Najdi forum

Splash Forum Arhiv Finance in kriptovalute dvig gotovine na bankomatu

dvig gotovine na bankomatu

V ponedeljek sem hotela dvigniti 50 € gotovine na bankomatu. Vse sem normalno odtipkala potem pa se je na bankomatu ispisalo, da na tem bankomatu trenutno ne morem opravljati storitev. Ok bom pa plačala v trgovini s kartico sem si rekla. Danes pa preverjam stanje na ABANET-u in mi kaže kot da sem dvignila v ponedeljek tistih 50 €. Ampak jih nisem. Sedaj me zanima, če lahko kako dokažem da mi jih bankomat res ni izplačal. Se je kateri že zgodilo kaj podobnega? Kaj ste storile? Hvala vsem za odgovore.

Podobno; že kar precej časa nazaj.
Vse OK do tam, ko bi mi moral bankomat izplačati denar, takrat se je pojavilo obvestilo, da storitve ni mogoče opraviti.
Takoj po tem sem na KLIKu videla, kot da sem denar dejansko dvignila, naslednji dan pa že popravek, da so stornirali dvig (en dan sem jim pustila čas, da uredijo).

Će ne bodo popravili, boš zahtevala posnetek. Vsak bankomat ima kamero. Samo datum in uro si nekam pribeleži,da jim lahko poveš.

Bankomat najprej rezervira željena sredstva na tvojem računu, nato pa šele preveri, če ti denar lahko da oz. ima ustrezne bankovce. Nekje na tvojem elektronskem bančništvu bi maralo biti teh 50EUR vodenih pod zadržana sredstva. Meni se je enkrat zgodilo na 24UR bencinskem servisu, da sem rezerviral 60 EUR, plačal dejanskih 53 EUR, nato pa čakal do konca meseca, da so mi sprostili rezerviranih 60 EUR. Hja, najbolje je, če nič ne zapravljamo 🙂

Se mi je zgodilo isto kot Barci le, da se je meni šele naslednji dan zazdelo, da imam 100 eur premalo na računu in nisem bila čisto prepričana ali je bil kriv neuspeli dvig ali sem se kje drugje uštela pri stanju. Šla sem na svojo banko razložiti kaj sumim, da se mi je zgodilo, tam pa so mi dali za izpolnit nek zahtevek s katerim pozivaš lastnika bankomata (najbrž banke, kateri bankomat pripada), da preverijo izplačila bankomata. Naslednji dan so me že klicali,
da je resnično prišlo do pomote, dvig so mi isti dan stornirali. Sem pa nekako razbrala, da tudi brez zahtevkov, izplačila in količino denarja na bankomatih spremljajo tako, da verjame, da bi mi dvig stornirali v vsakem primeru.

so mi isto sami od sebe nakazali nazaj,

tudi meni se je že zgodilo in moram reči, da razen kar nekaj težav in letanja ni bilo nobenih problemov…

sem imela pa tudi eno tako dost neprijetno situacijo …. sama sem bila na potovanju in dala svojo kartico tastu da bi – ko pride denar, dvignil max znesek in mi plačal šolnino:)…
pa so, ob razlagi da je dvigal moj tast pred khm toliko in toliko dnevi (sam je sicer zadevo prijavil a postopka ni bilo moč rešiti brez mene)… malo čudno gledali a uredili … denar sem dobila nazaj pa šele po ene 14ih dnevih….

To pa ni res….

Na vsaki BA kartici imaš tel. št. klicnega centra, ki jo pokličeš v primeru težav. To bi morala takoj poklicat in zadeva bi bila urejena.
Meni se je to zgodilo in takoj se je videlo koliko, kje in kdaj sem želela kaj dvignit, denarja pa nisem dobila. Zadeva je bila takoj urejena, brez nepotrebnega letanja na banko in teženja 4 dni kasneje.

New Report

Close