dober kabinski kovcek
Najboljši so po moje Samsonite.
https://www.toko.si/kabinski-kovcki/1378-kabinski-kovcek-spinner-s-cure.html na gumbe
https://www.toko.si/kabinski-kovcki/1054-kovcek-spinner-bright-lite-20.html na zadrgo
Potrebujem tud jaz novega ….sicer dokler ne bookiram naslednjih kart ne bom kupoval, a mislm da bom tule kaj izbral
Edino tale, preizkušen že na mnoge desettiisoče km naokoli po luftu zadnjijh 7 let – top kufer, v kasetah nad glavami v letalu in po tleh-ima priloženo 10.000mAh Smart Charger baterijo za polnit vse elektronske ostale pritikline – ne samo tvoje, tudi od sopotnikov:
https://horizn-studios.com/en/
Pazi le, da če ga kdaj moraš slučajno ščekirašt v trup letala, da obvezno prej vzameš ven baterijo – ker ti jo bodo zaplenili drugače
Mam tudi Rimowa enega, pa se ne more primerjat glede funkcionalnosti in vsega ostalega – je Rimowa bolj nek “statusni šminkerski simbol”, ni pa še zdaleč tako inovativna zadeva, kot omenjena znamka.
Rimowa, Tumi, Samsonite, LH Sky collection se tretirajo kot zelo kvalitetni, lahki (ne vsi) kovčki višjega cenovnega razreda. Prodajajo se tudi v letaliških shopih.
V dobi mobilnih telefonov so vse bolj v uporabi kovčki z baterijo. Fajn zadeva, da nam na poti ne ugasne mobi ravno, ko ga najbolj potrebujemo. Letališča imajo sicer vgrajene ob vseh sedežih vtičnice, a jih ljudje pogosto spregledajo.
Kdor potuje veliko, je za premagovanje razdalj med terminali zanimiv tudi roler kovček (skiro).
Osebno sem ogromno prepotovala s trdim kovčkom Carpisa, ni razpadel.
Kakšna je kvaliteta teh kovčkov danes, ne vem. Ta hip so online cenovno zelo ugodni!
Kot ženska povem, da mora poleg kvalitete kovček tudi biti oblikovno všečen uporabniku, uporabniku všečne barve, dovolj velik (ogromno je kabinskih kovčkov, a v večini je več materiala kot prostora), in pa predvsem je pomembno vedeti, ali bi uporabnik želel trd (kovinski oz. plastični) kovček ali kovček iz blaga.
Treba malo zakomplicirati.
Pozabila si glavno lastnost: Teža. Glede na vedno strožje omejitve, ki jih prakticirajo letalske družbe, šteje vsakih 100 g. Tistih 8 kil, kolikor je običajno dovoljeno za kabinski kovček, nafilaš en dva tri. In zadnje čase te kovčke striktno tehtajo (in merijo).
[/quote]
Ja, drži. Tudi teža.
Ob tem je seveda smešno, da za dodaten denar se najde prostor in nosilnost letala za vsakršen kovček.