je tudi dovolj, da dobiš otroka, če imaš srečo.

To “da če imaš srečo” ne preveč resno vzeti. Le vprašanje je kakšna sreča bo ta otrok. Ko mu bojo hoteli v šoli razne odločbe dati in ko se ti upreš, da tvoj otrok pa ne bo imel odločb, ker ga vzgajaš v odgovorno odraslo osebo pa ti s socialno zagrozijo.

Odgovor na objavo uporabnika
teorija, 19.10.2023 ob 17:44

Vse to, namesto da bi otroka naucili osnove matematike. Ce bi ga namesto olajsav raje ucili osnove racunstva in kako ne biti povrsen, ne bi pristal v Gameljnah namesto v Vevcah, ker je sel na avtobus st. 21 namesto st. 12. Kako bo funkcioniral v odraslem svetu? Mu bodo z barvicami narisali, v kateri avtobus naj vstopi, saj pri taksnih problemih, ce bi bili resnicni, ne bi bil zmozen narediti vozniskega izpita. Padel bi ze na teoriji.

 

Se strinjam, a starsi sploh kaj razmisljajo, kako bodo vsi ti otroci funkcionirali kasneje.. A jim je pomemben samo ta trenutek solanja in boljse ocene? Ce gledas po procentih, koliko je tega v razredih, je prakticno vsaj 20% otrok omejenih za normalno funkcioniranje.. Ali se ta problem pojavlja samo v solah?? Ce je resnicen, potem najbrz ne, ampak mislim, da te tezave cudezno izginejo izven solskih prostorov..

 

Jaz in se marsikdo nebi zaposlil nekoga ,ki je imel prilagoditve  v šoli….

    Kaj bos pa potem?

Odgovor na objavo uporabnika
Iasda, 19.10.2023 ob 17:50

Se strinjam, a starsi sploh kaj razmisljajo, kako bodo vsi ti otroci funkcionirali kasneje.. A jim je pomemben samo ta trenutek solanja in boljse ocene? Ce gledas po procentih, koliko je tega v razredih, je prakticno vsaj 20% otrok omejenih za normalno funkcioniranje.. Ali se ta problem pojavlja samo v solah?? Ce je resnicen, potem najbrz ne, ampak mislim, da te tezave cudezno izginejo izven solskih prostorov..

 

Pomisli kako bo z odločbarčki v prihodnje. Besedo moški bomo lahko kar z besedo odločbarček nadomestili. Problem je ker te prasice feministične samo fustrirajo moške in zato ni več danes pravih moških. Kaj naj potem ženski dandanes drugega preostane kot, da si nabavi psa namesto moškega. Raje sem sama in imam svoj mir. Imam svoje kriterije in pogoje, za moške, ki pa jih noben današnji moški ne izpopolnjuje.

Zdaj pa vemo, da bo moški prihodnosti odločbarček. Neusposobljen za življenje.

Ja, in potem starši teh otrok pravijo, pa saj ima isti test, isto je kot pri ostalih. Ma nemoj! Najprej piše v posebnem prostoru s spremljevalko, ki mu nakaže, kje se je zmotil, nemalokrat mu pove tudi odogovor, ima 20 min podaljšanega časa, ampak če tudi to ne zadošča, mu pa napak ne štejejo. Ker če je zamenjal številke, to ni napaka, pri angleščini lahko piše kot govori, pa mu tudi ne štejejo napak, ker ima lahko fonetični zapis itd. Pa to je isto kot če slabovidnemu ne bi dali očal, ampak bi videl, kar pač vidi, napisal vse narobe, potem bi mu pa vse priznali kot da je prav, ker pač ne vidi. Isto je s temi diskalkulijami, disleksijami in kar je še tega. Namesto da jih naučijo pravilnih pristopov premagovanja svojih ovir, jim kar lepo upoštevajo napake. Test je za nezadostno, ampak on piše štirico, ker se mu tri četrt napak ne upošteva. Angleščino ima pa sploh same petke, itak ima vse narobe zapisano. Tale šola je šla čisto v franže.

Ta deklica je za pobruhati.

Odgovor na objavo uporabnika
panorama701, 19.10.2023 ob 17:59

Ja, in potem starši teh otrok pravijo, pa saj ima isti test, isto je kot pri ostalih. Ma nemoj! Najprej piše v posebnem prostoru s spremljevalko, ki mu nakaže, kje se je zmotil, nemalokrat mu pove tudi odogovor, ima 20 min podaljšanega časa, ampak če tudi to ne zadošča, mu pa napak ne štejejo. Ker če je zamenjal številke, to ni napaka, pri angleščini lahko piše kot govori, pa mu tudi ne štejejo napak, ker ima lahko fonetični zapis itd. Pa to je isto kot če slabovidnemu ne bi dali očal, ampak bi videl, kar pač vidi, napisal vse narobe, potem bi mu pa vse priznali kot da je prav, ker pač ne vidi. Isto je s temi diskalkulijami, disleksijami in kar je še tega. Namesto da jih naučijo pravilnih pristopov premagovanja svojih ovir, jim kar lepo upoštevajo napake. Test je za nezadostno, ampak on piše štirico, ker se mu tri četrt napak ne upošteva. Angleščino ima pa sploh same petke, itak ima vse narobe zapisano. Tale šola je šla čisto v franže.

Ma pizda jim materina, ma pizda jim materine prokleti bebci. Pa jaz bom popizdila.

In kaj bojo ti ljudje ko odrastejo? Združena levica? Jih bojo migranti mirno posiljevali in oni ne bojo nič znali narediti. Tak narod samo umrje. To ne bo preživelo v svetu, ki mu bo Kitajska vladala. To je sramota za Slovenijo.

Odgovor na objavo uporabnika
Iuj, 19.10.2023 ob 16:36

Evo, se ena novodobna pogruntavscina. Od sodelavke hci tudi ima to.. Stalno je jamrala, da ji ne gre matematika, da ima “samo” 3… No zdaj je dobila papir, hci ima 5 in to je to.. Gremo dalje.

Ta deklica je za bruhat.

Kaj se pa tukaj dogaja?

Ja. V razredu od naše se že dogaja, da se ostali otroci, tisti brez “papirjev” bunijo in jezijo da ni pošteno kar se dogaja.

Jih čisto razumem, ker je preseglo vse meje.

Odgovor na objavo uporabnika
Res je ja, 19.10.2023 ob 18:14

Ja. V razredu od naše se že dogaja, da se ostali otroci, tisti brez “papirjev” bunijo in jezijo da ni pošteno kar se dogaja.

Jih čisto razumem, ker je preseglo vse meje.

Globoko, ampak res globoko se strinjam s teboj. Jaz sem čisto ogorčena.

Ne vem več kaj naj rečem. Rito si grem pod tuš umit kot priporočajo na monu. Svet je itak že šel v pm.

Drek so odločbe individualizirane. Štance po istem kopitu so.

Tudi tisti z diskalkulijo ustna spraševanja pri vseh predmetih opravlja na samem z učiteljem. Zakaj že?

Oni z disleksijo lahko uporablja številski kvadrat. Zakaj že?

Čisto vsi imajo enake ugodnosti, ne glede na diagnozo.

Odgovor na objavo uporabnika
Eh ja, 19.10.2023 ob 18:31

Drek so odločbe individualizirane. Štance po istem kopitu so.

Tudi tisti z diskalkulijo ustna spraševanja pri vseh predmetih opravlja na samem z učiteljem. Zakaj že?

Oni z disleksijo lahko uporablja številski kvadrat. Zakaj že?

Čisto vsi imajo enake ugodnosti, ne glede na diagnozo.

S tem se pa popolnoma strinjam. Prav imaš.

Res je, vse po istem kopitu štancajo. Čustveno vedenjska motnja opredeljeno, nobenih učnih težav, pa ima podaljšan čas pisanja, pisanje posebej, ustno ocenjevanje v posebnem prostoru, da ne bi slučajno popizdil pred vsemi, ko je NAPOVEDANO vprašan. Tole je šlo v popolno sranje. Pa saj so že pred 10 leti govorili, da je preveč otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji, da smo na vrhu EU  in da je to potrebno prevetriti. Pa se psihologi, specialni pedagogi… ne dajo. Pisanje strokovnih mnenj (sicer jih po istem kopitu naštancajo) je mastno dodatno plačano in tale lobi se ne da kar tako. Tako da dokler se starši ostalih otrok ne boste fajn zbunili, ne bo nič.

Odgovor na objavo uporabnika
panorama701, 19.10.2023 ob 19:01

Res je, vse po istem kopitu štancajo. Čustveno vedenjska motnja opredeljeno, nobenih učnih težav, pa ima podaljšan čas pisanja, pisanje posebej, ustno ocenjevanje v posebnem prostoru, da ne bi slučajno popizdil pred vsemi, ko je NAPOVEDANO vprašan. Tole je šlo v popolno sranje. Pa saj so že pred 10 leti govorili, da je preveč otrok s posebnimi potrebami v Sloveniji, da smo na vrhu EU  in da je to potrebno prevetriti. Pa se psihologi, specialni pedagogi… ne dajo. Pisanje strokovnih mnenj (sicer jih po istem kopitu naštancajo) je mastno dodatno plačano in tale lobi se ne da kar tako. Tako da dokler se starši ostalih otrok ne boste fajn zbunili, ne bo nič.

Ma na bojo se slovenci zbunili, stoka jedna. Poglej kakšni so pa starši, fotri brez jajc in zaveljene mamici, ki ne zgledajo niti kot ljudje. To bojo iz odločbarčkov samo mehkužce vzgojili, da bojo lahko lizali kurce muslijem.

Se strinjam, a starsi sploh kaj razmisljajo, kako bodo vsi ti otroci funkcionirali kasneje.. A jim je pomemben samo ta trenutek solanja in boljse ocene? Ce gledas po procentih, koliko je tega v razredih, je prakticno vsaj 20% otrok omejenih za normalno funkcioniranje.. Ali se ta problem pojavlja samo v solah?? Ce je resnicen, potem najbrz ne, ampak mislim, da te tezave cudezno izginejo izven solskih prostorov..

Otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja se tekom let naučijo, kako živeti z njimi, kako se izogibati napakam, ti pa boš ostala vedno neumna.

New Report

Close