Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Dolgotrajna dostava z DPD

Dolgotrajna dostava z DPD

Kake izkušnje imate z dostavo paketov z DPD?
Paket iz Nemčije je bil v dveh dneh v Sloveniji. Tu pa traja že skoraj teden pa ga še niso dostavili.
Med preverjanjem kje je pošiljka sem ugotovila, da so že večkrat napisali, da so skušali dostaviti, naslovnik odsoten, pustili obvestilo. Kar je pa vse laž. Niso me sploh kontaktirali, niso pustili obvestila. Sem jih opozorila na to, so obljubili, da bo še isti dan pa nič. Spet samo napis, da so skušali dostaviti, naslovnika ni bilo, pustili obvestilo, Kar pa seveda ni res.

mi imamo veliko opravka z dostavnimi firmami in DPD je med vsemi najbolj problematičen, ne držijo se dogovorov, vedno gre kaj narobe in od njihovih obljub nikoli ni pričakovati nič pozitivnega… če je le možno se izognemo tej firmi, včasih se žal ne da.

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Jaz sem imela enkrat podobne peripetije. Pa smo poštekali, da smo jim “s poti” , da čakajo, da bodo imeli še kakšen prevoz v naše konce. Šparajo, ti pa čakaš.
Na koncu smo se zmenili v Ljubljani na eni točki in so z olajšanjem pripeljali tja.
Nikoli več, hvala.

Očitno nemški del DPD deluje ok, slovenski pa nikakor ne.
Da ne omenjam tega, da bi kar na kak Petrol, ki je 20 km stran od doma dostavili, Domov ne bi.

Jaz sem imela enkrat podobne peripetije. Pa smo poštekali, da smo jim “s poti” , da čakajo, da bodo imeli še kakšen prevoz v naše konce. Šparajo, ti pa čakaš.
Na koncu smo se zmenili v Ljubljani na eni točki in so z olajšanjem pripeljali tja.
Nikoli več, hvala.
[/quote]

Ja, po mojem je tudi ta problem. Ker sem jim s poti, bi radi, da kar jaz pridem iskat paket.
Žal nisem imela izbire pri izbiri pošte. Trgovini plačaš paket, poštnino, oni pa imajo pač DPD.

V Ljubljani, na različnih koncih zadeva deluje uspešno, osebno so mi boljši od ostalih, čeprav nekateri pridejo bolj zgodaj zjutraj – npr. Hitra pošta in GLS se mi zdi.

Tukaj morda niti ni kriv sam kurir, temveč njihovo vodstvo, ki to dopušča, ki jih tera na veliko. Ker imajo očitno premalo kadra, da vse opravijo v določenem času, se morda določenih lokacij niti ne lotijo, če nimajo že tako poti tja. Če boste pisali pritožbo, imejte v mislih to, da ni nujno, da je krivda izključno na kurirju (seveda je vedno možno, nekateri pač malo drugače jemljejo službo kot drugi), ampak je bilo že tukaj prebrano, da so res v stiski s časom in so to potem pač posledice.

To je njihova osnovna dejasnost. Dostava na naslov.
Če jim ne znese, naj
a) bolje organizirajo
b) se lotijo česa drugega.

Očitno drugje po svetu deluje, torej?

Mene predvsem zanima zakaj tam na netu, kjer slediš svojo pošiljko, lažejo.
Zakaj pišejo (in to večkrat), da so iskali naslovnika pa ga ni bilo in da so pustili obvestilo-
Sem že 2x povprašala zakaj to, amapk so samo odgoovrili, da se opravičujejo za nevšečnosti.
Jaz sem ob teh zapisih sklepala, da imajo moje napačne podatke in da so me res iskali in nekje drugje pustili obvestilo.
Pa se je izkazalom, da ni tako. Da so podatki povsem ok. Samo, da pač lažejo,.

Se strinjam z Repliko. Če so kurirska služba, naj opravljajo storitve dostave na dom.

Sem pa na spletni strani neke tuje trgovine isto zasledila, da imajo težave z dostavo DPD, z drugimi pa niti ne. Jaz bi napisala pritožbo tudi dotični trgovini. Konkurenca med dostavnimi podjetji je velika in komot izberejo koga drugega.
Meni v glavnem vozi DHL (prek slo pošte), pošta in GLS, nimam nobenih pripomb.

Ja, kurirju se ni dalo odpeljat do tebe in je tako vnesel v sistem. Res mala malca. Verjetno imajo taka navodila.

Delavce imajo preveč na kratko, premalo časa jim dajo za dostavo. Zaradi tega hodimo po svoje pakete na Petrole.

Ja, to pa se itak vedno izgovarjajo, da bi kar na Petrol dostavili. Ki je pa 20 km stran.
Še dobro, da se poštar Pošte Slovenije ne izgovarja vsak dan,d a bi kar 20 km stran pustil vso pošto.

Ja, te laži me pa motijo.
Ker sem bila potem resno v skrbeh, da so v trgovini narobe napisali podatke in da so me res iskali pa me niso našli in da bi potem slučajno poslali paket kar nazaj. Paket je seveda plačan.

Kaj pa sploh lahko storim, če paketa ne dosatvijo in ne dostavijo.
Že spet so obljubili da ga bodo danes dostavili, povedali celo okvirno uro pa spet nič.

Očitno je njihova politika taka da paketa preprosto ne dostavijo, ampak raje čakajo, da sama stranka pride ponj.

Kar direktno v napad. Mi smo jim povedali, da vemo kaj delajo in da hočemo pakaet danes, ali bo pa velika štala.

Kar direktno v napad. Mi smo jim povedali, da vemo kaj delajo in da hočemo pakaet danes, ali bo pa velika štala.
[/quote]
kakšna štala pa?
pri nas so dostavili paket na napačen naslov, imamo vsa dokazila, oni se pa obnašajo kot da smo krivi mi. seveda je šla zadeva že naprej v postopek … želim ti povedat, da se oni ne dajo motit in “štale” njih ne zanimajo kaj dosti 🙂

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯


kakšna štala pa?
pri nas so dostavili paket na napačen naslov, imamo vsa dokazila, oni se pa obnašajo kot da smo krivi mi. seveda je šla zadeva že naprej v postopek … želim ti povedat, da se oni ne dajo motit in “štale” njih ne zanimajo kaj dosti 🙂
[/quote]

No moj je zagrozil da bo klical vodstvo v tujino in jih mal naprosil, da zamenjajo osebje. Pa še kaj zraven :))
To jih gane.

Zanimivo, tudi jaz sem imel težavo do sedaj samo z DPD. Ista zgodba, skoraj 600 km iz Nemčije do Ljubljane v 2 dneh, iz LJ do mene (75 km) pa 6 dni. Pa še to se je po nekajdnevnem pregovarjanju in njihovih trditvah, da so bili pri meni, nenadoma v nabiralniu znašel listek o neuspeli dostavi – seveda z datumom v preteklosti. Očitno sem edino to 3-4 dni spregledal v nabiralniku 🙂

No moj je zagrozil da bo klical vodstvo v tujino in jih mal naprosil, da zamenjajo osebje. Pa še kaj zraven :))
To jih gane.
[/quote]
v našem primeru jih ne gane nič, zaenkrat še ne … ko bodo vračali škodo za nazaj, upam da jih bo bolelo.

__________________________________________________ °°° Stay Hungry, Stay Foolish °°° [url]https://www.youtube.com/watch?v=JJ9IX4zgyLs [/url] ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Do lanskega poletja so še nekako funkcionirali.
Od lani pa mi niti enega paketa niso dostavili več v dogovorjenem roku.

Ta mesec, so zamenjali pa še sistem obveščanja, tako da mail o predvidenem času dobave, ki se ga sicer ne držijo, pošljejo ŠELE isti dan, kot je dostava. Tako ne moreš pravočasno preusmeriti paketa ali spremeniti datuma dostave.

To je potovanje mojega zadnjega paketa.

Odpremljen iz Nemčije 10.8.

To so pa DPD maili:

Prvi mail – 14.8.2018 – 18:15: vaš paket bo v dostavi: 16.8. – brez ure
Drugi mail – 16.8.2018 – 10:38: vaš paket bo v dostavi 17.8. – brez ure
Tretji mail – 17.8.2018 – 9:57: vaš paket bo dostavljen DANES med 13:53 in 14:53
Četrti mail – 17.8.2018 – 19:51: vaš paket bo v dostavi 20.8. – brez ure
Peti mail – 20.8.2018 – 9:35: vaš paket bo v dostavi 21.8. – brez ure
Šesti mail: 21.8.2013 – 9:57: vaš paket bo dostavljen DANES med 12:38 in 13:38

Ker sem vedel, da ne bom pravočasno doma, zaprosim za nov datum dostave: 22.8.

Sedmi mail: 22.8.2018 – vaš paket bo v dostavi: 23.8.
Osmi mail: 23.8.2018 – 9:57: vaš paket bo dostavljen DANES med 15:25 in 16:25

Paket je bil dostavljen 23.8.2018, 18:15, v trenutku, ko sem že poslal odpoved naročila.
Potem sem dostavo seveda potrdil.

Na DPD (Do P*zde Dostava) nisem pošiljal nobenih pritožbe več, ker sem jih lani parkrat in ni bilo učinka, sem se pa odločil, da od konkretnega dobavitelja (Zoohit) ne bom več naročal, dokler ne omogočijo izbire dostavnih služb, kot so jo v preteklosti že imeli in potem ukinili.

Večinoma pa je odvisna kvaliteta od kurirja samega. Največji lopov je bil kurir iz GLS (Grozno Lena Služba), ki je naravnost povedal, da se mu ne da vozit do mene, da ne ve ali imam denar za odkupnino, ipd oslarije.

Ko se je pa pripeljal pred hišo 4 ure po dogovorjenem času, je pa tiho in počasi obrnil in se želel obrnit, ne da bi oddal paket, ne da bi potrobil, ampak sem ga prestregel in mu v faco povedal, kar mu je šlo.

Kuriske službe so očitno za upokojence, ki imajo voljo in čas cel dan sedet pred vrati in čakati, da se kdo blagovoli prikazat.

No, jaz tega ne razumem.
EDINO delo, ki ga imajo je dostaviti paket iz točke A do točke B. Zato obstajajo, zato so plačani, to je njihov edini namen.
Tudi razumem, da je mogoče en dan preveč paketov in premalo šoferjev, pa se prestavi na naslednji dan. Ampak po en teden in več? Ne me basat, to je organizacija dela globoko pod nulo. Da o komunikaciji s strankami in reklamacijami sploh ne začnem. Laži so prevladujoče.
Pri tem, da ne govorimo o Avstraliji, kjer so razdalje par 100 000 km, ampak o eni mejčkeni Sloveniji, ki jo prevoziš v urci pa pol. Če je razdalja dostave 100 km daleč je to že ohoho.

100.000 km je 2 in pol krat okoli Zemlje. 😉

Ampak “malo manj km” je lani naredil en moj paket, ki so ga en cel teden vsak dan vozili na lokaciji Ljubljana-Maribor in ga po pritožbi “izredno” dostavili v soboto, brez napovedi.

Paket je bil v obupnem stanju, strgana vrečka za pesek za mačji WC, poslal pritožbo prodajalcu, ojoj, se opravičujemo in potem spet celo leto zajebancij naprej z isto dostavo.

Rešitev je, da se odpoveš prodajalcu, ki je izbral tako dostavno službo.

Kaj mi pomaga, da prišparam 5 EUR na 100 EUR, če moram za dostavo en teden dopusta vzet. 😉

Obupna dostava, zelo podobno, ja. S tem, da so meni vmes leteli še maili o DOGOVORJENEM novem datumu dostave. Dogovorjenem s kom?
Naslov dostave je bil ulico stran od njihovega skladišča. Pa ga ne moreš sam prevzet za boga ne, so rajši cel teden maile pošiljali in datume spreminjali.

Dostava DPD ta mesec trikrat.
Dostava hitra, na dan prihoda paketa zjutraj dobim sms, da me na naslovu ob dol uri čaka paket, ter njihova mobi št. v primeru preusmeritve…. uro pred dogovorjenim terminom še en msg, da mi ob določenem terminu paket dostavijo na naslov. Trikrat različne osebe in vse pohvalno do minute točno.

Moja osebna izkušnja…pohvale.

V MB deleuje dostava DPD super. Vedno pravočasno sms, dostava prav tako.
Nekajkrat so mi zdaj pošiljko dostavili tudi preko GLS, ki mi nikakor ne sede, ker vsaj ta kurir nikoli ni javil, kdaj bo dostava, mejli z uro dostave pa pridejo ali patudi ne.
Zadnja pošiljka je bila preko UPS-a, sledljivost deluje, sporočila, klica o dostavi oz, kdaj bo dostava pa nobenega. JIm je pa treba priznat, da so v primeru, ko sem paket vrnila, prišli po njega še isti dan in točno na uro, kot sva se dogovorili z gospo iz glavnega “štaba” na Brniku.

Najslabša od vseh zaenkrat Pošta Slovenije.

lp

katastrofa od dostave in o kurirja..sam spreminja datum dostave, ko pa ga poklices je nesramen in spusti slusalko..gospod Ðorđe, ce vam ni do dela pojdite drugam..

New Report

Close