“Dragi avtomobili, veliki prihranki”
V danasnjem delu je clanek z naslovom “dragi avtomobili, veliki prihranki”, ki govori o temu kako so avtomobili v ZDA na splosno (drazji se toliko bolj) cenejsi kot pri nas v Evropi.
Narisana je tudi razpredelnica, kjer je npr. razvidno, da:
-je VW Touareg 4,2 v ZDA cenejsi za cca. 20.000 EUR
-je VW Phaeton W12 v ZDA cenejsi za vec kot 32.000 EUR
-Porsche, Mercedes, Toyota, Volvo…
K tej razliki se jasno pristeje zaenkrat 15% carina, 13% DMV in 20% DDV, kar pomeni, da se ta razlika jasno kar nekaj zmanjsa, pa vendar se vedno ostane, ce bi recimo zeleli uvoziti avto iz ZDA pri prvem primeru (Touareg 4,2) prihranek cca. 15.000 EUR pri drugem pa recimo cca. 28.000 EUR.
Zdaj ostanejo samo se transportni stroski in stroski prilagoditev standardov iz ZDA evropskim.
Ali mogoce kdo od poznavalcev ve ali je to v praksi izvedljivo, ali se dejansko izplaca in ali obstaja v SLO katero podjetje, ki bi strokovno vse glede papirjev uredilo namesto kupca?!
Po 1. maju bo baje carina padla iz 15% na 10% in upajoc, da dolar ne bo sel pretirano navzgor, se mi zdi, da se splaca vsaj razmisliti o temu.
presneto prav imas. MB S 600 je v USA cenejsi za vec kot 13mio SIT! BMW 760iL stane pri nas skoraj 33mio SIT tam pa $117k. celo honda je precej cenejsa. S2000 recimo $32.000, pri nas pa skoraj 10mio SIT.
se nekaj, mustanga s 4.6l, V8 masino dobite za isto ceno kot pri nas golfa 1.6 sportline (haha)
da galona bencina stane manj kot pri nas poldrugi liter pa vsi vemo, ane?
Amerika je res priložnost za nakup, predvsem dražjih avtomobilov. Velike razlike v cenah namreč več kot nadomestijo stroške, ki nastanejo pri uvozu takšnega avtomobila v Evropo.
Ti pa so vsaj sledeči: prevoz, homologacija in s tem povezani stroški menjav stekel žarometov in morda tudi ostalih stekel (vetrobransko,…) in davščin.
Te migracije se dokaj pogosto dogajajo predvsem Nemcem, pri nas še ne! Morda bi bil pravi naslov za to vprašanje tudi Matjaž Kosi, Americars?
Lp, Miloš