Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek E napotnica brez potrdila

E napotnica brez potrdila

Svojo številko ZZZS rabiš samo prvič, ko se registriraš, potem samo vstopiš s certifikatom in vidiš vse. Niti kartice oz.številke zavarovanja potem ne rabiš več ponovno vnašati.

Lahko pa si potrdilo, če želiš, izpišeš tudi sam, saj na enak način, prek tega portala, izpišejo potrdilo tudi administratorke.
[/quote]
Porkaduš, Barca ali kdorkoli si, a ti ne veš, da je večina starejših računalniško slabo pismenih. Ne delaj se norca iz nas! In v portal lahko vstopiš samo z številko ZSSS in številko napotnice. Prosim preveri! In ker večina starejših sploh ne ve, kaj je digitalno potrdilo, na tujega ( računalniki od otrok ali vnukov) pa stvar ne dela , kaj potem. Ne zavajaj!


Porkaduš, Barca ali kdorkoli si, a ti ne veš, da je večina starejših računalniško slabo pismenih. Ne delaj se norca iz nas! In v portal lahko vstopiš samo z številko ZSSS in številko napotnice. Prosim preveri! In ker večina starejših sploh ne ve, kaj je digitalno potrdilo, na tujega ( računalniki od otrok ali vnukov) pa stvar ne dela , kaj potem. Ne zavajaj!
[/quote]

Verjamem, da imajo nekateri težave … ne pa vsi. V sorodstvu imam kar nekaj 70+ ljudi, pa so jim računalniki domači in si znajo tudi take stvari urediti sami. Tudi dohodnino ali pa el.banko.

Na portal, čigar link sem prej priložila, pa vstopiš samo prvič s številko ZZZS, da registriraš certifikat in to je to. In računalnik lahko ima več certifikatov za različne namene, tako da tudi računalnik od otrok ali vnukov se lahko priredi za to.

Verjamem, da imajo nekateri težave … ne pa vsi. V sorodstvu imam kar nekaj 70+ ljudi, pa so jim računalniki domači in si znajo tudi take stvari urediti sami. Tudi dohodnino ali pa el.banko.

Na portal, čigar link sem prej priložila, pa vstopiš samo prvič s številko ZZZS, da registriraš certifikat in to je to. In računalnik lahko ima več certifikatov za različne namene, tako da tudi računalnik od otrok ali vnukov se lahko priredi za to.
[/quote]

Prijava na portal zVEM poteka s kvalificiranim digitalnim potrdilom preko Varnostne sheme.
Če kvalificirano digitalno potrdilo že imate, se lahko registrirate na spodnjem naslovu:

O temle govorimo! Ah, ja, eni pa res živite v enem tujem svetu. Vsi tisti, ki komaj telefon uporabljajo znajo s digitalnim potrdilom zato, ker eni tvoji to obvladajo. Dej no dej, ne ser…. !

No, napiši mi, kako se preko spleta, prilagam še tebi povezavo, prijavim brez številke napotnice ??

https://narocanje.ezdrav.si
[/quote]

Kot je že bilo zapisano, z digitalnim certifikatom.

Drugače pa preko drugih poti – telefonsko, osebno.

Seveda je morala zadostovati tvoja zdravstvena kartica! A ker je očitno bila zelo nespretna administratorka, ti je neupravičeno naredila nepotrebne poti.

Če že drugega ne, bi ti lahko povedala, da ker ne zna priti do tvojih podatkov samo preko kartice, zadostuje, da ji poveš št. e-napotnice. Številko pa bi ti lahko izvedela tudi s klicem k tvojemu zdravniku ali preko e-pošte kar iz čakalnice pri ortopedu, ne da si šla do osebnega zdravnika osebno.

Seveda je morala zadostovati tvoja zdravstvena kartica! A ker je očitno bila zelo nespretna administratorka, ti je neupravičeno naredila nepotrebne poti.

Če že drugega ne, bi ti lahko povedala, da ker ne zna priti do tvojih podatkov samo preko kartice, zadostuje, da ji poveš št. e-napotnice. Številko pa bi ti lahko izvedela tudi s klicem k tvojemu zdravniku ali preko e-pošte kar iz čakalnice pri ortopedu, ne da si šla do osebnega zdravnika osebno.
[/quote]
Ja, pa ja, vse sestre delajo ves dan, javljajo pa se v ambulantah neprestano. Samo pokličeš pa počakaš ene dve zvonjenji pa se javijo. Kam ti hodiš k zdravniku, ne vem, ampak nazadnje ( teden dni nazaj) so hoteli še papir, ne samo številko napotnice. Kdo je nespreten ne vem, vem pa kaj dogaja!

Verjamem, da imajo nekateri težave … ne pa vsi. V sorodstvu imam kar nekaj 70+ ljudi, pa so jim računalniki domači in si znajo tudi take stvari urediti sami. Tudi dohodnino ali pa el.banko.

Na portal, čigar link sem prej priložila, pa vstopiš samo prvič s številko ZZZS, da registriraš certifikat in to je to. In računalnik lahko ima več certifikatov za različne namene, tako da tudi računalnik od otrok ali vnukov se lahko priredi za to.
[/quote]

Sem te imela za bolj strpno in razumevajoco. Obstaja tudi marsikateri upokojenec, ki niti racunalnika nima, in tudi interneta ne, razlog lahko tudi nizke pokojnine, se za v lonec imajo komaj nekateri, in potem jih ti in tebi podobni tako zajebavate.
Je ze res, da se vse vidi racunalnisko lahko doma in da uradno tudi se da in mora dati narociti brez pildka, pa vidis da se v reali, so celo medicinski delavci tako racunalnisko nesposobni in tudi ne upoštevajo pravil, da se vedno nekateri zahtevajo to potrdilo, čeprav dejansko ga ne smejo, ker namen tega potrdila ni zanje, ampak za paciente.
Se vec , celo samo ministrstvo ze v casu e napotnic izda nek noveliran zakon, v katerem so cleni, ki govorijo o tem v koliksnem casu je pacient dolžan dostaviti napotnico. Ceprav pacient napotnice sploh ne dostavlja vec, ker je ze isto sekundo vidna izvajalcu in torej ni potrebno nobenega dostavljanja, niti je tudi ne more dostavljati, ker je fizicno nima. Torej ocitno se ministrstvo ni misleno in zdravorazumsko prisebno, ker pise take kozlarije v zakone, ki se nanasajo na papirje, ki se vec ne uporabljajo. Razen za nujno, tisto si pa itak takoj na vrsti se isti dan in ne posiljas nic. Ti se pa ob tem, ob tako nesposobnih na ministrstvu, iz starostnikov norcujes. In tudi vsak starostnik ima pravico do zasebnosti v svojem zdravju, ne pa da je odvisen od sorodstva, ki bi si poizvedovalo vse o njem, samo zato ker on nima racunalnika. Tako, da malo sirse pomisli.

Kot je že bilo zapisano, z digitalnim certifikatom.

Drugače pa preko drugih poti – telefonsko, osebno.
[/quote]

Ne, ni potrebno z digitalnim certifikatom, ga ni potrebno imet. Jaz ga nimam, se prijavljam brez njega – imam pa številko e napotnice….

Samo toliko.


Ja, pa ja, vse sestre delajo ves dan, javljajo pa se v ambulantah neprestano. Samo pokličeš pa počakaš ene dve zvonjenji pa se javijo. Kam ti hodiš k zdravniku, ne vem, ampak nazadnje ( teden dni nazaj) so hoteli še papir, ne samo številko napotnice. Kdo je nespreten ne vem, vem pa kaj dogaja!
[/quote]

V zgoraj opisani zgodbi je najbolj nespretna administratorka, ki je od pacientke zahtevala papir, katerega ni nujno potrebovala, da bi jo naročila.

Mislim, da smo dali ze veliko primerov, ko brez potrdila o e-napotnici narocanje nibilo mozno. Mogoce bo scasoma bolje, za zdaj pa brez potrdila ne gre. Obratno govorijo le tisti, ki tega niso doziveli.

Ne, ni potrebno z digitalnim certifikatom, ga ni potrebno imet. Jaz ga nimam, se prijavljam brez njega – imam pa številko e napotnice….
Samo toliko.
[/quote]

Kje pa dobiš številko e napotnice? Ti jo na roko napišejo – na papir? O tem teče debata, o številki e napotnice in o vrsti hitrosti napotitve.

Kje pa dobiš številko e napotnice? Ti jo na roko napišejo – na papir? O tem teče debata, o številki e napotnice in o vrsti hitrosti napotitve.
[/quote]

kaj ne štekaš – pišem ti, da ni potrebno imet digitalnega certifikata, da se preko tega portala prijaviš z e napotnico. Imet pa moraš print e napotnice, dobiš pri dohterju ( sprinta sestra), ja…..

Ne, ni potrebno z digitalnim certifikatom, ga ni potrebno imet. Jaz ga nimam, se prijavljam brez njega – imam pa številko e napotnice….

Samo toliko.
[/quote]

Je več poti, tako da praktično vsak lahko najde sebi odgovarjajočo pot do cilja, tako starejši kot mlajši, tako tisti, ki raje urejajo osebno kot tisti, ki telefonsko ali preko spleta.

Morda bo komu uporabna informacija, kam se še v primeru težav lahko obrnejo po pomoč, če ali doma ali kjerkoli drugje ne morejo sami urediti naročanja, da ne bodo rabili poškodovani pešačiti preko celega mesta ali celo na drugi konec države:
Za pomoč pri eNaročanju se lahko obrnete na klicni center eZdravja na brezplačni telefonski številki 080 2445 (vsak dan med 7. in 22. uro) [/b]ali preko elektronskega naslova podpora@ezdrav.si ali preko obrazca na spletni strani podpora.ezdrav.si.

Seveda je morala zadostovati tvoja zdravstvena kartica! A ker je očitno bila zelo nespretna administratorka, ti je neupravičeno naredila nepotrebne poti.

Če že drugega ne, bi ti lahko povedala, da ker ne zna priti do tvojih podatkov samo preko kartice, zadostuje, da ji poveš št. e-napotnice. Številko pa bi ti lahko izvedela tudi s klicem k tvojemu zdravniku ali preko e-pošte kar iz čakalnice pri ortopedu, ne da si šla do osebnega zdravnika osebno.
[/quote]
številko že ima, če zdravnik ob izdaji napotnice takoj izda potrdilo o izdaji e napotnice.
Ti pa zagovarjaš neko nerazumno početje,da se potrdila ne rabi izdajati in potlej ima pacient, ki ne ve šz. e napotnice po tvoje še več dela in čakanja in poti proces dela tudi v ambulanti, ker mora klicati nazaj in spraševati za št. napotnice.
Mislim halo – res produktivno. A ni bolj preprosto in tudi skladno s pravili, pacientu ob izdaji sprintati papir in tako on ve na kakšno storitev se naroča, kakšna je stopnja nujnosti – torej v kolikšnem času se je zavezan naročiti in kakšne so čakalne dobe – v kolikšnem času ima pravico priti na vrsto, in seveda kakšna je njegova št. e napitnice.
Je prav,da pacient ve jasno kakšne vrste storitve je napisana na e napotnici in lahko zanjo preveri obstoječe čakalne dobe in se ustrezno, kot pacientu ustreza, tudi naroči.
In to vse piše na potrdilu – temu je namenjen, za tiste, ki nimajo digitalnega potrdila, da lahko brez njega vse pregledajo in se naročijo.
Ta pildek je namenjen pacientu in je prav da se izdaja v os. ambulantah, če ga ne potem ima pacient veliko več problemov tudi s z nepotrebnim čakanjem na mail in klicarjenjem okoli.
tako,da tvoji nasveti v tem primeru niso ravno produktivni. Z njimi se ustvarja še več čakanja in nepotrebnega dela za vse.Tako pacienta kot v ambulantah.

Je več poti, tako da praktično vsak lahko najde sebi odgovarjajočo pot do cilja, tako starejši kot mlajši, tako tisti, ki raje urejajo osebno kot tisti, ki telefonsko ali preko spleta.

Morda bo komu uporabna informacija, kam se še v primeru težav lahko obrnejo po pomoč, če ali doma ali kjerkoli drugje ne morejo sami urediti naročanja, da ne bodo rabili poškodovani pešačiti preko celega mesta ali celo na drugi konec države:
Za pomoč pri eNaročanju se lahko obrnete na klicni center eZdravja na brezplačni telefonski številki 080 2445 (vsak dan med 7. in 22. uro) [/b]ali preko elektronskega naslova podpora@ezdrav.si ali preko obrazca na spletni strani podpora.ezdrav.si.
[/quote]

Se vidi, da te polna luna šejka…..

Se vidi, da te polna luna šejka…..
[/quote]

avtori-ca “Jazz” si je vzel-a čas in ti lepo napisal-a – upam, da boš sedaj razumela in nehala…..

Verjamem, da imajo nekateri težave … ne pa vsi. V sorodstvu imam kar nekaj 70+ ljudi, pa so jim računalniki domači in si znajo tudi take stvari urediti sami. Tudi dohodnino ali pa el.banko.

Na portal, čigar link sem prej priložila, pa vstopiš samo prvič s številko ZZZS, da registriraš certifikat in to je to. In računalnik lahko ima več certifikatov za različne namene, tako da tudi računalnik od otrok ali vnukov se lahko priredi za to.
[/quote]
“Vstopiš s certifikatom” – vse je zaman. Barca bo svoje gonila dalje, saj vidiš.
Sem pa tudi ena, ki sicer ima digitalno potrdilo, a z napotnicami še vedno poslujem po domače.


številko že ima, če zdravnik ob izdaji napotnice takoj izda potrdilo o izdaji e napotnice.
Ti pa zagovarjaš neko nerazumno početje,da se potrdila ne rabi izdajati in potlej ima pacient, ki ne ve šz. e napotnice po tvoje še več dela in čakanja in poti proces dela tudi v ambulanti, ker mora klicati nazaj in spraševati za št. napotnice.
Mislim halo – res produktivno. A ni bolj preprosto in tudi skladno s pravili, pacientu ob izdaji sprintati papir in tako on ve na kakšno storitev se naroča, kakšna je stopnja nujnosti – torej v kolikšnem času se je zavezan naročiti in kakšne so čakalne dobe – v kolikšnem času ima pravico priti na vrsto, in seveda kakšna je njegova št. e napitnice.
Je prav,da pacient ve jasno kakšne vrste storitve je napisana na e napotnici in lahko zanjo preveri obstoječe čakalne dobe in se ustrezno, kot pacientu ustreza, tudi naroči.
In to vse piše na potrdilu – temu je namenjen, za tiste, ki nimajo digitalnega potrdila, da lahko brez njega vse pregledajo in se naročijo.
Ta pildek je namenjen pacientu in je prav da se izdaja v os. ambulantah, če ga ne potem ima pacient veliko več problemov tudi s z nepotrebnim čakanjem na mail in klicarjenjem okoli.
tako,da tvoji nasveti v tem primeru niso ravno produktivni. Z njimi se ustvarja še več čakanja in nepotrebnega dela za vse.Tako pacienta kot v ambulantah.
[/quote]

Kot je že bilo napisano – ne gredo vedno vsi pacienti osebno k zdravniku, da dobijo napotnico. Dandanes se marsikaj ureja tudi telefonsko ali preko spleta.

Ne naročajo se vsi ljudje v izbrani ustanovi osebno. Pa četudi se osebno naročijo, tam za to ne potrebujejo listka s št. e-napotnice, ker je podatek o napotnici že v sistemu, podatek pa je administratorju viden, ko vstavi zdravstveno kartico v terminal.
Samo nekateri administratorji pač nekaterih zadev ne znajo oz. nočejo izpeljati tako, kot bi bilo za paciente optimalno. Če torej npr. naročanje ali osebno ali po telefonu vsaj en administrator zna izpeljati brez, da pacientu teži za št. e-napotnice, potem sistem to omogoča in ni upravičeno od ostalih, da otežujejo ali celo onemogočajo pacientom naročanje brez št. e-napotnice oz. brez potrdila. Kot je bilo že napisano tudi tukaj, se potrdila ne izdajajo zaradi zdravniškega osebja, ampak kot informacija pacientom.
Prav tako tudi ne verjamem, da je pretipkavanje podatkov s potrdila hitrejše kot vpogled v že vnešene elektronske podatke v sistemu.

Ne trdim pa, da je sistem brez napak ali popoln. Določene zadeve so zastavljene zelo nespretno ali celo zgrešeno. A recimo, da pričakujem, da bodo te stvari uredili v naslednjih mesecih.

Kot je že bilo napisano – ne gredo vedno vsi pacienti osebno k zdravniku, da dobijo napotnico. Dandanes se marsikaj ureja tudi telefonsko ali preko spleta.

Ne naročajo se vsi ljudje v izbrani ustanovi osebno. Pa četudi se osebno naročijo, tam za to ne potrebujejo listka s št. e-napotnice, ker je podatek o napotnici že v sistemu, podatek pa je administratorju viden, ko vstavi zdravstveno kartico v terminal.
Samo nekateri administratorji pač nekaterih zadev ne znajo oz. nočejo izpeljati tako, kot bi bilo za paciente optimalno. Če torej npr. naročanje ali osebno ali po telefonu vsaj en administrator zna izpeljati brez, da pacientu teži za št. e-napotnice, potem sistem to omogoča in ni upravičeno od ostalih, da otežujejo ali celo onemogočajo pacientom naročanje brez št. e-napotnice oz. brez potrdila. Kot je bilo že napisano tudi tukaj, se potrdila ne izdajajo zaradi zdravniškega osebja, ampak kot informacija pacientom.
Prav tako tudi ne verjamem, da je pretipkavanje podatkov s potrdila hitrejše kot vpogled v že vnešene elektronske podatke v sistemu.
Ne trdim pa, da je sistem brez napak ali popoln. Določene zadeve so zastavljene zelo nespretno ali celo zgrešeno. A recimo, da pričakujem, da bodo te stvari uredili v naslednjih mesecih.
[/quote]

Kje lahko dobiš napotnico – te naroči osebni zdravnik brez obiska pri njem? Povej vsaj en primer. Še recepta za zdravila ti ne sme izdat kar tako, pa bo napotnice vpisoval v e napotnice kar po razgovoru po telefonu.
Pa kje imate take osebne zdravnike- ali nimajo 1400 pacientov po glavi. A pri vas samo 100 pa vse osebno pozna. Kje je ta divota?
Sistem pa je za en k… c. Namesto,da bi se zdravnik pogovarjal s pacientom in ga pregledal sedi za računalnikom obrnjen stran in tipka. To bo pravo! Vmes mu še ene dvakrat pade sistem, potem začne znova, vrsta se veča, nervoza tudi. To je pravo!


“Vstopiš s certifikatom” – vse je zaman. Barca bo svoje gonila dalje, saj vidiš.
Sem pa tudi ena, ki sicer ima digitalno potrdilo, a z napotnicami še vedno poslujem po domače.
[/quote]

No, meni pa je nesmiselno koristiti v službi ure in iti do osebnega zdravnika, pa še tam po možnosti čakati, da mi izstavi napotnico za specialista. Pokličem in je v sistemu in to je to. Porabim 2 minuti in nikamor ne grem.
Ne vidim smisla, da bi nekam hodila, čakala … če gre hitreje in enostavneje in je končni rezultat enak.

Kje lahko dobiš napotnico – te naroči osebni zdravnik brez obiska pri njem? Povej vsaj en primer. Še recepta za zdravila ti ne sme izdat kar tako, pa bo napotnice vpisoval v e napotnice kar po razgovoru po telefonu.
Pa kje imate take osebne zdravnike- ali nimajo 1400 pacientov po glavi. A pri vas samo 100 pa vse osebno pozna. Kje je ta divota?
Sistem pa je za en k… c. Namesto,da bi se zdravnik pogovarjal s pacientom in ga pregledal sedi za računalnikom obrnjen stran in tipka. To bo pravo! Vmes mu še ene dvakrat pade sistem, potem začne znova, vrsta se veča, nervoza tudi. To je pravo!
[/quote]

Za redne terapije in redne letne kontrole pri specialistih ne potrebuješ obiska zdravnika, pri nas samo pokličeš in naložijo v sistem. Brez obiska.
Za nove težave je obisk seveda obvezen.

No, meni pa je nesmiselno koristiti v službi ure in iti do osebnega zdravnika, pa še tam po možnosti čakati, da mi izstavi napotnico za specialista. Pokličem in je v sistemu in to je to. Porabim 2 minuti in nikamor ne grem.
Ne vidim smisla, da bi nekam hodila, čakala … če gre hitreje in enostavneje in je končni rezultat enak.
[/quote]
Dijo porko, pa kje imate take doktarje, da vam dajo napotnico na lepe oči. Pokličete in dobite. Pri nas tako ne gre, se moraš kar naslikat pri zdravniku. Ker nekatere od nas vidi vsake kvatre enkrat, nas ne pozna in moramo kar tja prit. In ni čudno, da je v tej državi izdano toliko napotnic, če kar telefonirate pa naročite enih pet specialistov, ker se vam to zalušta ali kaj? Razloži nam no tale vaš sistem zdravstvenega doma in osebnega zdravnika. Pri nas ima os. zdravnik okoli 1400 pacientov in ker mu ne visimo za vratom non stop mora vedno znova pogledati v kartoteko. A pri vas ima javni doktor samo enih 100 pacientov, ker potem to teče lahko takole kot praviš. I tata bi sine!

Kot je že bilo napisano – ne gredo vedno vsi pacienti osebno k zdravniku, da dobijo napotnico. Dandanes se marsikaj ureja tudi telefonsko ali preko spleta.

Ne naročajo se vsi ljudje v izbrani ustanovi osebno. Pa četudi se osebno naročijo, tam za to ne potrebujejo listka s št. e-napotnice, ker je podatek o napotnici že v sistemu, podatek pa je administratorju viden, ko vstavi zdravstveno kartico v terminal.
Samo nekateri administratorji pač nekaterih zadev ne znajo oz. nočejo izpeljati tako, kot bi bilo za paciente optimalno. Če torej npr. naročanje ali osebno ali po telefonu vsaj en administrator zna izpeljati brez, da pacientu teži za št. e-napotnice, potem sistem to omogoča in ni upravičeno od ostalih, da otežujejo ali celo onemogočajo pacientom naročanje brez št. e-napotnice oz. brez potrdila. Kot je bilo že napisano tudi tukaj, se potrdila ne izdajajo zaradi zdravniškega osebja, ampak kot informacija pacientom.
Prav tako tudi ne verjamem, da je pretipkavanje podatkov s potrdila hitrejše kot vpogled v že vnešene elektronske podatke v sistemu.

Ne trdim pa, da je sistem brez napak ali popoln. Določene zadeve so zastavljene zelo nespretno ali celo zgrešeno. A recimo, da pričakujem, da bodo te stvari uredili v naslednjih mesecih.
[/quote]

kaj mi pišeš nekaj kar sem že jaz sama napisala v prejšnjih postih – da je namen e potrdila za pacienta in ne za osebje v zdravstvu. da je celo nedovoljeno od pacienta zahtevati e potrdilo, za namen naročila.
Sistem se nič ne bo uredil, če so nesposobni ljudje izvajalci in terajo svoje mimo zakonov.
In še manj se bo uredil, če imamo ministrstvo, ki v času e napotnice v noveli zakona govori o pošiljanju papirnatih napotnic (za namene naročanja), ki sploh ne obstajajo več (razen nujne – tisto, se pa itak koristi takoj in se ne naročaš z njo za kasnejše datume, da bi jo bilo potrebno pošiljati).
Dokler imamo take bebce na ministrstvu in v zdravstvu, ki pišejo zakone, ki nimajo veze z realnim stanjem in sistemom in predvsem se jim žvižga za zakone in pravice pacientov, bo in je anarhija in so sistematično kršene vse ali večina pacientovih pravic.
Naš denar pa gre za plače takih kretenov in za pripravljalce takšnih neumnih zakonov, namesto za naše zdravje. Ljudje pa v čakalnih vrstah poslušajo,da denarja ni.
Nič se ne bo uredilo, ob takih nesposobnih ljudeh, je to nemogoče.

No, meni pa je nesmiselno koristiti v službi ure in iti do osebnega zdravnika, pa še tam po možnosti čakati, da mi izstavi napotnico za specialista. Pokličem in je v sistemu in to je to. Porabim 2 minuti in nikamor ne grem.
Ne vidim smisla, da bi nekam hodila, čakala … če gre hitreje in enostavneje in je končni rezultat enak.
[/quote]

Pa boš…kmalu. Tako kot vsi ostali. Kaj si ti nekaj več od ostalih?
Ker bo tudi zate teh privilegijev koncec. Ker tega tudi tvoj dohter “na lepe oči” ( ali karkoli drugega – vstavi poljubno) ne sme počet. In sta tako oba v prekršku.


Dijo porko, pa kje imate take doktarje, da vam dajo napotnico na lepe oči. Pokličete in dobite. Pri nas tako ne gre, se moraš kar naslikat pri zdravniku. Ker nekatere od nas vidi vsake kvatre enkrat, nas ne pozna in moramo kar tja prit. In ni čudno, da je v tej državi izdano toliko napotnic, če kar telefonirate pa naročite enih pet specialistov, ker se vam to zalušta ali kaj? Razloži nam no tale vaš sistem zdravstvenega doma in osebnega zdravnika. Pri nas ima os. zdravnik okoli 1400 pacientov in ker mu ne visimo za vratom non stop mora vedno znova pogledati v kartoteko. A pri vas ima javni doktor samo enih 100 pacientov, ker potem to teče lahko takole kot praviš. I tata bi sine!
[/quote]

Mene osebni zdravnik ni videl že kar nekaj časa (mislim, da tri ali štiri leta), pokličem sestro, ji povem, da imam redno letno kontrolo pri specialistu, ona pripravi kartoteko in zdravnik izstavi napotnico.
Izvid specialista po kontroli pa nesem tja enkrat med letom, ko pač grem k zobozdravniku na redni pregled in sem v zdravstvenem domu. Samo zaradi tega ne hodim tja.
Tako sem počela že prej, ko so bile še papirne napotnice, poklicala in šla potem čez kak dan dvignit papir, zdaj je pač ta pot in čakanje pred ordinacijo nepotrebna.

New Report

Close