Dopis Mercatorju oz. pomočnici predsedniku uprave -vinjete
Spoštovana Barca, zelo dobro se zavedam, da ta oseba ni pravi naslov za te zadeve. Moj namen, zakaj pišem ravno njej je povsem iz nekega drugega razloga. Ona že ve. Čas bo prinesel svoje.
Lep dan ti želim, v tvoje zasnežene kraje.[/quote]
to se pravi, da jo osebno nadleguješ…[/quote]
Če je osebno, potem bi bilo res najbolje, da jo kontaktiraš osebno. Nesmiselno je, da zaradi ene osebe mečeš slabo luč na podjetje, ki kakršnokoli že je, daje zaposlitev množici. Ne bomo govorili o pogoji in delovnih razmerah – dejstvo je, da dobijo mesečno izplačilo.
V vsaki organizaciji se sprejemajo odločitve, so takšne, kakršne so odločevalci sposobni sprejeti v nekem trenutku – vsi smo ljudje in nihče ni popoln.
to se pravi, da jo osebno nadleguješ…[/quote]
Če je osebno, potem bi bilo res najbolje, da jo kontaktiraš osebno. Nesmiselno je, da zaradi ene osebe mečeš slabo luč na podjetje, ki kakršnokoli že je, daje zaposlitev množici. Ne bomo govorili o pogoji in delovnih razmerah – dejstvo je, da dobijo mesečno izplačilo.
V vsaki organizaciji se sprejemajo odločitve, so takšne, kakršne so odločevalci sposobni sprejeti v nekem trenutku – vsi smo ljudje in nihče ni popoln.[/quote]
Ona je v službi javnega značaja, zato naj bo javno objavljeno.
Tega ne veš, da gospo zelo cenim po njenih sposobnostih, dajem ji spodbudo, da ne zgubi motivacije, da ne zaspi kot mnogi drugi. Ne moreš me dojet, mar ne?
to se pravi, da jo osebno nadleguješ…[/quote]
Če bi prebral dopis, bi videl da pišem v množini. Sam si ustvari mišljenje o nadlegovanju…..lahko je, lahko ni nadlegovanje. Obsodi ali prepusti sodišču. Papa -:)))[/quote]
lol
dal si vedet, da ji pošiljaš dosti podobnih dopisov iz osebnih razlogov. ali bo šla na sodišče, ali te bo samo blokirala (beri, se pošta sfiltrira v koš, brez da ona to sploh opazi), je čisto njena stvar.
Pa je tudi kaj koristi od te prijaznosti?[/quote]
Kaj pa pomeni korist?[/quote]
Ja res, kaj je korist? Pojdi domov z prijazno besedo, jaz pa bom dobil 5€ v žep ker sem vinjeto kupil danes. -:))))
Pišem v imenu vseh, da njihove legitimne poteze v poslovanju delajo neenakost med kupci.
Če bi prebral dopis, bi videl da pišem v množini. Sam si ustvari mišljenje o nadlegovanju…..lahko je, lahko ni nadlegovanje. Obsodi ali prepusti sodišču. Papa -:)))[/quote]
lol
dal si vedet, da ji pošiljaš dosti podobnih dopisov iz osebnih razlogov. ali bo šla na sodišče, ali te bo samo blokirala (beri, se pošta sfiltrira v koš, brez da ona to sploh opazi), je čisto njena stvar.[/quote]
Veš, hvala za informacijo, ti pa povem, da mi je malo mar če me blokira. Osebni razlog je ta, da sem ji napisal pohvlno pismo, hkrati pa tudi moje nezadovoljstvo in nezadovoljstvo drugih kupcev vinjet pred današnjim dnem. Spodaj je nekje tema o vinjetah in si je nisem danes jaz prvi spomnil.Ah, dost maš.
Komi čakam da bo ura 8, ne pozabi Kluže obkljukat.
Če se ne motim, ima DARS zahtevo, da se vinjete ne smejo prodajati s popustom, zato so se nekateri znašli z vezanimi nakupi (se zavaruješ tam pa tam, pa dobiš bon, ki ga uveljaviš kot plačilno sredstvo – se pravi vinjeta je še zmeraj 110 EUR, samo plačaš jo z bonom). Ne vem pa, kako jim je uspelo to čez spravit za en dan…
Ja ta je dobra, res. Jaz bom staro ponucal do konca, je treba novo šparat -:))))[/quote]
Razmišljala sem, kaj če slučajno pride do konca meseca do prometne nesreče. Pol bojo same komplikacije z vinjeto. Tako jo bom nalepila 1.2. in nič prej. Ko se stara znuca :))))[/quote]
Dobra. Staro do konca ponucat, novo pa prvič prilimat ko greš na samajama- po kitajsko -:)))
Najbolje je, da če želite dobiti nekakšen uradni odgovor od Mercatorja, da pošljete vaše vprašanje na [email protected]. Ponavadi vedno hitro odgovorijo.
Najbolje je, da če želite dobiti nekakšen uradni odgovor od Mercatorja, da pošljete vaše vprašanje na [email protected]. Ponavadi vedno hitro odgovorijo.[/quote]
Iztok, uradne odgovore dobiš vedno in vsepovsod. Običajno so takšni, spoštovani, prejeli smo vaš dopis.
Sporočamo vam, da smo zadevo temeljito pregledali in preučili, ter ugotovili, da je naše poslovanje bilo skladno z pravilnikom. Promocijske akcije se odvijajo po točno določenimi pogoji, kateri so zapisani v našem pravilniku. Tako nekako dobiš odgovore, al pišeš na vlado ali bilo kam.
le kdo ti bo odgovarjal, to je pač njihova marketinška poteza in niso edini ki zavajajo, pač nekaj obljubljajo, vse pa je pogojeno z čečeče…..bistvo je v drobnem tisku, saj tudi na prvi strani včerajšnjega kataloga ne piše da veljajo pike za vinjete samo danes 29.1.2013,,,,,,,,,,,,,,,pa saj niso nori, da bodo poslušali kupce in točno vedo, kako nas bodo prinesli okrog, saj to dan za dnem študirajo in prav zato so take kvazi ugodnosti zdaj pri enem ….zdaj pri drugem….tale s pikami pa definitivno prednjači.
in tisti popusti pri Triglavu tudi niso za vsakega, saj Triglav že tako zvestim kupcem daje neke vezane popuste, ki pa znesejo več kot 20 € za vinjeto ob obnovitvi zavarovanja. Torej popusti se izključujejo, ali popust za vinjeto ali Triglav popusti!!!!!
Vilid, pa kaj ti misliš da oni ne vedo da so to naredili z namenom in ne pomotoma?
Lep dan ti želim in hop h konkurenci,,,,,,,,,,,,,
Najbolje je, da če želite dobiti nekakšen uradni odgovor od Mercatorja, da pošljete vaše vprašanje na [email protected]. Ponavadi vedno hitro odgovorijo.[/quote]
mah, vilid ima očitno pik na to žensko. si kar predstavljam, kako to izgleda. tako, da ji vsak dan pošlje en ljubeč e-mail, tako, kot vsak dan tukaj ob uri objavlja svoje kluže in podobne redne objave. zakaj to počne, ve samo sam. tisti, ki jim je to namenjeno, so se ga verjetno že zdavnaj naučili ignorirat.