Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Dolžina testov v osnovni šoli

Dolžina testov v osnovni šoli

Zanima me, če so povsod v osnovnih šolah vsi testi dolgi polnih 6 strani? Moja hči, čeprav je pridna učenka, nikoli nima časa za preverjanje rezultatov, ker so testi enostavno tako dolgi, da ji velikokrat zmanjka časa za zadnje naloge.

Jaz sem letnik 1985 in se spomnim, da so bili testi dolgi 1 ali 2 strani in niti slučajno ne tako v detajle napisani kot so pri današnjih otrocih. In vedno smo imeli čas za preverjanje rezultatov. Tukaj pa baje učiteljica najprej govori 10 minut, deli teste in potem pišejo vsega skupaj 30min ali kaj takega. Ocene na splošno niso dobre!! Samo kake dve ali tri 5 v razredu, nekaj 4, ostalo manj, zelo veliko 2 in 1.

Zanima me, če je na vseh šolah tako tudi pri vas tako?

Ja, sodelavka mi je za sina, ki je v tretjem razredu, razlagala enako. 6 strani testa, ni časa za preverjanje rešenega, ampak samo brž naprej…! Saj ne da bi zagovarjala male sončke, ampak šolstvo je zblaznelo. Btw – podpiram angleščino v 1. razredu, a ne tako kot je sedaj – ne učijo se barve, številke..osnove, ampak prav zafrknjene besede… ne vem kam to pelje, res!

Pozabila si omeniti, da je polovica testa slikovno gradivo, ki namiguje na rešitve.

Je pa res, da otroci danes niso sposobni izpolniti 6 strani nalog. Lahko sami preverite, če jim daste v kateremkoli delovnem zvezku izpolniti 6 strani. Če gre zraven še za branje navodil ali besedil, ki so daljša od dveh vrstic, so pa pečeni.

Govorim o povprečnih učencih.

Dhjwkabz

če bi bilo tako , bi bilo super.  to je tak uredu.  verjetno tvoja hčerka pač ne zna dovolj, ni dovolj pametna, se dovolj ne uči, kakorkoli že. ne vadi  dovolj matematike če govoriš o mat.  to je realnost.  žal je stvar veliko slabša.  podn od podna.  da ima veliko učencev tisto odločbo in imajo 20 min. več časa in lažje in so v kabinetu zase.  naši normalni otroci pa imajo majn časa in težje.  plus,  pri mojih je tako, da  imajo še malo časa za preverit, ne veliko  to je res. ampak  tolko da gre na hitro skozi, je ponavadi vedno. če prepočasi rešuješ, verjetno nimaš časa dovolj še neki  za orng pregledovat.

pa tko je. če bi ti bila moški in bi to napisala, bi še nekako sprejel. ker pa sem sam mal ostarejši od tebe in imam doma same učiteljice smrdljive, vem kako je. ti tko ne veš sploh in sploh če ti povem sploh en boš priznala. ker ti pač en paše resnica. ampak ja, ti si in fse ostale punce so vam fse podarili. fse omogočili, fse dali. fante pa uničevali. ampak t itega nisi opazila in ne veš in ne želiš slišat. po lveš kakšne luzerke ste ženske.  jaz ti povem resnico kto je tega šolstva. profsorice na pedagoški v mb imajo naročeno, da morajo uničevat  fante. puncam pa omogčit use.  to so dejstva!!  to sedogaja  že velilo let.  ampak nihče ne govorio tem.  jaz povem to naglas, ekr vem in ekr imam jajca. ker is pač upam povedat.

ti nisi  primerna za ocenejvat njenega šolanja.  ti mene ne razumeš sedaj.  težko ti razložim. ne gre se za znanje, delovne navade.  gre se za odnos sistema do punc in fantov. in do punc je zelo tolerantn.  in če to ona ne zmore, da nima časa pregledovat, pomeni al ni vadila dovolj, ne zna dovolj ali ni dovolj pametna, da bi zmogla, dosegat ta, sicer zelo nizek standard. to ni niti ta nizki standar tvojega šolanja a razumeš??   to je že tko nizek standard za piunce, da je ugabno.  jaz ti povem resnico iz legla teh učitejic. vem kaj se dogaja.

    Prvi razred ima kar težko angleščino oziroma to, da so nam na začetku povedali, da ne bo bistveno drugače kot prej, ko je bila izbirna, to ne drži. Morajo se naučiti pesmice, ki si kar zahtevne. Tretji razred je tudi kar zahteven. Ocenjevati pravilno postavljene vejice, brez da bi se učili, kje sploh so, mi je malo mimo. O NPZju sploh škoda besed. Cel mesec priprav nanj in ostalo obvezno snov na hitro čez. Ni prav.

Odgovor na objavo uporabnika
Dhjwkabz, 25.03.2025 ob 12:33

Zanima me, če so povsod v osnovnih šolah vsi testi dolgi polnih 6 strani? Moja hči, čeprav je pridna učenka, nikoli nima časa za preverjanje rezultatov, ker so testi enostavno tako dolgi, da ji velikokrat zmanjka časa za zadnje naloge.

Jaz sem letnik 1985 in se spomnim, da so bili testi dolgi 1 ali 2 strani in niti slučajno ne tako v detajle napisani kot so pri današnjih otrocih. In vedno smo imeli čas za preverjanje rezultatov. Tukaj pa baje učiteljica najprej govori 10 minut, deli teste in potem pišejo vsega skupaj 30min ali kaj takega. Ocene na splošno niso dobre!! Samo kake dve ali tri 5 v razredu, nekaj 4, ostalo manj, zelo veliko 2 in 1.

Zanima me, če je na vseh šolah tako tudi pri vas tako?

 

 

Pozdravljeni,

 

V zadnjem času smo se specializirali ravno za take zadeve. Prosim, da se oglasite pri nas ter bomo skupaj preučili primer ter se odločili za strokoven pristop.

 

Upoštevajte, da je zaradi večjega naval po 1 aprilu čakalna doba za uvodni   sestanek lahko tud 14 dni.

 

Se priporočamo!

peti razred, dolžina testa je 6-8 strani, besedilna naloga s prostorom za rešitev. večinoma jim uspe rešit test do konca.

Glede ocen.. Kaj te moti? Gaussova krivulja, tako je bilo, ko smo mi hodili v solo.. Zdaj pa vec kot pol razreda pise 5, ce temu ni tako, je pa takoj nekaj narobe. Ce je par petk, je ok, ostali pac niso sposobni pisat 5.

 

Odgovor na objavo uporabnika
Ju, 25.03.2025 ob 17:03

Glede ocen.. Kaj te moti? Gaussova krivulja, tako je bilo, ko smo mi hodili v solo.. Zdaj pa vec kot pol razreda pise 5, ce temu ni tako, je pa takoj nekaj narobe. Ce je par petk, je ok, ostali pac niso sposobni pisat 5.

 

Za avtorico.

Kaj misliš s tem pridna učenka. Jah očitno pridna, ne pa toliko pametna.. Določene stvari se da samo s  piflarijo dobro pisat, določene stvari moraš pa znat in razumet, da pišeš 5. Ostali pač manj. A 4 ni dobra ocena? Če ji zmanjka časa, ne zna dovolj. Vsi testi so preverjeni in natempirani. Če obvladaš, komot pišeš 5, pa se preverit imaš čas.

Moj večji otrok je test komot rešil za 5, mlajši je dobil isti test čez par let, pa ni uspel pisat 5.. Je test predolg? Ne.. Samo znat moraš in razumet.

Ja, testi so predolgi! In sem učiteljica. Do vključno 3. razreda lahko dober učitelj oceni znanje na podlagi nalog največ dveh straneh.

Avtorica, iz osnovne sole sem ze kot 50 let in imam predlog. Napisi naloge iz testa, da jih resim in ti porocam, koliko casa so mi vzele. Ce mi bodo vzele manj kot 15 minut, se mora tvoj otrok vec uciti, ce pa mi bodo vzele vec kot solsko uro, gres lahko z odvetnikom v solo.

Ja, testi so predolgi! In sem učiteljica. Do vključno 3. razreda lahko dober učitelj oceni znanje na podlagi nalog največ dveh straneh.

 

Spominjas me na eno uciteljico s tecaja anglescine. Za domaco nalogo smo dobili neko sliko, na podlagi katere smo morali napisati spis. Vecina tecajnikov je napisala 1 do 3 strani, jaz sem napisala 11 strani, celo crtico z dialogi, vpletla sem konflikt, itd. Vsi so bili ocenjeni, razen mene, ker je predavateljica mojo domaco nalogo ” po nesreci zgubila”.

 

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimnež, 25.03.2025 ob 17:49

Ja, testi so predolgi! In sem učiteljica. Do vključno 3. razreda lahko dober učitelj oceni znanje na podlagi nalog največ dveh straneh.

 

Spominjas me na eno uciteljico s tecaja anglescine. Za domaco nalogo smo dobili neko sliko, na podlagi katere smo morali napisati spis. Vecina tecajnikov je napisala 1 do 3 strani, jaz sem napisala 11 strani, celo crtico z dialogi, vpletla sem konflikt, itd. Vsi so bili ocenjeni, razen mene, ker je predavateljica mojo domaco nalogo ” po nesreci zgubila”.

 

Haha, točno tako je to…

 

Odgovor na objavo uporabnika
Učiteljica385, 25.03.2025 ob 17:29

Ja, testi so predolgi! In sem učiteljica. Do vključno 3. razreda lahko dober učitelj oceni znanje na podlagi nalog največ dveh straneh.

Ti še učenka nisi bila kaj prida, ne pa, da bi bila učiteljica.
Še nikoli ni bilo pomembno število strani, niti število nalog.

Kriterij je, da sestavljalec testa tega reši v osmih minutah, drug odrasli pa v 15 minutah, kot je zgoraj že omenjeno.

Število strani v testu je večje tudi zaradi uporabe velikosti pisave (tisk font 14) in veliko prostora za reševanje. Današnji otroci pišejo po 2 cm velike črke, vmes počečkajo pol lista, ko se zmotijo… vmes so slike, ponazoritve…

Nasploh pa izjemno počasi berejo, znanje je zatikajoče, pri odgovorih iščejo pravilne izraze, ker jim manjka besedni zaklad… vse skupaj pomeni, da so pri delu dvakrat počasnejši, kot smo bili v primerljivi starosti mi. Vsesplošno tudi zelo raztreseni, vmes med delom sanjajo, se igrajo s pisali…

Po domače, pa brez zlobe? Precej manj sposobni od generacije staršev in dvakrat manj od generacije starih staršev.

Moj nasvet: terjajte od njih delovne navade. Vsak dan pol ure glasnega branja in dve strani osnovnih računskih operacij, če hočete imeti od njih petice in štirice. Ali pa sr sprijaznite s trojkami in dvojkami in ne letajte v šolo  izsiljevati petice za nedelo in neznanje.

Kje pa so te šole, kjer je pol razreda petkarjev?

Pa to ni res. Pol ure glasnega branja? Beri ti glasno 30 min.

In ja, ne rabiš dat 30 računov poštevanke, če lahko po 15. vidiš ali jo zna ali ne.

In ja, sem bila prida učenka in sem prida učiteljica. In imam zdravo pamet.

Odgovor na objavo uporabnika
Druga učiteljica, 25.03.2025 ob 18:14

Ti še učenka nisi bila kaj prida, ne pa, da bi bila učiteljica.
Še nikoli ni bilo pomembno število strani, niti število nalog.

Kriterij je, da sestavljalec testa tega reši v osmih minutah, drug odrasli pa v 15 minutah, kot je zgoraj že omenjeno.

Število strani v testu je večje tudi zaradi uporabe velikosti pisave (tisk font 14) in veliko prostora za reševanje. Današnji otroci pišejo po 2 cm velike črke, vmes počečkajo pol lista, ko se zmotijo… vmes so slike, ponazoritve…

Nasploh pa izjemno počasi berejo, znanje je zatikajoče, pri odgovorih iščejo pravilne izraze, ker jim manjka besedni zaklad… vse skupaj pomeni, da so pri delu dvakrat počasnejši, kot smo bili v primerljivi starosti mi. Vsesplošno tudi zelo raztreseni, vmes med delom sanjajo, se igrajo s pisali…

Po domače, pa brez zlobe? Precej manj sposobni od generacije staršev in dvakrat manj od generacije starih staršev.

Moj nasvet: terjajte od njih delovne navade. Vsak dan pol ure glasnega branja in dve strani osnovnih računskih operacij, če hočete imeti od njih petice in štirice. Ali pa sr sprijaznite s trojkami in dvojkami in ne letajte v šolo  izsiljevati petice za nedelo in neznanje.

Pa to ni res. Pol ure glasnega branja? Beri ti glasno 30 min.

In ja, ne rabiš dat 30 računov poštevanke, če lahko po 15. vidiš ali jo zna ali ne.

In ja, sem bila prida učenka in sem prida učiteljica. In imam zdravo pamet.

Nikoli pa hitro ne sodim človeka ali je prida ali ni, sploh če ga ne poznam. Vsi pa vemo, katere sorte učiteljic to počnejo.

Točno tako je. Standardi in zahteve so v šolah obupno padli, ker se vse prilagaja tistim manj sposobnim.

Ja pa kako so padli? A so bili pri nas standardi v 80ih in 90ih višji?

In zdaj boste rekli, da ja.

Ampak naši testi so bili dolgi 2 strani na predmetni stopnji.

Oh…kaj pa zdaj? 😜

V mojih casih nismo dobili listov. Uciteljica matematike je napisala 5 nalog na tablo. Prvi dve nalogi sta bili ponavadi zelo lahki, naslednje tri so se stopnjevale v zahteevnosti in so imele po vec delov, ki smo jih morali sami prepoznati in resiti. Danes so naloge pogosto razclenjene ze z vprasanji, da otrokom ni treba prevec razmisljati.  Torej prvih 5 minut solske ure je uciteljica porabila za to, da je napisala naloge na tablo. Naslednjih 5 minut smo porabili mi, da smo naloge prepisali s table. Ce si bral ali pisal bolj pocasi, je bil to tvoj problem.  V tvojem interesu je bilo, da cim hitreje preberes in prepises. Preostalo je 35 minut ali manj za resevanje nalog. Boljsi ucenci so bili gotovi pred koncem solske ure, najslabsi so prisli komaj do sredine nalog, pa se tisto so vcasih resili narobe. In to je povsem normalen razpon znanja po Gaussovi krivulji. Danes matere zahtevate  premico y = 5. Ko bodo vasi otroci v sluzbi, ce bodo do nje prisli, jih bodo v resnih sluzbah  zelo hitro popredalckali po znanju, vescinah in  sposobnostih. Zato bi jim zelo koristilo, da jih na to pripravite, namesto da se pritozujete nad dolzino nalog.

Odgovor na objavo uporabnika
Učiteljica385, 25.03.2025 ob 18:24

Pa to ni res. Pol ure glasnega branja? Beri ti glasno 30 min.

In ja, ne rabiš dat 30 računov poštevanke, če lahko po 15. vidiš ali jo zna ali ne.

In ja, sem bila prida učenka in sem prida učiteljica. In imam zdravo pamet.

Pa to ni res. Pol ure glasnega branja? Beri ti glasno 30 min.

In ja, ne rabiš dat 30 računov poštevanke, če lahko po 15. vidiš ali jo zna ali ne.

In ja, sem bila prida učenka in sem prida učiteljica. In imam zdravo pamet.

Nikoli pa hitro ne sodim človeka ali je prida ali ni, sploh če ga ne poznam. Vsi pa vemo, katere sorte učiteljic to počnejo.

Nikar se ne smeši, no.
Pol ure glasnega branja ti je preveč? Kako pa potem pet ur po 45 minut glasno govoriš v razredu?

Ja, po 15 primerih poštevanke vidiš, ali zna. Učiteljica v šoli, ne pa mama doma. Delo mame pa ni ugotavljanje nivoja znanja, temveč skrb, da se bo otrok zares učil in vztrajanje pri vsakodnevnem učenju toliko časa, da bo učiteljica v šoli to znanje lahko ocenila s čim boljšo oceno.

Zgoraj je navodilo za starše za delo z otrokom doma, ne za učiteljico.

Ti pa nisi bila prida uspešna, kot kaže tvoj zapis in moraš še vaditi.
Recimo, da pred ČE vedno pišemo vejico. 😉

. Odvečna vejica med večbesednimi vezniki
Pravopis določa, da vejico pišemo samo pred prvim delom večbesednega veznika, med njegovimi deli pa ne. Primeri večbesednih veznikov so: medtem ko, zato da, tako da, kljub temu da, potem ko, s tem da, zlasti če …

Pred ki, ko, ker, da, če, vejica skače. To je neka osnova. Učiteljice morate znat pa ja malo več. Verjetno si slišala za odvečne vejice.

Malo se skuliraj, žena. Ne želim te žalit, ampak 30 min glasnega branja ne moreš primerjat s prostim govorjenjem. Če si res učiteljica in toliko govoriš, kdaj pridejo na vrsto učenci?

Moj zgornji zapis je namenjen za Drugo učiteljico. Prva je bolj pametna, je prva odnehsla.

Odgovor na objavo uporabnika
Druga učiteljica, 25.03.2025 ob 18:47

Nikar se ne smeši, no.
Pol ure glasnega branja ti je preveč? Kako pa potem pet ur po 45 minut glasno govoriš v razredu?

Ja, po 15 primerih poštevanke vidiš, ali zna. Učiteljica v šoli, ne pa mama doma. Delo mame pa ni ugotavljanje nivoja znanja, temveč skrb, da se bo otrok zares učil in vztrajanje pri vsakodnevnem učenju toliko časa, da bo učiteljica v šoli to znanje lahko ocenila s čim boljšo oceno.

Zgoraj je navodilo za starše za delo z otrokom doma, ne za učiteljico.

Ti pa nisi bila prida uspešna, kot kaže tvoj zapis in moraš še vaditi.
Recimo, da pred ČE vedno pišemo vejico. 😉

Vejico pišemo samo pred prvim veznikom. Pridem sam, in če bo le mogoče, pripeljem še koga. Osnovno pravilo pri večbesednih veznikih, ki se ga moramo držati, se glasi: Med deli večbesednega veznika vejice ne pišemo!

In take učijo naše otroke!

Mojemu sinu gre v šoli odlično, ima skoraj same petke brez učenja. Vseeno nekajkrat ni uspel rešiti vseh nalog, ker je bil test preobsežen. Sem se prav vprašala, kako potem teste rešujejo tisti, ki jim gre slabše. Meni se to ne zdi prav, kot da bi iskali neznanje namesto znanja.

New Report

Close